Wi-Fi standard 802.11n bude hotov, jde na schválení

Diskuze čtenářů k článku

avatar
10. 08. 2009 19:07

Existuje rozdiel medzi vytvorenym standardom voci existujucim implementaciam ?

Resp. ma vyznam pockat ked si chcem kupit N-kovy ruter resp NB alebo to je len otazkou ovladaca (firmveru) ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 08. 2009 20:42

Minimalne nekteri vyrobci deklaruji moznost firmwarove upgradu na 802.11n final.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2009 18:38

pasmo 2,4Ghz pri 802.11b/g obsahuje frekvenciu 2,45Ghz, ktora je vlastnou frekvenciou vody a vdaka ziareniu na nej zohrieva mikrovlnna rura (cesky trouba) potraviny v nej. Tym viac,ze najviac vody v tele cloveka je v krvi a mozgu a som tu, kde byva na 14 kanalov v pasme 2,4Ghz 22 kusov zakladnych stanic Wifi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2009 19:54

spiše bych řekl že zmíněná frekvence odpovídá nějakému rotačnímu přechodu molekuly vody, co je míněno termínem záření na něj?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2009 08:55

oziarenie ziarenim danej frekvencie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 08. 2009 07:49

No tak v zime nemusis tolik topit ne? :D

Ale Wifi maj tak malej vysilaci vykon, ze vliv na teplotu tela je vicemene nulovej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2009 08:56

nie je nulovy to mozem potrvdit, ak idem na 2,4GHz v mode kompatibilnom s 802.11b/g tam ma boli hlva po 8 hodinach ak idem na 5Ghz v cistom n-kovom mode alebo v mode komapatibilnom s 802.11a tak ma hlave neboli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 08. 2009 09:44

Jo jo, sugesce je silna zbran :) Nepsal si tenhle dopis? http://internet.blog.lupa.cz/bezdratovy-internet-skodi... ... :D.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2009 15:31

nie nepisal som to...

jA nejde o sugesciu Aj ked je mozen,ze na to ma vplyv moje EEG

... s pritomnou alfa aktivitou nad zadnymi kvadranatmi . Nad pravym zadnym kvadrantom a Tdx vsak dominuje delta aktivitra. v preibehu HV sa delata aktivita zvyraznuje, T dx sa meni na dominujucu theta aktivitu, ktore je dosledkom meningitidy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 08. 2009 16:18

No tak nevim jestli moje slovenstina uz tak zrezivela, ale z tohohle sem pochopil jen, ze mas meningitidu a v tom pripade bys mel byt v nemocnici a ne resit naky Wifi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 08. 2009 07:54

mal som ju v roku 1984 a ma po nej trvale nasledky vo formr poskodenia mozgu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 08. 2009 07:58

a 2,4GHz wifi zhorsuje subjektivne prejavy toho poskodenia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2009 12:28

To by na to vliv asi mit normalne nemelo, to uz spis z toho, ze koukas 8 hodin v kuse do monitoru . Ale je pravda, ze nedavno psali o nekom, kdo ma alergii na wifi, tak na citlivejsi jedince to asi nejaky vliv mit muze.

jinak pokud vim, tak 802.11a bylo v USA zakazany prave ze zdravotnich duvodu, ale uz si to moc nepamatuju; mozna to bylo tim, ze meli vetsi limity na vyzarovany vykon(?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2009 14:25

Nic v zlom, ale nepis o tom, comu nerozumies... aka vlastna frekvencia vody? Ked nie je tvoj odbor spektroskopia, tak take bludy radsej nepis.. vodu ohrejes sirokym rozmedzim mikrovlnnych frekvencii (mikrovlnne ziarenie otaca dipoly molekuly vody, tym vznika teplo), nema nic spolocne s vibracnym spektrom.

Mimochodom, aj 5 GHz bez problemov ohreje vodu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2009 15:27

4,9Ghz je druha harmonicka vlastne frekvencie vody..

ohrejes aj nou vodu, ale na valstnej frekvencii ju ohrejes efektivnejsie. lebo dosiahnes rezoanacne prevysenie...

A sa nemyslim tak pri susteve 2. radu je to 6 db t.j 0,6Bellu a teda ak doadas 1W vode na jej reoznacnmej frekvencii tak sa zohreje ako keby si dodal 2^0.6= 1,5 W na nerezonancnej pri 3 rade je o 9db a teda zosilnenie je 1.87 a to uz nie je sranda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 08. 2009 16:33

Za prvy se nerika vlastni, ale rezonancni frekvence. A za druhy 2.45 GHz ani neni rezonancni frekvence vody. Ta je nekde kolem 20GHz.

Nektery microvlny trouby dokonce pouzivaji frekvenci 915 MHz, coz je frekvence velmi blizka mobilnim telefonum (900MHz). Vzhledem k tomu, ze Wifi vysila 40x nizsim vykonem nez Wifi, mel by ses bat spis mobilu nez Wifi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2009 17:25

Místo "hlavním řidičem" by asi mělo být "hlavním tahounem" (táhne a motivuje lidi k zavedení technologie, v originále "to drive")...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2009 17:23

Nemůžu si pomoct, ty anténky můžou vysílat jak rychle chtějí, omezujícím faktorem je stále připojení k operátorovi. Není zas tak moc lidí, kteří by měli rychlost připojení výrazně nad 20MB/s, aby to neutáhla Wi-Fi s 54 MBit/s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2009 17:50

Co když někdo chce tahat bezdrátově data z 1 PC/NAS do druheho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2009 18:07

Tak spousta lidi chce taky treba kopirovat a sdilet data mezi pocitacema navzajem. Ty kvuli tomu tahnes jeste kabel? To je asi jako se ptat, proc se dneska delaji switche a routery minimalne 100Mbps, kdyz mas pripojeni k netu treba 2MBps, takze tu rychlost nevyuzijes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2009 11:41

teoretická rychlost G je sice 54Mbps, ale praxe je taková, že když z G vytáhneš bez poklesu rychlosti stabilně alespoň 5Mbit třeba tak na týden, budeš jedním z těch šťastnějších ;) To platí jak venku, tak uvnitř budov, pokud tedy nesedíš v místnosti, kde na router přímo vidíš a je od tebe pár metrů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2009 12:07

Asi jsem ten šťastný, na 802.11g dosahuji stabilně cca 20Mbit z NAS serveru (internet mám 10Mbit)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 08. 2009 09:30

54Mbs je teoretická i praktická propustnost. Přibližně 50% z této hodnoty tvoří režie přenosu. Prakticky se tedy dosahuje v ideálních případech (plná síla signálu, 1 aktivní uživatel) rychlosti cca 16-20Mbs.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2009 17:20

On ještě není hotový? Já ho mám už v notebooku co jsem si ho kupoval v září (a co vím v macboocích se vyskytuje už pěkně dlouho)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2009 18:34

a je zhodny z draft 2.0, ktory je tu asi rok. draft 1.0 nebude podporovany. Apple ma ove zaraidenias draft 2.0

vratane Airport-ov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor