Vytvořte reklamu na Linux a vyhrajte zájezd do Japonska

Vytvořte reklamu na Linux a vyhrajte zájezd do Japonska

Když Apple připravil marketingovou kampaň „I’m Mac“, odpovědí Microsoftu bylo „I’m PC“. Uběhlo mnoho měsíců a nyní zareagovala i roztříštěná linuxová komunita. Příležitosti se chopila nezisková organizace Linux Foundation a vyhlásila soutěž „I’m Linux“ o nejlepší reklamu na stejnojmenný operační systém.

Zapojit se může kdokoliv z vás, jedinou podmínkou je dosažení věku alespoň osmnácti let a vytvoření krátkého minutového videa. O vítězi rozhodne v polovině března odborná porota a šťastlivec se bude moci těšit na říjnovou cestu do Japonska, kde se bude konat Japan Linux Symposium 2009.

Ukázka krátkého šotu z webu Linux Foundation

Reklamy na Linux se vzhledem k absenci silného investora šíří povětšinou pouze na webu, v minulosti si ale krátké filmové šoty vyzkoušeli i velcí komerční hráči v čele s Red Hatem. Vzhledem k vysokým nákladům se však jednalo o spoty v zemích s nejvyšší penetrací Linuxu, český televizní svět se tedy „televizního tučňáka“ asi jen tak nedočká.

Témata článku: Linux, Reklama, Nejlepší reklama, Krátké video, Nejlepší cesta, Šťastlivec, Jediná cesta, Spot, Zájezd, Japan, Lin

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

26 procesorů v důkladném testu

Zhodnotili jsme 18 bezdrátových reproduktorů

Jak fungují cash back služby?

Pohlídejte své děti na internetu