Zákazník vytvořil vlastního bota. Operátorovi posílá stížnosti na pomalý internet

Američan vystupující pod přezdívkou AlekseyP byl nespokojený se stabilitou svého internetového připojení, a tak vytvořil automatického bota, který si poskytovateli sám stěžuje. Pokud rychlost jeho domácího internetu klesne pod jednu třetinu slibované hodnoty, pošle společnosti Comcast stížnost v podobě tweetu. Jak upozornil The Next Web, proces je díky minipočítač Raspberry Pi zcela automatizovaný.

Volně dostupný kód, zveřejněn na webu Reddit, provádí v hodinových intervalech několik testů rychlosti připojení. V případě, že je výsledek nižší než 50 Mbit/s při stahování nebo 3,3 Mbit/s při uploadu, odešle na Twitter následující zprávu:

Od konce října 2015 již na účet A_Comcast_User takto přibylo 10 tweetů se stížností na pomalý internet. Aleksey uvedl, že Comcast dosud reagoval na každou z nich několik hodin poté, co se rychlost vrátila na deklarované hodnoty 150/10 Mb/s. 

Na žádost Comcastu o uvedení jména, adresy nebo i čísla účtu Aleksey nereaguje. Podle jeho slov nechce, aby ho Comcast upřednostnil před jinými zákazníky: „Všichni zákazníci si zaslouží rychlosti, za kterou platí.“

A jak máte rychlý internet vy? Změřit si to můžete přímo na Živě.cz!

Diskuze (30) Další článek: Seznam vylepšil zimní mapy. Zobrazí sjezdovky a běžkařské trasy i v zahraničí

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,