Z Windows Commanderu je Total Commander a hned v nové verzi

Diskuze čtenářů k článku

BeRaN  |  08. 11. 2002 16:31

No, oproti všem ostatním file managerům má salamander obrovskou výhodu ve vzhledu a přehlednosti. Chvíli sem zkoušel používat TC, ale na to se nedá koukat, když už jsou windows os s grafickým uživatelským rozhraním tak to chce brát trochu ohledu taky na vzhled. Vím, že TC byl ze začátku (nevim jak teď) dělanej tak, aby chodil i na Win3.11, ale aby kvůli tomu trpělo těch 99% uživatelů, co to používají na rozumnějších operačních systémech, to se mi zdá trošku krutý. Další výhoda salamandru jsou standardně dodavané pluginy, hlavně Pictview. Zvládá drtivou většinu grafickým formátů (např. i PSD), je neuvěřitelně rychlý a umí i něco navíc (zoom je samozřejmost, ale funkce Pickup Colors, která zobrazuje hodnoty RGB pod kurzorem, to se hned tak nevidí). Takže nemusím instalovat žádnej další program, pokud se chci občas podívat na nějákej obrázek. Podpora archivů nejrozšířenějších formátů je samozřejmost už od dob skvělého DosNavigatora, takže to zdůrazňovat nebudu. Ale jako low-level programátora potěší plugin PE Viewer, který zobrazí informace z PE hlavičky Win32 modulů (exe/dll/....), v zobrazených informacích lze i vyhledávat, takže hned vidím jestli program používá např. API funkci GetWindowText nebo GetWindowDlgText, to se pak cra ....ehm ladí.

Prostě dřív sem používal DosNavigatora, který ale v prostředí windows není to pravé ořechové, tak sem hledal alternativu a salamandr vyhrál, zachovává většinu klávesových zkratek, umí vše co potřebuju a spustu věcí navíc. Jeho velká nevýhoda je absence FTP pluginu a nemožnost operací na pozadí (lze ale spustit nová instance).

Myslím si, že až vyjde verze 2.5 a SDK pro vývoj pluginů, tak salamandr převálcuje TC na všech frontách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marc  |  08. 11. 2002 17:50

No, oproti všem ostatním file managerům má salamander obrovskou výhodu ve vzhledu a přehlednosti. Chvíli sem zkoušel používat TC, ale na to se nedá koukat..,

Ale houby, kdybys napsal takovýhle článek viděl bys moře userů, kteří tě vyfuckujou s přehledností Salamanderu. WC umožňuje konfiguraci fontů a barev - párkrát jsem viděl takovou prasáckou kombinaci, že z toho boleli oči.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BeRaN  |  08. 11. 2002 18:19

WC umožňuje konfiguraci fontů a barev

-to snad umí každej manager, de o to, že po nainstalovaní to vypadá příšerně, věřím, že to snad pude nakonfigurovat tak aby to šlo trochu používat, já sem to i zkoušel, ale říkám salamandr vypadá o dost líp (i v implicitním nastavení)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  08. 11. 2002 18:47

Urcite je pravda, ze ve zobrazovani grafickych formatu je Salamander prehlednejsi a lepsi, alespon uzivatel nemusi instalovat Irfany apod. graficky softy.

Jenze neumi X dalsich prvku, ktere TC podporuje. Archivatory  - >Neexistuje INTERNI podpora tar,gz,tgz,lhz(lha),cab,bzip.

Neexistuje podpora synchronizace, multi prejmenovani souboru/adresaru. O FTP klientovi ani nemluve. Prace na pozadi....katastrofa. Klavesa F3(temer nulova podpora unicode, UTF) az na zobrazeni grafickych formatu poradne nic neumi.

I presto, ze Salam je dobej produkt, tak funkcne proste na TC nema a mit asi jen tak nebude. Jo mozna az bude nova verze, ona je otazka kdy vubec bude a jestli taky bude......

V tyhle dobe vyhravaji funkce. Sice je krasny, ze Salam je peknej, jenze kdyz neumi X funkci, tak k cemu takovy produkt a proc za nej platit 650,-kc?? To si radsi priplatim 300,-kc za TC.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brunda  |  08. 11. 2002 15:48

moc vsichni TC chvalime, ale kolik z nas si ten shareware koupilo (do firmy to rozhodne neni zadarmo) ?  A kolik lidi asi zaplatilo tvurcum tech ostatnich filemanageru (FAR, Salamander) ?

Tak proc kritizujeme jejich nedostatky, kdyz neplatime, ac bychom meli ?!  Bud se zucastneme na vyvoji neceho, co zcela zadarmo je, nebo zaplatme treba Salamandra a jako jeho zakaznici ho pak muzeme kritizovat, ne ?

Brunda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Georg  |  08. 11. 2002 09:12

Zdravim,
vo  FAR-e sa daju tlacit binarne subory cez ALT-F5.
Je to mozne aj vo  WC/TC ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
saf  |  07. 11. 2002 18:42

Poradi mi nekdo jak v one TC zobrazovat soubory z pripojeneho iPAQu ??  Umi to jiz tato verze, nebo jsem si to jen vsugeroval ??

Predem diky za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LittleMan  |  06. 11. 2002 20:19

Da se Win..ehm Total Commander nastavit na zkratku Win + E, aby se mi spoustel misto pruzkumnika?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harry  |  07. 11. 2002 13:13

Udelej si klavesovou zkratku jako u jakehokoliv jineho programu, ktery ma vytvorenyho zastupce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
No Name  |  06. 11. 2002 19:05

Stejně ten název nepatří Microsoftu. Tento název vymyslela paní Gatesová po vzoru svého manžela:

 

MICRO a SOFT   ..................................    Malý a měkký

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Windows  |  05. 11. 2002 14:50

takze kdyby se chtela naka firma co se zabyva cistenim oken jmenovat treba Windows Cleaning (WC) s.r.o. tak by ji to MS asi zatrh?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge  |  05. 11. 2002 23:01

mno, pokud by začala microsoftu fušovat do "umění" nějakým svým softem, tak by se o to jiste začal pokoušet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk  |  05. 11. 2002 23:39

X Consortium mělo dávno žalovat Microsoft za používání názvu Windows (je to velmi podobné jako X Window System, který ve své podstatě existoval dřív než celý Microsoft).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kapler  |  05. 11. 2002 11:16

Total je (c) řetězce benzínových pump, obávám se, že to budou muset změnit znovu

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prevít (já)  |  06. 11. 2002 09:26

No, nevím nevím! TC... já bych ho rychle přejmenoval. Nebo se brzo ozve Borland

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  05. 11. 2002 11:09

... nestacilo proste WinCmd, WinCommander, WC, apod.? Stejne to tak plno lidi pouziva. Nebo by byl napr. "WinCommander" take v rozporu s Microsoftem? Jestli cte tuhle diskuzi nekdo od MS, tak by me docela zajimal jeho nazor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  05. 11. 2002 12:11

Ser na jejich nazor, jsou to debilove, neni o co stat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozka  |  05. 11. 2002 12:24

nebo treba WTC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  05. 11. 2002 12:56

 ahoj Usamo. Tohle ti neprojde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klak  |  05. 11. 2002 15:41

zaplat panubohu za TC ... TBC by bylo horsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iwo  |  05. 11. 2002 10:29

Ja pouzivam Servant Salamander a jsem plne spokojen. Ale souhlasim, ze Windows Commander je taky dost dobrej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  05. 11. 2002 10:58

Uzivatelsky ale Salamander nema absolutne zadnou sanci oproti TC.

ad TC - Porovnani souboru podle obsahu.Sychronizace, HLAVNE prace na pozadi a FTP klient, multi prejmenovani. Rozdeleni a slouceni souboru. Kdybych mel dat 1000,-kc za TC nebo 650,-kc za Salamandera, tak si radsi o 350,-kc priplatim.

I presto, ze Salamander je CZECH produkt a je urcite dobre podporovat ceske produkty, tak na TC zcela jiste nema.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brunda  |  06. 11. 2002 23:02

Uz jsem si zvykl na WinCommandera, je univerzalnejsi nez Salamander (hlavne ma FTP-klienta), ale zapominate, ze Salamandr je cca 350 kB malicky (verze 1,52), netreba ho instalovat a pro prejmenovavani souboru a adresaru je v nem klavesa F2 (u WinCom. bud musim sikovne jednou a jeste jednou kliknout mysi, ne dvojkliknout! nebo kliknout pravym tl.mysi a vybrat "prejmenuj", coz mne casto prinuti zase spustit Salamandra).

Pro lumeny, ktere mam jako admin na starosti, je Salamandr maximum, co zvladaji , WinCom. ma uz tech funkci prilis  .

Jesteze jsou k dispozici vsechny (i FARa pouzivam, hlavne pro jeho podporu DOS-cestiny).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  06. 11. 2002 23:46

Windows Commander tiez netreba instalovat (staci rozbalit samorozbalovatelny zip archiv, v ktorom su este dalsie tri caby , resp. raz nainstalovat, a potom uz len kopirovat takto rozbalene subory. Napr. pri preinstalovani Windowsov netreba znova instalovat WC (teda ak ste ho nahodou pri preinstalovavani nezmazali .

Co sa tyka premenovania suborov a adresarov vo WC - Shift F6 (uznavam - o jednu klavesu viac

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mgl  |  07. 11. 2002 11:53

Proč Shift-F6, když stačí F6 ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harry  |  07. 11. 2002 12:45

Protoze je to super ficura - rychle prepises nazev adresare ci souboru jak potrebujes. F6 pouzivam na move.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vita  |  07. 11. 2002 17:30

proc Shif+F6, kdyz staci nastavit prejmenovani na F2 (jako u Salamandera)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdf  |  08. 11. 2002 08:50

jak se zmeni nastaveni prejmenovani na F2?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zzz  |  08. 11. 2002 10:41


konfiguracia/obecne nastavenia/rozne -> dole je redefinicia klaves...

dole si vyber F2 a prirad jej prikaz: cm_RenameOnly(Shift+F6)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lederson  |  07. 11. 2002 14:49

Hlavni vyhoda Salamanderu je pri kopirovani z CD. Proc mi sakra WC verze 5 nenabidne pri chybe Retry?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  08. 11. 2002 12:59

Verdana

Arial

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dan  |  05. 11. 2002 14:49

salmand je sice skvely ale s*re me u nej spatna podpora siti, wcm je v tomhle o mile dal........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlado  |  05. 11. 2002 16:33

Presne tak. Podpora sieti je v salamandrovi strasna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  05. 11. 2002 18:40

Ona neni strasna, ona je nulova...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  05. 11. 2002 10:22

Kdyby radsi WC/TC udelal hledani souboru na FTP serveru, FTP vyhledavac, prohlizeni gif, jpg apod. souboru. Ale to jsou zase kraviny, ktery az na RTF pouzije pro prakticke vyuziti nula nic % uzivatelu.

Ale jinak TC nema absolutne zadnou konkurenci. FAR-sice pekny, ale na TC jako na FileManagera nema.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  05. 11. 2002 10:45

Co myslíte tím prohlížením gif a jpg? Normálně na F3 funguje, stačí nastavit cestu na IrfanView nebo XNView a lze prohlížet obrázky mnoha typů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  05. 11. 2002 10:51

Jasny, ale k tomu zase musim instalovat dalsi aplikaci(plugin) navic....a jen kvuli obycejnymu prohlizeni jpg, gif, ico. A pritom by bylo tak jednoduche to integrovat do Listeru.....tak jako to je integrovane u prohlizeni bmp.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoDo  |  05. 11. 2002 12:55

Prohlizeni gif, jpg apod.? Si se zblaznil? To bych ho hned smazal. Stejne tak me s..e podpora videa ve winapmu a podobny "vsemocny" aplikace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  05. 11. 2002 13:45

Tak to jsem trosku mimo misu. Proc instalovat dalsich tisice aplikace, zasirat si registry a systemovy adresare, kdyz by to mohla umet jedna jedina aplikace. Nevim proc by jsi kvuli tomu musel mazat aplikace,ktere to podporuji. Tohle je vec co mne sere, je krasny, ze TC ma tisice pluginu, jenze ty pluginy jsou od externich programatoru a ja chci hotovou aplikace. TC je sice spickovy produkt, jenze za tech 6 let vyvoje toho zrovna moc nepredvedl.

A nechapu  jeste jednu vec, proc by jsi smazal TC, kdyby pomoci klavesy F3 dokazal tak jako dokaze zobrazit bmp zobrazil i jpg, gif apod.....no nevim, vubec....videl jsi nekdy TC/WC????

btw: WC/TC dokaze prehravat video a zvuk.....a prave diky klavese F3.....taky Te to sere

Vem si prumernyho uzivatele PC(tech je 90%, tech zbylych 10% nejsou bezny uzivatele a jsou to lidi, takovy, ktery do SW videj a ctou Zive apod.), ktery je rad, ze je rad. Admin mu nainstaluje WC/TC. On je spokojenej, jelikoz to pro nej je X-krat jednodussi nez pruzkumnik. Pak si bude chtit jednoduse (nemyslim tak, ze spusti explorer nebo podobnou silenost) zobrazit gif, jpg, tiff apod. a musi kvili tomu otravovat Admina aby mu s tim neco udelal. Pro mne bude vzdy vyhodnejsi mu na comp vlozit File Manager, ktery toho proste bude umet vic. A to, ze si tam muzu nainstalovat Irfan, je sice moc pekny, ale to rovnou by jsi mohl rict at si tam nainstaluje Photoshop...anebo dalsich tisic aplikaci.....

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoDo  |  05. 11. 2002 15:03

jenze kdyz mi bude TC ukazovat JPG, GIF, MPG,... bude to umet tak dobre jako specializovany aplikace? tak rychle? video s titulkama? MP3 s evalizerem? kdyz na to bude vyuzivat externi programy, sem pro. ale cpat to primo dovnitr TC... ble.

jo, to je pravda, TC dokaze prehravat i zvuk a video, ale ja to mam uz od samyho pocatku vypnuty, takze sem si ani nevzpomnel, ze to vlastne umi

a mas recht, na grafiku pouzivam photoshop

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  05. 11. 2002 15:16

Samozrejme, ze TC nikdy nebude umet zobrazovat jpg, gif a grafiku v takove kvalite jako specializovany produkty, proto TC doporucuje Irfan apod. jine pluginy. Mne spis vadi to, ze jednoduchym zpusobem bez toho abych musel nekde neco instalovat nedokaze pres klavesu F3 otevrit i jiny graficky format nez bmp. Tot vse.

Ale jinak samozrejme na TC sama chvala....az nato, ze mne uz dneska 2x spadnul(stabilni OS WinXP Prof)....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vita  |  07. 11. 2002 17:27

jo, taky me padal - teda cracknuta verze padala 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  06. 11. 2002 01:22

Osobně mám rád pro určitou oblast jednu aplikaci. Když se totiž dělá kočkopes, nakonec umí všechno, ale nic pořádně. Myslím, že WinAmp BSPlayera jen tak nenahradí, stejně jako pro kopírování a organizování souborů nikdy nebudu používat PhotoShop

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skrew  |  06. 11. 2002 07:48

kdyby byl ten tebou uvadeny imaginarni admin co k cemu, tak kdyz nejakemu beznemu uzivateli nainstaluje TC (nebo cokoliv jineho), tak mu tam prida treba i ten IrfanView pokud to bude treba...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buggy  |  05. 11. 2002 09:56

NC, VC, FAR, DN to je vsetko sice pekne ale su furt konzolove a teda nepodporuju drag & drop a ostatne banalitky windows aplikacii. Co sa tyka pluginov WC/TC je vybaveny celkom slusne, rozbalujem aj .deb, .bz2, .rpm baliky a to uz je asi najvacsi brutal co potrebujem otvarat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spiro  |  05. 11. 2002 12:09

Prober se , buggy, Drag&Drop v TC jede jak z praku! Pouzivam to denne uz nejmin rok!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.Tajovsky  |  06. 11. 2002 08:52

Probers se ty, a poradne si precti, na co odpovidas. Buggy prece psal o NC, VC, FAR  a ne o TC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dotaz  |  06. 11. 2002 18:53

mno, je treba snad uz jen dodat, ze DN podporuje přetahovani souboru mysi, vlastni kos apod. samozrejme jen svym zpusoben.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Kokes  |  05. 11. 2002 12:30

No vidis, a me zrovna ta konzolovost velice vyhovuje - drag and drop nepouzivam skoro vubec (k cemu taky, je to - pro praci se souborama - moc pomaly), naopak spolecny okno se vsema dalsima konzolovyma aplikacema je pro me naprostou nutnosti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pista  |  05. 11. 2002 09:38

rolls proti skode 120L

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
120 L  |  07. 11. 2002 13:36

Mas snad neco proti Škodě 120L ?  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rainbow  |  05. 11. 2002 08:48

Ja pouzivam DOS Navigator - je to free, dokonca Open Source takze ked sa mi nieco nepaci, mozem si to zmenit.

Akurat to dost pada

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peter  |  05. 11. 2002 09:36

Daj prosim ta neaky link na stiahnutie open source DN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spiro  |  05. 11. 2002 12:06

Jo, pod DOSem/Win3x to byl dokonaly manager, ted' ale je out - pod Win32 uz to neni az tak stabilni, pod WinNT aspol. uz je to uplnej vopruz...

Skoda, mel jsem ho kdysi hodne rad, ale ujel mu vlak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hlad  |  05. 11. 2002 08:44

..."Změna názvu byla vynucena tlakem ze společnosti Microsoft, která vlastní ochranou známku "Windows". ".....jo a firmičky v USA, co se zabývaj třeba výrobou oken, musí mít v názvu místo "OKNO" třeba "SKLO V RÁMEČKU" Ať jde Mikrosoft už do p..... . Zejtra si jdu zaregistrovat všeobecná slova jako "restaurace", "marketing", "phone", "system" a "auto" a BĚDA KAŽDÝMU, KDO BY CHTĚL TYHLE SLOVA V NĚJÁKÉM názvu firmy či produktu používat!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  05. 11. 2002 15:03

Presne, cekam, kdy prijde negdo, abych si misto oken dal dvere nebo mu platil licencni polatky - ma prece okno zaregistrovany.

Bezim si registrovat slovo pocitac - teste se vsici az mi budete platit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deadlock  |  04. 11. 2002 20:12

Ako programatorovi je mi FAR blizsi, vidim vystup z konzolovych programov (skuste spustit napr. ping z WC/TC) a pri castom prezerani a editacii suborov nemam naraz otvorenych N okien s podivnymi fontami. Iste svoju rolu zohrava aj romantika textoveho modu (ktory je aj prehladnejsi) :) Ale kvality TC treba uznat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  04. 11. 2002 21:35

A co že není u WC/TC vidět? Myslíte to, že se okno po ukončení programu uzavře? Ale to mu se dá předejít stisknutím Shift-Enter místo samotného Enter.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frankie  |  04. 11. 2002 23:15

Normální Enter funguje ale s tim shiftem mi to píše soubor nenalezen...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FV  |  05. 11. 2002 05:30

Mám dojem, že pro spuštění bez zavření okna (shift+enter) potřebuje WC v adresáři windows soubor noclose.pif.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Danek  |  05. 11. 2002 08:34

Ten soubor uz nekde ma, funguje to zcela normalne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  05. 11. 2002 10:41

Ano, potřebuje ho, a wincmd, resp. totalcmd, ho při instalaci do adresáře Windows automaticky kopíruje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Štědronský  |  04. 11. 2002 19:18

V současné verzi (nyní už) TC dohnal FAR v možnostech pluginů - filesystem plugin pro linuxový EXT2 a RFS vypadá velmi slibně. Lze očekávat, že co do počtu pluginů TC brzy v tomto směru pokročilejšího soupeře dožene. Osobně preferuji TC (sakra, bude trvat, než si na to zvyknu), protože je "Windows" aplikace nejen vzhledem... a navíc bych se tak dobré podpory archívů a operací na pozadí jen velmi nerad vzdával...

Jinak FAR je taky dost dobrý a kdyby neexistoval WC/TC (to je řešení , asi bych používal jeho. A vůbec je dobře, že existuje tolik alternativ, protože se navzájem obohacují a to je nám uživatelům jenom ku prospěchu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Kokes  |  05. 11. 2002 07:50

V současné verzi (nyní už) TC dohnal FAR v možnostech pluginů - filesystem plugin pro linuxový EXT2 a RFS vypadá velmi slibně. Lze očekávat, že co do počtu pluginů TC brzy v tomto směru pokročilejšího soupeře dožene

To neni tak docela pravda. Pokud mohu soudit, WC/TC umi jen dva druhy pluginu - pro praci s archivy a pro praci s filesystemy. FAR naproti tomu muze pouzivat pluginy skutecne na cokoliv (napriklad zminenej Colorer pro barevnou syntaxi editovanych souboru, Windows Services, RegExp pro regularni vyrazy, seznam procesu, cteni a posilani e-mailu...), navic ma celou architekturu tak sikovnou, ze jeden plugin muze vyuzivat dalsi - treba jsem si napsal plugin, kterej podle specialnich kriterii vybira v panelu souboru jednotlivy soubory; tenhle plugin ovsem funguje nejen v klasickym adresari, ale taky treba uvnitr archivu, na FTP, nebo treba v tech Windows Services)

WC/TC nepochybne ma dobrou podporu operaci na pozadi (urcite lepsi nez FAR, kterej ji nema vubec, i kdyz docela autory chapu, co je k tomu vedlo), tou podporou archivu uz bych si nebyl tak jistej. Co se mnozstvi pluginu tyce, to je sice udaj celkem k nicemu, ale troufnu si odhadnout, ze to jeste chvili potrva, nez WC/TC dozene FAR (uz pro tu univerzalnost FARovskych pluginu proti jednoucelovosti WCovskych)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lacola  |  05. 11. 2002 09:53

Nechápu, proč by měl WC/TC někoho/něco trumfovat v počtu použitelných pluginů na cokoli jiného než filesystém a archív, když je to File Manager.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Kokes  |  05. 11. 2002 12:27

Rada tech pluginu je vysoce uzitecnych, i kdyz striktne vzato do file manageru nepatrej (vytyka nekdo WinRARu, ze pracuje i se ZIPovyma archivama, kdyz podle jmena ma pracovat s formatem RAR?). Osobne mi dost vyhovuje, ze mi staci mit spustenej FAR, a nemusim se otravovat s zadnou dalsi aplikaci, protoze v tom FARu udelam skoro vsechno...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubik  |  05. 11. 2002 11:26

Ono mene je nekdy vice. Pripomina mi to tu slavnou poznamku na adresu EMACSu - peknej OS, ale editor to ma mizernej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klak  |  05. 11. 2002 15:29

Pokud mohu soudit, WC/TC umi jen dva druhy pluginu - pro praci s archivy a pro praci s filesystemy.

no treba program IrfanView umoznuje zobrazovat v Listeru (prohlizec souboru v TC) multimedialni data), slouzi tedy jako plugin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bacil  |  04. 11. 2002 18:47

ja skor uprednostnujem FAR manager, ktory je v  style  'starej skoly' (NC, Vc) a jeho hlavne plus je milion+1 pluginov uplne na vsetko

pluginy napriklad: Colorer( vyfarbovac editovaneho textu podla definovanej sablony a pripony suboru, HTML edit, atd..)
klasicke NC ovladanie pomocou klavesnice (100x rychlejsie ako mys)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Necas  |  07. 11. 2002 21:23

Taky radeji pouzivam Far a to z tohoto duvodu (pokud toto jde i v CT - rad se poucim a predem dekuji)

Pokud potrebuju spusti nejakou davku, dejme tomu test.cmd s parametrem soubor.txt (c:\test\test.cmd soubor.txt), a oba tyto soubory mam v adresari c:\test, ve FAR staci udelat to:

1) najet na soubor test.cmd a skiknout CTRL+Enter (soubor se promitne na prikazouvou radku)

2) najet na soubor soubor.txt a stisknout CTRL+Enter (soubor prida na prikazouvou radku jako paramer)

3) stisknu enter a davka bezi

Nemusim tedy rucne prepisovat vsechno na prikazou radku. Rovnez se libi daleko lepsi interakce s prikazovou radkou, ktera mi treba v TC chybi.

Nejde nejak nastavit aby se okno nezaviralo az davka skonci (bez nutnosti mackat Shift-Enter nebo tak nejak)?

Dekuji za ohlasy.

Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  07. 11. 2002 22:20

Presne tak isto to funguje aj vo wc/tc. Co sa tyka shift+enter, je to velky problem stlacit?
A len tak pre informaciu, ctrl+e vo wc/tc tiez spolahlivo funguje ako zobrazenie predchadzajuceho command line-u.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  08. 11. 2002 12:57

Jo to je dobrý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DELCOP  |  04. 11. 2002 18:09

Už jsem se bál, že se se Zive neco stalo a enapíše o tom, je to přece jen výrazná změna ohledně nejpoužívanějšího managera. Jen jsem nechápal, proč se změnil název, mohl jsem tušit, že v tom má zase prsty Microsoft. I když už ke změně muselo dojít, tak se obávám, že slůvko "Total" není zrovna nejšťastnější řešení. Nu což... už se stalo jen go go do stahování nové verze!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor