Warner opouští HD DVD: je rozhodnuto?

Diskuze čtenářů k článku

07. 01. 2008 07:37

To jsou žabomyší války. Vyhraje samozřejmě ten čínský formát, který půjde zadarmo zkopírovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 01. 2008 07:42

... a ještě dodatek. Všimli jste si, jak bývají po kvalitativní stránce doprasená DVD? Tak za 5 x vyšší cenu budete mít to samé na xxxVD...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivan  |  06. 01. 2008 23:22

asi si je potreba uvedomit par veci,

-warner podobne prohlaseni o vyhradni podpore BR neudelal poprve, vzdyho pak dementoval, nebo nejak jinak vyvratil

-vzhledem k tomu ze neco takoveho prislo tesne pred CES, jede spis prohlaseni na prani Sony, aby zjistily jak budou ostatni reagovat. A asi dost zcestna predstava ze by se nekdo rozhodl tahle na rychlo tesne pred tim co ostatni budu na CES prezentovat sve plany.

-warner je sice nemala firma, ale v tuhle chvily nedokaze svym prohlasenim cokoliv rozhodnout, muze ti by stale BR, HDDVD, nebo nekdo uplne jiny

-momentalni rozsireni BR i HDDVD je oproti DVD zanedbatelne, je naprosto nepodtatne ze BR ma momentalne 0,16% trhu a HDDVD "jen" 0,12% trhu. Oba dva formaty teprv stoji na startu, a nejsou tam sami, muze vyhrat i nekdo treti...

-momentalni naskok BR je dan pouze diky herni konzolim, ty jsou vsak z celkoveho potencialu filmoveho prumyslu celkem nezajimavym sektorem ....

-HDDVD je technologicky lepsim formatem, vhodnesim pro distribuci filmu, a vyrobne nekolikasobne levnejsim ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobr  |  05. 01. 2008 21:07

O tom rozhodneme MY, ne nejaky Warner. :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  05. 01. 2008 22:53

MY nemáme o čem rozhodovat, HD DVD není distribuované do ČR.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2008 00:59

hulan napisal dve rozumne veci.

ale ak sa tam v prispevku navaza do linuxakov, to je jeho vec. mna to netrapi,kto ma z vas doma server? a ak ano naco ho pouziva?

blu-ray ci hd dvd si budete moct dovolit v cechach az ked budete mat euro ako statnu menu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
me  |  06. 01. 2008 01:07

Dvě rozumné věci napsal tak maximálně za celý život a ještě omylem. ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2008 02:07

Nejen přepálit. Bluray má formát téměř totožný s TS formátem ve kterém se běžně vysílá TV, takže většina přehrávačů potřebuje jen drobný úpravy k tomu aby ho dokázaly bezproblémů přehrát. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lossos  |  06. 01. 2008 17:37

možná že si ho budeme moct dovolit právě proto, že nebudeme mít euro.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
novcze  |  06. 01. 2008 14:54

bohužel ani všechny blu-ray filmy nejsou v ČR dostupné a když jsou tak za přemrštěnou cenu, proto objednávám blu-ray disky v zahraničí, které vyjdou i s dopravou levněji než kupovat v ČR v obchodě (tedy bez nákladů na dopravu), pro EU region jsou nejlepší např. anglické shopy, např. www101cd.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Target  |  05. 01. 2008 18:25

... Ono je rozhodnuto už pár posledních měsíců. To jenom ŽIVĚ.CZ pořád psalo o tom, jak HD DVD vyhraje a podobné blbosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 01. 2008 16:35

Rozhodnutí bylo potřeba. Existence dvou formátů je jasně špatná pro klienty, kteří nakonec nekupují ani HD-DVD ani BD, protože nechtějí v nejistotě investovat. A ještě více mě to těší, protože jsem vsadil na správného koně a před pár dny si pořídil LG GGW-H20L

Je to stejně jako s operačním systémem, jeden majoritní producent (Microsoft) je řádově lepší než desítky nekompatibilních Linuxových distribucí. Úspory z rozsahu, záruky funkčnosti, kompatibility a rozvoje, to zákazníci potřebují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joj  |  05. 01. 2008 16:42

Pane bože, ty jsi asi dosti nerozvinutý, že? Co dělají uhříci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diskuter  |  05. 01. 2008 17:36

Take ziram, odhaduji ze ma mozna 150, ale v cm a kg. A pokud v IQ, tak v kategorii koni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza H.  |  05. 01. 2008 20:09

Prosim Tebe, to je pan "inteligentni Hulán".. jeho názory chápej hodně, hodně s odstupem.. dělá reklamu Microsoftu a tak jeho názory mají stejný rozhled jako názor člověka 20 let zírajícího do zdi.. ;)

Huláne Huláne, zabal to radši.. ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marek  |  05. 01. 2008 18:21

no ja sem taky rad. aspon ma ta BR mechanika v mym notasu nejaky opodstatneni :-X

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gidy  |  05. 01. 2008 18:30

este som nikde nevidel aby si niekto ako podpis daval svoje iq.

boze hulan, ty si ale de*ent.

inu tvoje myego ma bavi kazdy den.

este stale ma*turbujes nad vsetkym co ma logo microsoft

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-Lorrien  |  05. 01. 2008 20:16

Po jistych zkušenostech a projítí informatikou s tebou nemůžu, než souhlasit, to s těmi desítkami nekompatibilních linuxovych distribuci si vystihnul uplne dokonale Stejne jako to, že jediný OS, který je určen na práci a ne na hraní pro nějaké maníky je jedině ten od Microsoftu + Mac OS X. Linux je pro kazdodenni praci nepouzitelny, mozna, kdyby se konecne nejak vsichni shodli a udelali jeden Linux, tak mozna, ze pak uz by to bylo srovnatele s Windows. Ted vsak mluvím o desktopu... u serverovych variant jednoznacne linux vede. Tam kde ma zajistovat stabilitu, bez neustaleho zasahovani uzivatele, tam je dobry, ale pro kazdodenní práci, to opravdu ne !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2008 21:48

Samozrejme... Nevim, proc se pan Hulan navazi do Linuxu, kdyz o tom vi kulovy... Kazdy prece vi, ze na Desktop jsou potreba Win, protoze jinak clovek bude strasne tezko delat to co zrovna potrebuje, ale na servery patri Linux, protoze je vykonnejsi nez Win platforma pro servery. Ale ne, on bude nadavat na Linux obecne, protoze je to ******** a Linux je proste spatny, nejen Linux na desktopy, ale proste Linux... Uprimne, ukaz mi Win server s uptimem pres rok... Linuxove servery takove existuji celkem v pohode...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.  |  05. 01. 2008 21:54

Používám Linux na každodenní práci na notebooku i na desktopu už 3 roky a necítím vůbec žádné omezení.

Na hry mám Playstation 3.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 01. 2008 12:06

a kde jsi tu informatiku "prosel"? "pro kazdodenní práci, to opravdu ne" :D jsi k smichu ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  07. 01. 2008 06:53

"záruky funkčnosti" - hahaha, četl jsi k těm svejm milovanejm windowsům někdy licenční smlouvu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
www.pcspace.sk  |  05. 01. 2008 11:13

uz do toho napumpovali oba tabory privela penazi, takze to este nejaky cas potrva. a zrejme to skonci u Combo mechanik...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
me  |  05. 01. 2008 13:18

Kombo mechaniky asi aspoň po nějakou dobu budou, ale HDDVD jako horší formát časem odumře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno:  |  06. 01. 2008 10:32

to ze je mene pouzivany ..neznamena ze je horsi. naopak HD-DVD je lepsi. Opakuje se situlace jako VHS vs BEta atd.. vitezi smejd co se se lepe prodava masam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lich King  |  05. 01. 2008 10:55

Ještěže se rozhodli. Už mě unavovalo to rozhodování. BRD má větší kapacitu=pro mě je lepší, tak jsem rád, že se to konečně hnulo z místa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  05. 01. 2008 12:55

JJ hnulo ja jen doufam, že navyhraje ten třetí formát (ten co je zalozenej na tech nespocetnech vrstvach a s cervenym leaserem byl by to krok zpět rychle by narazil na svou hranici a dál by nešel) ikdyž je to docela nepravděpodobný. A za BRD sem rád. Čim dřív zanikne formát tak se bude dělat jen na ten druhý a vše bude levnější a všeho taky bude lepší výběr. HD DVD se mi zdálo zbytečný. Sice teď má lepší cenu, ale za čas se to srovná a bude to jako ted.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kabakov  |  05. 01. 2008 13:57

no ono to VMD (tak se ten format nazyva) ma mnohem vyssi potencial. To ze je ted zalozen na cervenem laseru je z duvodu ze to staci, ale ta technologie podporuje i modry laser pri zachovani poctu hodne vrstev a tak neni nemozne na te technologii postavit pul terove medium.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  05. 01. 2008 21:03

jasne ale to by byl dalsi zbytecnej prechod na nový a to je blbost. Kdyz si ted koupis neco co to bude cist tak pak si budes kupovat neco co bude cist zase s modrym leaserem to je blbost. To musis uznat.Takze meli to postavit na modrym leaseru a vyhrali by to, ale na cervenej to vyhrat ani nahodou nemuzou. Ja si teda nehodlam koupit ted neco za 5000Kc a za 2 roky dalsi. Radsi si koupim prehravac za 5000 a mam ho na dyl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eagle  |  05. 01. 2008 18:56

Větší kapacitu, ale taky mnohem horší spolehlivost - záznamová vrstva je fyzicky velice blízko okraji a extrémně citlivá na jakékoli mechanické poškození. Blu-ray je taky výrobně dražší, což rozhodně není k jeho prospěchu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TechDream  |  05. 01. 2008 10:38

A vyhodnocení Silvestrovský soutěže nebude???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš  |  05. 01. 2008 10:22

Té poslední větě vůbec nerozumím

V HD DVD skupině tak z velkých zástávají jen Paramount a Universal a také není žádná velká firma podporující oba formáty současně.

Co zastává Paramount a Universal ve skupině HD DVD a kde že není žádná veliká firma podporující oba formáty? U BR a nebo HDDVD?

Díky za vysvětlení

Miloš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wlashack  |  05. 01. 2008 10:35

Znamená to, že ve skupině podporující HD DVD zůstávají jen Paramount a Universal a není již žádná firma (vydavatelství) jež by prodávalo jak HD DVD tak BRD.

Osobně jsem taky příznivcem BluRay.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gidy  |  05. 01. 2008 10:03

to je len dobre. jeden format staci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xycht  |  05. 01. 2008 10:12

Ja bych rek, ze je to stejne uplne jedno.

Radsi si zajdu do kina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
me  |  05. 01. 2008 10:14

Ale BluRay/RW mechaniky jednou (podle všeho) nahradí dnešní DVD/RW, které mají mnoho jiných využití než přehrávání filmů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SonNycz  |  05. 01. 2008 12:35

hh srovnavat kino s filmem v 1080p je blbost, sice listek je levnejsi, ale takovej zazitek to neni... Ale chce to poradnou televizi..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j  |  05. 01. 2008 13:40

He ? Tusis vubec, ze v tom kine se to promita v podstatne lepsim rozliseni nez je 1080p ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  05. 01. 2008 14:00

Ne, nemate pravdu. Nove filmy jsou pro kina jiz temer vyhradne procesovany digitalne a obvykle v nizsim rozlisni nez 1080p. Smutne, ale pravda. Nicmene takoveho prostredi, atmosfery a velikosti platna v domacim prostredi tezko dosahnete, takze kino stale vede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  05. 01. 2008 15:46

Kino vede? Kde jsi na takovouhle blbinu přišel?

Já když jdu do kina, tak v sále pro čtyřista lidí je 8 obsazených sedadel...

Plně prodaný jsou jen premiéry a pak už nic.

Lidi jsou jako prasata, srkají brčkama kolu, chroupají popkorn... každý blbeček tam má zaplý mobil...

Cena za lístek je skoro jako originální DVD domů... (kdyby dali vstupné třeba jen 30,- tak ten sál mají narvaný)

Takovýhle zážitek odradí z kina každého...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-Lorrien  |  05. 01. 2008 20:08

Tak se zkus před tím, než do toho kina pujdes pořádně osprchovat, pak mozna potkas v kině vice než 8 lidí ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  06. 01. 2008 17:42

Houbeles, pro kina jde obraz ve 4K. To znamena, ze policko ma 4000x4000 bodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 01. 2008 07:35

cha cha cha...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
burborka  |  05. 01. 2008 14:27

kdys byl naposledy v kine? 720p je ostrejsi nez tech 13Mpix co promitaj...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
me  |  05. 01. 2008 10:12

Přesně tak, navíc by to znamenalo, že vyhraje ten lepší (s větší kapacitou).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor