Vyhledávač Bing od Microsoftu budou propagovat Simpsonovi

Vyhledávač Bing od Microsoftu budou propagovat Simpsonovi

Internetový vyhledávač Bing bude ve Velké Británii propagovat populární kreslená americká rodinka Simpsonovi. Podle informací britského serveru Telegraph Microsoft investoval miliony liber do reklamní kampaně, která má zvýšit podíl vyhledávače na britském trhu. Na něj největší softwarová firma s Bingem vstoupila teprve před několika týdny, když s plnohodnotnou verzí vyhledávače expandovala ze Spojených států, kde konkurent Googlu funguje od loňského léta.

Reklamní spoty na Bing poběží vždy před a po vysílání dílu Simpsonových na britském televizní kanálu Channel 4 po dobu tří měsíců. Spot se objeví i během reklamní pauzy uprostřed vysílání. Videa prozatím zveřejněna nebyla, nicméně v nich mají účinkovat právě členové nejznámější rodiny světa, kterak využívají vyhledávač Microsoftu.

Velkolepé spustění Bingu v Anglii

Microsoft v Británii v rámci spuštění Bingu spustil obří marketingovou kampaň napříč televizními stanicemi, včetně Channel 4, ITV, Sky či Virgin. Spot „Bing and Decide“, který vychází z původních amerických verzí, ukazuje mladou ženu, která chce nalézt trasu v londýnském metru, ale od kolemjdoucích získává pouze zmatené informace. Bing pak má vše vyřešit a podat jediné správné řešení. Microsoft se přitom zaměřuje především na veliké televizní trháky, naposledy to byl zápas Ligy mistrů v kopané mezi Manchesterem United a AC Milán.

Softwarový gigant chce zvýšit podíl svého vyhledávače i mimo území Spojených států. Zde stihl za několik měsíců provozů povyrůst zhruba o 3 procenta – z 9 na 12, přičemž podíl sebral zejména Yahoo. Celosvětově však Bingu patří pouhá 3 procenta. Mimo jiné se ale počítá také s tím, že podíl naroste po kompletním nasazení vyhledávacího zázemí do Yahoo. Bing v plnohodnotné verzi funguje pouze v USA a nyní i Velké Británii. Uživatelé ostatních zemí se musí buďto spokojit pouze s novým vzhledem starého Live Search, případně si mohou přepnout region na některý z dvou fungujících.

Microsoft se k propagaci svých produktů skrze známé seriály neuchýlil poprvé. V rámci kampaně na Windows 7 nový operační systém propagovala další americká kreslená rodinka – Griffinovi (Family Guy).

Diskuze (16) Další článek: Wi-Fi lépe: Poraďte ostatním

Témata článku: Microsoft, Byznys, Internet, Vyhledávače, Bing, Anglie, Velká Británie, Spot, Virgin, Správné řešení, United, Mladý měsíc, Manchester, Vyhledávač, Channel, Simpson, Velká Británie, Family Guy, Reklamní kampaň, Bingo


Určitě si přečtěte

Proč teď nedává smysl kupovat notebook a kdy přijde ten správný čas

Proč teď nedává smysl kupovat notebook a kdy přijde ten správný čas

** Během pár týdnů přijdou na trh výkonnější notebooky ** Čím dražší notebook vybíráte, tím víc se vám změní nabídka ** Také lehké notebooky budou téměř herní

Tomáš Holčík | 52

10 mýtů a polopravd o bateriích, kterým možná ještě věříte

10 mýtů a polopravd o bateriích, kterým možná ještě věříte

** Kolem baterií a akumulátorů koluje řada mýtů, nepravd a polopravd ** Dnes vám devět z nich zkusíme vyvrátit na základě faktů ** Většina z nich totiž neplatí pro moderní lithiové baterie

Karel Kilián, David Polesný | 102



Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 12 bezdrátových sluchátek

Vyplatí se Apple z bazaru?

Test batohů pro notebooky

Vybíráme nejlepší sportovní hodinky