Vytvořte reklamu na Linux a vyhrajte zájezd do Japonska

Vytvořte reklamu na Linux a vyhrajte zájezd do Japonska

Když Apple připravil marketingovou kampaň „I’m Mac“, odpovědí Microsoftu bylo „I’m PC“. Uběhlo mnoho měsíců a nyní zareagovala i roztříštěná linuxová komunita. Příležitosti se chopila nezisková organizace Linux Foundation a vyhlásila soutěž „I’m Linux“ o nejlepší reklamu na stejnojmenný operační systém.

Zapojit se může kdokoliv z vás, jedinou podmínkou je dosažení věku alespoň osmnácti let a vytvoření krátkého minutového videa. O vítězi rozhodne v polovině března odborná porota a šťastlivec se bude moci těšit na říjnovou cestu do Japonska, kde se bude konat Japan Linux Symposium 2009.

Ukázka krátkého šotu z webu Linux Foundation

Reklamy na Linux se vzhledem k absenci silného investora šíří povětšinou pouze na webu, v minulosti si ale krátké filmové šoty vyzkoušeli i velcí komerční hráči v čele s Red Hatem. Vzhledem k vysokým nákladům se však jednalo o spoty v zemích s nejvyšší penetrací Linuxu, český televizní svět se tedy „televizního tučňáka“ asi jen tak nedočká.

Témata článku: Linux, Reklama, Japan, Lin, Nejlepší reklama, Jediná cesta, Nejlepší cesta, Spot, Krátké video, Zájezd

Určitě si přečtěte

Budoucností Windows 10 je Fluent Design. Takto bude jednou vypadat celý systém

Budoucností Windows 10 je Fluent Design. Takto bude jednou vypadat celý systém

** Fluent Design je vzhled, do kterého postupně Microsoft převleče celý systém ** Staví na průhlednosti a velkých plochách ** Do Windows 10 se z části dostane už zítra při vydání podzimní aktualizace

Včera | Stanislav Janů | 84


Aktuální číslo časopisu Computer

Nový seriál o programování elektroniky

Otestovali jsme 17 bezdrátových sluchátek

Jak na nákup vánočních dárků ze zahraničí

4 tankové tiskárny v přímém souboji