Žádné překvapení. E-shop vybíráme podle toho, jestli pošle balík zdarma

Žádné překvapení. E-shop vybíráme podle toho, jestli pošle balík zdarma

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) zveřejnila výsledky studie, která se věnovala doručování zboží zakoupeného přes internet. Asi nebude překvapením, že o cenu jde až na prvním místě – bezmála ¾ zákazníků si vybírá e-shop podle toho, jestli nabízí dopravu zboží zdarma.

Zákazníci by ocenili přesnější čas dodání objednávky, a pokud už by si měli připlatit za nadstandard, ocení vynesení zboží do patra, odvoz starého spotřebiče, instalaci a dodání o víkendu.

Zákazníci jsou ale jinak podle průzkumu v drtivé většině s doručením zboží z e-shopu spokojeni.

Více informací objevíte v infografice níže.

Klepněte pro větší obrázek
Diskuze (94) Další článek: Evropský šéf Xboxu po 25 letech opouští Microsoft

Témata článku: Byznys, Web, Statistiky, E-shopy, Infografika, Balík, E-shop, Překvapení


Určitě si přečtěte

Pozor, na Česko v těchto dnech útočí falešné Tesco, Penny Market a Lidl

Pozor, na Česko v těchto dnech útočí falešné Tesco, Penny Market a Lidl

** Máme tu další českou phishingovou vlnu ** Podle průzkumů máme stále problém s kybernetickou gramotností ** Nebezpečím jsou děti, které opouštějí rodiče

Jakub Čížek | 37

Srovnali jsme česká města s IBM, Googlem nebo třeba Samsungem. Podívejte se, v jaké firmě „žijete“

Srovnali jsme česká města s IBM, Googlem nebo třeba Samsungem. Podívejte se, v jaké firmě „žijete“

** Nadnárodní korporace zaměstnávají stovky tisíc lidí ** Mají tedy velikost metropolí ** Srovnali jsme je s českými krajskými městy

Jakub Čížek | 14



Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu