Vyhledávač Bing od Microsoftu budou propagovat Simpsonovi

Vyhledávač Bing od Microsoftu budou propagovat Simpsonovi

Internetový vyhledávač Bing bude ve Velké Británii propagovat populární kreslená americká rodinka Simpsonovi. Podle informací britského serveru Telegraph Microsoft investoval miliony liber do reklamní kampaně, která má zvýšit podíl vyhledávače na britském trhu. Na něj největší softwarová firma s Bingem vstoupila teprve před několika týdny, když s plnohodnotnou verzí vyhledávače expandovala ze Spojených států, kde konkurent Googlu funguje od loňského léta.

Reklamní spoty na Bing poběží vždy před a po vysílání dílu Simpsonových na britském televizní kanálu Channel 4 po dobu tří měsíců. Spot se objeví i během reklamní pauzy uprostřed vysílání. Videa prozatím zveřejněna nebyla, nicméně v nich mají účinkovat právě členové nejznámější rodiny světa, kterak využívají vyhledávač Microsoftu.

Velkolepé spustění Bingu v Anglii

Microsoft v Británii v rámci spuštění Bingu spustil obří marketingovou kampaň napříč televizními stanicemi, včetně Channel 4, ITV, Sky či Virgin. Spot „Bing and Decide“, který vychází z původních amerických verzí, ukazuje mladou ženu, která chce nalézt trasu v londýnském metru, ale od kolemjdoucích získává pouze zmatené informace. Bing pak má vše vyřešit a podat jediné správné řešení. Microsoft se přitom zaměřuje především na veliké televizní trháky, naposledy to byl zápas Ligy mistrů v kopané mezi Manchesterem United a AC Milán.

Softwarový gigant chce zvýšit podíl svého vyhledávače i mimo území Spojených států. Zde stihl za několik měsíců provozů povyrůst zhruba o 3 procenta – z 9 na 12, přičemž podíl sebral zejména Yahoo. Celosvětově však Bingu patří pouhá 3 procenta. Mimo jiné se ale počítá také s tím, že podíl naroste po kompletním nasazení vyhledávacího zázemí do Yahoo. Bing v plnohodnotné verzi funguje pouze v USA a nyní i Velké Británii. Uživatelé ostatních zemí se musí buďto spokojit pouze s novým vzhledem starého Live Search, případně si mohou přepnout region na některý z dvou fungujících.

Microsoft se k propagaci svých produktů skrze známé seriály neuchýlil poprvé. V rámci kampaně na Windows 7 nový operační systém propagovala další americká kreslená rodinka – Griffinovi (Family Guy).

Témata článku: Microsoft, Byznys, Internet, Vyhledávače, Bing, Channel, Family Guy, Anglie, Mladý měsíc, Vyhledávač, Spot, Manchester, Velká Británie, Simpson, United, Velká Británie, Reklamní kampaň, Virgin, Správné řešení, Bingo

Určitě si přečtěte

Tesla chce změnit nákladní dopravu. Její elektrický náklaďák má ohromující parametry

Tesla chce změnit nákladní dopravu. Její elektrický náklaďák má ohromující parametry

** Tesla představila elektrický kamion ** Má obdivuhodný výkon i dojezd ** Prodávat by se měl už za dva roky

17.  11.  2017 | Vojtěch Malý | 227

Nejlepší notebooky do 10 tisíc, které si teď můžete koupit

Nejlepší notebooky do 10 tisíc, které si teď můžete koupit

** I pod hranicí desíti tisíc korun existují dobře použitelné notebooky ** Mohou plnit roli pracovního stroje i zařízení pro zábavu ** Nejlevnější použitelný notebook koupíte za pět a půl tisíce

16.  11.  2017 | Stanislav Janů | 53

Do 20 let nebude nikdo vlastnit auta, říká zkušený šéf několika automobilek

Do 20 let nebude nikdo vlastnit auta, říká zkušený šéf několika automobilek

** Bývalý šéf a expert z několika velkých automobilek se vyjádřil k budoucnosti tohoto průmyslu ** Do 20 let „nikdo“ nebude vlastnit auta ** Veškerá doprava bude řešená pomocí velkých logistických platforem

15.  11.  2017 | Karel Javůrek | 74


Aktuální číslo časopisu Computer

Otestovali jsme 5 HDR 4K televizorů

Jak natáčet video zrcadlovkou

Vytvořte si chytrou domácnost

Radíme s koupí počítačového zdroje