Zákazníky Alza.cz obsluhují roboti

Diskuze čtenářů k článku

Majk  |  30. 09. 2008 17:57

Já měl zkušenosti doteď také celkem dobré, kupoval jsem tam hardware a jednu celou PC sestavu, kterou jsem posléze úspěšně vyreklamoval a byla opravena. Problém nastal s digitálním foťákem. Asi po roce používání přestala fungovat spoušť. Tak jsem ho odnesl k reklamaci, kde mi bylo referentem sděleno, že podobné závady oni automaticky zamítají, ale jestli prý mám zájem, tak to odešlou na posouzení do servisu (!), donutili mě podepsat přejímku s dovětkem, že zboží je mechanicky poškozené a tak se na vyřízení reklamace nevztahuje zákonem stanovená lhůta 30 dní ( v případě nesouhlasu zamítají ihned (!))A nastalo čekání, měsíc, a v půli druhého mi došla trpělivost a tak jsem zavolal na infolinku, kde mi po sdělení čísla reklamace sdělili, že foťák je stále v servisu, ať čekám. Pak jsem tam volal asi po týdnu znovu a sdělili mi, že si mohu přijít pro peníze že už je to déle jak 30 dní a že mám nárok. Na prodejně mi pak řekli, že žádný nárok nemám a že mám čekat dál na servis (!) tak jsem je donutil do servisu zavolat a sdělili mi, že to bude vyřízené snad do týdne (!)Neuvěřitelná tahanice, neustálé obviňování že jsem si to zavinil sám a že si to mám se servisem vyřídit sám, no neuvěřitelné, to byla poslední věc co jsem si tam koupil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
WT  |  10. 02. 2008 15:44

Alza není rozhodně nejlevněší. Výhoda je, že mají hodně věcí skladem a jsou na celkem dobrém místě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  10. 02. 2008 14:12

Když už tak "obslouží roboty" a ne "roboti" (ano, specifikum tohoto slova) a je to asi tak stejný robot jako bankomat nebo parkovací automat, který přijímá bankovky. Ach jo... Ale dobře, je to automatický trezor s dotykovou obrazovkou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xy  |  10. 02. 2008 11:16

PR masaz nic vic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin S.  |  07. 02. 2008 09:01

Dobrý den,

včera jsem zrovna byl v alze kolem 8:15, a platil jsem v automatu. Po vložení peněz do automatu mi obrazovka signalizovala, že se objednávka zpracovává... když to trvalo 2minuty (standartně 3-5 sekund) sdělil jsem problém personálu. Ti to se mnou během minuty vyřídili u klasické pokladny. Asi to ještě není pořádně zaběhlé a někde jsou malé mušky.

Jinak můžu doporučit, tyto automaty jsou docela rychlé a pohodlné.

Alespoň máte více času při čekání na zboží.

Bye

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FM  |  07. 02. 2008 11:48

V alza jsem nakupoval několikrát a spokojenost. Reklamace řešené korektně, jen u grafické karty jsem čekal měsíc než ji vyměnili. Pravdou je, že někdy se tam čeká dlouho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jiříček :)(:  |  06. 02. 2008 19:53

Asi tak - kolega z práce bral tiskárnu - reklamace, trhala mu papíry, pak bral DVD mechaniku, pro změnu nečetla cedesa, pak bral paměti, šoupli mu jiný, pomalejší, další kolega reklamoval evidentně nefunkční settopbox, neůspěšně. Zkušenosti - špatný, při výdeji pakárna, klamavá reklama ohledně graf. karet, navic je nemaj (8800). Konkurence je rozhodně lepší, Alza je prázdný pojem a hlavně průjem.....

Šetřete si nervy a zapomente na ní ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sigenius  |  06. 02. 2008 16:34

1. k nešťastným obchodníkům z kamenných krámů: ne všechno je u Alzy nejlevnější. Ne jenom o to jde. Ale párkrát jsem se tam vrátil nakupovat. Důvodem byla jejich rychlá reakce. Pokud jsem si vybral zboží "skladem", měl jsem do cca 30' zpátky email, že si zboží můžu vyzvednout. Fakt je, že na kasu se tam občas docela čekalo. Důvodem pro "roboty" (ikdyž za stěnou je třeba živý trpaslík) může být i to, že se uspoří za ochranku, nevím.

2.Obecně: ideálním řešením by bylo donutit banky k rychlejšímu uvolňování peněz. (Respektive zakázat jejich zadržování. ..Většina lidí má mobil a z nich slušná část má zavedenou možnost placení mobilem. Poukázat peníze převodem je otázka okamžiku. Peníze skutečně odejdou a jsou v mžiku na kontě, kam je posíláte. Akorát že (v běžném případě) jsou na konto adresáta "připsány"(což si překládám jako "uvolněny") asi za 3 dny. Z vašeho konta jsou ovšem odepsány ihned.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2008 13:59

Bod dve je krasnej, ale obavam se, ze ne zcela v realite (aspon cesky). V pripade prevodu mezi bankami do toho vstupuje CNB, rekneme potencialne az tri ruzny IS - zdrojova banka co to posle do CNB, pak si to CNB zpracuje a doda do tretiho v cilovy bance. Mezi bankama mivam bezne rekneme asi deset hodin az dva dny (dva pracovni dny je tusim zakonem povoleny maximum?). Ten mzik ovsem neni na miste... jedine pri prevodu v ramci jedny banky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  06. 02. 2008 12:23

Je to pekný. pokud není chybovost tak jeste je to lepsi.. ty lidi tam stejne zustanou. Budou vydavat ve skladu, tkaže se počet pracovníku nesníží. naopak zvýší... Problem je že to jde jen u internetových objednávek.. Když člověk dojde, tak si nic navíc už k tomu přibalit nebude moct.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sigenius  |  06. 02. 2008 16:37

ale vždyť tam maj terminály, kde si objednáš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marczus  |  06. 02. 2008 12:00

Tak a prodavaci nebudou mit co zrat :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 02. 2008 04:33

čistě náhodou jak už dlouho vydávaj "roboti" dvdíčka v DVD Planetě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman  |  06. 02. 2008 04:32

neví co jsou to roboti. Bankomaty našich bank jsou tedy také podle této pokřivené logiky roboti? Dej si studenou sprchu a nauč se myslet!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
citrusak  |  06. 02. 2008 01:07

Od Alzaviru nekoupim nikdy nic, reklamace neresi, a jejich dodavky taky prilis nesouhlasi s objednanym zbozim!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MSH  |  06. 02. 2008 02:26

A proč se tomu divíte ? Pokud umíte základní matematické úkony, tak si člověk snadno sečte, že pokud na prodávaném zboží mají zisk 3-4% ze ktercýh je potřeba hradit dopravu zboží, prosotry, zaměstnance a něco musí teké zůstat majitelům, tak je logické že zde člověk nemůže čekat žádný komfort amusí počítat s tím, že fimra někde štřit občas musí a bude se snažit vyhýbat všemu co by stálo nějaké peníze navíc. Bohužel tato počítačová branže se ubije časem sama při takto krátkozrakém počinu s tak malým ziskem, to už i na mall.cz na toto dávno přišli, že takto to nejde a museli zdražit, naštěstí u nich bylo kam zdražovat, ale v téhle oblasti není s cenou kam hnout. Příčinou bylo kdysi několik velkoobchodů, kteří začali prodávat zboží za velkoobchodní ceny koncovým zákazníkům a velkoobchodní odběratelé tak nemohli už cenově konkurovat a můžou dodnes prosperovat jen s kameným obchodem s přidanou službou zákazníkům jako je servis a správa počítačů a podobné aktivity a i tak na prodávaném zboží nemají více jak 12%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ctenar  |  06. 02. 2008 10:03

no uz aby alza skoncila takhle primitivni a hloupej obchod muze provozovat jen slovanskej blbec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doctorX  |  07. 02. 2008 10:51

nevim jak ty, ale ja jsem s nakupovanim v alze spokojenej, vzdy vse dodali vcas, nikdy zadny problem, zatim jsem ale nemel moznost reklamace, ... co mel kolega , tak to probehlo v pohode . Navic maji hodne prehlednej eShop, ... nevim co resite

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
citrusak  |  07. 02. 2008 12:30

Mne treba ted jejich stranky nejedou ve Firefoxu, Internet Exploreru ani Opeře

Alzassoft u měn zkončil a rozhodně jej jikomu nedoporučím.

je spousta jiných spolehlivějších firem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lala  |  10. 02. 2008 18:55

stačí vypnout firewall, taky mi to chvíli ďálo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kryštof  |  10. 02. 2008 17:36

Alza je jako nízko rozpočtové aerolinie. Prostě nízká cena s maximálně ořezanými službami. Kdo chce servis, půjde do kamenného obchodu, kdo tomu rozumí a chce ušetřit, nakoupí v Alza. Proč vychcánek? Dobrá služba pro určitou skupinu klientů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomixon  |  14. 02. 2008 01:40

Jj., hlavě s reklamací tam musí jít člověk co se vyzná a nenechá si od nich nadělat na hlavu.

Před pár lety jsem reklamoval Athlon 1800+, za měsíc se vítězoslavně dovím, že reklamace byla uznána , tady máte nový procesor... a podává mi Duron 1400! Měl štěstí, že jsem slušnej člověk.

Jestli to takhle praktikujou pořád...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mohinder  |  12. 02. 2008 19:54

Reklamace nejde neřešit, na to jsou zákony a zvlášť někdo tak velkej jako Alza si nemůže dovolit zákony obcházet, protože jsou první, na koho chodí inspekce a kontroly, vzpamatuj se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
citrusak  |  12. 02. 2008 20:33

no a ty si myslis ze kontrola v nasi republice neco znamena??? hm tak to asi nezijes v realnym svete...... Neni problem aby se takovy firma s kontrolou domluvila a slevila s nekterych veci a rekne se ze do pristi kontroly ten problem odstrani, cezme se na obed kontrola apod.... navic pred nekolika lety tyhle praktiky k zakaznikum byly uplne jine

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
citrusak  |  06. 02. 2008 01:06

do sestavy zamontovali pameti ktere nebyly znackove a neslo s tim nic delat..... opravdu hovada! Disketovou mechaniku zapojili obracene... nechapu jak tam ten kabel tak mohli narvat..... na CPU nebyla nanesena teplovodiva vrstva, ale vyfakturovali si vsecko......

Reklamoval jsem disk poslaný poštou v bublinkách a ještě v krabici takže se 100% nemohlo nic stát, řekli že to bylo špatně zabaleno el. kontakty rozdrcenya disk tim padem vyhodili a eni co reklamovat, chtel jsem at mi poslou disk na dukaz zpatky ze je to poskozeno.... HNUS velebnosti!

od AZLY co nejdál nebo z něj budete mít mindrák!

Reklamace vyřešena stylem není co řešit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  05. 02. 2008 23:01

jako dobrej obchod pro obyč lidi, co nemůžou kupovat na firmu bez DPH.... Nicméně : rozumnej člověk si to nechá doručit kurýrem až pod nos. A měli by přestat řešit zakázky typu študák si de pro 5 médií, protože chce ušetřit 8 korun, právě takovýhle koniny děsně zdržujou a zisk z toho maj stejně nulovej....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk Kadlec  |  05. 02. 2008 23:00

Jen bych chtěl podotknout , že tento dokonalý systém nebere všechny bankovky jako například dvoutisícovky z roku 2007 a jaké nemilé překvapení vás čeká, když jdete platit zboží za několik tisíc a najednou vám automat vrátí peníze, že je nebere. Naštěstí lidi nejsou roboti a je poblíž vždy několik ochotných ,,prodavačů´´, kteří vám dvoutisícovky vamění za jiné série. Objednávku lze udělat on-line na místě a zboží si vyzvednout. (to občas taky zabere trochu času) Jinak je tento nápad velmi dobrý a velmi efektivní. Držím palce na další zlepšováky a vychytání mušek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hzdra  |  05. 02. 2008 21:32

Od 14.11.2006

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  05. 02. 2008 22:06

Půl roku možná, rok a čtvrt ne. Já tam byl někdy v červnu 07 a byli tam lidi, ne poloautomaty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maverick  |  05. 02. 2008 21:19

byl jsem v alze někdy loni v září a už to tam takhle fungoval tak nevím nevím co je to za aktuální zprávu ????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakuje  |  05. 02. 2008 21:42

njn. Každý si toho hned nevšimne a na aktuální zprávy je vždy času dost :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mohinder  |  12. 02. 2008 19:52

No to těžko, v září se teprve stěhovali do nového. Pak tam měli dlouho jeden a až o vánocích spustili všechny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sebastián  |  05. 02. 2008 20:41

Za zmínku u e-shopu Alza.cz stojí i nekvalitní technická podpora. V prosinci jsem se jich zeptal na router kompatibilní s jednou nejmenovanou herní konzolí a odpovědi jsem se do dneška nedočkal. A nejlepší na tom je, že mi právě nějaký robot odpověděl, že mám do 24 hodin očekávat odpověď na můj dotaz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  05. 02. 2008 21:17

Špatně napsanej komunikační software, z toho bych závěry nedělal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 02. 2008 21:59

Asi tvůj dotaz robot SPRÁVNĚ vyhodnotil jako naprostou kokotinu a vyřadil ze zpracování... to je jako ptát, se jestli je konkrétní model GSM telefonu Mlokia kompatidebilní se sítí Vodkafone na mojí chatě a jestli mi tam pojede jejich i v akci nabízená televize...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 02. 2008 09:44

... a pojede?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mohinder  |  12. 02. 2008 19:49

Jo, jasně, oni tak mají o vánocích čas (když tam mají tisíce lidí) ti odpovídat na nějaký zbytečný maily

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BrainLess  |  05. 02. 2008 19:34

Mel znit .."V Alze obsluhuji zakazniky koko*ti.". Co me konkretne stve nyni spise musim rict stvalo na alze ? Kdyz clovek kupuje pres webshop predpoklada ze to neni bazar. Takze me nekolikrat nastvalo ze mi dorazil tu rozbaleny a poskrabany disk, a jinak podobne "vyzkousene" zbozi. Nekolikrat jsme to mailem resil s prislusnymi lidmi. Kdyz se mi to stalo potreti tak jsem se na celou milou alzu ... vyalzoval ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kořas  |  05. 02. 2008 20:45

Všichni si na alzu stěžují, ale nedávno jsem tam kupoval repro genius home theather, měli ho nejlevnější a v mé barvě skladem (ne jako v jiných e-shopech) nechal jsem si to poslat domů a do druhého dne mi tu stála krabice s reprem vše v pořádku, nová a i teď poslouhám a nemůžu si vynachválit. Komunikace přes meil dobrá, informovali mě ještě smskou o expedici, sledování objednávky, na mě to prostě působilo velice dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  05. 02. 2008 19:09

jsou také tak drahý.A lidi tam nakupují ze stereotypu.Kdyby lidi více hledali a nebyli tak líní,tak na netu se dá koupit podstatně levněji. než u Alzy.Pak můžou jen tak ze srandy si do prodejny dát automat a chlubit se co nemají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BrainLess  |  05. 02. 2008 19:36

Obecne nesvary ceksych web-shopu, vsehno online, sklad prazdnej, semtam dorazi zbozi ktere evidentne neni nove ( proste si ho nekdo vyzkousel ). Alza v tomto vynikala ...mozna jeste vynika uz tam nenakupuju ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venca  |  05. 02. 2008 17:41

No a ještě nahradit ty skladníky a mohli by mít nonstop otevřeno ne ??????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Srsen  |  05. 02. 2008 19:08

Aaa Venca je nenasytnej a nevi co by jeste chtel? Co takhle onanovaci automat bys tam nechtel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomixon  |  05. 02. 2008 21:12

No, proč né, při tom hodinovým čekání by se upotřebil. Internet tam je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medousek  |  06. 02. 2008 08:41

looooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllll

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venca  |  06. 02. 2008 10:29

No zas takovej komfort neni potřeba, ale kolikrát když se něco vy*ere v pc ve 2 ráno tak se to hodí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vody  |  05. 02. 2008 17:27

A prodejci nebudou mít co žrát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jazzz  |  05. 02. 2008 17:12

nedavno jsem se snazil pomoci tyhle krabice zaplatit 26 tisic prevazne ve 2000 bankovkach. bohuzel automat nebere nektere starsi serie na coz nas upozornil pracovnik obsluhy, vzal nase penize, prolistoval a vytahly z balicku ty, ktere automat nevezme, zabouchal na nej a prostrcil je skvirou mezi automatem a zdi, nacez z druhe strany jeho kolega prostrcil kompatibilni penize. takze se jedna spise o platebni poloautomat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 02. 2008 18:34

Takže tam přece jenom za tim tapecírunkem sedí hajzlbába na štokrleti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xy  |  10. 02. 2008 11:25

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  05. 02. 2008 16:59

Alzu nemam rad. Jednak mne neuveritelne prudej ty jejich nablbly reklamy (na toho mimozemstana uz sem fakt alergickej) a druhak sou i levnejsi kramy. Treba tiskarnu Canon Pixma MP520, kterou sem v sobotu kupoval v Mironetu, maj v Alze skoro o 500,- draz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 02. 2008 17:57

Tak argumentem "jsou i levnější krámy" by se dala odůvodnit nenávist k 95% obchodům u nás

Zrovna u elektroniky se ale ceny obvykle liší kus od kusu, obchod od obchodu: něco je levnější tuhle, něco jiného zas támhle... nedávno jsem takhle kupoval komponenty do několika počítačů. Při srovnání dvou obchodů bylo něco o 70Kč levnější, něco jiného zas o 30Kč dražší... a ve finále jsem se dostal k rozdílům kolem 100Kč při celkové ceně nějakých 25000Kč. Což znamená, že příště se na to porovnávání asi vykašlu, protože to nestojí za to.

Možná kdybych kupoval jen jednu drahou věc, třeba notebook, tam by to snad mělo smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nekdo jiny  |  06. 02. 2008 10:04

Tak to si mel zbozi u alza reservovat a pak jim zavolat, ze to u mironetu maji levnejsi a jakou za ti daji cenu.

Kdyz jsem to tuhle zkusil tak slevili na nizsi cenu nez v jinem kramu.

(btw tuhle jsem v mironetu - V hajich - prebiral zbozi zaplacene po netu a proti ALZA des a hruza)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Newkiller  |  05. 02. 2008 16:57

Tak já nevím,ale roboty si představuji opravdu jinak...

Tohle jsou obyčejné platební terminály.

Docela by mě zajímalo,kolik chlapíci z alza zaplatili (L)Živě za tuhle reklamu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeS  |  05. 02. 2008 16:53

Němec: není spokojen, jde jinam

Čech: není spokojen, řve na vedoucího, píše do knihy přání a stížností, stěžuje si v hospodě, nakoupit tam musí. Mezitím kvalitnější obchod za rohem zkrachuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 02. 2008 16:58

Přesně tak, bohužel často se to řeší jen v hospodě, ani toho vedoucího si nezavolají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
123456  |  05. 02. 2008 20:20

tak to sedi, bohuzel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hobbit  |  10. 02. 2008 21:58

To je bohužel naprosto přesné. Je to mentalita daná 40 lety kultury, kdy nešlo jít jinam a mohlo se jenom kafrat. Teď si na to staří nemohou zvyknout a mladí jsou vychováváni starými... Bude to holt nějakou dobu trvat, ale řekl bych, že s generační obměnou se to začíná trochu hýbat.

Jinak pokud je kvalitnější e-shop někde za rohem, tak SEM S NÍM pošlete odkaz, rád tam půjdu.

Platební automaty v Alze jsem zažil, byly puštěný jen dva (bůhvíproč), byla tam fronta jak kráva a já po zasunutí 12té tisícovky zjistil, že mi chybí 50 Kč (neuvědomil jsem si při nákupu knížky, že mi budou chybět peníze). Ten hajzl mi to vrátil ve stovkách a pětistovkách! Takže k bankomatu a pak znova krmit těma stokorunama. Mimochodem hodně lidí pečlivě kouká, po vsunutí každé bankovky, jestli správně naskočily peníze. Takže co bankovka to 5-10 s....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
B.69  |  05. 02. 2008 16:51

Platba kartou po netu, dovoz kurýrem skoro až na stůl do práce - pak je mi vcelku jedno, v kolik ten týpek přijede... Nepotřebuji žádný automat, nestojím žádnou frontu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milka  |  05. 02. 2008 16:24

Jak již bylo řečeno, naprosto nezvládají jakoukoli jinou složku než koupit od dodavatele a pak nabídnout. Fronty minimálně hodina, reklamace víc než 30 dní, atd. atd. Škoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 02. 2008 17:47

Kdo se chce vyhnout frontám, nechá si to snad dovézt kurýrem.

Já to k nim ale mám relativně blízko, tak si tam zajedu radši osobně. Ale hodinovou frontu jsem tam ještě nikdy nezažil. Suverénně nejhorší frontu jsem tam zažil, když jsem se tam (já vůl) jednou vydal těsně před Vánoci. To jsem tam čekal víc než půl hodiny. Jinak jsem obvykle zvládl vyřídit zaplacení i vyzvednutí zboží během cca čtvrt hodiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  05. 02. 2008 19:13

Nedávno jsem na tom terminálu platil a pohoda. Dřív se čekala fronta na pokladnu, teď to bylo rychlejší. Hodinu ve skladu jsem nikdy nečekal, maximálně 15 minut. A reklamace delší než 30 dní? Fajn, tak si vezmi zpátky plnou cenu za zboží (nemaj šanci protestovat) a nakupuj už příště jinde.

Taky jsem zaslechl, že trochu podváděj s vracením peněz, že to přičítaj na jejich pomyslné konto na příští objednávku. Samo že na to nemaj nárok. Stačí si říct a musí to poslat na váš účet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 02. 2008 16:23

Nedávno jsem do podobnýho unikátního a ojedinělýho robota cpal peníze na letišti. Říkají tam tomu parkovací automat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozka  |  05. 02. 2008 16:18

Tricet vterin na zaplaceni a pred tim hodinova fronta... Kdyby nemeli takovou prohibici na platby kartou, tak by to bylo lepsi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Topper  |  05. 02. 2008 23:30

Zaplatte kartou primo na alza.cz, nechte si to dovezt kuryrem primo pod nos a mate klid, nemusite se rozcilovat.

A poplatek za kuryra? Opravdu Vas cas, kdy pul hodky jedete tam, pul zpatky a hodinu cekate ve fronte, stoji mene nez 100Kc? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozka  |  06. 02. 2008 01:52

Ve chvili, kdy to delam ve svem volnem case ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jim  |  05. 02. 2008 16:07

Beztak na druhý straně sedí člověk Maj to tam akorát abyste se s nima nemohli bavit, tak dochází k té úspoře času

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Acer  |  05. 02. 2008 16:18

To "odlidštění" v jejich případě chápu a klidně bych je i následoval. Jaká je běžná praxe u nás na obchodě? Člověk přijde, půl a 3/4 hodiny nás vytěžuje nejrůznějšíma dotazama, které mu nikdo nezodpověděl na Internetu. Pak se rozloučí a odejde. Druhý den ho vidíme, jak si nese z pošty, která je vedle nás, balíček z alzy. Balíček je samozřejmě nápadně shodné velikosti, jako den předtím poptávané zboží. Takže roboti alza (a vůbec celý jejich zautomatizovaný systém) versus naše firma s lidkou "posádkou" 1:0 ... Už mně vážně začínají štvát!!! Ptáte se kdo? Myslíte že Alza? Nikoli. Jejich počin nelze než sledovat s obdivem a tiše jim závidět a přát jim úspěch. Štvou mně ti zákazníci, kteří po nás chtějí servis jako v kamenném krámu, ale ceny jako v internetovém shopu! A to prostě nejde dohromady. Takže vím, že Alza a její odlidštění je dobře pro jejich byznys! Kdybych na to měl, udělám to stejně!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matey  |  05. 02. 2008 18:55

Tohle mi neco pripomina. :) zakaznik si u nas necha predvest mobil vsechno vysvetlit, venuju mu 15-20 minut a nakonec slysim, tak ja se pro nej zitra stavim. Zitra ani jindy uz neprijde, koupi si to v nejmenovanem "specialistovi na PC a elektro", kde je to o stovku levnejsi, ale nejsou mu to schopni poradne ani zapnout, natoz nastavit nejake MMS, wap atd. Vrcholem je, kdyz prijdou lidi s O2 kartou v telefonu koupenem buhvi kde, ze je tam poslal maxdelader O2 ze jim to nastavime zadarmo. To mam vzdycky chut dealerovi skocit do usmevu. Lidi jsou v tomhle dobytek a ani se nestydi ti do oci rici "dekuji za ukazku, jdu si to koupit jinam"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
obchodnik  |  05. 02. 2008 19:34

Souhlas, lidi si zajdou do mensiho bezneho kramku pro informace, nejlepsi jsou ti "dindini" co vsemu "rozumi", obchodnik jim venuje cas a mnohdy ne malo a pak ze si to jeste promysli a hned si to koupi nekde na netu. A pak si tam zajdou jeste prohlednout nejake prislusenstvi za par korun, a pak si ho objednaji zase pres net, aby usetrili nejakou tu korunku. Holt podpora u mnohych e-shopu je jen aby clovek spravne zaplatil a pak nic nechtel a lidi tak chodi za jinymi. Bohuzel ochrana proti tomuto "hienismu" asi zadna normalni neni Leda zavezt na tyto sluzby (treba nastaveni MMS a pod.) cenikovou polozku - 20 kc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
$luk  |  05. 02. 2008 20:46

Nejlepší je kombinace obojího, tzn. osobního přístupu a nízkých cen. A to není nic nemožného, mnozí už dobře vědí kde je levněji, nejsou tam fronty na desítky minut a nepracují tam roboti, ale lidi. A pro všechny případy - ano, jsem jedním z nich , ale nebudu zde dělat reklamu. Možná jen napovím Pražákům - z metra Háje ne vpravo, ale vlevo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
$luk  |  05. 02. 2008 20:48

...ano, lidé dělají chyby

A proto místo vpravo má být vlevo a vlevo nahradí vpravo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hobbit  |  10. 02. 2008 22:03

Jestli myslíš CzechComputers, tak to jsou ještě větší tragédi než Alza. Nedá se tam zaparkovat (když toho bereš víc) stojíš jednu frontu k počítači, druhou k pokladně a třetí u výdeje. Všechno tam trvá nekonečně dlouho.

Ty parkovací automaty by mohly být řešením, ale musí jich tam stát dostatek, aby stíhaly obsluhovat. No a pak ještě vychytat ten sklad a je to. Nápad s rezervací času přes Net vůbec není špatný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomixon  |  05. 02. 2008 21:00

Ti dám hyenismus! Mobilních krámů je jak much na hnojišti, tak se nediv.

Jdi dělat něco pořádnýho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 02. 2008 22:50

Zavedeme poviný poplatek jako u doktora a budeme levnější - 20Kč. Potom i pojišťovny budou nabízet připojištění k životnímu - ochrané zpoplatnění zodpovězeným nesmyslným dotazům u kvalifikovaných obchodníků.

To se musí prosadit ve vládě!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AndyF1  |  06. 02. 2008 10:42

K tomu len tolko : trochu sikovnejsi clovek pojde do maleho kramku len v 2 pripadoch.

1. maju tam nieco "special" (novinka,naopak stara suciastka... ) o com este/uz niesu info na webe,forach atd.Samozrejme aj tak nakupi podla ceny.

2. Potrebubuje nieco okamzite bez cakania na dopravu.Aj si vopred zavola/objedna ci to tam maju.

Napriklad pri notebookoch, byva viac roznych verzi toho isteho modelu a malokto vie poradit tie drobne odlisnosti v znaceni.Treba teda rozbalit a vyskusat.

LCD TV som si bol tiez vybrat v kamennom kvoli porovnaniu obrazu.Ale +5000 Sk rozdiel proti e-shopu som im samozrejme za tuto "sluzbu" nedal.Pri cene 23 000...

Najviac nasere ked obehnem miestnych 5 kamenych a nikde nemaju skladom ziadny USB HDD box,DVD+R LS,znackove PC zdroje,HP tonery,12cm fany,pastu na chladic ... Skratka bezne "spotrebne" veci .Pripadne nieje ochota predat a aj nakrimpovat 13,53 me LAN kabla ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lossos  |  06. 02. 2008 15:26

obecně většina lidí není v oboru šikovných (pokud nejde o fotbal nebo politiku), takže ocení radu kvalifikovaného obchodníka a když nejsou uhození, tak si i těch pár stovek za tu službu navíc připlatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lex  |  05. 02. 2008 20:31

Stale se tu resi proc Alza to, proc tamto, proc tam ma moc lidi, proc prosperuje.....

JA vam reknu proc, protoze KOMUNIKUJE!!! Ten jejich zelenej mimozemstan, akcni nabidky...etc.,ma jednoduse uspech. Vyvolava pozornost, pak z toho je zajem, pak rozhodnuti a pak akce=nakup. Pro ty co je to zajima je to modelova reakce cloveka AIDA (viz. wiki, mr. Google a dalsi).

Pokud si dobre vzpominam, v poslednich dvou letech zadny e-shop nemel promo rano v tv u snidane a ani nemel takovou grafickou ikonu (zelena cosi :) ) Kdysi davno myslimze 100mega mela mys a mozna i v tv, ale preci jen jsme uz trosku dal. A navic tomu nasadi korunu nalepkou te "zelene cosi" v balicku s objednanym produktem.

Jsou jini, jsou videt a verte, ze se jim penize investovane do marketingu bohate vyplaci ( i prestoze nejsou levnejsi ani kvalitnejsi).

Ostatni si mysli, ze penize takto investovane jsou vyhozene do kanalu, at si to mysli.... nikomu to nenutim, pokud nejsou opravdu zavedena znacka jako TS Bohemia nebo par dalsich nemaji sanci na uspech bez "komunikace". "Reklama je komunikaci, komunikace neni jen reklama"

Ps: Delam na komunikacnich kampanich a to byste se divili, jak nekterym spolecnostem rostou obraty po proinvestovanych statisicich a krasne jim tyto naklady zaplati a pridaji tucny balik zisku. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jimmy  |  05. 02. 2008 16:04

Ten robot se mi zdá nanic... to takhle můžu přijít do normál obchodu a dám mu číslo balíčku a prodavač zaběhne do skladu.... kdyby ten robot byl napojenej na sklad a dole by vyjel balíček, kterej veme nějakej el. přepravovač..jo to by bylo k něčemu, ale takhle??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 02. 2008 16:07

TZo bych si celkem rád představil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jas  |  11. 02. 2008 08:32

TO je standartní výdejový systém ve všech automatizovaných skladech. Zboží je značno buď RFID čipy, nebo sandartním EAN čárovým kódem. Jestli to chceš vidět na vlastní oči, zajeď si třeba do skladů Škoda Auto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  05. 02. 2008 15:44

Už jsem v alze dlouho nebyl, ale pokud ušetřím 1 min při placení a stejně pak strávím 2 hod ve skladu čekáním na zboží, tak je to fakt super zlepšení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JK  |  05. 02. 2008 16:20

To buď rád, že jsi tam dlouho nebyl. Teď je to většinou hodinu čekáš než se dostaneš na řadu s placením a pak ještě minimálně 45 minut u výdeje.

Mě by se nejvíce líbilo, kdyby při platbě přes internet šlo i nastavit v kolik hodin si pro ten balíček příjdu. Rovnou mi to dalo číslo se kterým bych zašel do skladu. Klidně bych se i obešel s nějakým rezervačním systémem. Provádělo by to třeba rezervace na časy po 5 minutách (na každé 5 minuty jedna rezervace) a mezi těmi časy by mohli vydávat balíčky těm co si neobjednali předem. Myslím že by to ušetřilo spoustu času všem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 02. 2008 18:29

Taky dobré je, když zaplatíte kartou přes internet a pak čekáte půl hodiny u pokladen, než se na vás dostane řada, aby vám mohli vytisknout fakturu a vy jste si mohli zajít pro zboží :D

To se mi stalo v pátek a když jsem tam tak stál a čekal, říkal jsem si, že bych dřív dojel k a zaplatil u konkurence na Hájích...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
h  |  05. 02. 2008 18:32

jo, presne, zaplatim kartou pres net (nejpohodlnejsi zpusob) a stejne tam musim jak trubka cekat na prepazku aby mi dali listek do skladu. Nepochopim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonzaV  |  05. 02. 2008 18:36

ja teda nevim... jestli tam nechodite pro pet cedecek (a to by se asi ani v Alza moc nevyplatilo), tak za 90 nebo kolik je to i s donaskou, privezou mi zbozi do prace, naprostej komfort. Do trznice jen v nouzi nejvyssi financni nebo casove (a to jeste s otaznikem).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  05. 02. 2008 19:29

Přesně tak, místo toho abych ztácel dvě hodiny cestováním a pak čekáním na vydání zboží, tak si radši zaplatím doručení přímo do firmy. Většinou kolem 60kč, a když koupím za 5000kč tak to mám zadara. Když to objednám do 17:00 tak mi to příjde hned druhý den. Nevím co jednodušího a lepšího může existovat.

Ale v ALZA nenakupuju , lepší SWS a 100mega.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomixon  |  05. 02. 2008 20:50

U konkurence v Hájích čekáš půl hodiny na schodech k prodavačovi a pak hodinu

pod schodama před platebním a výdejnim oknem. Pakárna je to stejná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VL  |  06. 02. 2008 08:18

A s jakými prodavači se tam setkáte? Pošlu objednávku, přijdu, vytisknu si fakturu a dodací list, zaplatím a dole u skladu jsem čekal nejdéle pět minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
misace  |  06. 02. 2008 23:36

no v czc běžně čekám kratší dobu než v alze, peníze do automatu nastrkám za minutu, ale pak čekám půl hodiny ve skladu. Měli ty ušetřený pokladní strčit do skladu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halalik  |  05. 02. 2008 15:41

S ohledem na existenci platebnich karet tohle vyzniva skutecne jako navrat do historie.

Pokud se takova platebni monstra obchodnikum vyplati, tak by se banky mely asi skutecne zamyslet nad vysi provizi z plateb platebnimi kartami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  05. 02. 2008 15:49

Uz jsem to parkrat zazil, ze mi v obchode nabidli slevu, kdyz zaplatim hotove a ne kartou. A alza je docela velka, tak verim, ze i z tohoto pohledu se jim to vyplati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  05. 02. 2008 15:54

hehe no ja jsem spis zazil ze po me chteli poplatek 70 korun kdyz jsem chtel zaplatit kartou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
5h1nj1  |  05. 02. 2008 16:48

No to by sice nemeli, ale div se jim, kdyz s tim diky bankam maji vetsi naklady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aligx  |  05. 02. 2008 18:57

JJ přesně tak, banka si z této transakce bere 2,8%, to je při marži 8% velká část zisku, proto jsme od zavedení platebních karet ustoupili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TM  |  06. 02. 2008 09:58

Až na to, že ten poplatek z větší části bere karetní asociace (VISA, Mastercard,...), ne banka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 02. 2008 17:39

Ano, vzhledem k poplatkům, které se musejí odvádět bankám za platby kartou, je nadšení obchodníků z plateb kartou přímo pověstné.

Dokonce takové, že zrovna třeba v alza.cz jsou snad všechny slevy navázané na platbu v hotovosti, kartou zaplatíte koncovou cenu bez slev.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Břetislav Černík  |  05. 02. 2008 18:19

No předně bych chtěl vědět, které banky máte na mysli. Nějak nevím, že by tady existovala opravdová banka. To co tu je by se dalo nazývat spíše úschovna peněz s plíživým rozkradením. Ve smluvě máte napsáno, že neručí za neoprávněný výběr!!!!!!!

O poplatcích ani nemluvě.

Zlatá hotovost - rychlá levná spolehlivá..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ležák  |  05. 02. 2008 15:38

Robot je dobrej, pokud vám zrovna nesežere 2 tisícovku a nezasekne se. Stalo se to me, a dalsimu chlapikovi vedle me v ten samej moment. Pretizila se jim sit, kdyz to zase nahodili, bankovky nam vratili skrz ty mezery mezi robotama. Docel zajimavy moment...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  05. 02. 2008 16:23

Na druhe strane toho "robota" sedi normalne pokladni, jako u pokladny v Tescu - prej roboti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  05. 02. 2008 16:49

Kdepak pokladní jako v Tescu. Dětští otroci z Asie, které se podařilo propašovat mezi počítačovými součástkami v kontejneru. Proto musí mezi tyto chudáky a zákazníky postavit "počítačovou" zeď, aby otroci nemohli prosit o pomoc.

Jak to vím? Jednomu otrokovi se při nákupu podařilo prostrčit moták mezi mě vrácené bankovky. Hned potom otvorem vystříklo trochu krve, takže si toho asi ochranka všimla. Radši jsem to neřešil a rychle z obchodu utekl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  05. 02. 2008 16:51

To je fakt dobré s tím motákem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 02. 2008 18:05

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 02. 2008 18:33

Původně jsem chtěl při čtení článku napsat něco o tom, že tam za futrama asi sedí na štokrleti hajzlbába s kasičkou, ale to s tím motákem fakt nemá chybu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  05. 02. 2008 19:03

To se nedá nereagovat. Dobrý!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomixon  |  05. 02. 2008 20:41

Stejně bys čínskýmu motáku nerozuměl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 02. 2008 08:05

Byl napsán v Basic English, kterou se naučili od Indů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Firefoxik  |  10. 02. 2008 13:17

tady v Irsku tomu nerikaji Basic English, ale Hinglish

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jouda z Brna  |  05. 02. 2008 15:30

Kdo viděl Terminátora, ví svý... začátek konce pravě nastal... robot = zlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mk  |  05. 02. 2008 15:33

správně

a proto nakupuj pouze u brněnských firem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 02. 2008 15:35

Místo béčkového filmu bych uvedl raději klasiky jako K. Čapka, který toto téma zpracoval o trochu dříve. Dokonce vzpomínám na příběh Čtyřlístku s názvem Vzpoura robotů, který je také starší než Terminátor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
První  |  05. 02. 2008 16:27

byla to Vzpoura mozků a byl to speciál ABC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Druhy  |  05. 02. 2008 16:41

To je sice pravda, ale díl Vzpoura robotu ve Ctyrlistku byl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keni  |  06. 02. 2008 00:13

Vy se hadate o takoveto malichernosti a nejlepsi byla

Valka s mloky v Komete.

A pak mozna Galxie v ABCku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  05. 02. 2008 17:11

No původně to byl seriál na poslední straně ABC, teprve po letech to vyšlo jako speciál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Durannnn  |  05. 02. 2008 17:03

Ale prdlajs, Terminator je perfektní Ačkovy film, RUR jsem taky přečetl, ale přecejen terminator zahrnuje modernější prvky.,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PF_  |  05. 02. 2008 23:02

Něco jako tohle? http://bugemos.com/?q=node/6

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 02. 2008 00:17

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mdd  |  06. 02. 2008 10:30

skvelý odkaz, dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ing.  |  11. 02. 2008 18:12

a ked mu dojdu mince a nevyda mi naspat jak mu dam po papuli ?? To je koniec sveta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor