Vynálezce WWW byl jmenován rytířem

Diskuze čtenářů k článku

Jindroush  |  02. 01. 2004 10:28

A ja jsem myslel, ze internet vymyslel Gates  Tuhle to rikali v televizi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ui  |  02. 01. 2004 17:40

To je fakt, ja taky slysel, ze Bill je otcem Internetu. Ale o mamine se nikdy nezminili. Cert vi, jak to ten Gates tenkrat delal ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  02. 01. 2004 21:40

Treba je to oboupohlavni jedinec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr XYZ  |  03. 01. 2004 12:16

To nevim ale v WIN95 jeste Gates tvrdil ze internet neni pro ne a ze je to utopie :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  31. 12. 2003 16:52

Ať žije Silvestr :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  31. 12. 2003 16:47

Co by se stalo, kdyby za hypertext JIZ TEHDY nekdo pozadoval patentove poplatky?
Nebo kdyby Netscape v dobe sve nejvetsi slavy mohl pozadovat od ostatnich (napr. MS) zakoupeni licence na moznost napsat kompaktabilni html browser? (je to vykonstruovane, NS nemel zadna vlastnicka prava na HTML ale pro ukazku to snad staci, viz. drzost MS vybirat poplatky za popis sveho XML formatu pro office)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  31. 12. 2003 17:13

A proc by MS nemohl vybirat poplatky za popis JEHO xml formatu pro Office?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rodney  |  31. 12. 2003 18:05

souhlasim nechapu ze kazdy chce vsechno zadarmo at reknou zamestnavateli mi svoji praci budeme davat zadarmo proto nam nic nemusite platit takova demence proste ms si udelat svoje xml zaplatil urcite spoustu programatoru atd tak proc by nemel nest ovoce ze sve prace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomasgn  |  01. 01. 2004 11:45

je prirozene, ze jsou veci zadarmo. clovek si bohuzel tento stav zkomplikoval penezi, kvuli kterym je dnes civilizace tam, kde je

at si m$ svuj xml format i se svymi office strci nekam OASIS rulez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  01. 01. 2004 12:44

jde o to, ze takova vec potlaci konkurenci - jak maji potom ostatni vyrobci kancelarskych baliku nacitat dokumenty, ktery tuntove jako ty rozesilaji na siti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  01. 01. 2004 18:19

A proc by se nemel jeden vyrobce kancelarskych baliku snazit potlacit konkurenci? To ji ma jako podporovat??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  02. 01. 2004 11:31

To mate pravdu, podporovat konkurenci neni v zajmu dominantnich firem. Na druhou stranu to je v zajmu statu, zejmena statu, kde dana dominantni firma nesidli. Proto by bylo logicke, kdyby tyto staty ve vlastnim zajmu prijaly opatreni, ktera by minimalizovala pouzivani techto placenych produktu a pripadne i produktu takove firmy ve statni sprave.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  02. 01. 2004 11:32

Misto placenych produktu si doplnte placenych formatu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  01. 01. 2004 12:56

"nechapu ze kazdy chce vsechno zadarmo" rekl ROdney a sel si zahrat na svych kradenych windoowsech svou oblibenou kradenou arkadu "kacer Skrblik sbira mince". Samozrejme nejdrive musel vypnout prehravani kradenych mp3, aby vubec neco slysel. Po chvili hrani ho vyrusil jeho mobil koupenej v bazaru s neuveritelnou slevou tim, ze zacal vyzvanet kradenou melodii. Byl to kamarad, jestli ma vypaleny ty CD s hrama pro PSX. Magor, poplet si cisla, s tema nekseftuje Rodney ale Breta, Rodney je profesional a o hry se nezajima (jeste ze ztisil zvuk od "Kacera Skrblika") on pali jen profi programy na 3D, nekdy se snizi i k MSO)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rodney  |  01. 01. 2004 19:46

njn nezavid a uc se salate  hehe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rodney  |  01. 01. 2004 19:52

btw ty mas urcite vsechno legalni takove demence jezisi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rodney  |  01. 01. 2004 20:05

asi si to nepochopil ja se jen pozastavil nad tim proc by mel ms neco davat zadarmo firmam ktere delaji konkurecni produkt a ty tu zacnes tahat co mam ja legalni a co ne podle me si trochu prestrelil ale omlouvam se spatne sem to napsal tak proto si to asi spatne pochopil navic bavime se tu o firmach ne o jedincich to ze open office nemuze pouzivat ms xml je podle me naprosto v poradku nebo jako myslis ze ms bude vrazet do vyvoje prachy aby pak svoje standarty nelicencovalo? ja myslim ze ne

jeste dodatek k te tvoji blitce cos napsal: psx nemam rad stejne jako ostatni konzole takze tento sortiment me vubec nezajima stejne jako arkady, tak  stejne nepouzivam zadny program na 3d ani nic podobneho protoze s tim neumim pracovat a pak k cemu by mi to bylo?, co se tyka telefonu sry mam defaultni zvoneni ale to nic... a uz vubec ze zadnum sw nekseftuju nejsem debil ale je mozne ze ty si takovy blazen a nelegalni soft prodavas ale to je tva vec ja ti do toho kecat nebudu jo a nemam navic ani vypalovacku takze cd nepalim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  02. 01. 2004 11:40

Ono je to jedno, je jenom otazkou casu, kdy nekdo napise konvertor z MS Office do OpenOffice.org a naopak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rodney  |  01. 01. 2004 20:08

jeste duvod proc 3x puvodne sem byl hodne nasrany pac to co si napsal je jako vrchol ale pak sem si rekl ze debata by byla stejne o hovne pac by sme se jen hadali tak v tom 3 prispevku sem to snazil vysvetlit

P.S. jeste jedna vec telefon mam firemni takze fakt do bazaru nechodim ale je mozne ze ty jo a myslis si ze to tak dela kazdy :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka P.  |  02. 01. 2004 19:41

 ... koukam, ... pán je vševěd :o) ... tohle jsou možna tvoje móresy, ale ne u každýho to tak musí chodit ... a fakt nechápu, jak se tu někdo může rozčilovat, že někdo chce zaplatit svoji práci. Když se to někomu nelíbí, tak ať si to prostě nekupuje a používá software, kterej je zadarmo. Přijde mi celkem logický, že někdo chce zaplatit za svoji práci. Myslím, že ti co se tu nad tím nejvíce pohoršují, by nejvíce prskali, kdyby nedostali za svoji práci zaplaceno. Každej má možnost volby a zcela evidentně je tu dost lidí, kteří jsou ochotni MS za jejich produkty platit (at uz to je OS, balik kancel. aplikaci, nebo format). Takže všichni ostatní, co při pohledu na tučňáka dosahují orgasmu a všichni jim podobní, se můžou rozčilovat sebevíc, ale nic s tím nezmění ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  01. 01. 2004 12:48

to mela zdokumentovat ta uvodni otazka
pro mene chapave (tebe ) tedy rozepisu: kdyby hypertext byl od pocatku tezce komercni, dnes by pravdepodobne neexistovalo nic jako WWW, respektive existovalo ale jen v minimalnim meritku

chtel jsem jen uvest priklady, jak skodlive jsou sw patenty nebo vubec kontroverzi patentu obecne -vynalezce sice musi mit nejaky prostor pro zisk, ale prezeneli se to, patenty naopak invenci brani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rodney  |  01. 01. 2004 20:10

ano souhlasim s tim ze patnenty nejsou prilis stastne jenze oni tu sou byly i budou takze tve rozhorceni je mozna na miste ale nic se nemeni na situaci ze pokud budes chtit pouzit xml od ms tak musis zaplati...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  01. 01. 2004 22:33

Souhlasim,

plati to pro vsechny oblasti kreativní tvorby, jako je hudba software atd. Patenty jsou nezbytne aby motivovaly tvořivce k výkonům, ale můsí se uhlídat mez za kterou už jen brání ostatním (konkurenci) v dalším rozvoji, který by byl větším přínosem pro společnost než používání starých výtvorů. Dle mého názoru jsme přesně v situaci kdy nesmyslně dlouhé patenty zabraňují společnosti v dalším rozvoji a jen přináší vysoké zisky jednotlivcům nebo minoritním skupinám.
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Vlčinský  |  02. 01. 2004 15:03

Tvrdím, že:
"Uživatelé, kteří za licence programu z MS Office zaplatili, by měli mít zajištěno, že s jimi vytvořenými dokumenty (které jsou jejich dílem) mude možno dále podle jejich potřeby nakládáno."

Přitom by nakládání nemělo být omezeno jen na produkty MS, a popis formátu dostupný i třetím stranám, např. programátorům systému, které s daty budou chtít zacházet.

Takže uznávám, že za popis XML struktury dokumentů MS Office přísluší MS odměna, ale už (by) ji (měli mít) ve formě licenčních poplatků za samotný Office dostali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
minio  |  01. 01. 2004 03:12

Ze by prvni flame na Zive v roce 2004?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor