Za únik informací o 1,5 milionu zákazníků přišla pokuta 3,5 milionu korun. Tak dopadl T-Mobile

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 13

Názory k článku

avatar
18. 08. 2016 02:36

Ano je to srandovní pokutička, ale co. Žíly mě to netrhá. Už dávno vím, že si dokáži sám vybrat "providera" a službu co mi vyhovuje. A pokud se mi něco nelíbí tak jim to prostě napíši. Naposledy to bylo třeba ohledně pro někoho obyčejné rýže firmy Vitana za klamání spotřebitele. A jelikož se potrefená husička ozvala, tak jsem jim hned obratem napsal, že jsem ochoten chybu uznat a omluvit se, ale ať mi "dokážou", že o tom někde hovořili. A pro jistotu jsem tam mrskl do kopie ČT (Černé ovce), Primu, Novu a Barandov. Ano můžete namítnou, že si z toho nikdo nic dělat nebude. Ale proč si nechat všechno líbít a pouze nadávat v diskuzi? Nezbývá mi než věřit, že těch bílých ovcí (a vyplašených zajíčků ušáčků) bude méně a méně. Přeji Všem Hezký den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 08. 2016 21:11

3,5 mega? A co třeba: Ztratili se vám údaje o 20% zákazníků tak zaplatíte 20% celkového ročního přiznaného zisku za loňský rok. To by byly bezpečnostní opatření jak v oblasti 51 najednou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2016 20:35

Tyvole, osobní údaje pětiny klientů lítají po okolí a T-Mobile za to zaplatí jen necelé tři koruny za každého...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2016 19:30

Dá se to někde stáhnout?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2016 18:31

Úřad pro ochranu osobních údajů vyhrožuje pokutou v řádu statisíců korun za to, že někdo zveřejnil (třeba na internetu) video se zlodějem, kterého lze ze záběrů rozeznat. Za obličej jednoho zloděje! Tady přišla firma o údaje 1,5 milionu nevinných zákazníků, tak si spočtěte, kolik to vychází na jednoho zákazníka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2016 18:02

tvl a pak se můžu divit, že mi na mobilní číslo, které jsem nikam nedával volají z nějakého pitomého call centra a oslovují mě mým jménem a znají i moji adresu. Celý v šoku se už jen zeptám, jestli vědí i moji velikost trenýrek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 08. 2016 17:56

Takze kdyby je rovnou prodali coby overene udaje vcetne ziveho telefonu 6-ti marketingovym agenturam jen po 50-ti halerich za cloveka, a maskovali to unikem, po pokute porad jeste vydelaji 1 milion korun ?To je jiste dobra zprava pro sales@t-mobile.cz a jejich nasledovniky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2016 16:26

A podařilo se ta data zabezpečit, nebo opravdu unikla? Dá se to nějak zjistit?Rád bych jako klient T-mobile rád věděl, jestli má data má někdo cizí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 08. 2016 15:57

Smutné je, že tyto úniky už nějaká (i vyšší) pokuta nevytrhne. Když zmizí data (údaje) na kterých záleželo, jsou prostě fuč a v nepovolaných rukách. Nejen tento případ naplno ukazuje úskalí elektronické doby, kde dříve zmizelo pár stránek dokumentu, se dnes vydolují GB dat (ekvivalent statisíců / miliónů tištěných stránek). Zabezpečení a oddělení některých dat od fyzických (slabé místo) osob je nedostatečné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2016 15:36

nekde se potuluji jmena, adresy a kontakty 1.5mil klientu jakou to ma trzni hodnotu?2,5Kc za klienta, jako klient bych se asi urazil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2016 14:53

jako vazne 3.5milionu ? to je jako nejaka pokuta ? ta T-mobile zaboli asi stejne jako kdyz zapomenu petikorunu v kosiku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor