Windows Commander 5.11

Diskuze čtenářů k článku

Marek  |  24. 09. 2002 18:24

I pres nespornou kvalitu Windows Commanderu od verze 5.0 a vyssi si nemuzu pomoct, ale urcite klesla stabilita produktu. U nas v kanclu, kde WinCMD pouziva 5 lidi se pravidelne denne alespon jednou stane, ze Windows Commander 5.11 spadne na vyjimku. To verze 5.0 a nizsi nedelali.

Trosku je problem v tom, ze Windows Commander nema na soucasnem trhu File Manageru konkurenci a jine aplikace jsou bud stare spickove produkty, ALE DOSovske nebo nefunkcni a drahe SHITy nebo produkty, kterym chybi CSY lokalizace nebo zase produkty viz. Salamander, ktere maji nektere znacne uzivatelske nedostatky bez kterych se proste neda obejit(viz. FTP, prace na pozadi.....).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miloš  |  22. 09. 2002 12:44

nebo gnome-commander, je dost podobnej, ale už si nepamatuju kde sem ho sehnal zkus freshmeat.net tam musi byt.

 Je to analogie WC, ale zatim ve vývoji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tuvok  |  20. 09. 2002 14:33

Hladam nieco wokenacke podobne ako Windows Commander pod Linuxom, lebo pouzivat mc sa mi nepaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Nemec  |  20. 09. 2002 15:30

Myslim, ze je neco jako KRusader nebo tak neco (uz si nazev presne nepamatuju) pod KDE. Ale WC je lepsi (az na to, ze je pro wokna).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosta  |  20. 09. 2002 18:38

Me vyhovuje XNC - http://www.xnc.dubna.su/ . Jinak na www.root.cz byl kdysi o filemanagerech pro Linux pekny clanek. Zkus se tam podivat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buggy  |  21. 09. 2002 12:02

http://chuck.burkins.net/linuxfile.html tam mas prehlad "nortonov" pre linux

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DELCOP  |  20. 09. 2002 11:46

Jak to, že doba mezi uvedením 5.10 a 5.11 byla tak krátká? Do se Ghislerovi nepodobá!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smot  |  20. 09. 2002 10:55

k mé úplné spokojenosti tam chybi scp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freshman  |  20. 09. 2002 14:57

znam spustu zkratek ze sveta pocitacu, ale nejak vubec netusim co je SCP. pouc me prosim, mozna je to neco co znam jen pod jinou zkratkou....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  20. 09. 2002 15:04

To je bezpecne ftp jedouci pres SSH...
Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dex  |  20. 09. 2002 16:43

Neni to jenom tak nahodou SFTP? Jako Secure File ... ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  22. 09. 2002 12:38

ne, je to SCP jako Secure Copy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
los_salamos  |  20. 09. 2002 23:40

jojo FTP over SSL mi tam fakt chybi ! ale jinak je WinCMD dokonale programek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neni dulezite  |  22. 09. 2002 12:15

No k dokonalosti tomu napr. chybi, aby to treba pri pouziti ACE komprese dokazalo zabalit i prazdne adresare. Ale velmi jsem uvital, ze od verze 5.10/5.11 uz aspon umi zabalit prazdny adresar pres RAR. Tahle dulezita oprava ale nikde zminena neni. Mam ale pocit, ze pri baleni RARem adresaru s velmi dlouhymi nazvy a diakritikou dela neplechu (osekavani nazvu a nezabaleni obsahu adresaru!). Jinak velka spokojenost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wikan  |  22. 09. 2002 13:10

Windows Commander 5.11 is now available for download. This upgrade corrects some problems, mainly with file associations on Windows XP (no longer working when changed in Explorer), and with external packers not packing some subdirs.

Nezminuje to tam uplne primo, ale pise o tom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  21. 09. 2002 11:15

scp znamená secure copy protocol, je to něco jiného než sftp - secure ftp. Jeden z klientů je WinSCP - http://winscp.vse.cz/ - škoda jenom, že verze 1 podporuje pouze protokol SSH v1 a nová verze 2.0 zůstala jen v nepříliš funkční betě.

Asi před rokem jsem si o tom s autorem wincmd psal, ale nechce scp implementovat, protože se bojí restrikcí okolo různých patentů a exportních omezení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  22. 09. 2002 12:40

Zkousel sem nejnovejsi betu winscp2 a beha to OK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  22. 09. 2002 13:37

Ne že by byla úplně nepoužitelná, ale občas se zhroutí nebo zakousne - při kopírování, vytváření adresáře a pod. Ovšem někdy taky ne, nevysledoval jsem žádnou zákonitost. S verzí 1.0 jsem nikdy problém neměl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shayen  |  22. 09. 2002 15:32

Máte pravdu, dokonce jsem si o tom s panem Ghislerem psal a odpovedel mi, ze zakony Svycarska neumoznuji distribuovat podobne technologie vem, proto neexistuje zadna podpora SCP ani zadny vhodny Plug-In ci Add-on. Naspal mi vsak postup jak pomoci cygwin tuto sluzbu rozjet, bohuzel vsak jiz tento mail nemam a postup jsem zapomnel. Sam hojne pouzivam WinSCP (http://winscp.vse.cz/cze/). Sh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shayen  |  22. 09. 2002 15:41

... nakonec jsem to nasel primo na webu WC ... no ...

Q: Why doesn't Windows Commander support a connection by SSH?
A:
Unfortunately we cannot support any encryption in Windows Commander because of the current patent and crypto export situation.
However, you can use a port forwarding tool like e.g. SecureCRT. Most other SSH clients with port forwarding should also work. Windows Commander 5.x now supports secure FTP connections through Cygwin (Unix emulator).

Run Cygwin, then start the ssh program like this:
ssh user@server -C -o CompressionLevel=6 -D 1080 -2

Now connect to your local server using socks4 proxy and passive mode.
If you don't have Cygwin installed, you can get a reduced version just for SSH here:
http://www.networksimplicity.com/openssh/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  23. 09. 2002 10:20

Zkuste to tunelovat pres SafeTP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor