YouTube vzkazuje hudebnímu průmyslu: Content ID funguje, zpěvákům zajistil spoustu peněz

YouTube vzkazuje hudebnímu průmyslu: Content ID funguje, zpěvákům zajistil spoustu peněz

YouTube a hudební průmysl jsou odvěcí nepřátelé, kteří ale jeden bez druhého nemůžou být. Hlavní světové nahrávací společnosti momentálně vyjednávají s video službou nové podmínky, takže celá situace je o to vyhrocenější. Google ale nyní v nové zprávě ukázal, kolik jeho protipirátský systém Content ID získal zpěvákům peněz – 2 miliony dolarů.

Klepněte pro větší obrázek
Hudební průmysl tvrdí, že systém Content ID moc dobře nefunguje

To je dvojnásobek toho, co získal v roce 2014. Content ID dokáže sám detekovat pirátské kopie skladeb a ty buď zablokovat nebo zpeněžit. Hudební průmysl si ale stěžuje, že systém je drahý a nefunguje moc dobře. Společnost Universal Music Group dokonce poslala americkému patentovému úřadu dopis, ve kterém se ptá, zda je Content ID funkční či ne. Podle ní systém nezvládne detekovat 40% kopií a oni tak stejně musí najímat lidi, kteří prohlížejí YouTube a manuálně kopie blokují.

Google na to ve zprávě odpovídá. Tvrdí, že Content ID je vysoce efektivní systém, který stojí za 98% nahlášenými případy kopírování na YouTube. Uvádí také, že systém Content ID stál Google již 60 milionů dolarů.

Vzkaz hudebnímu průmyslu je v tuto chvíli jasný – Content ID funguje, ukažte svoje přesné statistiky a čísla, říká technologický gigant.

Diskuze (9) Další článek: Co přinesou nereferenční GTX 1060? Nižší ceny než Nvidia i miniaturní karty

Témata článku: Google, Internet, YouTube, Celá situace, Efektivní systém, Průmysl, Fung, Universal music Group, Content id, Hudební průmysl, Zpěvák

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Ochraňte svou techniku před zloději

Testy All-in-One PC a herních monitorů

Proč byste měli chtít HDR televizi

Svět leteckých simulátorů