Windows 8 přijdou už v roce 2012, ukazuje to plán Microsoftu

Diskuze čtenářů k článku

24. 11. 2009 21:38

Že by ty XPéčka další dva roky přece jenom ještě vydržely?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 22:03

No pokud máte náladu čekat klidně více než ty 2 roky, tak klidně, ale to už pojedete na amorálně starém OS. Rok 2012 je jen plán a jak to tak bývá, plány se posunují a to nejenom u MS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 22:31

Ono není ani tak otázka, jestli chtějí čekat jednotlivci nebo domácnosti, jako spíš jestli chtějí čekat firmy. Zatím jsem u velkých firem nic kromě XP neviděl.

Na druhou stranu to má svoji logiku. XP splňují všechny nároky, tak proč to měnit. U tisíců pécéček jsou to nějaké peníze a čas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 08:16

Znám firmy, co teď dokončují migraci serverů na Windows 2003 server a souběžně testují Windows 2008, jakmile s tím skončí, začnou na něj postupně přecházet v na provozních strojích, což jim bude trvat tak tři, čtyři roky. Jde o docela veliké systémy se stovkami serverů po celém světě a celými forresty se stovkami domén.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 08:56

Zatím je rok 2009, čili do roku 2012 jsou to 3 roky (nikdo neříká, jestli v 01/2012 nebo 12/2012). Plus přidáme nějaké to zpoždění při vývoji, dále pak rejpání "je to nevyzkoušená novinka, to nebude stabilní, počkám aspoň na SP2" a rázem se dostaneme na 4-5 let čekání. Ale to už bude doba, kdy bude v plném proudu vývoj Windows 9 a "čekací kolečko" začne zase nanovo.. tedy opět si "ty dva roky ještě počkám s XPčkama". Takže budeš do konce života pořád jenom čekat a nikdy si nepořídíš novější verzi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 12:43

Naprostej souhlas. Je potřeba si uvědomit, že jednou se bude muset přejít na novější systém. Je to nevyhnutelný. Stejně jako když jsme se zbavovali Win98, tak se budem muset zbavovat XPček. Ačkoliv je to systém, kterej je v super stavu a na programování stačí, tak si nerozumí s moderním hardwarem. Naprosto nechápu lidi (a že jich znám dost), který si pořizujou nejnovější HW (4jádra a vícejádra, 8GB paměti, DirectX11 grafiky) a cpou do toho XPčka. Pak přijdou a stěžujou si, že jim to tam nejde, blbne, viděj jen 3GB paměti z 8.....a hlavně PC pořizujou na hry. To je přece zhovadilost. Když pořizuju PC na hry, tak tam nedám systém, kerej neumí ani DirectX10. Na takový PC dneska jedině Win7 64bit. (eventuelně Vista 64bit).

Co se týče Win8, tak sem na ně velice zvědavej, doufám že se MS bude držet dle schématu a vydá betaverzi i RC verzi opět veřejně. Win7 to rozhodně prospělo a je z nich nejlepší systém, co kdy MS vydal. Stabilní, fungujou mi tam všechny programy a hry, zatím sem nenarazil na problém s kompatibilitou. Řekl bych, že má tendle systém našlápnuto k slibnější budoucnosti než XP.

Jinak ještě k Vistám. Nevím jak vy, ale já s nima měl celkem starosti. Zejména když jsem na nich hrál hry. Všechny se sekaly a to i relativně nenáročný hry (třeba Fifa). A to nemám zrovna nejhorší PC (2jádro, 4GB paměti, 256MB Geforce 8600GT, nejnovější ovladače grafiky). Nic nezabralo, a je zajímavý, že na Win7 jdou ty samý hry plynule. Jinak co se týče práce ve Vistách, tak to zas taková bída nebyla (až na občasný problémy se sítí), akorát mi vadilo, že to bylo pomalý. Takže po Win ME to byl pro mě nejhorší windows. Bohužel, ale měl slušný nápady, který nebyly tak úplně dotažený (na to že se na tom makalo tak dlouho).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 18:20

na soucasnem pocitaci je blbost os menit. na novy pc je blbost davat 10 let stary system.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 21:02

když Microsoft už pracuje na novým systému jen chvilku po vydání Win7, znamená to že jsou Win7 nahouby? Když totiž vyšly Visty tak tohle byl přece jeden z argumentů "špatnosti" Vist, tak jakto, že tomu tak není i teď? No já se ptám, ale moc dobře vím - lidi byli (a jsou) totiž jenom hloupý ovce a pomlovali visty prostě proto, že to bylo v módě a na základě nesmyslnejch argumentů. howgh. haháá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 21:09

Přesně tak. Visty jsou super systém, nemám s nimi žádné problémy a jsou krásně stabilní. Nevím, co všichni mají... To, že to někdo zprovozní na pomalé mašině je jeho věc... Rozhodně mnohem lepší než XP, i když tento systém je také pořád celkem v pohodě, pokud má aktualizace. Ale pohodlněji se mi fakt pracuje na Vistách, nemluvě o hezčím vzhledu...

Osobně taky nevidím moc výhod u 7 proti Vistám, takže zřejmě budu přecházet až na ty W8. Pokud se mi nic nepokazí, tak systém nehodlám měnit, přijde mi to zbytečné. Když bych si kupoval nový počítač nebo ntb, tak W7 je samozřejmě jasná volba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 21:39

A jako v čem konkrítně je to lepší než XP?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 22:31

Podpora DX10,

Delší podpora od Microsoftu.

Podpora od výrobců hw v podobě ovladačů(na více a více ntb nenajdete drivery pro xp).

Větší bezpečnost.

Když by jste chtěl oponovat že MS řekl že je vista na ho*no tak MS pouze řekl že získala špatnou pověst díky nárokům na HW(což při dnešních konfiguracích není problém).

Ať se vám to líbí nebo ne tak jsou win xp minulost, pochopíte to asi až jim teprve skončí podpora, nic jiného než přechod vám zřejmě nezbyde(ikdyž už můžete přejít na win7 když se vám nelíbí visty).

Citace z jednoho fóra:" Když tvrdíte, že Visty jsou složitý, tak si ani nekupujte nový auta, protože mají moc čudlíků a systému oproti 120tce, to je úplně to stejný!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 22:50

- Tak v čem je lepší DX10, než předchozí verze, to bych chtěl taky jednou vědět. Kromě toho čísla mě žádný jiný výrazně viditelný rozdíl nenapadá.

- Na mém firemním NB byla Vista, kterou zaměstnavatel z důvodu jednodušší administrace přeinstalil z hotové image na XP. Osobně jsem ve firemním prostředí nikoho s ničím jiným, než XP, neviděl

- Koukám, že i v dnešní době se pořád najdou lidi, kteří baští marketingovou masáž PR oddělení

Poznámka na okraj - před vedlejší větou, navíc uvozenou spojkou, se dělá čárka. By jste = byste. Pane, to je skutečně mazec. Jak obsahově, tak gramaticky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 23:25

Ti co nemají argumenty rádi kontrolují češtinu, že?

Obsahově je vše co jsem napsal pravda, dohledejte si to na internetu, na vistu se plivalo ze začátku.

Dnes je již použitelná. Vzpomeňte si jak se plivalo na xp.

Dx10 poskytuje lepší grafiku a další věci(google to za vás vyhledá, nebojte).

To že zaměstnavatel neumí nastavit visty, není důvod proč přecházet na staré xp.

Upřesněte marketingovou pasáž PR oddělení, co jsem jim "zbaštil", zda-li máte namysli větší bezpečnost tak zase použijte google.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 08:04

A proč by měl zaměstnavatel přecházet na nový systém, když má XP odladěné? Pokud používají zakázkové aplikace, může být přechod na nový OS docela komplikovaná záležitost, navíc narostou obtíže s s různými OS u uživatelů apod. Z celé řady důvodů je vhodné mít na všech firmeních PC stejný OS, kvůli nákladům na školení zaměstnanců, zjednodušením hromadných instalací nových verzí SW atd atd. Když jde o stovky a tisíce PC, může jít o docela zajímavé peníze.

Fakt, že Windows7 umí DX10, je v takové situaci méně než nedůležité - proč by měli zaměstnaci řešit hry? Zabezpečení se pak řeší na úrovní serverů, uživatelé mají ke svým PC jen omezený přístup, běžně se zakazují USB porty, optické mechaniky, ne jako buzerace zaměstnanců, ale jako reálný nástroj pro snížení nákladů na správu IT, jako ochrana proti únikům dat atd...

Nepleťte si skutečnou firemní sféru a domácí počítače, které používá živnostník pro práci a po večerech na tom hraje, ono to sice zní navenek podobně, ale firmy pracují docela jinak a mají úplně jiné priority a cykly inovací...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 08:27

Mám za to že jsme se bavily o pc obecně, ne za to že teďka řešíme jen firemní pc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 08:33

Ne, psal, že na firemním notebooku mu přeplácli předinstalované Visty a má tam XP. Ty jsi reagoval tím, že zaměstnavatel neumí nastavit Visty. Tak jsem uvedl, proč mnoho velkých firem stále zůstává u starších OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 10:04

Když by velká firma upgradovala ihned, tak pak nemá problémy.

Stejně jednou bude muset přejít každej, ať už kvůli končící podpoře, nebo kvůli architektuže x86_64, či jiným technologiím, nebudeme si nic nalhávat ale win xp x64 nestojí za nic:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 23:13

Ta analogie s autama je pěkná pitomost, není auto jako auto. Nemůžu třeba srovnávat novou Fabii a 15 let starý Mercedes S-Klasse, protože ta Fabie na něj stejně pořád nemá a minimálně po stránce jízdního komfortu a prostoru ani nikdy mít nebude.

Každopádně ty funkce nových aut jsou fakt zbytečný. K čemu mi je třeba multifunkční volant? DVDčko v autě? Opravdu mi nestačí normální tempomat, ale potřebuju tempomat adaptivní? Nevystačím si snad s klasickýmy halogeny, ale potřebuju xenony, který oslní protijedoucí řidiče s dvakrát takovou razancí? Fakt musím mít místo klasickýho automatu moderní šílenost typu DSG, která přeřadí o půl sekundy dřív, ale trhá a její elektronika se dá krásně zblbnout? Tady je to vidět... klasika versus zbytečný inovace.

Mně stačí XP a nejsem sám, ale stejně ho všichni přestanou podporovat, aby šly na odbyt nový Windowsy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 23:28

Citoval jsem to z jiného fóra, v autech se popravdě nevyznám, ale pokud se o nichc chcete bavit tak co airbagy? taky je stará 120cítka nemá a nové auta jo. Takhle by se dalo pokračovat dost dlouho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 23:49

Jasný, bezpečnost je jinde, zvlášť pokud budu porovnávat porovnatelné (Fabia vs. Favorit). Já chtěl jenom zpochybnit ten argument. Ale pokud to beru třeba z pohledu mercedesu (ten by se dal brát jako Microsoft, Apple by pak byl třeba Rolls-Royce :)), kde začali na přání montovat první airbagy už v roce 1981, tempomat šlo v 80. letech pořídit taky a automaty vyrábí někdy od 60. let... tak si dovedu klidně představit, že by mi plně postačovala vybavená 25 let stará S-Klasse, kde bych měl maximální komfort a novou bych vůbec nepotřeboval. Navíc se mi mj. ta nová vůbec nelíbí, tam se dá najít další analogie s WIN7, ale to už je dost Offtopic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 22:36

U mě osobně je to hlavně stabilita a rychlost systému (v XP mi klidně program zakousl celý systém a musel jsem restartovat, Vista ukončí pouze program a se systémem se nic nestane). Občas používám i XP a neříkám, že je to špatný systém. Ale už jsem si prostě zvykl na Visty a když přejdu občas zpět k XP, tak mi něco chybí...

A jak psal kolega výše, samozřejmě taky bezpečnost!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 22:59

Mě přijdou WinXP dost stabilní. Vámi posané mrznutí, nebo dokonce nucený restart, jsem nepozoroval a co se rychlosti týče, obávám se, že to bude stejné. Máte nějaké konkrétní příklady?

S tou bezpečností - neserfuju pod adminem a za osm let žádný virus. Znám dokonce jen velmi málo lidí, kteří by s virem přišli do styku.

Jasně, pokud máte nový OS, tak zpátky se vracet nebudete. Nicméně ti, kteří mají starý, nemají výraznější důvod k přechodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 03:20

Můžeš mi prosím vysvětlit co to znamená nesurfuji pod adminem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 07:16

V podstatě s Vámi souhlasím, když jsem měl předtím XP a SP3, tak jsem problémy taky žádné neměl, viry taky ne. Myslím to spíš tak, že když nový hardware, tak už taky nový OS (minimálně Visty, dnes už spíše W7). Jinak asi není důvod přecházet, rozhodně to není nutnost. Nechápu spíš lidi, co si dnes kupujou nový počítač a chtějí tam mít za každou cenu XP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 08:10

Protože třeba musí. Mají koupený SW, který nic novějšího neumí, a ten má pro ně větší hodnotu, než nový OS. Účetní programy, evidence něčeho atd atd... Divili byste se, kolik malých firmiček používá třeba účta postavená na Fandu - a ty se pořád vyvíjí, mají podporu, aktualizace - a přitom nastavit z nich tisk na USB nebo síťové tiskárně je dost komplikované, počítají s LPT. Holt jsou různé věci na světě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 08:59

Pokud si koupíte PC nebo NB sám, tak nemá cenu tam cpát zpátky XP. Jde o to, na čem děláte v práci. Domnívám se, že tohle je pro MS mnohem větší trh, než domácnosti a tam se třeba Vista (moje subjektivní pozorování), nikde neujala.

Nejde o to, že by to byl špatný systém, jako spíš o to, že ty XPéčka prostě stačí. Výměna OS nestojí firmy jenom licence. Navíc firmy uvažují stylem - proč nutně měnit něco, co pořád dobře funguje?

Co Win7 v této situaci určitě neprospěje, je finanční krize, která nutí firmy naprosto drasticky šetřit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2009 15:19

Vysvětlíš mi prosím to surfování pod adminem ? Dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 23:11

>>A jako v čem konkrítně je to lepší než XP?<<

Lepší podpora DRM!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 11. 2009 08:08

Nebo podpora více než 3,XX GB paměti v lokalizovaných verzích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 08:16

Což je pro lidi, co používají jen Office, docela klíčová věc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 11. 2009 08:23

U 20 a více MB binárně uložených excelových souborů ano. Mimochodem ve firmách se nepoužívá jen Office.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 22:28

Já jsem vyzkoušel Windows 7 a už se nechci vracet k žádným starším Windows. Svižnost, snazší ovladatelnost a vylepšené služby systému mě přesvědčily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 19:46

Zajímavá informace... Říkal jsem si, že pod tíhou okolností budu muset asi tak do dvou let částečně přejít na sedmičky s tím, že vypnu Aero a seženu grafické téma WinXP... ale že bych teda počkal na ty osmičky?

Jinak trochu mimo téma, je možný mít na počítači normálně 3 systémy? Myslím třeba XP, Seven a nejnovější Ubuntu zároveň...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 19:49

Jinak jedu na Maxthonu, ne IE! Má sice jádro exploreru, ale nešlo by to nějak odlišit? Pak si tady mezi firefoxama, operama a chromama připadám jak totální idiot

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 19:50

Hmmm, pěkná loterie.... Sorry za OT, už jsem zticha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 20:46

no je to takove nahodne to rozpoznavani zde, pokud chces aby se to vzdy zobrazovalo jako maxthon staci zmenit useragent v nastaveni maxthona

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Maxthon 2)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 20:10

Jde to, ale má to zádrhel. Windows obecně nemají moc dobrou podporu multibootu, takže s tím jsou určité problémy.

Existuje ale další varianta - mít jen jeden systém a ostatní si nainstalovat jako virtuální počítač.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 20:52

To same nastesti neplati pro linux (GRUB), takze by v tom nemel byt zadny problem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 20:15

Nevím proč by to nešlo, mám naporcovanej disk na partitions, a mam tam WinVista, Win7RC a ubuntu... Zatim se to nijak nehádalo, mam nastavenej výběr OS na dvě sekundy takže to ani nezdržuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 22:14

Přesně to jsem potřeboval vědět, dík Ono se všude strašně mluví o dualbootu, ale něco jako multiboot jsem asi nikde nezahlídnul...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 21:07

> že vypnu Aero a seženu grafické téma WinXP

V době, kdy jsem používal Windows XP se vzhledem Windows 2000 jsem si to také myslel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 22:13

Jasný, ale tak já mám odpor už k tomu vůbec ty cirkusácký triky ála AERO zkoušet. Jako nějakých 7 nebo 8 spokojených let (wow... 2/5 života) na jednom systému nejde odpárat, kdyby to šlo, tak už pojedu na XPčkách pořád. Sice jsem předtím prošel DOS - 3.11 - 95 - 98... ale tenkrát jsem toho na PC ještě moc nedělal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
25. 11. 2009 10:44

To by se clovek divil co vsechno se da pouzivat :)

Na tomhle PC Win98, Hned vedle Win95

A funguje to a neni potreba nic menit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 19:43

Vypínat Aero je blbost, sice to funkčně moc nepřidává, ale GUI je mnohem rychlejší. A nastavit do classic skinu se dají widle i s Aerem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 18:03

Že bude konec světa v r. 2012 tvrdili už staří Májové.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 18:11

Ale Májové byli ožraní když to psali že bude konec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 19:35

Oni to taky nikdy netvrdili, jen jim tam končí kalendář. Není jisté, jestli došla matematika, materiál, nebo síly výrobců. U mě doma to momentálně vypadá na konec světa k 31. lednu 2010 - tam mi končí kalendář (a to ještě ten poslední měsíc vypadá, že pojedeme v textovém režimu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 20:48

konec sveta bude o tisice let pozdeji, tohle (jadena valka) bude jen takova lekce pro lidstvo http://babavanga.euweb.cz/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 21:41

Konec světa už byl, jenže lidi jsou dneska hrozně uspěchaní a až na výjimky si toho nevšimli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 22:05

pokud konec sveta uz byl, tak my jsme co? virtualni svet jako v matrixu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 00:44

Bohužel někteří lidé nepoznají legraci ani když na ně kříčí. Ty k nim patříš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 22:26

No, jestli to neni jejich verze Y2K syndromu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 22:28

Docela by mne zajimalo, proc mne nekdy rozpozna mistni server jako Maxthon a nekdy ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 08:47

Protože někdy používáš Maxthon a někdy ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 20:50

Nic takoveho netvrdili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 10:36

Nostradamus to věštil skoro na každý rok

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 17:43

No pokud vím tak 7 používá mírně vylepšené jádro od Vist,které je označované jako MinWin.Tak proč se v textu píše o novém jádře "Zazněly i spekulace o výrazných změnách v jádru, i když Windows 7 používají nové jádro MinWin." Windows 7 nepoužívá nové jádro ale vylepšené jádro od Vist.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 17:49

Tak pokud se nepletu tak bylo pro Win7 upraveno celkem výrazně a hlavně ještě víc zmodularizováno tak aby samotný jádro systému mělo co nejmenší overhead.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 17:55

OK,napsal jsem to blbě To jádro je o mnohonásobně vylepšené jádro od Vist,ale je to pořad řada 6.0 Takže to není úplně nové jádro tedy řada 7.0.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 20:42

jiste proto je to jadro 6.1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 17:51

Vistový MinWin (který ostatně nebyl oficiálně ani představen) je od sedmičkového hodně daleko, společná je víceméně jenom idea, ne realizace. Liší se i v konkrétních významných funkcích (třeba systém zavádění ovladačů). A nakonec - MinWin není ve skutečnosti jádro, spíš "mikrodistribuce".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 18:01

Ok snad jsem to pochopil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 18:45

On to Microsoft označoval jako "core", nikoliv "kernel". Cestou do češtiny se z obojího stálo "jádro". Jak z toho srozumitelně ven?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 21:47

Celkem by mě zajímalo, jaký je mezi tím rozdíl? Na anglické Wikipedii je pod heslem Kernel uvedeno, že stejný význam má ještě slovo Nucleus. Takže bych nechal Jádro pro všechno, případně kernel nepřekládat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 16:55

Další Windows přijdou až po dalším Mac OS X, aby měl Microsoft co kopírovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 16:46

ironie: Důvod apokalipsy v roce 2012 je již znám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 20:37

Už delší dobu a jmenuje se úbytek gramotnosti populace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 21:01

To se mne naštěstí netýká

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 22:23

A to "I" je co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 22:33

A kde prosímvás?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 22:43

Ve slově "apokalypsa" řekl bych. A před a za "vás" se píše mezera. A taky by tam mohlo být velké "V" když už vykáte. To už asi rejpu moc co :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 22:53

No popravdě mne spíše víc štve že když lidi nemají argumenty tak kontrolují češtinu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 23:58

Vy jste si udelal srandu tou apokalypsou a on na ni pomerne vtipne zareagoval - problem byl v tom, ze jste tu narazku nepochopil - jak jinak ocekavate, ze na apokalypsu v roce 2012 vlivem W8 nekdo zareaguje a jake argumenty prinese?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 00:57

Vsadím se že když bych nebyl na linuxu, tak tohle ani neřeknete:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 02:18

No Vy jste si jen naběhl prostě s tím, že úbytek gramotnosti se Vás netýká. Jasně - chybu, překlep, nebo nepozornost vyrobíme každý, ale prostě to zapůsobilo docela legračně :) A poznámka /zároveň i chabá výmluva/ s linuxem je srandovní ještě víc... ale snad jednou přestanete být tak nedůtklivý na svůj OS.... překlad: snad dospějete,,,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 08:24

Přiznávám, moje chyba nechce se mi kontrolovat každé slovo, po tom co zde napsal to o gramotnosti jsem si to přečetl po sobě, a chybu pořád neviděl.

Myslím že každý pochopil co jsem apokalypsou myslel. Hašteřit se kvůli češtině je zbytečné.

Poznámka s linuxem je pravdivá, mít windows tak mne peskuje linuxák, mám linux a windowsáci jsou celý natěšení až na mne najdou jedinou chybu aby mi to "omlátily" o hlavu.

Zda-li psaní i/y má na vyspělost jedince vliv nemůžete posuzovat, jelikož mne neznáte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 08:46

Evidentne dospet musite, protoze jste napsal, ze moje poznamka byla vyprovokovana tim, ze mate ikonku Linuxu. To je samozrejme nesmysl, proste ta hricka s i/y byla v kombinaci s reakci 1. pisatele srandovni Linux/nelinux.

Sam nechcete, aby Vas nekdo posuzoval, kdyz Vas nezna, ale napsat totez o me osobe Vam evidentne slo. Takze misto abyste uznal, ze jste se preklepl, coz se muze stat a vzal narazku na to s humorem, se snazite tahat do toho Linux a vyklad vyspelosti si jaksi priohybate, aby Vam "to vyslo".

NIKDO krome Vas se tu kvuli cestine nehasteri..., NIKDO neresil Linux...

A jediny clovek, ktery jeste vice rozvedl Vase nedostatky ve Vasich prispevcich mel taktez ikonku Linuxu, takze opravdu dospet by prospelo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2009 10:35

Pán je možná Polák, ti píši Apokalipsa.

Slovo "prosímvás" se občas používá jako hovorový tvar.

A velká písmena ve slově Vás, Vy, Ty apod. se běžně používají především v dopisech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 22:08

lol

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
25. 11. 2009 10:35

Pocitac bez Windows je jako ryba bez kola.

A tady tahle ryba ma dokonce kolo 98 to je o 91 lepsi nez kolo 7

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 05. 2010 18:55

ryby mají kola??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 16:13

hmm a nebude jenom service pack pro windows7, ovšem s novým názvem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 16:26

stejne jako rict ze XP jsou service packem W2K ^^

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 16:47

A w2k jsou service packem NT4.0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 16:50

Jak vis ze to je stejne? Vratil si se z budoucnosti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 16:03

I have a dream .... MS virtualizuje staré OS a udělá nový OS ve kterém se zbaví koulí na noze které sebou táhne z histrorických a kompatibilních důvodů ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 16:20

Ak by to chcel urobit, tak pravdepodobnejsie sa mi zda, ze nejaku dobu bude podporovat 2 vetvy, staru a novu, paralelne. Tak ako to bolo pri prechode z architektury W9x na NT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 15:59

"Oficiální roadmapa zveřejněná na konferenci PDC 09 v Los Angeles ukazuje, že Windows 8 přijde už v roce 2008"

už se těším, snad to stihnou :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 16:07

Zajímavé, že stejná chyba je i na http://www.lupa.cz/zpravicky/windows-8-uz-v-... ...

Kdopak od koho kopíroval? :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 15:42

To je milé, v roce 2012 vyjde i nové Ubuntu.Teď jen otázka, kdo se po kom opičí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 15:46

Nevychází Ubuntu každý rok? 9.04/.10, 10.04/.10?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 16:03

Tak tyhle dve tvrzeni se nevylucuji... A Ubuntu vyjde v roce 2012 nove dokonce DVAKRAT! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 16:25

Spis jednou, rozdily mezi dubnovou a rijnovou verzi bych nebral jako nove Ubuntu, spis jako service pack... ^^

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2009 15:46

magore

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor