Zamezení přístupu k porno webům: ne v Číně a dobrovolně

Diskuze čtenářů k článku

25. 05. 2008 18:01

Porno ohrožuje zdravý vývoj mládeže a každý obyvatel Singapuru to nakonec sám rád musel uznat...

Taky se přikláním k názoru, že blokovat veškeré pornostránky prakticky nelze. Proč taky? Kdo má zájem o porno, vždycky si poradí, kdo ne, tak tam neleze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  23. 05. 2008 20:08

ja se hlasim dobrovolne aby mi byl zamezen pristup k podvodnim a SEO reklamnim webum :) ... blogisky bych prosil taky vyradit z search enginu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 05. 2008 20:18

Hlaste se u nejblizsiho eurourednika se zadosti. Pristup na blogisky bude dobrovolne zakazan vsem a dobrovolne se za obchazeni zakazu bude platit pokuta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 05. 2008 16:09

+1

Nekdy nechtě kliknu na nějaký link a vyskočí na mě blogísek nějaké puberťačky (nebo v horším případě EMO puberťačky). Jsem Někdy zhnusen tím,co dokážou puberťáci (respektive puberťačky) vyplodit za blbosti...

Blogísky (na blog.cz a bloguje.cz),Webchaty (typu pokec,xchat,lide) a další sociální servery pro pubescenty bych zakázal ihned,kdybych mohl... A nejlépe by bylo,kdyby se děckám přístup na internet nepovoloval,nebo by každý,kdo by chtěl přístup k internetu musel dělat test IQ. Bylo by to tak lepší pro všechny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 05. 2008 09:25

Protože se IQ měří jako poměr mezi skutečným a mentálním věkem, může mít osmiletý děcko IQ jako 13-letý a tudíž silnej nadprůměr, přesto bude psát dál podobný blogísky.

Já s tím nemám problém, asi umím do vyhledávače líp zadávat dotazy, protože si nevzpomínám, kdy by mi naposledy při hledání něčeho vyskočil na obrazovce nějakej teenage blog.

A když už zakazovat webchaty, proč ne rovnou i IRC, jabber MUC, Skype/ICQ konference a další? To snad používá nějaká "intelektuální elita"?

Naštěstí tendle příspěvek beru spíš jako nějakou ironii než promyšlenou úvahu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 05. 2008 14:24

Haha. Spíš jsou tam trochu úzkoprsejší, takže se nikdo neodvážil ceknout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 05. 2008 16:14

Taky mě napadlo, jestli třeba ten "zákaz nikomu nevadil" jako tu za komančů "všichni volili kandidátku Národní Fronty".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 05. 2008 14:17

Pokud se na tom opravdu dohodne většina, tak na tom nevidím nic špatného. Někde je to obyčejné porno, jinde to může být něco jiného. Kolik lidí v ČR by hlasovalo pro to, aby se cenzurovaly třeba pedofilní weby? Myslím, že by to byla většina. Podobně jako jsou v naší společnosti "diskriminovány" a zakazovány třeba weby nacistické. Komu by vadilo, že by se takové weby zcenzurovaly (protože je nelze jen tak vypnout, jsou-li v jiné zemi)? Slušným a normálním lidem asi ne.

No a toto je úplně to samé, jen převedeno na jinou morálku a zvyky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 05. 2008 14:37

"Pokud se na tom opravdu dohodne většina, tak na tom nevidím nic špatného. "

Tak ja na tom tedy vidim spatneho dost. Vetsina nema patent na rozum a zakazovat neskodne veci, ktere nikoho neposkozuji je blbost (slusne feceno).

Pokud to vadi "vetsine", tak at ta "vetsina" na ty weby nechodi a je po problemu.

"Komu by vadilo, že by se takové weby zcenzurovaly"

Mne ano, protoze nesouhlasim s tim, aby mi nejaky urednik diktoval kam chodit smim nebo nikoli. Nehlede na to, ze by to byly nejdriv mozna nacisticke weby, pozdeji normalni porno a pozdeji kdeco dalsiho, co si urdenik usmysli.

Navic zakaz propagovani nacismu je naprosta kravina. V USA zadny takovy zakaz neni a navic tato uskupeni maji naprosto mizernou podporu. Pak to konci takovymi vecmi, jako vysetrovanim Bontonlandu, protoze prodava CD skupiny Orlik. No comment. Oproti tomu ruzne formy komunismu a socialniho inzenyrstvi, ktere jsou pro spolecnost daleko nebezpecnejsi, vesele buji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 05. 2008 23:12

"...zakazovat neskodne veci, ktere nikoho neposkozuji je blbost (slusne feceno)."

Jenze porno v kazdem pripade negativne ovlivnuje, prinejmejsim nevyspele jedince. "Poskozuje" je jen trochu "hutnejsi" vyraz pro tuto skutecnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 05. 2008 23:39

Opravdu?

Ja videl tvrde porno uz nekdy v 8 a ovlivnilo me to jednoznacne *pozitivne*.

Jinak i kdyby ano, neni to zadny argument pro zakaz, protoze na porno se nedivaji jen a pouze deti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 05. 2008 23:42

A docela rad bych vedel, jak presne negativne muze takove porno ovlivnit mladeho cloveka, ktery ho sam *umyslne* na internetu vyhleda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 05. 2008 21:52

Nerikal jsem, ze to je argument pro zakaz. Pouze jsem oponoval tomu, ze porno nikoho neposkozuje.

Mohu prosim vedet, v cem spociva ono pozitivni ovlivneni? Docela me to zajima. Vzajemne se nezname, tak myslim muzes odpovedet zcela otevrene...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 05. 2008 05:28

Napriklad v informovanosti. To myslim neni na skodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 05. 2008 14:35

Poskytni prosím odkaz na nejakú štúdiu, kde sa píše, že porno negatívne ovyplyvňuje nevyspelých jedincov. Prosím o štúdiu vedeckú, nie politickú a určite nie štúdiu, ktorú vykonala organizácia typu "Chráňme deti pred pornom".

Keby to aj nakrásne bola pravda, tak by sme museli zakázať snáď všetko, trebárs jazdenie na autách. Mnoho nevyspelých jedincov s autami s tuzingom má na svedomí množstvo nevinných životov. Samotní politici majú na svedomí niekoľko životov kvôli jazde na aute.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 05. 2008 17:56

Ak sa na tom dohodla väčšina, tak je to možno demokratické, ale nie slobodné alebo dobrovoľné.

Ako by zareagovali niektorí ľudia, keby väčšina v ich vchode (napr. dôchodcovia) hlasovaním zakázala sexovanie aj v súkromí ich bytu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 05. 2008 12:54

"Jenomže v Singapuru obdobné řešení použili zcela dobrovolně. Tamní úřady zamezili přístup na světově oblíbené weby s pornografickou tématikou ..."

Prosim, mohu vedet, kde je ona dobrovolnost? Ze mi neco naridi nejaky urednik nebo stat je kdeco, ale dobrovolnost urcite nikoli (bez ohledu na to, zda je stat demokraticky ci nikoli).

Za dobrovolnost bych pozadoval, pokud si v nastaveni routeru sam tyto stranky zablokuju

Jinak EU ma takovy nepekny trend kopirovat spatne napady z USA. Nedivil bych se vubec, kdyby zavedla i neco jako je cenzura internetu v Cine.

Dnes uz je v EU pomalu zakazano mit i jiny nazor, nez je oficialni euro-socialne-inzenyrska idelogoie, viz treba zde:

http://www.libinst.cz/komentare.php?id=477

PS: zakaz porna je absolutni blbost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 05. 2008 11:40

Tak jako ty urady jsou asi dost naivni, pokud si mysli, ze se jim povede zablokovat porno. Tech serveru je trosku moc na to, aby je nekdo dokazal blokovat. Ty dva jsou mozna nejznamejsi, ale kazdy kdo umi pouzit vyhledavac muze za par sekund cumet na tuny porna a nikdo tomu nedokaze zabranit. A muzou klidne blokovat podle nejakych klicovych slov, taky zbytecne, porad je dost stranek, ktere zadne zakazane slova neobsahuji a pritom jejich obsah je vice nez lechtivy.Mam to z vlastni zkusenosti, kdy jsme na zakladce blokovali weby podle adres a podle klicovych slov, aby decka nelezly na porno, ale ani po ctyrech letech se to nepovedlo, porad nachazeji nove a nove stranky, takze tudy cesta urcite nevede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 05. 2008 09:55

Aby úřady rozhodovaly o tom co je pro mě dobré a co nikoliv to rozhodně ne, ale byl bych pro to, aby takovou "službu" nabízeli ISP. Každý balíček, který nabízí by byl i ve formě s blokování "škodlivého" obsahu (za stejnou cenu) a bylo by na zákazníkovi, kterou variantu zvolí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor