Zmatky kolem NERO 6.0

Diskuze čtenářů k článku

Dolcett  |  24. 07. 2003 08:26

Taky mam nero ultra edition uz asi tejden a  jede to celkem slusne, novy design je pekny, neni to az tak hrozny, proste jsem spokojenej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghuul  |  21. 07. 2003 19:43

Neni tenhle tajuplny software nahodou onen slibovany softik na transcodovani DVD ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  21. 07. 2003 16:23

Nero 6 uz nejaky tyden mam a je to dobry. I novej design je prijemnej, pritom ne zbytecne moc prekopanej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
B.  |  21. 07. 2003 11:10

Negro Burning Róm... Já bych to těm skopčákům nenechal projít jen tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vláďa  |  21. 07. 2003 12:52

Já bych jim to zakázal a pozavíral je. Sou to hnusný fašistí a rasistí.
P.S. Nevíš, kde se to dá sehnat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Barbar  |  21. 07. 2003 09:56

Jako nechápu nač všechny ty "vylepšení" mě už připadá, že je toho hodně i v nero 5, já používám pouze Burning Rom a nic jinýho jsem zatím nepotřeboval...

 

btw: A není náhodou slovní spojení "burning ROM" propagací hnutí proti potlačování rasy nebo tak??? Jinak kdyby se třeba na náměstí postavila budova "Burning ROM" nebyl bych proti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H@RRY-H  |  21. 07. 2003 10:37

Jo sem PRO !

Postavte to v Matiční a na Plzňský !

Sem jenom zvědavej, za jak dlouho to ty ROM... rozdradou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H@RRY-H  |  21. 07. 2003 10:37

Jo sem PRO !

Postavte to v Matiční a na Plzňský !

Sem jenom zvědavej, za jak dlouho to ty ROM... rozkradou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vráana  |  21. 07. 2003 21:02

Podle ikony je to spíš Burning ROMe - hořící Řím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeremy  |  22. 07. 2003 11:29

Nee. Česky to je "Nervózní Hořící Cikán".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank  |  21. 07. 2003 08:07

když se to vesele povaluje na všech  p2p sítích...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  21. 07. 2003 10:53

MM_tank ma pravdu, zrovna vcera sem to nasel na kazze i DC++.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JUDr. Janků  |  21. 07. 2003 11:55

No právě   Už v pátek jsem ho měl nainstalovaný, má prostě hezčí ikonky - toť vše. Sousta kravin okolo, vydrželo u mě do soboty do rána... Další krok k ničemu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  21. 07. 2003 15:05

treba ti tam chybel ten program co slibujou aby se ti to zamlouvalo

window.open=NS_ActualOpen;
orig_onLoad  = window.onLoad ;
orig_onunload = window.onunload;
window.onLoad  = noopen_load;
window.onunload = noopen_unload;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nero  |  21. 07. 2003 06:08

NA nato nase paleni Piratskeho softu staci Nero 5 vypi hezky vse i audio

 

 

Palit ty warezovy hry pdokty od microsoftu proste na warez to je on Nero 5

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dmag  |  21. 07. 2003 08:04

kolik ti je ?! 8 ? nebo min?!  ze uz umis napsat takovy slova jako warez...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  21. 07. 2003 09:28

Tak nevim, je to cesky nebo ne?

Chlapce, takovy projev ma tak 3lete dite.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  21. 07. 2003 06:08

Co znamená "NOVINKA" u EasyWrite Reader? Vždyť ten je k dispozici už několik let?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lama  |  20. 07. 2003 21:10

Nevim, celej článek mi připadá jako reklama na woknouse: vse bude rychlejsí a zabavnejsí, spolehlivejší a prostě dokonaly :)

např:
Nero SoundTrax – NOVINKA pro profesionální pro tvorbu audio CD

Jednak je tam překlep jako kráva. Ale je přeci jasné, že o profesionální tvorbě Audio CD nemůže být ani řeč! Nejsem vydavatelem ani audiotvůrcem, ale tohle je moc....když už tak bych tu větu upravil
Nero SoundTrax – NOVINKA pro amatérskou tvorbu audio CD.
v nejlepšim bych tam ale hodil
Nero SoundTrax – NOVINKA pro tvorbu audio CD
:)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miriam  |  21. 07. 2003 00:02

Mas pravdu , tak uz mne to sere. Misto aby se vylepsovalo vypalovani, tak se po vzoru MS cpou do programu spousty blbosti. Vypalovani po technicke strance je mizerny (viz clanky na cdr.cz). Ten  InCD jen zpusobuje castej pad  systemu, kvuli tomu nak je to naprogramovany.... hruza ....

sice je to pro bezneho uzivatele jeste celkem dobrej vypalovaci soft, ale nevim ... kdo to bude stahovat z netu modemem .... uz takhle to ma  50 MB ... tak nevim kam to zajde ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry III  |  21. 07. 2003 07:42

Jo, uz i takova Mozilla radsi pridava bezpecnostni diry jako rich text editing misto aby pracovali na poradny podpore HTML 4 (dedeni vlastnosti v sloupcich tabulky, spravny pozicovani absolutnich elementu a tak). Kam to ten svet speje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-pekr-  |  21. 07. 2003 07:52

Hele Jerry, co kdybys sel onanovat nad svym dokonalym IE co naprosto prefektne zvlada css2 a arogantni pitomci od MS ve verejnem rozhovoru odmitnou komentovat, proc je pro ne problem opravit neco jako transparentni PNG?

Asi bych nebyl tak vulgarni, ale zrovna od tebe bych necekal, ze do diskuse k Neru zapojis problemy browseru a zacnes flamovat jako prvni. Hmm, nakonec - co cekat od zhreneho fandy technicky skomirajiciho browseru? (to byla zamerna provokace, pokud bys to nepochopil ...

-pekr-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NotA  |  21. 07. 2003 08:24

prosimte kdyz je tak technicky nevyspely ten Ie, tak mi ukaz jediny jiny ktery ma profily na domeny a tolik moznych bezpecnostich nastaveni?
Mozillacky konfig typu vse vypnout nebo vse zapnout je uplne na nic.
IE je nejlepsi a nejbezpecnejsi browser s tim nic nenadelas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-pekr-  |  21. 07. 2003 08:40

O cem tocis? Doufam ze jsi nekdy videl nastaveni mozilly a co vse se da nastavit - about:config - se podivej na security objekt. Netvrdim ze jsem buhvijaky znalec, ale myslim ze k tematu Nera tahle diskuse neprislusi. Slo mi jen o reakci na Jerryho, protoze tady vytahl Mozillu, jak by IE svych problemu nemel dost.

A kdyz uz jsme u te bezpecnosti - sem patri treba certifikaty - jak si v IE pomerne jednoduse nastavim OCSP protokol na jejich verifikaci?

Je jasne kam pujde IE - k dalsi integraci s Winy, .Net atp. Ja vubec netvrdim, ze z jisteho pohledu je to spatne - jsem zastancem X-Internet aplikaci/klientu (treba Rebol), nicmene jeste uvidime, co to provede se svetem "standardu" obecne - aby pak treba Jerry a dalsi web designeri nebreceli jeste vice, kdyz tam MS zatahne dalsi proprietarni zalezitosti ...

-pekr-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaaaaa  |  21. 07. 2003 12:27

kde jde nastavit aby na vsechny domeny krome
vyjmenovanych pouzival ten a ten bezpecnostni profil? aby pouzil na intranet nejaky profil, aby blokoval skripty a cookie jen z nekterych domen, atd atd? mampokracovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dddddddddd  |  22. 07. 2003 08:17

ticho po pesine flamewaristi co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-pekr-  |  22. 07. 2003 10:23

na profily ti visco. Zcela bezna vec, ve ktere se bezny user vyzna, co? Doufam ze jsi nekdy alespon z rychliku tu mozillu videl, abys vedel co se tam kolem cookies da ci neda nastavit, stejnetak kolem scriptu a povolenych sajt apod.

Rozdil mezi tim neco nemit nebo zatim neco nebyt schopen jednoduse definovat je dost velky. Ale to by typci jako ty museli pochopit, ze je mozilla modularni system a nastavit se da plno veci, staci si jen projit ruzne .js soubory.

http://www.mozilla.org/projects/security/components/ConfigPolicy.html

-pekr-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  21. 07. 2003 10:53

re 'IE je nejlepsi...': http://www.infoworld.com/article/03/07/09/HNwindowsflaw_1.html (tohle je i pro J3, zrovna je to chyba v RTF-HTML )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaaa  |  21. 07. 2003 12:28

m

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaaa  |  21. 07. 2003 12:29

myslis ze ie ma jediny chyby? precetl jsi to poradne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  21. 07. 2003 16:28

mam rad tyhle inteligenty, kteri za me mysli a mluvi precti si muj prispevek jeste jednou (nebo 2x, 3x, 100x, nez ti to dojde)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  21. 07. 2003 10:39

Jerry, Jerry, co sa tyka selektora position, tak je to IE co to ma zle, nie Mozilla. Nakukni niekedy do CSS specifikacie alebo aspon zagoogluj, aby si zistil vsetky triky, co sa pouzivaju na obchadzanie bugov v CSS imlementacii MSIE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry III  |  21. 07. 2003 19:59

IE imho position v selektoru neumi, ne? Ja mluvil o stylu, ne o selektoru, viz http://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=63895 - Mozilla ignoruje tabulky jako parent elementy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  22. 07. 2003 01:12

Jerry III uz to nehul, co to tady tahas za silne off-topic tema a jeste se dohadujes? Kdyz mas s tou funkcnosti tabulek v Mozille problem, tak si od ni vem zdrojaky, uprav to a posli jim to..je to opensource a nikdo ti nebrani to vylepsit... Ale jinak radeji nemluv - je to tak lepsi, hlavne pro ostatni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JOHNY  |  23. 07. 2003 19:09

K...a o com sa tu bavite o NERE ci IE?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor