Webová aplikace ČEZ nefunguje, firma aktualizuje zákaznický systém

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 17

Názory k článku

09. 05. 2017 10:20

Zdá se mi, že od podzimního přechodu na nový systém má ČEZ stále problémy (sám jsem jich zažil několik - svévolná změna tlf. čísla, svévolné zablokování SIM karty, více než dvouměsíční zpoždění s vyúčtováním...). Celkem by mě zajímalo, jaká IT firma to tam tak zpackala. Skoro by to stálo za investigativní článek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 11. 2016 07:15

Je 21.11. a ČEZ online stále pořádně nefunguje. Skutečně nerozumím, proč museli rozbít funkční a ne tak starou aplikaci a to tak, že ji 3 měsíce nejsou schopni zprovoznit. Jde mi o elektřinu, jejich core business. Z toho, co jsem vyzkoušel, nefunguje historie odběrů a změna výše záloh. Vypadá to na IT fail dekády. Nevíte, kdo v tom má prsty a co je v pozadí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 09. 2016 09:59

Nějak nechápu proč bych měl "online" kontrolovat a řešit odběr elektřiny. Zaplacené faktury mi potvrdí banka a jinak to není můj problém, stejně tak změny smluv atd. se stále řídí platnými VOP, zrovna jako časové limity k jejich provedení... Takže se nikomu nic neděje Představte si, že i před 30 lety lidi odebírali elektřinu bez on-line aplikace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  18. 09. 2016 00:13

Zrovna jsem se tam na ten jejich web chystal zajít. Ale pak mě napadlo, že ještě předtím mrknu na Živě a přesvědčím se, že nemají odstávku, abych tam nešel zbytečně. A dívejte se, fakt tu odstávku mají. Díky Živě za hodnotný článek, ušetřili jste mi dlouhou cestu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 09. 2016 19:47

Těch aplikací od firem je, že to nejde spočítat.... čez projekt je dělán tak, že nejdříve se udělal návrh, spustilo se, vybrali se peníze a až se to zaplatilo, začne se něco dít.
Být člověkem co využívá něco od čezu z tohoto segmentu (nemyslím tím odběr elektřiny) tak radši si hlídám složenky atd. (můžou pak chtít vyšší náhradu, přece jenom to je čez).
Jinak nechápu proč prostě se jedna firma chce rvát do všeho... nechápu to... být multifunkčním neznamená kvalitu, ale krach (dost velká část tímto padla)...
Jediné co čezu můžu pochválit je rychli servis a dost velké investice do očištování splodin...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 09. 2016 13:09

Webová a mobilní aplikace Tmobilu nejde každý druhý den, úspora energie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 09. 2016 11:23

Aplikace je mimo provoz již minimálně od začátku září a bude do poloviny října. Mám čez mobil a nemůžu vůbec nic než jen čekat, nelze se přihlásit, nelze dělat změny a vyúčtování za srpen ....přijde nejdříve 17-tého října.
Takže děkuji již mám jiného operátora a hned po zprovoznění ruším vše.
Nejen 3 mobilní čísla , ale i odběr elektřiny.
Žádné upozornění předem !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor