Pořád sázíte na kvantitu reklam, nechápete, že jste si vychovali adbl.ckaře, kteří ani po nátlaku (Doupě) doplněk nevypnou, ani za cenu toho, že článek/video neuvidí. Zatím mají ještě chuť to obcházet mobilní verzí, YouTube, ale chybí už jen tak málo, aby vás poslali do pr... začalo to v diskusních skupinách, ze kterých jsem odešel i já. Smějete se nám do ksichtu bez ohledu na množství reakcí ve vlákně tomu věnovaném (které jsem zakládal), máte pocit, že máte monopol na české IT, podobně jako tyhle móresy zkouší Seznam. Ještě chvíli budeme líní číst články v angličtině, které beztak tupě přebíráte a někdy vytahujete věci z kontextu, že vyzní úplně jinak, ještě chvíli budeme trpět bláboly rozdělené do kapitol, překlepy, akce typu cirkus K.R.A.U.S, který vyžíral diskuse. a pak si vaše MRTVĚ strčte víte kam