Spektrum poskytovaných služeb freemailů všech větších poskytovatelů se v poslední relativně dost sjednotilo a jedním z předních faktorů, ve kterých se jednotliví poskytovatelé snaží předhánět, je kapacita emailové schránky.
Celý souboj pomyslně započala společnost Google, která s jejím Gmailem a nabízenou kapacitou 1 GB tak trochu vyrazila dech konkurenci. Ta však dlouho nezaspala a začaly se objevovat podobné nabídky i z jejich strany – například Microsoft nedávno rozšířil kapacitu schránky na Hotmailu na 250 MB.
Jako jedna z posledních větších společností se svojí nabídkou přispěchala i americká AOL. Kapacitu freemailu Yahoo zvedá na 2.5 násobek – tedy z původních 100 MB na 250 MB volného prostoru.
AOL si od rozšíření prostoru slibuje zatraktivnění nabízených služeb freemailu a příliv nových uživatelů. Těch současných má Yahoo údajně desítky milionů.
Zdroj: Yahoo