Xbox One bude mít ve finálním návrhu vyšší paměťovou propustnost

Názory k článku

avatar
30. 06. 2013 20:46 | Microsoft Windows 7 Chrome 26.0.1410.43

Co je jednodušší pro vývojáře je těžko říct vzhledem k tomu, že Xbox používá Windows s DirectX a PlayStation unixový FreeBSD jen s OpenGL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (21)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Krejmaj  |  01. 07. 2013 09:47  |  Microsoft Windows 7 Chrome 27.0.1453.116

no i vývojáři by měli ještě zapracovat, v náročných scénách pod 30fps to je potřeba fixnout do plný verze, jinak by to byla ostuda, aby pod tuhle hranici vůbec klesalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beldor  |  01. 07. 2013 09:54  |  Microsoft Windows 8 Opera 9.80

Nechapu o cem se tu stale lide hadaji . Stejne budou mit vsechny multiplatformovky kvuli vyvoji a stejne koncepci konzole uplne stejny vykon a grafiku na obou konzolich .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Speciál o přechodu na DVB-T2

Velký test herních myší

Super fotky i z levného mobilu

Jak snadno upravit PDF