Windows Media Player 11 bude v listopadu ve veřejné betaverzi

Diskuze čtenářů k článku

Rendy  |  15. 05. 2006 18:43

dá se to nějak obejít??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  31. 05. 2005 13:28

Uz se celej tresu na WMP11. Jsem rad, ze jsem se korektne zbavil 9ky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  01. 06. 2005 00:58

No jasne, jedenactka rulez, a po ni revolucni dvanactka, dale bombasticka trinactka, a uz se nemuzu dockat na 125ku, ktera snad uz konecne bude i schopna sama o sobe bez dodatecnych berlicek tretich stran prehravat k videu intuitivne titulky v bezne pouzivanych formatech a poradi si take s jinymi multimedialnimi formaty nez jsou ty s dilny Microsoftu (byt by jen automaticky nabidla automatickou instalaci kodeku pres net - coz u pouzivanych non-MS kodeku dnes prakticky nefunguje a clovek musi hledat "rucne"). Takova petistovka by uz pri stavajicim tempu vyvoje WMP mohla byt na urovni dnesniho MPlayeru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  31. 05. 2005 10:58

Co rikate na MP3 prehravac s OLED displejem Emgeton Si300? recenze na http://www.mpx.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  30. 05. 2005 21:49

To je zajimave, M$ se nechtel smirit s nazvem Lindows, ale Polaris nikomu nevadi. Ted je tedy na tahu firma SUN.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxxxxxxxx  |  31. 05. 2005 13:17

To mně ještě nenapadlo. Ale je to tak !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dzamboun  |  30. 05. 2005 19:13

Se divim, ze nejedou jen po sudych cislech, nebo nejakou exponencialni radu :). Mel jsem rad tu verzi co byla mala a jednoducha, pak prisla ta velka pomala obluda - kterou jsem naposledy videl v verzi 9 (kde byla stale velka pomala obluda) a od te doby uzivam mplayer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koksicht  |  30. 05. 2005 15:56

Myslim, ze by se meli MS vydat trosku jinou cestou - neustaly "vylepsovanim" a pridavanim zbytecnych featurek se z WMP stal xmegovy kolos (to je asi problem vseho software od MS), ktery uz prestava byt zajimavy - k tomu, abych si prehral nejake video nebo hudbu, nepotrebuju neco, co se nacita takovou dobu kvuli kravovinkam typu media library apod.... zlatej bsplayer - otevre a prehrava behem vteriny... a vsadim se, ze nova verze bude jeste 2x vetsi a 4x pomalejsi
az se naucim prehravat streamovane video v necem jinem nez v WMP, poslu ho definitivne do haje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[ELITE]Roger, [ELITE]Roger  |  30. 05. 2005 16:57

skuste http://mpf.dzm.hu/getfile.php?file=mplayer_setup_0-18-1_fullcodecs.exe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubosD, LubosD  |  30. 05. 2005 17:29

No fuj, ukradený linuxový MPlayer?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  30. 05. 2005 14:07

>Zpoždění nabral vývoj nové verze multimediálního přehrávače Windows Media Player, který má oproti původnímu plánu přinést významné rozšíření funkcí a vlastností.

>Finální verze by měla být k dispozici začátkem roku 2006, detaily o nových funkcích a vlastnostech přehrávače zatím nejsou k dispozici.

Vím že bude nový přehrávač, ale absolutně nevím, na co se mám těšit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  01. 06. 2005 00:44

No, ... to je prece jedno, .. kazdopadne MS vam uz brzy doda s velkou pompou WMP s _vyssim cislem_ nez jake mate nyni to by vas snad mohlo uspokojit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  01. 06. 2005 08:21

Vzhledem k tomu, že používám bsplayer, pokud wmp, tak ve verzi 6.4, tak je mi upřímně jedno, co na nás microsoft připraví (předpokládám, že tam budou další dva miliony efektů, které opět zvednou nároku na procesor a paměti)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  30. 05. 2005 13:34

Sranda je sledovat, jakym zpusobem MS vyviji WMP pro Maca - vzdy o verzi opozdene... V soucasnosti je posledni aktualni verze 9, pritom se pro wokenice chysta 11. Podobne to bylo u predchozi verze. Zkratka nikdy to neuvolni tak, aby sly poustet posledni verze. A navic to neni verejny format. At jdou do haje. Kdyby ten prehravac alespon za neco stal, ale takovy smejd jsem uz dlouho nevidel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  30. 05. 2005 13:40

tak to jste mozna s desitkou nepracoval. i kdyz ma vyssi hw naroky nez winamp, tak to vubec neni spatny kus software.  WMA format sice neni otevreny, ale je mozne si ho licencovat a technicky na tom ten format vubec neni spatne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxxxxxxxx  |  30. 05. 2005 13:59

Já mám všechno ve formátu .ogg, a když jsem si chtěl ty písničky přehrát na počítači s Widlemi/WMP, tak to ani nepíplo. On ten šmejd tento (celkem běžný) formát nezná. Takže tak vypadá "ne špatný kus software"?
Tedy např TV, kde fungují jen 2 stanice, je taky "ne špatný kousek"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pája  |  30. 05. 2005 14:03

Tak si stáhni plugin, voe..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  30. 05. 2005 14:04

a nainstaloval jste si kodek? to ybste mohl stejne nadavat, ze bez kodeku neprehrajete dvd nebo ze winamp neprehraje quicktime video...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxxxxxxxx  |  30. 05. 2005 14:08

Ten počítač nebyl můj. WMP byl v základní instalaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  30. 05. 2005 14:55

Tak to ses nejaka lama protoze jsem vcera nainstaloval uplne cistou instalaci Win xp sp2 a aniz bych instaloval jakejkoliv kodek tak wmp10 v pohode prehral ogg tak nevim o cem mluvis ja nevim kde ty lidi furt ty prolemy berou.Asi to fakt bude vzdycky mezi monitorem a zidli....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxxxxxxxx  |  30. 05. 2005 16:08

To byl počítač kamaráda, a seděl za ním ten kamarád. Jinak, uznávám, Windows mi nuc neříkají (snad W), doma používám LINUX, v tom se vyznám, ve Widlích ne. (Myslel jsem že kámoš ano). Omlouvám se, všude se píše, jak jsou Win XP avůbec produkty MS uživatelsky jednoduché, tak jsem pluginy pro WMP ani nepřepokládal. Mýlil jsem se práce s Windowsy je podobně složitá jako s Linuxem. Jen potom nechápu, proč tedy lidi platí ty tisíce za Widle, když jejich jediná přednost vlastně neexistuje ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubosD, LubosD  |  30. 05. 2005 17:25

To se mi nějak nezdá, WMP to defaultně neumí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  30. 05. 2005 18:21

Hlavne v ve WXPSP2 neni defaultne verze 10, kdovi co si tam jeste doinstaloval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  30. 05. 2005 19:59

Každopádně mě to nepřehraje ani s kodekama, nahlásí to neznámej typ souboru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  30. 05. 2005 22:31

Mam cerstve reinstalovany WINXPSP2, all in one codecs a winamp, jinak snad nic co by se tykalo audia. A WMP9 zahlasi neznamy(mozna nebezpecny soubor) a po odsouhlaseni ogg prehraje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  31. 05. 2005 18:10

Jo, dyť píšu, že je to možný, ale že mě nestojí za to to hledat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hladosek, hladosek  |  31. 05. 2005 08:31

spousta chyb vzniká mezi klávesnicí a židlí... řekl bych že tak 90-95%...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Vesely  |  31. 05. 2005 13:02

Otázkou je, co je chyba. Základní formáty jako mp3 a ogg by měl wmp za ty prachy zvládat bez uzardění, případně by měl mít někde odkaz, na stránku, kde se dá plugin stáhnout. Ale MS má přístup - co není naše, s tím se moc zabývat nebudeme, a proto jedu na linuxu. Mimochodem kolik úžasných funkcí přibylo WMP od verze 6.4?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens, XXTeens  |  30. 05. 2005 14:09

WMP sice ogg defaultně nepodporuje (neb je to konkurenční formát), ale nijak ho nepotírá. Pokud woknům nainstalujete ogg dekodér a wmp natvrdo asociujete s ogg, zcela bez řečí a problémů ho přehraje..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirik  |  30. 05. 2005 14:15

jediny dobry wmp, byl ten uplne stary na 98kach. Ty novy jsou naprosto nepouzitelny. viz. napr. playlist. nacita se asi hodinu. Winamp ho ma hned, nema sice u vsech hned casy, ale hraje a to ja chci. U videa je to taky des a bida viz pretaceni, vezmu mys kliknu na posouvatko (jak se to asi jmenuje ) a strasssne dlouho to hrabe. U DVD mi to zase prehravalo trhane. CO z toho vypliva?
hudba - jedine winamp
film - bsplayer
dvd - powerdvd
Proste kazdeho jeho jest. Ja nechci mit program, ktery umi vse, ale vsechno na pul. Ja chci program, ktery dela jen jednu operaci, ale tu dela dokonale!!!
Ale to je jen muj nazor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N/A  |  30. 05. 2005 14:24

slider?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tosla  |  30. 05. 2005 14:29

Jojo, přesně tyhle programy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  30. 05. 2005 15:13

Stary media player ve winxp stále je. jen se jmenuje jinak - mplayer2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  30. 05. 2005 22:27

Ale proc pouzivat tu starou vykopavku, kdyz existuje classic media player, ktery vypada uplne stejne, ale umi toho o dost vice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  30. 05. 2005 22:40

Protože classic media player má při aktivaci popup menu při přehrávání velkých Quicktime souborů s kodekem JPEG 2000 tendenci se zasekávat. Tak třeba proto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  31. 05. 2005 08:17

Myslite kontextove menu, nebo pop-up ovladani ve fullscreenu? Me se to jeste nikdy nestalo. Asi neprehravam dost velke movy v danem kodeku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  31. 05. 2005 10:12

popup menu ve fs.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  30. 05. 2005 20:05

hudba - jedině foobar
film - jedíně BsPlayer
DVD - jedině WinDVD6

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Booster13, Booster13  |  30. 05. 2005 22:53

Winamp5 s net radiom , mv2player, Windvd 6..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  01. 06. 2005 00:32

Souhlas az na DVD ktere prehravam ve VLC Media Playeru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LaneL  |  01. 06. 2005 08:13

Mno tak nevím...Já na hudbu používám zásadně WMP. A jsem plně spokojen. Ale je fakt, že na video mám BSPlayer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  30. 05. 2005 20:01

Bohužel potírá. Alespoň na mém počítači nahlásí neznámý typ souboru. WMP si neporadí s oggem jako takovým a tam ti žádný filtr bohužel nepomůže, možná nějaký plugin, ale mě nestojí za to abych ho hledal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenda  |  30. 05. 2005 19:15

Kdyz prehravam mp3, tak cpu je na 60%. Kdyz ale otevru dialog s nastavenim, tak se cpu uklidni na 3-10%. Takze prehravam s otevrenym dialogem. To je normalni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  30. 05. 2005 20:26

Je, to je speciální nová featura, která se dle Microsoftu brzy stane standardem.

Mimochodem ani těch 3-10% neni normální, mě foobar bral i na celeronu 400 okolo jednoho procenta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  30. 05. 2005 14:10

Jak mohu pracovat s desitkou, kdyz ji MS nevydal? Krom toho o tom ten muj prispevek byl... Po technicke strance je to mozna dobry format, ale k cemu je, kdyz si ho muze pustit jen jejich zakaznik? Krom toho jsem nekritizoval format, ale prehravac. Ten stoji totalne za prd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  30. 05. 2005 14:23

v cem stoji rpehravac jako takovy za prd? a bavime se o WMP 10 pro windows nebo o necem jinem? pokud o tom pro win, tak ma treba polovicni HW naroky ve srovnani s itunes pro windows

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  30. 05. 2005 17:38

Tak znova k memu prvnimu prispevku - psal jsem o tom, jak MS "vyviji" aktualni verze pro Maca. A posledni ze je verze 9. Tj. mohu mluvit o posledni verzi, ktera je k dispozici, tj. verze 9 pro Maca. V cem je blba? Neumi nic a ani prehravat neumi poradne (to, ze nezvladne posledni formaty souvisi s tim, ze uvolnuji vzdy o jednu verzi opozdene). Kdyz dam zastavit video, nereaguje ihned (i kdyz je to vyrazne lepsi, nez driv - to hral treba jeste vterinu), neda se krokovat, posouvani videa je nepouzitelne atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  30. 05. 2005 19:13

skvele, ale tahle zprava je o WMP pro Windows, takze jste trochu mimo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  30. 05. 2005 19:37

Ano. Ze bude nova verze pro Wokenice. A pro Maca neni jeste ani desitka, tak jsem si dovolil zakritizovat tuto politiku MS. Jestli uz se nesmi ani to, tak se omlouvam. Podle meho to zase tak od veci nebylo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  30. 05. 2005 20:09

Ty samý problémy má ale i ve Windows. A fakt nevim co furt meleš o nějakých formátech, i devítka umí všechny formáty, MS od tý doby žádnej novej formát neuveřejnil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  01. 06. 2005 00:37

To jako zijes v iluzi ze jedine pouzivane video a audio formaty pochazi pouze a jen z dilny microsoftu? No to tedy gratuluju Hadam ze MP3, XviD, DivX, OggVorbis, MusePack, Speex, FLAC, ... ti nic nerikaji co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  02. 06. 2005 18:59

Ty zase neznáš rozdíl mezi formátem a kodekem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  02. 06. 2005 18:59

Debile, co takhle se podívat na co sem vodpovídal? Ten člověk si stěžoval že nemůže na MACu přehrávat nejnovější formáty, protože MS pro mac uvolnil zatim jen Media player verze 9. tak sem mu odpověděl že to s tim nemá nic společnýho, protože MS neudělal žádnej novej kodek od WMP9. (Takže to není vina přehrávače)


A jen pro tvou informaci, nejen Vorbis, ale i Speex a FLAC (a Theora, časem snad i Tarkin) jsou formáty ogg.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  02. 06. 2005 22:14

Ok beru. V tom pripade byla ma reakce "mirne" mimo.

Ogg je obecne pouzitelny splitter pro datove proudy teoreticky libovolneho typu. Prakticky tak muze byt v ogg souboru zapouzdren treba jen proud s titulky. Kde jsem podle tebe uvedl neco cim bych to snad popiral? Vyctem terminu kterym jsem zamerne nedal zadne zamcove oznaceni? Ale jdi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  02. 06. 2005 22:30

Já jen že jsi psal OggVorbis. Proč jsi tedy se stejnou logikou nepsal i OggFLAC a OggSpeex??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  02. 06. 2005 19:01

A divx ani xvid nejsou formáty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  02. 06. 2005 22:08

Ty mas tak trochu chaos v terminologii, vid? Je mi jasne ze se snazis oslnit svoji znalosti rozdilu mezi formaty splitteru a video formaty (zpracovavane kodeky) ale opravdu nechapu co se ti nezda na oznaceni "format" pro oboji spolecne ? Ver tomu nebo ne MKV je format, XviD je format, Vorbis je format, HTML je format zapisu dat. Takze nez budes poucovat ujasni si pojmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  02. 06. 2005 22:25

Znovu opakuji, Xvid NENÍ formát!!! Je to jen kodek! Ano, MKV je formát, ale Xvid opravdu ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  02. 06. 2005 22:40

Ale houby. Khaos v tom máš ty. XviD není formát. XviD je kodek.

Kodek je software, který kóduje/dekóduje (proto ten název kodek) data do/z nějakého formátu.

Standard je specifikace, popisující v tomto případě nějaký typ komprese. Kodeky pak kódují/dekódují data podle této specifikace - výsledkem je video stream toho kterého standardu (je-li to standard a ne nějaký proprietární formát).

XviD je MPEG-4 kodek - používá MPEG-4 kompresi, tedy kóduje/dekóduje MPEG-4 video. Není žádné "XviD video" nebo "XviD formát", je to AVI/MPEG-4.

MPEG-4 je standard. Video kódované jedním MPEG-4 kodekem můžete dekódovat jiným MPEG-4 kodekem.

DivX je taky MPEG-4 kodek. Stejně tak Nero Digital, FFmpeg MPEG-4, 3ivx, Apple MPEG-4 atd. MPEG-4 kodeky mají společné to, že kódují/dekódují MPEG-4 video.

Čili - ne, XviD není formát. XviD používá standardní MPEG-4 kompresi, jako formát souboru se pak používá většinou klasický AVI kontejner.

Bohužel, většina lidí nechápe rozdíl mezi kodekem a formátem a pořád žije v neuvěřitelně rozšířeném bludu že každý kodek musí používat svůj vlastní formát, který jeho tvůrci vymysleli. MPEG-4 vymyslel MPEG, ne tvůrci kodeků DivX nebo XviD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  02. 06. 2005 22:49

Abych to ještě upřesnil.

Vztah mezi XviD a MPEG-4 je asi takový jako mezi dejme tomu Adobe Acrobatem a PDF. Acrobat je program, vytvářející PDF soubory, stejně tak XviD je software (opakuji - kodek je softwarová, případně i hardwarová implementace nějaké specifikace - je to prostě konkrétní software, který s daným formátem pracuje), který pracuje s MPEG-4 videem.

Dále je ale třeba podlišovat formát souboru, přesněji řečeno kontejner. Ogg, Matroska, AVI a jiné jsou kontejnery - obálky, v kterých jsou obsaženy společně audio a video stopy, případně i streamy jiného typu. Takže ten mýtický "DivX formát" nebo "XviD formát" je ve skutečnosti AVI formát obsahující MPEG-4 video bitstream plus nějaký audio stream, většinou MP3.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  30. 05. 2005 20:04

Vůbec nevim o čem mluvíš, WMP10 neni žádnej formát ale přehrávač a dá se stáhnout už pěkně dlouho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X registrovaný  |  30. 05. 2005 13:55

Ja to vidim s tim nazorem na WMP takhle - je to od MS, takze je to spatny..
Kdyby umel pauzu mezernikem, tak pouzivam na kompu jenom WMP. Takhle pouzivam na video BSPlayer. Na hudbu WMP. Nevidim jedinej rozumnej duvod pro instalaci napriklad Winampu, jehoz verze zdarma neumi dekodovat. xx dolaru za to, ze budu moc Winampem dekodovat bych nedal, kdyz to WMP zvladne take a zadarmo..
Asi tak..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  30. 05. 2005 14:06

na hudbu mezernik funguje, n video ctr+p

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  30. 05. 2005 14:12

Proc jednoduche a jednotne ovladani, ze? Kdyz jsem na podobne nesrovnalosti upozornoval MS, ze by mohli udelat jednotne, tak se hodne divili a napsali mi, ze to je dobry napad, ze to postoupi vys. Co si pak o nich myslet?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozo Remen  |  30. 05. 2005 14:15

no to je uplne skvele. Jednotne ovladanie, krasa. A na Mac to fakt stoji za prd. Pre Linux WMP tiez nie je. Takze, preco to MS riesi takto?
Preco tlaci ludi z inych OS aby pouzivali WIndows? Ano, musia, pretoze mnohi experti na Win koduju do neraz prapodivnych kodekov. O tom, ze mnohe vysielania cez internet si clovek ani nepusti, lebo vyzaduju WMP 10 pre Windows. Preco sa nepouziva MPEG-4 a AAC?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  30. 05. 2005 14:21

nerikam, ze to ovladani je idealni (nicmene ctr+p funguje na hudbu i na video, konzistentni alespon v tomhle). V iTunes si take neprehrajete nektere formaty (a halvne nepripojite jiny prehravac nez ipod), protoze kazdy vyrobce propaguje svoje vlastni reseni. kdyz to dela MS, je to spatne, kdyz to delaji jini vrobci, je to v poradku... Mimochodem v Linxpire si WMA prehrajete bez potizi, bohuzel jen bez DRM, coz je z meho pohledu vyznamna chyba.
Proc Windows Media Video pouzivaji poskytovatele obsahu se musite zeptat jich, ja ybhc tipoval na dobrou ochranu pred kopirovanim/odchytavanim, jednoduchou rpaci se softwarem a velke rozsireni WMP mezi uzivateli.
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubosD, LubosD  |  30. 05. 2005 17:28

Windows Media lze přehrát i pod jinýmy distry než Linspire - bez potíží.
Na IP Microsoftu zvysoka kašlu, co má člověk dělat, když nemá na výběr (viz rádia a TV na internetu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozo Remen  |  30. 05. 2005 18:02

Hm to su mi veci…
iTunes je rozsiritelny cez QuickTIme kodeky, takze tam prehram aj OGG (aspon na Macu, na Windows snad tiez ano, pouziva QT).

Ine prehravace – vynatok z iTunes help:
Connecting your iPod, iPod mini, iPod shuffle or other music player

You can connect any iPod or a third-party digital music player to your computer and then transfer songs from your iTunes music library to the player...iTunes works with several music players, but songs purchased on the iTunes Music Store play only on iPod. (pochopitelne)


„Mimochodem v Linxpire si WMA prehrajete bez potizi, bohuzel jen bez DRM, coz je z meho pohledu vyznamna chyba“. No a nie je to nahodou tym, ze DRM od MS je uzavrete? Ano, aj Apple, cestne hlasim. Ale nie je to chyba linuxu.

Co sa tyka poskytovatelov obsahu – je to prevazne specialita nasich koncin pouzivat WMV. Seriozne site pouzivaju QuickTime na authoring, finalny enkoding prebieha do MPEG-4 (prevazne)
Popripade je na vyber aspon RealMedia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  30. 05. 2005 18:04

Ze to delaji i jine firmy samozrejme dobre neni. U MS to je ale vetsi problem, protoze ma monopol a proto je toto jednani nebezpecnejsi. Proto je take kolem toho mnohem vetsi humbuk. Bohuzel to vetsinou stejne k nicemu neni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxxxxxxxx  |  30. 05. 2005 14:38

Na Linuxu : XMMS s kodeky :WMA, M4A, AAC. Podíejte se do Google. (wma-plugin, faad). ASX např Kaffeine, Xine (w32codec).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxxxxxxxx  |  30. 05. 2005 14:39

Na Linuxu : XMMS s kodeky :WMA, M4A, AAC. Podíejte se do Google. (wma-plugin, faad). ASX např Kaffeine, Xine (w32codec).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  30. 05. 2005 20:16

To je nesmysl, WMP10 neumí žádnej formát navíc oproti WMP9. A na ten už sou kodeky snad pro všechny OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  30. 05. 2005 14:23

A presne to je duvod proc WMP nepouzivam. Vsechny produkty od MS maji velmi jednoduche ovladani. Nekdy dokonce tak jednoduche, ze ho nezvladam a radeji pouzivam produkty konkurence. Konkurence, ktera mi sice nenabizi takove graficke opicarny jako MS, ale to ovladni tam zvladam a netrapim se u nej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X registrovaný  |  30. 05. 2005 20:46

hudbu nepauzuju, tak me to neboli.) co se videa tyce, tak diky za tip. ale na druhou stranu, kdyz uz je BSplayer nainstalovany, tak dam prednost moznosti pouziti jednoho prstu nez pomerne vzdalenych dvou klaves.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  30. 05. 2005 22:25

Zalezi na poloze klavesnice, ale mezernik se dobre macka i nohou . Zvladnout Ctrl+P pomoci prstu na nohou se mi zatim nepodarilo. Ale mozna jenom malo trenuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor