Chyba lávky - pro výrobce to jednak znamená náklady (infrastrukura, tvorba 3D modelů) a jednak je pro něj mnohem výhodnější oprava stylem "kup si nové" (proto se taky navrhuje čím dál kratší životnost výrobků). Takže ten nejdůležitější prvek v řetězci bude zjevně chybět.
Další otázka je, v kolika případech by se to vyplatilo zákazníkovi: někdo musí 1. najít poruchu, 2. zjistit který z těch mnoha tisíc 3D modelů se má vytisknout a 3. vadný díl vyměnit (přičemž rozebrání a znovusložení výrobku může být práce na několik hodin). Navíc ne všechny části půjde vytisknout - někdy (těžko říct jak často) bude nutné dodržet specifické parametry materiálu (pevnost, pružnost, deformovatelnost), takže zákazník by akorát zaplatil diagnostiku a pak by si stejně musel koupit nový výrobek. Když se to sečte, vyplatí se to jen u specifických částí drahých výrobků - a tam těch závad zase nejspíš nebude tolik, aby to uživilo lokálního provozovatele 3D tiskárny... Ale jinak by se mi to líbilo :)