Zákazník vytvořil vlastního bota. Operátorovi posílá stížnosti na pomalý internet

Zákazník vytvořil vlastního bota. Operátorovi posílá stížnosti na pomalý internet

Američan vystupující pod přezdívkou AlekseyP byl nespokojený se stabilitou svého internetového připojení, a tak vytvořil automatického bota, který si poskytovateli sám stěžuje. Pokud rychlost jeho domácího internetu klesne pod jednu třetinu slibované hodnoty, pošle společnosti Comcast stížnost v podobě tweetu. Jak upozornil The Next Web, proces je díky minipočítač Raspberry Pi zcela automatizovaný.

Volně dostupný kód, zveřejněn na webu Reddit, provádí v hodinových intervalech několik testů rychlosti připojení. V případě, že je výsledek nižší než 50 Mbit/s při stahování nebo 3,3 Mbit/s při uploadu, odešle na Twitter následující zprávu:

Od konce října 2015 již na účet A_Comcast_User takto přibylo 10 tweetů se stížností na pomalý internet. Aleksey uvedl, že Comcast dosud reagoval na každou z nich několik hodin poté, co se rychlost vrátila na deklarované hodnoty 150/10 Mb/s. 

Na žádost Comcastu o uvedení jména, adresy nebo i čísla účtu Aleksey nereaguje. Podle jeho slov nechce, aby ho Comcast upřednostnil před jinými zákazníky: „Všichni zákazníci si zaslouží rychlosti, za kterou platí.“

A jak máte rychlý internet vy? Změřit si to můžete přímo na Živě.cz!

Diskuze (30) Další článek: Seznam vylepšil zimní mapy. Zobrazí sjezdovky a běžkařské trasy i v zahraničí

Témata článku: Internet, IoT, Hodinový interval, Zákaz, Mbit/s, Tweet, Hashtag, Raspberry, Twitter.com, Washington DC, Stížnost, Bota, VLA, Test rychlosti, Comcast, Reddit, Drops, Operátor, Stat, Pomalý internet, Domácí internet

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší