Windows 8: nabídka Start už nepůjde vůbec zobrazit

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 218

Názory k článku

07. 06. 2012 01:49

Že by měli Mayové nakonec pravdu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 06. 2012 10:47

Jen tak dál ... a po 8 a Microsoftu neštěkne ani pes .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 06. 2012 09:21

Z absence nabídky Start taky nejsem nadšený. Kdyby MS povolil snap metroidího Startu, byl bych ale spokojen, viz moje vizualizace... http://goo.gl/7DF6z...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2012 23:51

Bože, bože... já snad zase začnu používat Linux...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2012 20:33

Já sem si už na metro zvykl a vůbec mi stará naídka startu nechybí a nemám proti windows 8 žádnou výtku, mám rád změny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 06. 2012 19:24

Neviem prečo mám dojem že Microsoft je inovátor vo veciach ako z dobrého urobiť niečo veľmi neobľúbené a zlé a priam uživateľsky odpudzujúce !!! Windows má vysoké % používania ale povedzme si pravdu, videli sme aj dobré verzie aj tie ktoré sa moc teda nechytili, mám pocit že W8 bude totálny klinec do rakvy a MS zasa trošku sa možno až po tej facke ktorú už raz dostal pri Vistách (aj keď tam nebol problém ani tak OS ako to rýchle nasadenie a ušitie rýchlou ihlou na trh ... W7 to napravil) Ako už s tými jeho inováciami pekne podkopal nohy NOKIE takže ak chce si ešte uštedriť podpásovku tak kľudne, veď ono aj tak každá firma nakoniec pochopí že je lepšie ísť cestou toho čo uživatelia v danú chvíľu vyžadujú a chcú ako to čo chce firma vnútiť nasilu trhu a uživateľom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2012 19:11

Nechápu, kde bere "Bill" tu odvahu říkat uživatelům, co mají chtít. Na to jsou experti u okousaných jablek (a daří se jim). Metro je takový nezvyk oproti předchozím verzím, počínaje Windows 95, že zákonitě sází jen na jednu kartu - to uvidíme po oficiálním uvedení.Pravdou ale je, že pokud Metro berete jen jako full screen nabídku start, tak je to poměrně použitelné. Dokud jsem nenainstaloval OS na svůj "hlavní PC", tak jsem si byl jist, že to nebude použitelné. Nakonec jsem zjistil, že Start jsem primárně využíval jako zkratku k některým složkám a pro rychlé spuštění programů (Outlook, Skype, Mirranda ...). Jednoho dne, až bude dostatek aplikací pro Metro, to bude snad i použitelné pro každodenní práci.Tohle ale platí pro běžného uživatele, který poslouchá hudbu, čte pár mailů, chodí na internet, sleduje filmy. Zarážející je pak přítomnost Metro UI ve všech OEM licencích - nedokážu si představit administrátora se zdravým rozumem, který to nasadi jako OS ve firmě. Produktivita prostě půjde do háje - když máte napsat text ve wordu, určitě chcete aby vás kdejaká dlaždice upozornila, že někdo olajkoval něco na Facebooku. Nebo se pletu a běžní uživatelé jsou tak hloupí, že nic jiného nepochopí? To, že se učili používat několik let počítač nějak, tak bude teď úplně jinak? Nebo že by u "Billa" chtěli zvýšit zisky z prodejů tím, že všichni business zákazníci budou Windows 8 OEM downgradovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2012 19:05

Metroidní start = okopírovaný Dash z Ubuntu to mi nikdo nevymluví

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2012 18:00

Mohu jen opakovat co jsem psal jinam, víc k tomu nedodám:
>>
Tak co jsem si všimnul, tak každý kdo onanuje (pardon: oroduje) za W8 asi nechápe jádro problému. W8 mají jednu chybu a tou je, že již nemají kromě server edice nový filesystém, to dám stranou. Nyní k věci, všichni co tu píšete, že je máte nainstalovány a vyhovují vám, tak je to proto, že je prostě dáváte na nějaký "skoro" vyřazený notebook, nebo netbook s dobrým rozlišením, ale na normálním stolním PC s velkým monitorem je to takový hnus, že si to ani (asi) neumíte představit.
>
Start OS, ještě ujde, jde to rychle (velice rychle) k přihlašovací obrazovce a pak dlaždice Metro, velké kostky (grafika 1995), po rozkliknutí, skoro žádné nastavení, velké posuvníky (u Metro nastavení, horší než W3.1), jakákoliv úprava PC směřuje ihned do Aera, i toto, prostě nejde udělat pro Metro a "Bill" to ví. Cokoliv začnete dělat, a vyžaduje to normální úpravy OS, ihned vás to hodí do Aera, a já se tedy ptám, co to Metro na stolním PC hledá? Proč tam vůbec je, proč si nedetekovalo, že se jedná o velký, bezdotkykový monitor a samo se hned nevypnulo? Postranní a vyskakovací panely odmítám komentovat, u některých programů to nechtěně vyskakuje i mě, katastrofa. Vypínání Settings > Power > Shut down pro prstíky na tabletu je vhodné, ale jinak cvokárna.
>
Dodatek: Nainstalujte to na normální PC, monitor ne méně jak 24" FHD, pak na tom měsíc něco dělejte (když to vydržíte) a následně můžete začít "propagovat" tento "produkt".
>>

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2012 17:31

Nejdou součásti a kód z beta verzí přenést do finální?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 06. 2012 16:56

Asi jsem vyjímka ale mě se win8 líbí. Metro je taková nadstavba nad windows, takový rozcestník na kterém běží metro aplikace a - většinou informačního typu podobně jako na androidu a jedna z těch aplikací je "plocha" jsou zde samozdřejmě i další odkazy na windows aplikace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 06. 2012 16:05

No ja nevim , pracuju na pc 8+hodin denne a start buton pouzivam ......no tusim , ze pouze jednou za cas pro vypnuti , protoze na to hw klavesu nemam... Asi jsem proste divnej Co vam na tom bude chybet?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2012 15:57

Ono je to celé jedna velká challenge. Tohle soudruzi trošku nedomysleli. Já osobně proti tomuto výtvoru nic nemám, Metro se mi nijak zvlášť nepříčí, ale připadá mi, jako by si Mrkvosoft stále nechtěl připustit, že na tohle se jim lidi prostě z vysoka vyserou. Ti, kteří dnes mají XP zůstanou i nich i dále, jestliže si tohle přečtou , ti co mají sedmičky nemají také jediný důvod odcházet. Jediné, co je na první pohled na tomto systému jiné je Metro. To je perfektně využitelné na tabletech, smathphonech, all-in-one PC a podobných dotykových plackách. Na klasickém desktopu je to pro někoho (např. já) jen kosmetická hračka, která ho neodradí, ale přizpůsobí si ji podle svého, pro 95% dalších lidí, kteří jsou zvyklí na modré éčko, křížek a klasický explorer je to něco nepřekonatelného, přes co se nedokáží prokousat. Dle mého to rozhodně není špatná myšlenka, ovšem vnucovat někomu něco násilím - to si kopou hrobeček. Zajímalo by mne, jak to nakonec dopadne...podle mého...jestli to nebude přizpůsobitelné, doprava DVD placek s touto věcí bude stát více, než vydělají na prodeji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2012 15:44

Jen tak dál. Jak se říká, čím hůř tím líp!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2012 15:36

Když neumí Microsoft naslouchat svým zákazníkům, jeho blbost.
Ať si ty omalovánky s označením W8 nechají třeba pro malé děcka do mateřské školky.
Výjimkou je snad opravdu jen tablet PC kde to schvaluji.
Když jsem osobně testoval W8 na desktop PC a ukazoval jej ostatním lidem v okolí, říkali mi: „To si snad dělá MS pr*el ne? nebo je to snad nějaká parodie?“ Můj názor je takový, že pokud Microsoft neudělá u Windows 9 razantní nápravu, začnou se lidé opravdu poohlížet po jiných systémech a Microsoft tak začne poprvé v historii razantně ztrácet zákazníky, možná i ve firemních sektorech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 06. 2012 15:19

SP 1 NA W8 ASI VYJDE HODNĚ RYCHLE . .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2012 14:11

Veľa aplikácii? Problém...Skúste si nainštalovať Visual Studio na Windows 8, uvidíme aký balast v tom vznikne... http://www.neowin.net/images/uploaded/windows8_... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2012 13:55

tak mám Netbook s vytuněnýma XP, Notebook s W7 a už se docela těším i na W8. Dříve jsem vždycky nadával na wokna, ale stejně jsem zůstal. Fakt je mi líto , že XP jsou už historie, ale ty nové osmičky mně lákají a pustím se do nich hned, jak budou na trhu v národním prostředí. Myslím, že by člověk měl hlavně počítač užívat a ne přizpůsobovat, opravovat, řešit atd atd. To by měli řešit jiní machři a ne zoufalci, kteří si koupí malej noťas a chtěj zkouknout kino a internet. Takže pro ně W8 a sláva Microsoftu. ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2012 13:12

Krystalova koule:No ludia ostanu u Windows 7, Microsoft pochopi ze sa opakuje fiasko ako pri Viste a rychlo spravia Windows 9 ktory bude v podstate Windows 8 s desktopovejsim rozhranim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 06. 2012 13:03

MS chce svůj markeplace pro metroidní aplikace protlačit přes svůj nejprodávanější os, když mu to s WP7 nevyšlo. Nebojte, za pár let si všichni zvyknete. Tou dobou už budete patlat prsty po obrazovce na svém nb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2012 10:44

Jak tak čtu diskuzi, tak na novou podobu nabídky Start nadávají pouze ti, kteří s ní strávili 5 minut, nebo ji jen viděli na obrázku. Naopak ti, kteří používají W8 delší dobu si ji chválí. Podobný stav jsem zažil u Visty, která byla hodně novátorská, což hodně lidí neskouslo. Neúspěch Visty nebyl v nepovedenosti (já s ní byl spokojen), ale v tom, že lidé nemají rádi novinky (a ajťáci tuhle nenávist k Vistě vnukli i ostatním lidem).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2012 10:05

Tak jsem si vzpoměl na jeden výrok Jobse, že nechtějí inovace za každou cenu. Sebrání nabídky Start a přidání dotykové rozhraní do systému, který poběží výhradně nedotykových počítačích (zatím) je prostě inovace za každou cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2012 10:03

Zkoušel jsem Metro na CP a nějak zvlášť mi nevadilo, jediné, co bych uvítal, aby z něj bylo PC snadno vypnutelné, navíc mám pocit, že hledání v něm nefungovalo jak mělo. Když se nad tím zamyslím, používám nabídku Start pouze k těmto dvěma věcem.dodatek:= tak mě napadá, že hledací políčko by mohlo být rovnou na ploše, popř. na hlavním panelu - jde to nějak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (15)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 06. 2012 10:01

me se strasne libi jak je neco zmeneny a vetsina tu nadava :D stejne se vsadim ze 80% tech co nadava stejne pak W8 budou pouzivat :) Podle me tohle je jenom o zvyku nic vic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2012 09:58

ziadnu paniku prosim :)
nainstalovat
http://classicshell.sourceforge.net/...
a oproti W7 este hodit link na
c:\Program Files\Classic Shell\ClassicStartMenu.exe
do startupu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 06. 2012 09:58

Nechcem trollovat pod windows clankom o linuxe ale neda mi to.Preco to MS neuroby tak jednoducho ako to je v linuxe vymyslene uz davno.A to to, ze uzivatel si pri starte systemu vybere graficke prostredie v ktorom chce pracovat?Vsak je to jednoduche a efektivne.Kto by chcel metro sa by sa prihlasoval do metra a kto klasicky desktop tak do desktopu....Tym by si MS naucil ludi na metro, ale zaroven by ani nestratil konzervativnejsich zakaznikov. Nwm asi som blby ale vazne netusim preco MS nezvolil radsej tento nenasilnejsi sposob presadzovania metra.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2012 09:58

Používám Windows 8 a žádná změna k horšímu. Nabídku start jsem stejně jen používal pro vyhledávání programů typem: napsat "wo", dát Enter a spustil se mi Office Word. V osmičkách tohle funguje stejně, takže pohoda. Navíc metro aplikace zas tak špatný nejsou. Krásně přehledný bez zbytečnýho balastu. Na různé aplikace, od kterých je potřeba zjistit nějaké info se mi Metro style líbí. Navíc ta jejich jednoduchá instalace a odinstalace...Co mě zatím dost štve, tak určitě hodně osekaný nastavení, co se týče konektivity. Proklikat se k nastavení wifiny, která vyžaduje specifické nastavení, byl docela nezvyk. Jo a heslo k uživatelskému účtu musí být stejný jako to k účtu u Microsoftu. Což je docela blbý, když chci mít na notebooku nějaký krátký heslo, který nemusím dlouze vypisovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2012 09:55

Přežili jsme jehoVistu (mnoho z nás jejím úplným ignorováním), přežijeme i tohle.
Teď ještě musí přežit MS aby zase mohli vydat o pár let později solidní systém pro uživatele vymožeností zvaných klávesnice a myš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 06. 2012 09:51

řekl bych že to tzv. Metro jako základ os W8 tu ve skutečnosti bylo v laboratořích MS už několikrát, určitě ho uvažovali dát do HP Slate, minimálně jako nadstavbu, ten projekt zařízli měsíc po oznámení, po tom co Jobs představil iPad, podle mě tu Metro a jiný GUI existujou v laboratořích MS už od roku 2005-6 jak se tvořil Vista, tam se laborovalo s xy možnejma GUI, všechno to bylo o tom že tu jsou nový možnosti protože udělali konečně funkční akceleraci přes gpu tak může bejt gui náročnější sebevíc a pojede to i na pomalejch pc,
nyní jde jen o to jak to skloubit dohromady, jeden člověk z vývoje prostředí Windows, který je čech, dělal rozhovor při vydávání W7 a řikal že měli hodně nvrhů, některé i hodně bláznivé ale jde o to aby to mohli pak ve finále použít lidi co píšou obráceně, lidi z Asie atd, aby to vyhovalo všem kulturám atd atdkdo si stěžuje tak tady je návod - přes FastStone si vyjeďte PrgramFiles a zástupce naskládejte na plochu
kdo chce dejte si tam na levej nebo pravej pruch ,,applovskej" RK LAUNCHERpak si vytvořte božský režim kde máte všecko nastavenípak samozřejmě fungujou klasický WIN + D ; WIN + R (+ např MSCONFIG)nově zde akorát přibyla kombinace WIN + C = která se dá nahradit tim že stačí myší najet do pravýho horního a spodního rohu, tam máte pak možnost Vypnout, znova Control Panel a další věci, akorát to jenom jinak vypadá a trochu jinak se to jmenuje = což je případ každýho novýho windowsmožnosti ovlivnit procesy zaváděný se startem je konečně v TaskManageruna ploše jeďt epravym tlačítkem a tam máte ,,ikony" a tam si dejte co chcete mít na Ploše, tohle tu bylo už ve W.Vista, pokud chcete Spravovat (Manage) nebo Vlastnosti = Preference tak stačí kliknout pravym talčítkem na ikonu TP a máte tam obě, možno přidat jako samostatný ikony na plochustejně tak je možný si přidat na plochu Device Manager = správce zařízenílíbí se mi graf při kopírování, přesouváníco mi tu chybí - částečně samozřejmě Nabídka Start, částečně sdružování ikon jako je to v LaunchPadu na OSX Lion / apple iPad (iphone iOS 4 a vyšší)taskbar doporučuji - prodloužit ikony (na úroveň XP /W Vista) a nesdružovat, rovněž jeho velikost
zmenšit, kdo nemá 1080pstačila by Nabídka Start z W8 - CP (přes registr)
né že by se mi Metro nezamlouvalo, ale spíš mi to přijde hnusný, tohle neni vrchol designu, to vypadá jako staré kachličky na bazénu v Podolí před rekonstrukcí, tohle že má bejt vrchol designu ? to teda asi fakt padnu
nejlepší by asi opravdu bylo kdyby Metro bylo vysloveně na tablety a jinak jako nastavitelná varianta prostředí = jako je WMC atd
http://extrawindows.cnews.cz/windows-8-jak-vypnout-met... ... dokonce si myslim že po vizuální stránce bylo Metro z Customer Preview lepší než nyní !i tohle METRO vypadá mnohem líp http://www.google.cz/imgres...
jestli takhle bude MS vyvíjet dál tak nevim nevim, asi za chvíli budou páni redaktoři dělat Pitvu Metra a všichni budou používat OS X, Lion je taky pěknej paskvil, MS má štěstí že v tom nejede sám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 06. 2012 09:40

A proto, jestli tam microsoft opravdu funkci vypnutí metra nevrátí, vybízím všechny, kterým se Metro z jakéhokoliv důvodů nelíbí nebo potřebují na počítači hlavně pracovat a ne "konzumovat", tak aby byl náš přístí notebook bez OEM licence na W8 (já osobně asi Linux a potom přehodím na W7). Někomu se to libí, ale komu ne, tak by si to za ty prachy mohl vypnout...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2012 09:27

Řeší takové kraviny v tom Microsoftu a pak to bude cedník jako prase

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2012 09:21

byli doby kdy všichni řvaly jak jsou 7mičky k h...u a ze xpečka sou nejlepší... všechno je jen názor doby to samé nastalo když se změnila tvář facebooku dnes si na starý face už pomalu nikdo nespomene to je vývoj...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 06. 2012 09:16

Jsme svědky další dezinformační a očerňující kampaně. Něco podobného tu bylo před uvedením Visty. Před časem vyjádřil čelný představitel Microsoftu své obavy, jak přijme veřejnost Windows 8. A všichni psavci se teď snaží jeho obavy naplnit měrou neskutečnou.
Microsoft vždy ležel mnoha lidem v žaludku a protože to je velký cíl, dobře se do něj trefuje. Nemáme definitivní verzi W8 a už všichni vědí, že to je naprd.
Na př. někteří píšou, že instalátor vyžaduje mnoho osobních údajů - ano, když souhlasíme s automatickou instalací - Microsoft nás chce vtáhnout mezi uživatele jejich sítí. Zvolíme-li manuální instalaci, máme možnost výběru.
Prý není tlačítko START! Hrůza - to tlačítko (v otevřeném stavu!) je všem na očích a oni pro stromy nevidí les. Tlačítko START je to, co vidíme na ploše METRO. Že tam Microsoft předdefinoval své preferované aplikace, je jiná kapitola. Ale toto "tlačítko" lze rozvinout až do úplných detailů, případně z něj vyházet nepotřebné. Samozřejmě tam je i Desktop, kterým se dostaneme z METRA ven na klasickou plochu. Tu si každý může vydláždit ikonami podle svého vkusu.
Také patřím k uživatelům, kteří očekávají, že definitivní verze Windows 8 umožní pro nedotykové displeje přeskočit METRO a vstoupit po startu na klasickou pracovní plochu. Zatím to vypadá tak, že Microsoft preferuje zábavu, tj. konzumaci obsahu (k tomu je určeno METRO), před aktivním využíváním počítače.Tím vychází vstříc současnému trendu: ubavit se k smrti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 06. 2012 08:59

Popravde.. bude nekomu ten štart chybať ? ved bežny uživatel stlači štart jedine ak ide vypnut počitač alebo ide odninštalovať nejake tie programy ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2012 08:57

To je zase řečí! Pokud nazýváte Microsoft zkostnatělým, proč potom tato diskuze, která se točí kolem STARTu a Metra? Je to o zvyku a pokud s tím má někdo momentálně problém, vypovídá to spíš o jeho zkostnatělosti. Myslete - vývoj UI je nutný a jaPko není dokonalé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 06. 2012 08:56

MS se snaží za každou cenu potlačit nabídku start jen kvůli tomu, že chce rozjet ekosystém metra na všem s tím, že tam bude placenej market, který bude asi i furt otravovat...Windows 8 se snaží přiblížit Androidu v konceptu nákupu aplikací, třeba se ve Windows 10 dočkáme zákazu nativních aplikací pro 32 a 64 bit, vše jen pomocí metra...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2012 08:53

Když jsem uviděl poprvé ve svém VirtualBoxu ten okopírovaný Linux Linpus (Metro), musel jsem se smát! Strašně by mně zajímalo, jak teď budou uživatelé Windows argumentovat proti GUI Linuxu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 06. 2012 08:42

Pořád je to lepší než Windows 7 a nejsem zpátečnický loser, abych používal starý OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2012 07:57

- Že zmizela nabídka Start? Ne nezmizela, akorád vypadá jinak a, světe div se, je dostupná přes klávesu Win.
- Desktopové prostředí na každodení práci tam pořád je.
- Dvě prostředí umožní jedno zařízení použít jako tablet a zároveň jako klasické PC (stačí připojit příslušné periférie třeba přes BT)
- Na rozdíl od jiných, tablet podporujícíh OS, umí W8 uživatelské profily, takže můžete svůj tablet klidně půjčit i jiným lidem
- Acer nebo Asus už chystají zařízení s dual-boot W8 a Android
- Výběr HW je takžka neomezenýWindows mají svoje mouchy, ale není třeba hledat problémy tam, kde nejsou. Každopádně časy, kdy 99% lidí mělo Windows jsou pryč. Office bude i na iPad a Android - z toho je jasné, že MS to ví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 06. 2012 07:43

NeOEM (tedy přenositelná) verze W7 to jistí. Tuhle hrůzu si nenainstaluji ani omylem.
Na XP-mode je asi taky možno zapomenout, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2012 07:13

Dostat se do Ovládacích panelů je taky dobrý challenge.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 06. 2012 06:43

Podle mě si MS kope hrob. Celý UI WIndows 8 je naprvní pohled úplně jasně dělaný pro tablety, dotykáče apod. Ale kolik % uživatelů to bude mít na tabletu? Už vidím ty mraky účetních, programátorů a další miliony lidí u PC jak zahodí myš, vyžádají si od firmy dotykový monitor a patlají rukou po elcédéčku.Neříkám že to metro je špatné, ale na normální domácí nebo dokonce pracovní PC tohle prostě NEPATŘÍ! Stále jsem do posledního dne doufal že Metro bude nadstavba jako Media center. Ale pokud zahodí START a default zapnou Metro tak si myslím že to pěkně podělali a lidi jim to nechají sežrat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 06. 2012 04:55

Doufam že Microsoft už brzy zkrachuje a všichni budou vyvíjet programy jen pro Linux..
Jinak tenhle článek mě hodně překvapil, vůbec jsem netušil, kde všude běží Linux:
http://uniqueinterestingfacts.com/top-12-linux-contribution... ...
Na smartfonech a tabletech, to je známá věc, ale věděli jste že běží také na naprosté většině světových superpočítačů, dále v japonských rychlovlacích, v amerických řídících centrech pro dopravu, v autech Toyota, v robotickém systému pro dojení krav, v systému na amerických burzách, ve středisku CERN ve Švýcarsku, v leteckých řídících centrech, v atomových ponorkách atd atd...?
Ať se jde nějaký Microsoft či Apple zahrabat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 06. 2012 00:48

Oni se uplne zblaznili... dovedete si predstavit ze jste trochu vic advanced uzivatel (muj pripad), mate v systemu nainstalovanych pres 100 programu a snazite se je najit v tom prasecim chlivku ktery vam z nich v Metru vznikne? Vim o cem mluvim, mel jsem W8 CP nainstalovane. Jde o to ze programy pri instalaci nevytvareji ve Start menu (resp. ve W8 v Metro screenu) jenom jednu polozku se svym jmenem, ale zpravidla prumerne 3-4 dalsi polozky typu Uninstall, Readme, Help atd. Pri vice nainstalovanych aplikacich v tom bude za chvili straslivy neprehledny mrdnik. Ne vzdycky se totiz da pouzit rychle hledani pomoci psani nazvu na klavesnici, pri takovem mnozstvi programu se mi obcas stane ze si na presny nazev nemuzu vzpomenout. Davat pryc Start je velka chyba, doufam ze si to Mrkvosrot za tuhle Metro zhovadilost vyzere i s urokama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2012 00:19

Neměl by správný uživatelský přívětivý interface jakéhokoliv programu a operačního systému nevyjímaje naopak poslouchat co si uživatelé a tím potencionální zákazníci žádají? Respektive společnost jenž software vyvíjí. Je úplně jedno zda se jedná o část zdrojového kódu, ale správný marketing funguje podle mého názoru tak, že naslouchá svým zákazníkům a snaží se jim nabídnout určitý kompromis mezi tím co očekávají a vizí společnosti, než rvát přes koleno za každou cenu jednu ideu společnosti a nedělat žádné ústupky. Myslím si, že se Microsoft pomalu dostává do situace, kdy už si takováto gesta nemůže dovolit. Čím dál více je totiž náhrada za Windows reálnější a snazší, než dříve. V dobách Windows XP si MS ještě takové chování dovolit mohl, jelikož konkurence byla poměrně slabá. Ale dnes se hlavně Linux a MacOS (O mobilních systémech raději ani nemluvím) dostává k běžným lidem čím dál více a začíná být mnohem rozšířenější.
Microsoft si nejspíš stále neuvědomuje, že to co určuje trh je poptávka. Takže jejich nové prostředí musí být sakra dobré, aby lidé ztratily obavu z Metra, absence nabídky Start a kupovali Windows 8.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (26)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 06. 2012 00:09

Škoda že díky OEM se Windows 8 budou prodávat i když by je nikdo nechtěl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (16)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 06. 2012 00:05

Až na to, že nejde pravděpodobně o "zdrojový kód", ale část kódu už přeloženého, který tam zůstal z předchozích sestavení / verzí OS, jste to pochopili celkem správně :)
Pochybuji, že MS dává k windows i zdrojáky :-}

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2012 00:03

Zdá se, že mému přechodu na MacOS již nic nebrání až budu potřebovat nový notebook. Tímto se asi s Microsoftem po 18ti letech loučím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (23)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor