Windows 7 Beta přestane fungovat 1. července

Diskuze čtenářů k článku

19. 06. 2009 08:02

Pomalu přestávám rozumět těm rádoby-odborným fanatikům s(z) Apple. Upgrade za 24$ je krásná cena, co už si ale tito snobíci neuvědomí je fakt, že na druhé straně bohužel zaplatili až 2x více ceny na hardwaru. Ale co, počítá se hlavně upgrade za 24$...

Rovněž nechápu sáhodlouhé kecy o tom, jak Snow Leopard je nejpokročilejší systém a podobné mekty. To co má Windows už léta, SL !bude! mít teprve !tento! rok, ale argument, že všichni to mají už dřív, ale u Apple to teprve funguje, je fakt hodně směšný a rovný individua, co si s novým počítačem je ochoten koupit i hrnek s jablíčkem, aby se stavěl na obdiv a v přilehlém "patriot" shopu si koupí i Americkou vlajku, aby dal najevo svojí nadřazenost. Ale je to zábava to číst

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 06. 2009 10:43
19. 06. 2009 10:54

Já si myslím, že bude stát to co nyní Visty. Buď si koupím nějakou OEM Home Premium edici a zcela jistě se vlezu do 3 000 Kč nebo plnou Home Premium edici a ta by mohla stát cokoliv mezi 5000 - 8000 Kč. Tak či tak, se to vyplatí, tak proč ne. OEM zůstane na notebooku dokud bude sloužit, případná full verze může být přenositelná po celou životnost Windows 7 - jak jsem psal v nějakém dřívějším komentáři, tak jelikož XPčka se stále používají i 8 let po vydání, tak taková investice 8 000 Kč na 8 let do Windows 7 mi nepříjde moc velká ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 06. 2009 13:04

8 000 je opravdu hodně, ikdyž se mi W7 líbí tak tolik bych za ně nedal - obzvlášť kdyby se jednalo o Home, když mě jako domácímu uživateli ten systém nevydělává

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 06. 2009 12:37

Ha........hahahahahahahaha.........hahahahahahahahaha.

Tyyyyyyyyyyyy jsiiiiiiiiiiii chyyyyyyyyyyttttrrrrryyyyyyyyyyyyyyy..........

Prestan mektat keberle a vem si ritalin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2009 22:28

Tak jsem si tu přečetl pár zajímavých názorů,ale co někteří jedinci dokáží vyplodit za nepodložené bludy (narážím na "XDS") to je fakt extrém.Nejsem uživatelem Appelu a v těchto počítačích se vyznám asi do té míry,že vím kde je zapnout,ovšem implementovat do OS 64bit podporu,znamená kompletně přepsat jádro.A teď k windows,tam se vyznám podstatně lépe,ani Vista nepřináší proti XP nic tak vyjímečného,používá totiž opravené jádro XP které bylo zbaveno několika známých problémů,dost se divím,že XP nebyly několika těch problémů zbaveny již při uvedení,protože některé jsou známy od W-NT4,ale k rozdílu mezi Vista a W7.W7 je opravdu dalo by se říct,když koukám na ten Apple,jen vylepšení W Vista,když pominu fakt,že MS přidal pár věcí které lze bez větších problémů doplnit i do Visty a dokonce i do W XP,tak to jen přemalovali.Hlavním rozdílem,je tzv. ochrana autorského obsahu,ta byla do Visty naroubována "horkou jehlou" těsně před uvedením a to byl hlavní kámen úrazu.W7 přinášejí kromě integrace této ochrany přímo do jádra také integraci preference kodeků od MS jako výchozích kodeků pro dekódování videa a audia,navíc ve WMP12 byla vylepšena funkce sebekontroly,takže to co má WMP12 asociované,to jen tak nepustí.Kdo s vistou opravdu něco dělá a jen po diskuzích blbě nepíše jak je to lepší než XP,tak ví,že tato funkce,kdy OS preferuje hlavně nástroje od MS,nezávisle na tom co chce uživatel je i ve vistě,bohužel je to tam naroubováno také těsně před koncem a funkčnost je někdy značně sporná.Opravdu si myslíte,že Bill Gates byl pro MS brzda,ani bych neřekl,Gates totiž vyžadoval od každého nového OS pokrok při zachování kompatibility (aspoň částečné) s předchozí verzí systému.Ballmerův přínos pro Vistu,bylo hlavně to naroubování zbytečných funkcí na Vistu a nakonec W7,přemalovaná Vista,pokud to takhle půjde dál,nedočkáme se žádných výrazných zlepšení ani v jádře windows ani ve správě hardwaru,jen se budou windows do nekonečne přebarvovat a přidávat další (mnohdy zbytečné) funkce.Už teď je to vidět,Gates,tlačil na pokrok systému i za cenu odlivu zákazníků,Ballmer jen kouká aby se to dobře prodávalo a aby se zavděčil nahrávacím společnostem,které tlačí na to aby se ve windows nedala chráněná DVD a CD vůbec kopírovat.Je to naprosto neověřené a já jako externista ani nemám jak to ověřit,ale mezi programátory MS se šuškalo,že ta integrace nemožnosti kopírovat chráněný obsah do vist byla na jeho příkaz.To nemůžu soudit,jen vím,že bez tohohle balastu byla Vista opravdu dokonalý systém a kdo si pořád ještě myslí,že W7 jsou nový systém,měl by zamyslet nad tím,že za vedení Billa Gatese by se to jmenovalo téměř na sto procent "Windows Vista SE (Second Edition)"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 06. 2009 09:51

walloftext

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2009 20:42

Podľa MS správil dobrý ťah, veľa ľúdi si Windows Seven otestovalo, keďže Vista je prepadak, tak aby si ľudia nemysleli, že bude aj Seven taký hrozný ho dali zadarmo verejnosti aby si to overili, že je lepší ako XP a Vista.

Neviete ktoré súbory sa starajú o vypínanie windows Seven žeby to vyliečilo DELETE teda tie dve hodiny

Už sa teším na krabicové vydanie Seven, už som videl, aj niejaké počítače ponúkajú v obchodoch s Windows Seven RC. To by mohli predinstalovať na všetky pc, ktoré predávajú bez OS.

Seven používam osobne a som spokojnej a myslím, že s bety už veľa ľudí prešlo na RC takže zatiaľ pohoda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 06. 2009 06:03

> To by mohli predinstalovať na všetky pc, ktoré predávajú bez OS.

Cože??? To je opravdu velmi špatný vtip. Pravda je, že instalací toho balastu by ty počítače de facto zůstaly pořád bez OS. Nicméně otázkou zůstává, který obchodník by byl ochotný věnovat čas a úsilí tomu, aby na všechny prodávané počítače instaloval nějaký pololegální proprietární zmetek. Počítače bez OS budou v každém případě mnohem levnější, když se obchodník vyhne nějaké zbytečné (nechtěné a neobjednané) práci navíc. Kdo bude chtít, aby mu tam obchodník něco instaloval, nechť si to zkrátka *dobrovolně* objedná a zaplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 06. 2009 21:21

Radši plně funkční "proprietární zmetek" než otevřený nepoužitelný šmejd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 06. 2009 19:18

já bych to napsal jinak, Microsoft poprvé nechce za veřejné testování peníze, jinak si snad všechny verze win (možná kromě W2k) prošli stádiem veřejného testování (od uvedení na trh do SP1) jen za to teď uživatelé nemusejí platit xD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 06. 2009 17:39

Tak to jsem zvědavý kolik si za ten Service Pack pro Vistu řeknou... u konkurence si za SP Leoparda řekli symbolických 29 dolarů... kolik to bude u Microsoftu??? počítám, že pod 5.000 se nedostanem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2009 18:16

Nj pane inteligentni. Zapomnel si ve spechu nahradit Vistu za Jehovistu a Microsoft za Makro$hit. Pak by tvuj prispevek odpovidal tve urovni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2009 18:40

Proč ho urážíte? On napsal obyčejnou tezi. Nic proti MS nenapsal, žádný flame, nic. Doufám, že se omluvíte, tohle chování je hodno maximálně 15 spratka a to ještě s velmi malým IQ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2009 19:49

Ve stejnem duchu jako 'Nic proti MS nenapsal, žádný flame, nic.', tak ja jsem jej neurazil. Nemam se za co omlouvat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 06. 2009 20:20

Omyl. Já Microsoft nekritizuji... a nevychvaluji ani Apple. Sám vidíte, že používám také Windows 7. Ale ta cena je oproti konkurenci přemrštěná. Pokud to nevidíte, tak jste asi zaslepený... A příště bych prosil bez urážek, pokud na to máte inteligenci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 06. 2009 20:21

A ještě bych doplnil, že ta konkurence (Apple) svůj produkt (Snow Leoparda) vylepšila PODSTATNĚ LÉPE, než Microsoft vylepšil Windows 7 oproti Vistě... Přesto si účtuje o několik set procent méně!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2009 20:55

Kritizujes. Cena neni pokud vim zverejnena, takze blabolis a ja to opravdu zatim nevidim. Ja bych poprosil bez lzi. Muzes kapitalkovat jak chces, souhlasit s tebou bude par Apple fanatiku, kteri se konecne dockali jadra urovne Vist.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 06. 2009 21:29

Si trochu trapnej chlapečku... Srovnávat pořád jádra systémů... Každý má něco jiného... A ano, přesná cena zveřejněná nebyla, ale předběžná cena přímo z úst pracovníků českého zastoupení Microsoftu zněla, že bude o něco vyšší než byla cena Windows Vista

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 06. 2009 23:31

Zeptej se doma jaký rozdíl je mezi spekulováním a lží, určitě ti to rádi řeknou. Jinak koukám že jsi neskonale vzdělaný, takže mi určitě vysvětlíš, v čem je _prakticky_ lepší jádro Visty než jádro Leoparda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snake  |  18. 06. 2009 21:56

Technická: o několik set procent méně je pitomost par excellence!

Pokud někdo nechápe: mám-li cenu dejme tomu 1000 Kč, a zvednu ji o několik set procent, dostanu cenu několik tisíc Kč. Pokud o stejné množství procent cena klesne, dostane se do mínusu, Apple by tedy musel dávat peníze za to, že jeho systém lidi používají.

Poznámka pod čarou: lze použít několikrát menší, to funguje stejně dobře od menšího základu k většímu (=několikrát větší) jako obráceně od většího k menšímu. U procent ale nic takového nejde, základ zde prostě nelze zaměňovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 06. 2009 22:05

Možná jsem se špatně vyjádřil... Ale pokud Apple nabízí Snow Leoparda za cca 700,- pro stávající uživatele Leoparda... tak Microsoft nabízí Windows 7 (dle spekluací pracovníků MS) o něco dražší než byla Vista, takže za nejvyšší verzi si řekne cca 7.000,- ... možná špatně počítám, ale vychází mi to, že W7 bude o 1000% dražší než Snow Leopard... takto to bylo myšleno

Ale raději to přepočítám... 700,- (SL) = 100%, takže když připočtu dalších 100% tak už je to 1400,-, dalších 100% připočtu, tak už to máme 2100,- a tak dále, a tak dále... abychom se dostali na cenu 7000,- tak musíme 100% přičíst 10x, tudíž mi to vychází, že cena bude o 1000% vyšší za W7 oproti SL... Matika mi nikdy moc nešla, ale tohle mi příjde logické

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2009 22:15

No fakt ti moc nejde, protoze pri tech tvych numerech by ta cena byla vyssi o 900%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2009 22:19

a to snad není zmiňovaných "několik stovek"? Už zalezte a nedělejte flame z něčeho co je normálním lidem jasné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2009 22:46

Ano, tak po Paroubkovsku srovnejme tu nejdrazsi (ktera stale neni oficialni) plnou edici 7 a UPGRADE na SL. To nam to pekne vyslo na 1000%, pekne to vypada, tak to asi bude pravda!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
19. 06. 2009 12:02

Pokud WV stal cca 10.000 (beru jedinou neosekanou verzi, kterou je ultimate v krabicove podobe) a lepard stal 3000 Rovnez v plne neosekane verzi

Zajimalo by me kolik bude stat upgrade na nove Win v neosekane verzi. u OSX je to upgrade 700 a nova verze 3000. takze i kdybych zaplatil plnou palku za leparda a nasledne plnou palku za snow leoparda porad to dle mych vypoctu vyjde levneji jak jedny windows (Jeste jednou podotykam, ze beru plnou cenu za neosekanou verzi) a pokud nekdo namita, ze OEM windows k novemu PC je levnejsi nez krabicova verze, tak bych rad dodal, ze OSX se k novym mackum dodava zadarmo.

At pocitam jak pocitam, tak mi OSX vychazi vzdy levnejsi nez win

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2009 18:24

Tak proc tedy pouzivas OS Microsoftu, kdyz ses tak zamilovanej do Leoparda? Prosim o logicke vysvetleni nebo si takove prispevky priste odpust...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2009 18:48

Vy tam nevidíte logické vysvětlení? Tak speciálně pro Vás. (Ačkoliv nejsem autor toho příspěvku). Píše, že Windows 7 je takový service pack. Píše to zřejmě protože 7 nepřináší skoro nic nového (jako třeba Xp oproti Vista). Je to logické? Ano jdeme dál. Potom by byl rád, kdyby cena byla také minimální jako má konkurence, která sice přidala minimálně funkcí (jako 7), na druhou stranu svůj systém nepřemalovala (GUI), ale naopak přepsala jádro a výrazně systém zrychlila. Tím ale nechci porovnávat Vista->7 a Leopard->SL. Jde tu hlavně o to, že pokud konkurence dala cenu upgradu minimální mohl by to udělat i MS. Už je to logické? Chápete? Kdyžtak napište, pokusím se vymyslet nějaké polopatičtější způsob jak to napsat (napište prosím i věk abych to i tak mohl koncipovat a nepsal to tu jako malému děcku)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
flash  |  18. 06. 2009 19:47

eFrankie vas plati za to ze mu delate mluvciho? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2009 19:57

Ne jenom jsem se ho zastal, to je ve společnosti normální (doufám, že víte co je to společnost)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2009 19:57

Píše, že Windows 7 je takový service pack. - Bum, shazovani noveho OS, rypani do vetsiny ctenaru, protoze Win7 se jim zamlouvaji.

Píše to zřejmě protože 7 nepřináší skoro nic nového (jako třeba Xp oproti Vista). - Jen ignorant muze napsat, ze Vista neni krok dopredu oproti XP.

...která sice přidala minimálně funkcí (jako 7), na druhou stranu svůj systém nepřemalovala (GUI), ale naopak přepsala jádro a výrazně systém zrychlila. - prepsala jadro a konecne je zhruba na urovni Vist, ktere vysly pred 3 roky.

Jde tu hlavně o to, že pokud konkurence dala cenu upgradu minimální mohl by to udělat i MS. - MS nastesti vi, ze Apple neni prima konkurence.

Ale klidne piste dal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 06. 2009 20:44

A není to žádné shazování operačního systému... o tom jsem vůbec nic nepsal! Nauč se číst. OS W7 vůbec neshazuju, naopak se mi docela zamlouvá narozdíl od Visty.... Ovšem nic převratného a nového proti Vistě nepřináší a ta cena je za ně přemrštěná! A máš pravdu, že Apple není pro MS přímá konkurence. Apple se totiž zaměřuje na jinou sortu lidí, na ty chytřejší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2009 20:51

Pokud nazves OS service packem Je to shazovani, at si rikas co chces. Finalni ceny jsou zverejneny? Muzu poprosit link? Ted jsem moc nesledoval, asi mi to uniklo, diky. A na zaver dalsi urazka. Smajlikem to nezachranis, od tedka se s tebou odmitam bavit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 06. 2009 21:31

hehe a to má být jako za trest nebo za odměnu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2009 22:13

Jsi vazne blazen, nebo to jenom hrajes? Jinde by se podobny software klidne mohl nazvat servicepackem. S neuspechem Visty jim horela koudel u zadku a tak museli rychle prijit s necim novym. No a za dva roky si nikdo z prstu novy a odladeny!!(aby nedopadli jako s Vistou) nevycucne. Takze se zamerili na vylepseni toho, pro co byla Vista nejvic kritizovana, trochu vylepsili GUI a sup na kram s novou houskou.

Rozhodne v tom nevidim zadne shazovani. Je mezi nimi asi takovy rozdil(mozna mensi), nez jako mezi Windows XP a Windows XP SP2. Schvalne si zkus nekde sehnat XP bez servicepacku a mozna uvidis, o cem je rec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2009 23:00

Prosimte, najdi si rozdily mezi XP - XP SP2 a Vista - 7, priprovnat to k sobe by mohl jen totalni ignorant. Jinak 2 roky ses spletl, to je rozdil mezi Leopardama, u Win je to skoro 3. Ale to jen aby rec nestala, asi nema smysl moc reagovat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2009 23:31

Jasne, je to jenom 2.5 roku, ale prakticky kompletni testovaci verze uz je venku dlouho. Ty se ale dokazes chytat jen slovicek. A pokud jde o rozdil mezi Windows XP a Windows XP SP2, tak zakladni souhrn najdes na wikipedii: http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_XP... (Vim, ze si trochu pomalejsi, takze te musim upozornit, ze si musis secist zmeny jak v SP, tak i v SP2). Skutecne chces tvrdit, ze Windows 7 obsahuje vice zmen oproti Viste? Ajo... vlastne se trochu zmenilo GUI a ty asi dal videt nedokazes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 06. 2009 23:02

Tak s těma procentama sem se sekl, ale ne zas tak moc Podstata zůstala stejná, je to několik stovek procent prostě... 900 nebo 1000 už není tak velký rozdíl... já říkal, že jsem v matice nebyl nikdy dobrý, naštěstí mě neživí

Jinak reakce na .xds asi nema smysl, na jeho Windows mu nikdo nesmí sahnout, jinak se sesype, co na tom, že nemá pravdu, ví to a stejně si to nechce přiznat..... Já sice používám WIn7, protože musím občas... Doma ale jedu na Macu, takže trochu taky vím o čem mluvím... Každopádně Win7 se podle mě povedla a kdyby nebyla tak drahá, tak bych na domácí PC také pořídil. Za tu cenu to ale nemá vůbec smysl, takže nechávám doma XP, dokud nedojede RC verze sedmiček... A samozřejmě spoléhám doma taky na Maca

Co se týká spekulací ohledně toho jestli je to Service pack Vist nebo neni... Jmenuje se to WIn7, takže není... když se na to podíváme technicky, tak samozřejmě to SP je, ale potřebujou rejžovat, tak to přejmenovali a prodávají to jako nový produkt, tím nemyslím, že špatný... A když totéž srovnáme u Apple, tak ano i Snow Leopard se dá s jistou ironií považovat za SP. Jenže to by nesmělo být téměř celé jádro přepsané, což u Win7 není....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 06. 2009 15:29

ehm... prej na ty chytrejsi... dovol abych te poopravil... v MAC Os je skoro vse delano pro jeden klik aby bylo vse hotovo a nastaveno. Kdezto ve Windows uz musis znat kde co je a taky tak trosku jak system pracuje. V linuxu navic musis vedet skoro vse protoze si system po jeho instalaci musis "dodelat" podle sveho prani. Cili cim mene prace na systemu tim je vlastne ten system urce pro ty v uvozovkach "blbejsi". Mno co naplat jdu se hrabat ve windows. cago

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2009 18:30

To by mě tedy zajímalo, proč používáš Windows 7...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2009 18:39

Řekněme si to na rovinu Ultimate (nebo jak se to bude jmenovat) pod 1000 jako upgrade nepůjde (podobně jak to má Leopard). Ale třeba ty Home (Basic nebo i premium) by mohli dát nižší ceny. Já jako Xpčkář byh třeba uvítal i Balíček Windows 7 a Office za 4000 tisíce (jak to má i Apple). Snad je konkurence trošku dotlačí. (A snad se už dá mluvit o konkurenci)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2009 22:07

4000 tisic jsou 4 miliony, to by k tomu mohli davat barak zdarma :-0.

Jinak za 4000 u MS pochybuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 06. 2009 22:30

Bohuzel MS Office a iWork porad nejdou srovnavat.. a proto bych ani nerekl ze MS bere iWork jako konkurenci..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 06. 2009 00:02

Apple si nechava platit silene penize za hardware a proto si muze dovolit nasadit takhle nizkou cenu. Navic obchodni model Windows a Leoparda se neda vubec srovnavat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 06. 2009 11:15

souhlas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 06. 2009 13:50

Není pravda... Apple si nenechává platit šílené peníze za HW. Stačí se podívat na ceny v USA, které jsou primárním trhem pro Apple. Tam jsou ceny naprosto srovnatelné a dobré... Ceny HW jsou u nás tak vysoké díky DPH, clu, dalšímu roku záruky a samozřejmě na tom něco musí trhnout i prodejce, jež není oficiálním zastoupením Apple, proto ta cena HW u nás tak vysoká... Primární trh pro Apple je USA a tam jsou ceny konkurenceschopné...

Takže bydlet v USA, pořídit si třeba Macbook Pro a k tomu dostat Snow Leoparda, tak zaplatíte v přepočtu na naše CZK cca 28.000,- a dostanete tichý notebook z jednoho kusu hliníku a s krásným designem, LED displayem, 7 hodin výdrže baterie, Core 2 Duo, 2,53Ghz, 4GB RAM na taktu 1066MHz DDR3, 250GB HDD, podsvícenou klávesnici, nejnovější systém Snow Leopard, DVD-RW, webcam, firewire a spoustu UŽITEČNÉHO multimediálního softwaru přímo v notebooku... Najděte mi u nás v ČR notebook, který by byl tomuto skutečnou cenovou i výkonovou konkurencí... Myslím, že budete hledat dlouho a stejně nic moc nenajdete

Pokud byla vaše narážka na cenu v ČR, tak pak s vámi musím souhlasit - je vysoká... To ovšem není problém Applu, ale českých zákonů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 06. 2009 15:10

I vesnický idiot by pochopil, že když je v USA cena Apple nižší o rozdíl v DPH a záruce, tak totéž platí i pro ne-Apple HW.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 06. 2009 09:50

Po třech letech, přepracování UI (všechny recenze se shodují, že k lepšímu), přidání mnoha nových API (multitouch, animation API atd.), přepracování správy paměti, kernelu (MinWin), XP mode atd. to není SP, ale regulérní nová verze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 06. 2009 11:25

a proc, kdyz jsou v jadre tak prevratny zmeny, mi ve W7 fungovali binarni drivery z vist? nebo proc si v KDE zmenu 3 plasmoidu zmenim GUI vic nez je rozdil mezi W7/WV?

btw. WV jsou pouzitelne a stejne tak W7, ale rozdilu je tam minimum...i sam MS uznava, ze je to jen evoluce. tak se uklidnete... :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 06. 2009 12:25

Změny nemusí nutně vést ke ztrátě kompatibility. Použitelnost je podle mě u W7 mnohem lepší, vše uspořádanější. Pod kapotou je změn taky dost. Předpokládám, že distribuce linuxu si taky zvedne verzi, když nasadí nové jádro a nové KDE.

SP = servisní balíček.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 06. 2009 16:21

vis jak fungujou drivery? to neni jako kompatibilita API...

navic tve terminy "mnohem lepsi pouzitelnos" a "taky dost zmen pod kapotou" nejsou uplne to, co by presvedcilo o rozsahu zmen. vzheldem k uzavrenosti win se sice da tezko neco s urcitosti tvrdit, ale uz jen to ze vyvoj jim trval 3x kratsi dobu nez vyvoj vist naznacuje, ze nic zasadniho zmenit nemohli...

btw. s tim SP to lidi rikaji proto, ze je tam celkem malo zmen (min nez mezi XP a XP SP2). jinak je to pochopitelne pouze terminologie, nic jineho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 06. 2009 23:03

Proč tedy fungují ovladače pro XP i na Vista? To přece není možné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 06. 2009 10:43

je, kdyz spis. jinak neni ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 06. 2009 23:07

"Nejsem dost bohatý na to, abych kupoval levné věci." Baťa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor