Všichni chtějí vypadat jako sociální síť, Spotify je další v řadě

Všichni chtějí vypadat jako sociální síť, Spotify je další v řadě

Na včerejší akci v New Yorku odhalil šéf a zakladatel Spotify, Daniel Ek, mnohé novinky, které v brzké době hudební službu obohatí. Kromě inovace designu tak Spotify čekají nové sekce a mnohem větší příklon k sociálním prvkům, tvrdí The Verge.

Mimo vyhledávání a rádia, jenž ve Spotify zůstává, jde především o sekce Discover, Collection a Follow, jejichž kombinace má překopat způsob, kterým se služba používá. Discover má působit jako stěna sociální sítě a aktualizovat zajímavosti a novinky od všech hudebníků a umělců, které sledujete v sekci Follow. Nejde tu jen o hledání nových skladeb, ale především o sledování událostí ze strany fanouška. Jedná se tedy o jakýsi sociální hub služby.

Sekce Collection pak funguje jako vaše personální knihovna, která uchovává všechny vaše skladby namísto několika seznamů, jak tomu bylo doposud. Jak tvrdí Daniel Ek, Spotify je nejlepší ve chvílích, kdy přesně víte, co chcete poslouchat. Právě proto byly inovace upřeny na zjednodušení vyhledávání oblíbených skladeb a propojení posluchačů s umělci. Všechny inovace by měly být spuštěny na začátku roku 2013.

Podobnou změnou prošla tento týden i hudební služba SoundCloud, která se podobou rovněž přiblížila sociální síti a stejným směrem se vydalo i YouTube.

Diskuze (18) Další článek: YouTube opět mění vzhled, vypadá jak sociální síť

Témata článku: Web, Sociální sítě, Hudba, filmy, seriály, Spotify, Hudební služba, Daniel, Soundcloud, Discovery, SoC

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší