Výzkum: Za popularitou AdBlocku stojí agresivní reklama na pirátských webech

Výzkum: Za popularitou AdBlocku stojí agresivní reklama na pirátských webech

Americká marektingová agentura Anatomy Media se pokusila odhalit názory současných amerických teenagerů na pirátství a blokování reklam, a tak jich necelé tři tisícovky vyzpovídala a s výsledky se pochlubila v prezentaci Millennials At The Gate.

Klepněte pro větší obrázek
Mladí Američané používají blokovače reklam

Vyplývá z ní, že si mladí Američané v blokování reklam libují – nějakou formu blokace používají dvě třetiny dotazovaných. Zajímavý je však důvod. Teenageři většinou neinstalují blokovací software kvůli reklamám na běžných webech včetně těch zpravodajských, ale důvodem je velmi rušivá reklama na pirátských streamovacích webech. Jednoduše řečeno, než si přehrají film, otevře se v pozadí pět oken s reklamou, což je motivuje k instalaci Adblocku a jemu podobných.

Klepněte pro větší obrázek
Důvod instalace blokovačů reklam

Co se týče způsobu konzumace audiovizuálního warezu, mezi americkými teenagery jasně vede streamování a to nejen v prohlížeči na desktopu, ale i v mobilu. Stahování torrentů už pro svou složitost a pomalost tak oblíbené není a zdá se, že se už masově neprosadí. Ostatně trend streamovaného warezu je globální a s rostoucími rychlostmi internetového připojení se tomu nelze divit.

Klepněte pro větší obrázek
Streamování warezu jasně vede nad stahováním torrentů

Torrenting tedy zůstane doménou náročnějších pirátských konzumentů, kteří chtějí mít archivované ripy ve vysoké audiovizuální kvalitě.

Témata článku: Byznys, Web, Statistiky, Výzkum, Pirátství, AdBlock Plus, Gate, Teenager, Konzumace, Streamovaný film, Složitost, Běžný web, Audiovizuální warez

47 komentářů

Nejnovější komentáře

  • zvoník z katedrály 25. 9. 2016 7:02:23
    Občas byla agresívní reklama přímo na živě.cz, kdy reklamní pole zcela...
  • Heta 23. 9. 2016 7:39:34
    Co mě donutilo používat AddBlock? Nemám nic proti slušně udělaným...
  • tc 22. 9. 2016 22:56:55
    ADBL0CK těch písmen co se dají použít, aby to vypadalo podobně je spousta
Určitě si přečtěte

Co je realita a fikce? Brzy to nepoznáme. A.I. ze Stanfordu tvoří fotky z neexistujících měst

Co je realita a fikce? Brzy to nepoznáme. A.I. ze Stanfordu tvoří fotky z neexistujících měst

** Fotografii každý vnímá jako jednoznačný důkaz ** časem to ale přestane platit ** Strojové učení se totiž neustále zdokonaluje

16.  8.  2017 | Jakub Čížek | 13

Nový Skype! Vypadá jinak a je „sociálnější“

Nový Skype! Vypadá jinak a je „sociálnější“

18.  8.  2017 | Markéta Mikešová | 42


Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test NVMe a SATA SSD

Máte slabý signál
Wi-Fi? Poradíme!

Jak umělá inteligence opravuje fotky

Kupujete dron? Ty levné se nevyplatí