Vyhledávač Google Desktop pro Linux

Diskuze čtenářů k článku

Emmkey  |  29. 06. 2007 12:42

Ať je výčet kompletnější, přidávám ještě program Tracker (tracker-project.org). Je to něco mezi Beagle a locate, resp. funkčností k Beagle a rychlostí k locate. Je psaný v C, takže rozdíl v rychlosti tam je. Beagle zase umí hledat se zástupnými znaky, takže záleží na potřebách

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter S.  |  28. 06. 2007 15:39

je tu niekto kompetentný ktorý by sa vedel vyjadriť čo by bolo lepšie, beagle alebo tento google desktop, ide mi iba o vyhľadávanie...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Creator  |  28. 06. 2007 16:22

Beagle je dobre integrovany jen do GNOME.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kezned  |  28. 06. 2007 17:03

Beagle je naprosto vyhovující, o Google pro Linux bych neuvažoval ani omylem, ve WinXP jsem měl DestktopSearch = trvale hrabající disk = odinstalace po měsíci, teď mám týden GoogleSearch je na tom líp - indexace nezatěžuje tolik ten HDD, ale linuxový Beagle je úplně nejlepší co znám, ani nevím, že se něco indexuje, tak minimální nároky to má a rychlost a přesnost vyhledání je taky ok. Samozřejmě je tu locate, ale to snad hledá jen podle jmen souborů a ne v obsahu, mailech, html stránkách apod.... navíc je nutno před tím updatedb jako root a nebo nechat běžet PC přes noc, to se spouští automaticky, eventuelně plánované spouštění, třeba pomocí cron.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Septyk  |  28. 06. 2007 20:32

Souhlas...Beagle mám v PC sice jenom měsíc..tvrvalo krapet dlouho než si naindexoval obsah,ale slouží hodně dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
regine  |  28. 06. 2007 21:54

--- linuxový Beagle je úplně nejlepší co znám, ani nevím, že se něco indexuje ----

UVAHA --- neni to spis problem souboroveho systemu ext2 (ci jiny linuxovy) versus NTFS ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flash  |  28. 06. 2007 22:56

Beagle jsem měl chvíli - při experimentu, kdy jsem si nainstaloval openSUSE. Indexace natolik zatěžovala PC, že se na něm nedalo prvních několik hodin pracovat. Nevím co máte za stroj, ale na obyčejném kancelářském počítači je indexing zatraceně znát. (Sempron 3000+, 512 MB RAM)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 06. 2007 00:36

Prvni spusteni Beagle znamena, ze musi projet uplne vsechny soubory co mas a jejich obsah zindexovat. Pokud ho spustis s "BEAGLE_EXERCISE_THE_DOG=1", tak je to opravdu chvile kdy je lepsi jit na kafe (ale aspon to ma rychleji za sebou). Az provede tohle prvni zindexovani, tak pak o nem vubec nevis (za predpokladu ze jadro tve distribuce ma zakompilovanou podporu INOTIFY a *_FS_XATTR - oboji ma vyznamny vliv na vytizeni stroje). Mam Beagle na notebooku s Pentium-M 1.8GHz, 512MB RAMeti a vazne nevim ze bezi.

Ze stranek Beagle o INOTIFY:

Beagle does not require inotify, but it is strongly recommended as it will greatly improve your Beagle experience. Without it, Beagle will not automatically detect all changes to your home directory and index the data in a timely fashion. Beagle will also have to continuously recrawl your file system for changes, which can degrade system performance.

a z tech samych stranek o "Extended Attributes":

Extended attributes are used by Beagle to keep track of which files have been indexed and which need to be re-indexed. There is a sqlite-based fallback which is a bit slower, so it is recommended that you do use extended attributes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ntspm  |  29. 06. 2007 07:20

kmarty napsal spravnou odpoved

U vsech techto nastroju se da nastavit metoda indexace (ihned nebo po x-minutach necinnosti nebo pri uspani ....).

Indexace vzdy, a hlavne ta prvotni, musi zatizit system.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter S.  |  29. 06. 2007 11:19

OK, takže otázka, využíva google desktop inotify alebo to robí po starom - pravidelne prechádza všetky súbory (v definovaných adresároch)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fritzek  |  28. 06. 2007 12:59

A vubec - clovek ma mit na disku poradek. Pak by nemusel nic hledat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ntspm  |  28. 06. 2007 13:29

Poradek mit muzes, ale pokud jsi v urade a mas v kompu 10ti tisice jednacich dokumentu za poslednich 10 let, potom kazdy klient (i ty) oceni, ze okamzite se tvuj dokument(y) vyhleda.

Neuzivam google, ale Yahoo DeskTop Search k plne spokojenosti. Zadam napriklad cislo jednaci a ihned se dokument otevira.

Mohu rici, ze nevim cim to, ale zabudovana indexace dokumentu MS je neskutecne nedokonala, havaruje na ceske diakritice...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
insider  |  28. 06. 2007 13:32

Yahoo Desktop Search je super , kterou verzi používáte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flash  |  28. 06. 2007 22:54

Používám Windows Vista Business a indexace dokumentů s diakritikou v názvu funguje bez chyby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Havel  |  28. 06. 2007 15:28

Naprosto sohlasim, jenom spis pro rychlost mam v cronu updatedb a pak staci locate a je to mnohem rychlejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor