Yahoo! na nákupech: dvě a půl miliardy za systém pro online televizi

Yahoo! utratilo 150 milionů dolarů (2,6 mld. Kč; suma je neoficiální odhad několika různých zdrojů) za společnost Maven Networks. Ta od roku 2002 vyvíjí platformu pro publikování videa na webu.

Od YouTube a podobných služeb se Maven liší zaměřením na spolupráci s mediálními giganty, jako je například studio Fox, a vývojem nových důmyslných reklamních formatů. Yahoo tedy nekoupilo “internetovou televizi”, ale know how pro její vysílání.

Důvod? Konkurovat Googlu a jeho YouTube. Odborná média spekulovala o tom, že Yahoo! pohltí některou ze služeb zaměřených na video, už dlouho. Magazín Techcrunch zmiňoval Metacafé, zaměřené na koncové uživatele.

Investoři během pěti let do Maven Networks vložili 30 milionů dolarů. Ty se jim nyní vrátily pětkrát.

Váš názor | World of Warcraft vydělal v roce 2007 18 miliard korun

Témata článku: Video, Yahoo, Nákup, Fox, Různé důvody, Tel, Reklamní platforma

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší