Dřív bych s vámi souhlasil.
Ale jsou v Čechách ISP, který zákazníkovi sice do smlouvy agregaci uvedou, ale rychlost drží plnou pořád. Pokud zákazník nezměří, zavolá, a technická podpora s ním bude volat tak dlouho, dokud to nezměří.
Ne vždy to samozřejmě jde. Ale výhoda takového ISP proti O2 je obrovská.Tady pán nejdříve opakovaně kontaktoval dodavatele, a on reagoval až po špičce, což je jasné, jak dopadne. Problém nepřiznal, tak si vyrobil tohle, a tweetuje, pokud rychlost jde pod třetinu.
Neměl bych s tím problém, kdybych nevěděl, že zákazník si tohle klidně postaví, ale propojí to doma zarušenou wifi, a těch 50Mbit pak naměří těžko. A z pohledu ISP je samozřejmě vše v pořádku, ten s tím těžko něco nadělá, a spláče nad twitterem.