Windows Vista SP1 ještě letos, první beta příští týden?

Diskuze čtenářů k článku

Aleš  |  09. 07. 2007 20:57

Ze vas to bavi se takhle detinsky hadat o vinach ;)

Kazdej system, pokud si pred nej sedne clovek co s nim umi, je dobrej. At uz linux nebo Windows XP ci Vista. Pouzivam vsechny zminene systemy a Visty mi zase tak spatny neprijdou - naopak jsou opravdu leckdy v desktopu rychlejsi, protoze vykreslovani plochy neni vazany na procak, to predkesovani casto pouzivanych programu je taky hodne znat. Az budou stabilni aspon jako XPcka, tak budou opravdu lepsi. Ale k tomu jsou prave potreba servicepacky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.x  |  09. 07. 2007 21:04

v cem jsou vista nestabilni? naopak me prijdou vista stabilnejsi nez XP, pad ovladace ve vista nezpusobi pad systemu jako tomu bylo u XP..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  09. 07. 2007 21:26

Jako stabilni jsou, ale dlouho nevydrzej.. uz se mi je parkrat podarilo dokopat do stavu kdy ani obnova nepomohla... jednou se mi tak zpomalili, ze se to nedalo pouzivat a parkrat se mi stalo to, ze jsem vzdy po startu a nekdy i za behu musel 10 minut koukat do blba, protoze neslo nikam klikat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2007 23:00

o tom zpomaleni a nutnosti totalniho reinstalu jsem cetl uz casto, to je des bes, na XP jsem takovy problem malokdy zaznamenal a to je uz pekelne stary system.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  09. 07. 2007 23:39

Dyt prave.. cim starsi je to system, tim vic je vychytanejsi... musime pockat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nax  |  10. 07. 2007 08:21

A ted tu o cerveny karkulce:)

Uz jsem videl, ze spatny ovladac shodil cely WinVista do bsodu. A nestabilni jsou a to predevsim diky casto nekvalitnim ci nedostupnym ovladacum. Netvrdim, ze je to problem Microsoftu, ale bavim se o WinVista jako o celku. Tragicka je stale predevsim podpora 64bitu.

System WinVista trpi porad muskami, ktere ukazuji na nedostatecnou odladenost.

Kdepak, jen co uz jsou XP trosku nasaditelny system, vse se vraci zas do bodu a) Do roka si Visty troufnu nasadit i korporatne.

Taky je rozdil jestli pouzivam Win doma - treba na pareni, nebo ve firme. To ze mi nepujde jedna hra doma, to clovek ozeli, ale az nerozhodim nejakou dulezitou erp aplikaci.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  10. 07. 2007 10:27

Souhlas, Visty jsou porad prilis syrove. Jeste tak 2-3 servicepacky a zacnou byt pouzitelne i pro profesionalni nasazeni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  09. 07. 2007 19:36

Kupte si Vistu používejte XP - nejnovější rejkamní trhák MS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  09. 07. 2007 18:21

Podpora EFI 64bit = Vista na MacPro?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2007 17:02

Visty jsou pro lamy, co si neumi vyladit Win XP k dokonalosti jako ja.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
open  |  09. 07. 2007 17:07

máš i to úžasný AERO?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2007 17:09

K cemu prosimte? Vylepsuje to nejak stabilitu, rychlost ci efektivnost prace? Pouc me.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
open  |  09. 07. 2007 17:13

Já nevim, nepoužívam OS od M$, ale právě AERO mi přišlo jako jedinej důvod proč přejít na Visty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josi  |  09. 07. 2007 18:39

Pokud bych musel používat Visty, tak právě Aero bych si zakázal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  10. 07. 2007 00:43

Jo, tak to je tvoje blbost ... osobně bych s velkou pravděpodobností vypnul efekty Aera, ale samotné Aero nikdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
->  |  09. 07. 2007 20:05

ty ses asi debilek. Nekomentuj nic co se tyce windowsu. Vim ze ty mas ty extra suprove linuxe ale timhletim linuxu reklamu neudelas. Timhle ze sebe udelas akorat debila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pingu  |  10. 07. 2007 09:28

No, mě zas příjde tvůj příspěvek víc debilní... sorry, ale on jen řekl, že právě aero by ho možná zlákalo, to že používá něco jiného je jeho věc, mimo to, neřekl, že to je linux, může klidně používat BeOS, nějaké BSD, či takj, takže, příště se zamysli, jestli se ti vyplatí takto napadat každého, kdo řekne, že MS nepoužívá, no a taky přemýšlej o tom, co to říká o tvojí YntelYgencY (ty Y tam jsou záměrně :-p)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
->  |  10. 07. 2007 18:10

chtel jsem reagovat na to pod tim..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Woo  |  10. 07. 2007 16:03

no toho "debilka" si tu ze sebe udelal predevsim ty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Woo  |  10. 07. 2007 16:07

ale proč? co je na tom tak skvělého?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MK  |  09. 07. 2007 17:16

Procesor není vytěžován vykreslováním oken. To je prováděno grafickým čipem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  09. 07. 2007 21:48

Však jo, jen elektrika podraží minimálně o 7 %, tak proč trochu nepřitopit :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  10. 07. 2007 01:23

Tak, třeba GRafická Karta ATI Radeon HD 2400 Pro se 64-Bit. sběrnicí, ta moc, nepřitopí, ta žere asi jenom 25 W TDP, to docela, jde, ale třeba taková Grafická Karta ATI RAdeon HD 2900XT s 512-Bit. sběrnicí, a s podporou rozhraní DirectX10c, asi nějaká verze CZ, která má spotřebu asi 190 W TDP, tak ta už přitopí, docela dost, ale za to, má nejlepší výkon, ve hrách, pod DirectX10c, ze všech současných Grafických Karet, no, tedy, má alespoň, určitě vyšší výkon, v DirectX10c, asi nějaká verze CZ, hrách, než Grafická Karta NVIDIA GeForce 8800GTX, s 384-Bit. sběrnicí, teda pokud, nepočítáme DEMO, hry LOST Planet, tam má Grafická Karta NVIDIA GeForce 8800 GTX-s 384-BIt. sběrnicí, vyšší výkon, než ta Grafická Karta ATI Radeon HD 2900XT, s 512 MegaBajty DDR3-RAMky, a s podporou rozhraní DirectX10c, asi nějaká verze CZ, prostě no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 07. 2007 07:39

on existuje DX10c?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  10. 07. 2007 07:42

nie, to len Ladik vyhulil vyse marazu jak obvykle :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 07. 2007 09:19

Ten bot už mě se*e.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  11. 07. 2007 02:49

Já, nevím, taky je mně, to trochu, záhadné, ale někde, jsem viděl, Obrázek, z Operačního systému Microsoft WINDOWS Vista, asi nějaká verze CZ, a tam bylo, u prohlížení rozhraní DirectX10, napsáno, DirectX10c, asi nějaká verze CZ, taky mně to překvapilo, že by už rozhraní DirectX10, bylo, rovnou rozhraní DirectX10c, prostě no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 07. 2007 09:18

On si nedá pokoj...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2007 22:40

to je ovšem realitou už dávno od Win2000 a XP (schválně si zkus "ofic" ovladač z XP a pak ovladač od výrobce grafiky, uvidíš ten výkonový rozdíl). mimochodem, DirectDraw má i 2D funkce.

Tahat 3D na pracovní plochu kvůli debilním efektům s okny, to je FAKT ÚCHYLKA!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 09. 2007 09:18

Je to prováděno grafickým čipem i když nastavím "optimalizováno pro výkon" a windowsy se přepnou do grafického zobrazení like w2k?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  09. 07. 2007 17:56

Doporučuju MS-DOS + Turbovision, žádne extra omalovánky na víc. Mohlo by tě to zajímat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2007 18:04

Diky, popidim se o tom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libb  |  09. 07. 2007 18:33

popídím... ty snad nevíš okamžitě, o čem jde řeč?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2007 19:10

to nevim, a o cem teda?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  09. 07. 2007 22:34

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2007 22:44

v té době, kdy se tohle normálně používalo, jsi nejspíš tahal kačera po dvorku

TVision byl "pseudookenní" systém realizovaný v DOS konzoli pomocí pseudografických znaků.

ukázka např. zde: http://mdalbin.developpez.com/tutoriels/pascal/turbovision/images/program4.gif

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kk  |  10. 07. 2007 10:07

ak to teda nevim kdo tady tahal kačera TVISION OOP nástavba pascalu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  10. 07. 2007 10:24

...a vyznacovalo se to tim ze to na rychlejsich pocitacich prestavalo fungovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  10. 07. 2007 01:28

A hlavně, to chce, ten Operační systém Microsoft WINDOWS 1.0 Beta, z roku 1983, asi nějaká verze EN, jen se čtyřmi, barvami, už žádné přeplácaný barevný Operační systém Microsoft WINDOWS Vista asi nějaká verze CZ, akorát, že do toho Operačního systému Microsoft WINDOWS 1.0 Beta, z roku 1983, asi nějaká verze EN, se čtyřmi barvami, nejde, nainstalovat, ani rozhraní DirectX1.0, asi nějaká verze EN, ale to už je jiná, věc, no ne, tak tohle snad, opravdu, ne, tohleto, prostě no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  10. 07. 2007 01:12

Myslím, že rozhraní AERO, se dá sehnat, i do Operačního systému Microsoft WINDOWS XP Proffesional SP2, asi nějaká verze CZ, no tak více viz. tady: http://www.novinky.cz/internet/windows-xp-s-tvari-vista---ochutnavka-prostredi-aero_110140_8mj68.html , tak si to, užijte, ale já ho tam, nemám, protože, tyhle programy navíc, pak žerou operační paměť, a třeba, žerou i výkon procesoru, třeba, jsem mněl, teď, v Operačním systému, Microsoft WINDOWS XP Proffesional SP2, asi nějaká verze CZ, to Menu Start, z Operačního systému Microsoft WINDOWS Vista, asi nějaká verze CZ, no tak více ciz. tady: a jak tak, koukám, už je na něj, i čeština, které jsem se tak, dlouho, nemohl dočkat, tak to ho jdu, hned, zase zkusit, nainstalovat, ale žralo, mně asi 18 MegaBajtů, Operační paměti, a trochu i zatěžovalo, procesor, což by, určitě, v Operačním systému Microsoft WINDOWS VIsta, asi nějaká verze CZ, to Start menu, nezatěžovalo, procesor, když je tam, nativně, proto, já nějaké větší dodělávky, snad, kromě, ikonek, do starších Operačních systémů, nemám, moc rád, prostě no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  10. 07. 2007 01:13

Tak, ještě jednou, ten odkaz, no tak více viz. tady: http://www.slunecnice.cz/sw/vista-start-menu/ , tak si to užijte, prostě no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  10. 07. 2007 10:25

Ladiku, mene carek, vice myslenek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  11. 07. 2007 02:52

ZDar Jardo, já vím, vím, ale poslední dobou, jak chodím, do práce, tak nemám tolik, času na počítače, a moc mně to mrzí, no a tak, taky, tolik, netestuju, a neexperimentuju, jako dřív, proto, mně dá, teď, všechno, nějak víc, práce, než dřív, prostě no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  09. 07. 2007 17:58

Odborník promluvil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2007 18:22

Ó, tak to áno, expert takého formátu! LOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aton  |  09. 07. 2007 18:42

Tak todle byl nejlepsi komentar kterej jsem posledni dobou cetl Vis co je to Vista mel jsi tu cest u ni nekdy sedet jo?:) To je jako kdyz by jsi rekl na co ferrari ja mam vytuneneho trabanta, ferrari je pro lamy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  09. 07. 2007 18:46

Jestli je Vista Ferrari a Xp je trabant - tak pak bez pardonu ty jsi cinsky buh srandy a ne bo se prave probudil a zjistil jsi ze mas ruku v plnem nocniku pod svou posteli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aton  |  09. 07. 2007 19:16

Ja jsem nerekl ze xp je trabant, ani jsem je xp k neprirovnal. Ja daval pouze priklad Samozrejme pokud se bavime o opravdu kvalitnich os tak bych misto visty volil osx. Co se tyce pc tak na sit bych zatim nechal xpecka. Ale protoze pocitam ze vetsina z vas nema zkusenosti s velkou podnikovou siti tak na domaci pouziti mi prijde nejlepsi vista.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  09. 07. 2007 21:50

No trochu odlisny priklad.

Me prave na domaci viuziti vyjde nejlepe WinXP. V praci pracuji, doma si hraji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  09. 07. 2007 21:51

Sry. preklep. Vyuziti.

Kdy uz pujde na tomto stupidnim prispevkovem systemu editovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2007 22:45

až koupí náš engine

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 07. 2007 07:43

tak to mě nadšení z OSX po roce používání dávno přešla, ani Windows ani OSX nejsou pro mě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2007 18:59

No tvuj komentar se taky povedl, to srovnani je dost mimo. A tu cest sedet u svatych Vist jsem mel a stacilo mi to, je to zatim jen pro lamy jako ty, Visto honici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cecil  |  09. 07. 2007 19:09

Pro lamy jsou aj XP, ale Visty lamam kraluji.

Lepsi je LINUX

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aton  |  09. 07. 2007 19:19

Covece ja nevim, nerek bych ze vista je pro lamy vic jak xp. Lama xp nainstaluje a vice mene muze pracovat. Zatim co u Visty se zdesi tech silene moc hlasek ktery na tebe vyskacou po instalci pri kazdy blbosti co budes chtit udelat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cecil  |  09. 07. 2007 19:56

Jo tak to je je uplne mozne, chtel jsem jenom naznacit ze XP je urcite lepsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2007 22:46

Lamě je to úúúplně jedno. Lama zásadně kliká na "YES", "OK" a "POVOLIT"!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pingu  |  10. 07. 2007 09:34

jo, to je pravda, kolikrát ani nevědí, co na tom dialogu je napsaný...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krica  |  09. 07. 2007 20:40

presne tak Linux jsou nejlepsi nezatezuj moc Cpu ani ram a kdyz mas beryl tak muzes mit lepsi efekty nez ma AERO a nemusis mit nadupanou grafarnu a system ti de furt stejne !! LINUX IS BEST!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukin  |  09. 07. 2007 22:09

Na linux vlastně nepotřebuješ PC. Linux běží všude. Už aji v tým mozku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  10. 07. 2007 00:48

Tys za tu dobu nepochopil, že v AERu nejde o ty efekty? LOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pingu  |  10. 07. 2007 09:36

Na Berryl ti jako linuxák se*u, počkám, až to bude umět plnohodnotný okení správce... a né bastl "za pět minut hotovo"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  09. 07. 2007 21:51

Linux možná nejlepší je, ale na své hry si nechám WinXP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
win311  |  09. 07. 2007 19:23

Ty lamko, ja mam doma vyladeny Windows 3.11. Ja jsem tu nejvetsi borec kam se na to hrabe xp nebo vista a to mi to lita na 386ce to ty na to musis mit nadupany hw.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2007 19:30

Tak to se mas, trochu ti zavidim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  10. 07. 2007 01:34

Nezáviď, DigiKingu, pokud, máš počítač, alespoň, s procesorem, okolo frekvence 2000 MHz, tak si nainstaluj, program DOSBox, asi nějaká verze 0.70 EN, a pod ním si nainstaluj, Operační systém Microsoft WINDOWS 3.11 For Workgroups, asi nějaká verze CZ, no já mám, takhle Operační systém, Microsoft WINDOWS 3.11 For WorkGroups, asi nějaká verze CZ, pod programem DOSBox, asi nějaká verze 0.70 EN, a pod Operačním systémem Microsoft WINDOWS XP Proffesional SP2, asi nějaká verze CZ, nainstalovaný, a hudební Cédéčka, bych řekl, že ještě ten Operační systém Microsoft WINDOWS 3.11 For WorkGroups, asi nějaká verze CZ, pod programem DOSBox, asi nějaká verze 0.70 EN, přehrává lépe, než samotný Operační systém Microsoft WINDOWS XP Proffesional SP2, asi nějaká verze CZ, prostě no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  10. 07. 2007 01:40

Jo, a ten Operační systém Microsoft WINDOWS 3.11 For WorkGroups, asi nějaká verze CZ, mi pod tím, programem DOSBox, asi nějaká verze 0.70 EN, jede, asi v 16,7 Milionech barvách, paráda, prostě docela, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.x  |  09. 07. 2007 21:00

XP sou pro lamy.. k cemu ladit XP kdyz vista maji na mem stroji (take diky vylepsenemu multitaskingu pro vice jader) daleko lepsi vykon a odezvu systemu, kdyz pouziju readyboost (4GB Corsair Voyager GT) tak se brutalne urychli prepinani aplikaci - napriklad kdyz z nejake hry switchnu (alt tab) do woken, trva to tak pul vteriny.. u starych XP musel clovek cekat nejmin 10sec..

superfetch taky hodne pomaha, casto spousteny aplikace (opera, ...) se spustej behem vteriny..

po tydnu prace pod vista se nebudete chtit vratit pod xp

bohuzel starsi hw se pro vistu moc nehodi protoze vyrobci se snazi aby jejich TOP produkty mely ty nejlepsi ovladace a starsi hw uz je tak moc nezajima, napriklad moje stara 7800gtx jela pod vista ve hrach o 5-10fps pomaleji nez v XP.. vyresil to upgrade na 8800gtx ktera je ve vista s novymi drivery dokonce rychlejsi nez v xp..

cpat do highend stroje XPcka je prasarna a cpat Vistu do typickeho lowendu s athlonem 3000+ a 512MB ram je prasarna jeste vetsi - tam patri osekana XP .)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  09. 07. 2007 21:58

Řekl bych, že veškeré výkonnostní vychytávky ve win Vista jen pomáhají odstraňovat ty největší zpomalení, způsobené nutností přítomnosti zpětné kompatibility. Právě Visty mají sníženou míru kompatibility, co se počtu předchozích verzí tohoto operačního systému týče, to je také právě jeden z důvodů, proč poskytují srovnatelný výkon při zhruba stejném HW. Jako daň jsou nejvíce vidět nároky na paměť.

Možná, kdyby se odřízla podpora zpětné kompatibility úplně, Windows by byly ještě rychlejší s nižšími nároky na paměť.

btw: Starší aplikace, které nebyly psané pro gf8800 mají právě s touto kartou nižší výkon než starší modely.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  10. 07. 2007 01:25

He, he, to jsem zvědavý, jak na tom SuperModerním Operačním systému Microsoft WINDOWS XP Proffesional SP2, asi nějaká verze CZ, spustíš program na testování 3D-Grafických Karet, a to ten program 3D-Mark 2007, který bude jen pro Operační systém Microsoft WINDOWS Vista, asi nějaká verze CZ, a rozhraní DirectX10c CZ, no nic, radši, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
open  |  09. 07. 2007 16:58

Tak jsem myslel, že živě.cz, v M$ državě má aktuální zprávy a ono ne, toto jsem četl ráno na novinkách.cz, serveru zaměřeném na všeobecné lži.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor