Youtube má nový typ reklamy. Krátké klipy před videem nepůjdou přeskočit

Youtube má nový typ reklamy. Krátké klipy před videem nepůjdou přeskočit

Google od příštího měsíce nabídne inzerentům v rámci AdWords nový typ reklamy zobrazovaný před samotnými videi na Youtube. Půjde o krátké, maximálně šestisekundové klipy, které však nebude možné přeskočit. Nová reklama se bude zobrazovat především na mobilních zařízeních, ale zamíří i na desktop. Google tím reaguje na fakt, že polovina uživatelů ve věku 18-49 let konzumuje obsah Youtubu právě na smartphonech či tabletech.

Cílení nového formátu, kterému Google říká Bumper, je poměrně jasné – měl by být zařazován před hudební videoklipy. Právě ty jsou jedním z nejčastějších typů obsahu na Youtube a uživatelé tráví jejich vyhledáváním a přepínáním poměrně dlouhý kontinuální čas. Ten může být nyní promixován krátkými reklamními klipy.

Jako příklad uvádí Google kampaň Audi, která vznikne rozsekáním již stávajícího reklamního spotu na krátké úseky nebo promo hudebního vydavatelství Atlantic Records (výše).

Diskuze (22) Další článek: Porno insider: Pornografie je třetina internetu, největší videoserver sídlí v Praze

Témata článku: Google, YouTube, Reklama, Hudební video, Nová reklama, Adwords, Google AdWords, Typ, Krátké video, Hudební videoklip, Audi, Klip, Deutschland, Nový, Atlantic

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší