Záruční oprava zdarma už i na notebook, který vám spadl na zem

Diskuze čtenářů k článku

10. 12. 2008 14:43

ja nevím proč se tu rozčilujete, když je to PR článek k soutěži

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2008 13:41

JAk praci text, vybral jsem si ntb podle ceny, vykonu, vybavy a v neposledni rade i zarucni podminky... bylo m ireceno, ze pobocka je v usti n labem a ze nejsem z usti, tak si pro ntb zdarma zajedou v urcenou hodinu ke me domu... no co se nestalo po necelym roce ntb zacal silene hucet, no nevahal jsem vyuzit teto sluzby se slovem, rad si vymenu vetraku za tissi zaplatim sam, pokud to bude do 2tis, nechci ntb jen vycistit, to si udelam doma sam, pozaduji vymenu za kvalitni novej vetrak (tenhle proste huci i kdyz jede na minimum)...

no a co se nestalo, ntb jsem musel odvizt sam, ze prej to neni pravda co mi nakecali v krame... v krame ntb nevzali, je preci funkcni... takze jsem tedy ntb vyreklamoval sam primo v usti a znovu jsem jim rekl, do 2tis beru novej vetrak a oni tvrdili ze max 1tis... zapomnel jsem s sebou veskere papiry, pac jak jsem furt lital do toho kramu, tak jsem je nechal v batohu do prace a ten jsem v unl samozrejme nemel, mel jsem dovolenou...

po mesici ntb prisle, zdarma opraven, byly teda kecy, ze ntb nesel zadat do pc (asi jsem ho teda nekde cornul) a zavada? ucpany ventilator, tak to jen vycistili... ntb huci vklidu dal a ja si muzu tak leda davat spunty do usi.... timto moje prvni zkusenost s ntb konci a prisaham bohu, ze uz snad jedine acer ci asus, pac ty nez aby vetrak hlucne roztocili, tak se radsi prehrejou a vypnou (staci vycistit a je klid)... FSC=NO NAME... nic vic nemuzu dodat, zpracovani ntb je na slusne urovni, material je tedy kvalitni, displej prvotridni, pozorovaci uhly naprd... jedine co me stale drzi ntb mit je fakt, ze je neprodejny, z 27tis kc po roce nejde prodat, daval jsem jej za 12tis na aukru a nikdo ho nechce... ps jedna se o FSC Esprimo mobile D9500, jo a repracky hrajou jak vjetnamsky sluchatka, jsem velice zklaman

takze jedine co by mne o5 presvedcilo koupit FSC je fakt, ze by nyly ochotny ntb vzit z5 v pripade problemu.... a to nedelaj a delat nebudou... hlucny ventilator je u me zavada a pokdu rve na minimalni otacky, kdy proud vzduchu neni slyset, tak at se jdou bodnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2008 13:53

V tomto prípade je otázne či chybe nie je niekde inde ako na strane FS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 12. 2008 16:46

Napis tomuto cloveku:

jaroslav.smid(zavinac)fujitsu-siemens.com

Pokud ti v servisu rekli, ze si pro netobook neprijedou, tak nerikali pravdu. U FSC nikdy do servisu nemusis osobne - bud ti to opravi doma (Lifebook), nebo si pro netobeook prijedou a zase ho privezou zpatky.

Napis do ktereho servisu si volal a uved seriove cislo notebooku s popisem problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2008 21:39

no ted je otazka, zda proste FSC nedrzi basu, pac jse mnahodou na aukru potkal cloveka, ktery tento ntb nahodou ma taky a take jej chtel prodat.... sice neudal duvod hlucnost, ale potvrdil, ze je ntb hlucnejsi. Takze se domnivam, ze soudruzi proste v tom vetracku neco odflakli, nejsou to ani loziska (to rve jinak), neni ani ucpanej, to by funel a netahnul, tohle je vyslovene zvuk huceni, dle meho konstrukcni vada a ty repracky? No nvm.... tomu panovy to delalo take, asi u manazerskeho ntb nejsou repraky dulezite (popravde me tohle ani moc netrapi, pac ty sluchatka mam v usich furt kvuli tomu hukotu)....

volal jsem sem, pac to mam nejblize

staci zadat ustecky kraj

http://www.fujitsu-siemens.cz/service/ServiceSearch.jsp

vyplivne to toto

http://www.fujitsu-siemens.cz/service/ServiceDetail.jsp?serviceId=6

Kapsch s.r.o.

Velká hradební 2800/54

400 01 Ústí n/Labem

www.kapsch.cz

tel.:+420 475 522 090

fax.:+420 475 230 312

email:helpdesk.cz@kapsch.net

No a s/n neni problem napsat, vse na ntb mam (jo jeste mi ho lehce zespod lizli, ale nastesti to neni moc videt), ale nemuzu najit papir s potvrzenim, ze jsem ntb opravdu zakoupil v kamenem obchode, matne si vzpominam ze jsem ho nekam dal, ale uz nvm kam... ztraci se mi i vyplatni pasky, co zapomenu ulozit na sve misto, tak zmizi (ale papir z toho Kapsch mam, instalacni cd Vist vcetne bonus sw a driveru mam take...)...

takze bych radeji uz tento problem nechtel resit, FSC proste neuzna ze jde o vyrobni vadu, na foru primo na strankach FSC si na hlucnost stezuje vic lidi (nemci i anglani) a nekteri si dokonce stezuji i na model V5505, snad nehrajou repracky vubec...

no ostatne, nokie dlooooouhou dobu tutlala vybusne baterie...

ale pokud nekdo vi, jak ntb chladit na 60 stupnu jako treba asus a ne na 40 (dokonce mi v tom obchode poradili podlozku pod ntb, tak jsem podle testu na netu koupil tu nej Zalman nc1000 a nehne se to ani o stupen na cpu..., na to mi v krame odpovedeli, ze to je spis pro ntb s lepsi grafikou... no priste zas naletim), tak bych byl velice vdecny, toto tema resim snad od cervence

ps, doma ma HP Compaq XE2 jiz skoro 10 let a neni s nim temer zadny problem, tichy, skladny, na spani dostatecny a s Xubuntu lita jak za mlada na win ME :D, prezil 3 pady ze stolu na koberec a temer bez poskozeni, myslim ze ta cena za HP bude take adekvatni... staci se podivat na ruzne weby s ojetinama ci nahradnima dilama na ntb a HP se shani tezko, jsou to fakt drzaky (ale to vse je muj nazor na vec, lide maji ruzne zkusenosti)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snake  |  11. 12. 2008 06:21

Tak ty různé zkušenosti mohu opravdu potvrdit. Pracoval jsem před nějakými těmi 8 až 10 lety v jedné firmě jako admin a neprozřetelně jsem tam koupil XE2, a poté ještě XE3. Nic horšího jsem nikdy nepotkal. Se značkou Compaq to nemá bohužel vůbec nic společného, to byl prostě jen čistý šuntovský HP, Compaqy toho času byly neuvěřitelné stroje, opravdové držáky (Armady, nepotkal jsem v té době žádnou, která by dělala potíže, a to jsem držel v ruce i stroje staré třeba 5 let, tedy booky vyrobené před skoro 15 lety od dneška). HP naopak byl průměr, a ty XE2 a XE3 se zatraceně nepovedly.

A co konkrétně se mi nelíbilo? Že se přehřívaly, zamrzávaly, byly tam velmi špatně odladěné drivery na widle stejně jako ostatní přidaný SW. Kdyby to dělal jeden book, lze se nějak vymlouvat, ale stávalo se to čas od času všem (tuším 4 kousky či kolik jsem jich tam měl). Projevovalo se to samozřejmě nedeterministicky, prostě klasická chyba, jejíž zdroj se v podstatě nedá odhalit, ač vše ukazovalo na přehřívání či neodladěný SW a drivery (jenže který/které konkrétně?!). Zoufalost nad zoufalost. Compaqy či IBMka byly úplně o něčem jiném...

P.S. Jestli Vám to na Ubuntu jede bez potíží, vše by ukazovalo na neodladěné drivery, i když mi to přijde opravdu těžko uvěřitelné. Jinak to, co začalo HP/Compaq vyrábět po sloučení pro business (Evo atd.), mi přijde jako potomek spíše Compaqů než HP, a na kvalitu si tam opravdu nemohu stěžovat. Velmi rozumná poruchovost, dobrá ergonomie i mně příjemný design (ty XE2/XE3 se mi opravdu nelíbily, mám rád strohost booků typu HP Evo či IBM)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 12. 2008 11:49

To neni o FSC, je to o servisnim partnerovi a ten ti evidentne nerekl pravdu. Sem to pises zbytecne, napis to tomu clovek z FSC, oni to proveri.

Jinak je to cele nejake podezrele - najednou to nechces resit.... Tak nevim, vypada to, ze v tom bude nejaky hacek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 12. 2008 13:40

no nechce se mi to resit, protoze jsem to jiz resil a jediny co z toho bylo, bylo to, ze jsem byl mesic bez ntb a provedeny zakrok by mne osobne trval nejdele hodinu. Narvat neco do ventilacky, abych neurval vetrak, a poradne profouknout kompresorem, delal jsem to uz na 3 ntb a nekolika pc a je to funkcni postup (samozrejme je lepsi ntb rozebrat, ale nektere jdou velmi blbe a nez abych neco utrhli, tak to radsi udelam takhle)

a dalsi vec je take to, ze jsem v ut v noci potkal 3 srny, ubrzdil jsem to, jedna prebehla (tu jsem videl) a nechapu proc, ale dalsi 2 mi to narvaly do auta o nekolik sekund pozdeji, takze ted mam starosti a vyrizovani s tim, navic je pred vanocema, take jsem mel narozeniny, takze fakt jsem rad ze si vecer sednu k pc a prectu si alespon nejaky ty novinky... buka chladim venku za oknem, pak zhruba 10min je tichej

no ale tomu panovy vecer napisu a zeptam se ho tedy na to, jaktoze ventilator huci, odpoved bude standartni jako vsude: "Pokud mate pocit ze se ventilator chova nestandartne, tak se prosim obratne na nejblizsi servisni stredisko, kde Vam velice radi pomohou". Tuhle vetu jsem cetl uz asi 10 od FSC

Mimochodem jsem jeste asi nepsal, ze mi toho ntb ani nechteli vzit, ze to je normal... a ja mu rikam ahaa, tak proc ten ntb co tu mate na stole zaplej tolik nerve a on hrde odpovedel, ze to neni FSC... ale uplne jina znacka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 12. 2008 15:02

Paneboze, ty jsi opravdu divnej. Mailem asi tezko zjisti, jestli je notebook hlucnej nebo ne. Radil jsem ti, abys mu popsal problem se servisem, on muze proverit v cem byl problem, proc pro to nechteli prijet a zatlacit na ne, aby to dali do poradku a aby se to neopakovalo. Pres mail ti notebook diagnostikovat a opravit muze asi tezko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2008 12:31

zajimali by me realne zkusenosti, kdyz ten notebook spadne na zem, jestli ho skutecne opravi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2008 12:19

Neni lepsi vyrabet notebooky ktere po padu na zem nepotrebuji opravu ??

Me teda T42jka uz parkrat spadla pri neopatrne manipulaci na pomerne tvrdy poklad (lino dlazba a zatezak) a ani jednou se ji nic nestalo. Z meho pohledu je teda lepsi kdyz neco nepotrebuje opravu, nez kdyz je oprava zdarma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 12. 2008 12:35

Che....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 12. 2008 16:39

Jo, jo, mam stejnou zkusenost s Lifebookama. Taky nekolikrat upadli a nic se nestalo. Jenomze to jsou notebooky za 40-50 tis. S lenovem za 10000 bych si tak jistej nebyl. A u FSC se mi libi, ze i u notebooku za 10000 mam jistou, ze mi to v pripade me nesikovnosti opravi zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2008 11:32

Před vlastní registrací doporučujeme si pozorně prostudovat podmínky, jež se k rozšíření záruky podmínek u serverů PRIMERGY a notebooků řady LIFEBOOK vztahují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 12. 2008 12:11

Tohle neni o serverech. Plati to na vsechny notebooky FSC - Amilo, Esprimo Mobile a Lifebook.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 12. 2008 12:15

Na tech strankach se registruje i dozivotni zaruka na servery Primergy, proto se tam o nich pise.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2008 13:01

aha, je to schovaný pod "JISTOTA OPRAVY"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 12. 2008 11:30

"Záruku na náhodné poškození ale zatím nabízí jen Fujitsu Siemens Computers."

Tak to zase není pravda. Nabízí to už docela dlouho poměnrě dost výrobců jako pojištění proti náhodnému poškození a to na celou dobu záruky. FSC to nabízí jakoby "zdarma" ovšem otázka je, proč jenom na půl roku od koupi a jestli to náhodou nezaplatí kupuící v ceně zařízení. I když je fakt, že to mají asi dobře spočítaný, protože tady ty případy většinou nastávají až ke konci prvního roku a v druhém roce záruky. Přece jenom ze začátku má každý majitel svůj notebook rád a jedná s ním velmi opatrně.

Ještě by mě zajímalo, jestli se to dá uplatňovat u kteréhokoliv servisního partnera a nebo pouze u dvorního servisu FSC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 12. 2008 11:41

Akorát u Applu to není potřeba, protože ten má MagSafe konektor, takže se neshodí na zem tak snadno jako jiné notebooky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2008 12:25

I Apple spadne nazem, nedelj z toho nejakej zazrak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2008 20:26

Jo spadne, ale ne tim zpusobem, ze nekdo zakopne o kabel, coz bych rekl, ze je asi nejcastejsi. Za pul roku se mi stalo nekolikrat, ze nekdo vutrh magsafe. Mozna je to tim, ze se s notasem pohybuju na frekventovanych mistech a nedavam pozor na to na kabel. Ale prave od toho to je - neresit, co nemusis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 12. 2008 20:52

Ako si došiel ku koštatovaniu: "ze nekdo zakopne o kabel, coz bych rekl, ze je asi nejcastejsi"?

Vycucal si si z prsta?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 12. 2008 11:53

Dell to nabizi pod nazvem "complete care " - i kdyz nevim jestli vsem zakaznikum ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 12. 2008 12:13

Na pul troku je to zdarma, coz je dle mne super. To si myslis, ze ti to zdarma nekdo da na celou dobu zaruky? Kazdy ma moznost si dokoupit rozsireni na celou dobu zaruky, nebo dele spolu s rozisrenim zaruky. Proto je tam ta tabulka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 12. 2008 12:30

Já jsem si myslel, že už nenexistují lidi, co si myslí, že mu v tomhle státě a ještě k tomu v obchodě dá někdo něco zdarma. No vyloženě jsem se spletl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 10. 12. 2008 12:41

Máte pravdu, v původním textu mi vypadlo ono slůvko zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2008 11:16

Drive, nez fujitsu spadne nazem, uz stejne bude na zarucni oprave. Co kus to zavada.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2008 11:24

Ako každý notebook. Rozdiel je ale v tom ako ti ho opravia a ako rýchlo ti ho opravia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 12. 2008 12:14

Kecy, mam treti notebook FSC a nemel jsem problem.Stejna zkusenost z meho okoli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2008 12:50

kecy? 20 notasu ve firme, 17 reklamace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2008 14:41

Vsťahuje sa aj na 12 poschodie, kebi my odtial spadol na zem???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 12. 2008 16:41

Tak to mas bud neuveritelnou smulu, nebo pracujes pro konkurenci a lzes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 12. 2008 20:50

Niečo podobné ale potom môže hocikto povedať o tebe, tj. že pracuješ pre Fujitsu a klameš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 12. 2008 11:44

Ja ale narozdil od nej nejsem sam, kdo ma podobny nazor. Viz nize, chytroline.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2008 15:03

FS rozhodně nejsou špatné notebooky, alespoň ty dražší, přes 20 tisíc korun. Zatím si nikdo nestěžoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 12. 2008 20:28

...no nevím, ale za dva roky co používám FS Amilo Pi1536 (což není žádný špičkový model), se nevyskytla sebemenší závada. Takže bych si ti dovolil oponovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2008 22:43

Na doporuceni dvou lidi,co maji Amilo Pro V3205 jsem si ho take pred rokem koupil a jsem naprosto spokojeny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor