Zákazníci startují proces proti vadným diskům IBM

Diskuze čtenářů k článku

hlavacek  |  24. 10. 2001 12:20  | 

Je tím častěji myšlen každý kus , nebo místo 3 z 1000 4 z 1000. Neškodilo by více informací. Já bych je rád a hledan na webu je moc náročné. Proto čtu Žživě.....

hlavacek

PS: mohli byste udělat i web Lživě - leccos by se mohlo pak vyřadit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  24. 10. 2001 12:50  | 

Není právě zatím přesné číslo. Je to zatím v takové té fázi, kdy se vám něco pokazilo a řekl jste hm, smůla, a nyní zjišťujete, že v tom nejste tak úplně sám (to je to častěji) a chcete s tím něco dělat. Takže se nyní dávají do kupy lidé, co mají s tím diskem problémy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JP  |  25. 10. 2001 10:29  | 

U nás ve firmě jsme reklamovali letos 3ks 75GB ze tří koupených loni v prosinci a k tomu ještě 1ks 30GB ze dvou koupených také v prosinci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda Kupr  |  24. 10. 2001 13:19  | 

http://www.theregister.co.uk/content/54/22412.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
event  |  29. 10. 2001 02:36  | 

Ja som z 5 diskov mal problemy s 3mi (vadne sektory - musel som ich low level naformatovat), z toho 1 skoncil na reklamacii.

Nejde len o 75Gb disky, ale o celu seriu 75GXP, najporuchovejsie su prave tie 75Gb a 75Gb. Zevraj je tam viac chyb - prehrievajuca sa elektronika, chyba elektroniky (cipy vyrabane v Rumunsku sa nemaju radi s chipsetmi VIA) a pod.

Ale neni mi jasne co autor clanku myslel tym, ze "Zatímco u nás by to bylo pokryto zárukou". To akoze ked chybou disku pridem o data za niekolko 100 000, fyrma IBM mi to vramci zaruky preplati?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Speciál o přechodu na DVB-T2

Velký test herních myší

Super fotky i z levného mobilu

Jak snadno upravit PDF