Vývojáři Internet Exploreru mají vlastní blog

Diskuze čtenářů k článku

smok  |  23. 07. 2004 10:22

predstavme si hypoteticku situaciu:

 

MS doda do IE vsetky features typu tabs, popup killah (to uz tusim v SP2 je?) a pod.

 

1. budete kricat, ze to ukradli

2. antimonopolny urad ich dojebe

3. aj tak to ovladne trh

 

nehovorim ze IE rulez, mam Avant nad IE & Firefox. Opera je jasne OUT.

 

Ale ked si das na IE nadstavbu (to zvladne kazdy a ma to 1 MB), tak je super.

spustanie 10 sekund je rozsrany windows a nie chyba IE :)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Melkor  |  23. 07. 2004 08:12

Uz prispeli vsichni clenove vyvojoveho tymu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pietro  |  23. 07. 2004 01:52

With Firefox 0.9:

I click the happy little orange and blue icon. Within five seconds, Firefox is up and running, even on my five-year-old computer. I go to Bookmarks - Bookmarks Toolbar Folder - Open in Tabs. All of my daily websites are open, just like that. On a cable connection, it takes roughly thirty seconds for all twenty of them to load simultaneously. I scan the page open on the first tab, press CTRL+W to close it. One down, on to the next one. Read it. CTRL+W. And so on. I'm finished reading everything in about two minutes.

One of the pages I check daily is CSS Zen Garden, mentioned in the comments above. I look at one of the newest designs. It's beautiful, almost brings a tear to my eye, with transparent menus and clever graphic design.

With IE 6 (WinXP SP2 RC2):

Internet Explorer has been "removed" from my computer, so I hit Windows Key + R to open the Run dialog. I type "iexplore" and hit Enter. Ten seconds passes, the browser is open. The interface is stylish and fits will with the Windows XP theme, but nothing compared to Firefox's changable XUL theming support (I use Smoke ). I go to Favorites and open the first one on the list. I read the page, center click a link. Nothing happens. Oh yeah, no tabs here. I want to come back to this page, so I leave it open and open the next bookmark in a new window. Five seconds later, it has rendered. Badly. This is CSS Zen Garden. Perfectly standards-compliant designs that don't work in IE. I skip this, plan to check it out in Firefox later. I finish the bookmarks, opening each in a new window. To close them, I have to contort my hand crazily in order to press CTRL+F4. Who came up with that combination? Finally, I am back to the page I started reading earlier. I start reading. Uh-oh, a pop-up. Close it. Another one. Close it. CTRL+W, CTRL+W. Wait, that doesn't work. CTRL+F4. Ouch, it burneth.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
owebu  |  22. 07. 2004 23:23

IE page only mají vlastní blog

[ www.owebu.cz ]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Veolw  |  22. 07. 2004 19:11

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.w3c.com

Jo ale maji to pekne to musite uznat.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  22. 07. 2004 19:14

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.w3c.org

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
thenet  |  22. 07. 2004 20:25

popleto :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Divim se  |  22. 07. 2004 20:28

http://www.w3c.com nema s W3C konsorciem nic spolecneho, to je na http://www.w3c.org.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cabarak  |  22. 07. 2004 18:02

příspěvky jako "miluji brouzdání s ie" ukazují na pořádně šplhounský blog no co sem si taky myslel, že (napadá mě ještě nějaká redmontská úchylka )

aspoň že v reakcích dole jim lidi píšou že firefox je nejlepší a odkazujou na stránky s ie-kill scripty (údajně už víc než rok nahlášenými a stejně neopravenými )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bludy  |  22. 07. 2004 17:32

Ja bych spis rekl, ze obsah blogu plne odrazi aktivitu, s jakou MS na IE pracuje (nebo spis nepracuje ).

Na Zive to zaznelo uz nekolikrat, ale nekteri tomu porad jeste neveri: na IE se uz nepracuje, maximalne se zaplatuji kriticke chyby. Vyznamnejsi update prijde az s Longhornem. Z hlediska internetovych technologii je to fraska, protoze W3C si muze vydavat standardy jake chce, ale prakticka implementace se vzdy musi udelat tak, aby vyhovela MSIE (kvuli 90% uzivatelu), ktery ma nekolikalety update cyklus. Tedy uplne jinak, nez podle standardu.

Pri uvadeni Longhornu pak budou uzivatele masirovani bombastickou reklamou, jaky ze je ten Microsoft inovator v oblasti webu. Bodejd ne, kdyz nekolik let uspesne blokuje pokusy o jeho kontinualni vyvoj. Chytre to ten Bill vymyslel ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CandySan  |  22. 07. 2004 15:57

http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//blogs.msdn.com/ie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kjljk  |  22. 07. 2004 16:32

haha, zasmali jsme se, ale ted vazne. Nerikam vubec nic o te konkretni strance, ale hodnotit web podle toho jestli je validni je nesmysl. Existuji neskutecne debilni konstrukce, ktere validatorem projdou a oznaci je za validni treba podle XHTML 1.1. Naopak muze existovat perfekrne napsana stranka, ktera dodrzuje filosofii semantiky webu, ale validni neni. A nekdy neni ani technicky mozne stranku napsat validne (kdyz nemate pristup treba k php.ini).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  22. 07. 2004 16:52

To bude tim PHP.INI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kjljk  |  22. 07. 2004 17:01

nechapu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kjljk  |  22. 07. 2004 17:02

v php.ini je treba i nastaveni sessions, ktere ma na validitu vliv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kjljk  |  22. 07. 2004 17:03

ah a mimoto zadna stranka, ktera ma doctype XHTML 1.1 validni neni. Musela by vracet mime typ pro xhtml+xml, coz ale MSIE nezobrazi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
px  |  22. 07. 2004 17:07

To, ze ju nezobrazi MSIE, neznamena, ze nie je validna. To iba znamena, ze v MSIE je chyba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  22. 07. 2004 17:16

My to treba vime, ale hned vedle mas clanek ktery je skoro ve smyslu "MSIE zadne chyby nema, jen ostatni prohlizece zobrazuji stranky divne"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kjljk  |  23. 07. 2004 00:45

To sice neznamena, ale pokud tu stranku napises validne, tak si ji 96% lidi NEPROHLEDNE. To znamena, ze MSIE te NUTI ji napsat NEVALIDNE. Nicmene samotny validator W3 to jako chybu neoznaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  22. 07. 2004 18:43

Je dost horko, ja vim, ale nemyslim, ze blok vyvojaru MS jede na PHP?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kjljk  |  23. 07. 2004 00:47

mluvil jsem obecne, PHP byl priklad, protoze PHP rozumim, ASP.Net nerozumim, treba je tam jiny ekvivalent.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  23. 07. 2004 10:00

To je jasny, ja jsem to taky myslel ironicky na MS, ne na Tebe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sloni Ucho  |  22. 07. 2004 20:39

Na Microsoftich webech zadne validni stranky nejsou. Tot ma empiricka zkusenost. Mozna az jim ten web nekdo hackne, tak se tam na par minut validni stranka objevi. Nicmene oni ji zase promptne odstrani ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor