Všechny edice Windows Vista budou distribuovány na jediném DVD

Diskuze čtenářů k článku

xx123x  |  19. 09. 2006 08:12

widle patri do hnoje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rampouch  |  19. 09. 2006 09:00

Nekdo si poridi zenskou na to aby mu delala dobre. No a nekdo se udela pri CTRL+C a CTRL+V.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xx123x  |  19. 09. 2006 08:11

widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje widle patri do hnoje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fíkovník  |  18. 09. 2006 21:50

Už se těším jak se na internetu objeví patch, který vám dovolí nainstalovat jakoukoliv edici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A  |  18. 09. 2006 21:21

Svoje PC mám totiž natolik rád, že si ten spam tam nenahraju ani zdarma. Windows je ten nejhloupější OS co existuje. Bohužel se za hloupost tvrdě platí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman, Trashman  |  18. 09. 2006 18:03

o systému, který je pořád ve stádiu Bety. Dokuď to nebude dokončené, tak tyto rádoby vtipné informace uložte k ledu. Jinak samozřejmě chápu, že peníze za reklamu Microshitu nesmrdí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redsnake  |  18. 09. 2006 22:39

v patek vysla RC1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  18. 09. 2006 23:34

Je to ale pořád beta, jak si přečtete červeně na oficiální stránce Visty:
http://www.microsoft.com/windowsvista/getready/preview.mspx
"This is beta code"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Golem II  |  18. 09. 2006 17:14

"Microsoft začal tento týden postupně informovat prodejce o způsobu dodávek Windows Vista. Ta budou dodávána na jediném DVD médiu společném pro všechny plánované edice." - Ne, ze bych chtel kritizovat, ale je sice mozny, ze MS zacal informovat prodejce teprve tento tyden, ale jinak se tahle skutecnost vi uz aspon rok (poprvy jsem to tusim tenkrat cetl na www.msfn.org), takze ten nadpis je tady opravdu v cas :].

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grafik  |  18. 09. 2006 17:20

A prave preto, ze to bolo uz pred rokom, mnohi na tento fakt uz urcite zabudli, tak im Zive.cz chcelo osviezit pamat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Golem II  |  18. 09. 2006 18:02

Hehe, jj, opakovani matka moudrosti :]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pit~o  |  19. 09. 2006 08:33

Skor by som povedal ze: Opakovanie je matka sklerotikov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grafik  |  18. 09. 2006 17:10

A piratske verzie budu oznacovane ciernou a distribuovane spolu s bezplatnym key generatorom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobr  |  18. 09. 2006 15:19

Jak budou Windows instalovat velci vyrobci PC? Zda se ze z DOSem, Novellem, potazmo FAT32 je definitivne konec. Nemyslim si, ze budou sypat OS na nekolik set PC denne z DVD medii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cassul  |  18. 09. 2006 18:44

Tak jako dosud. Copak myslis, ze u HP nebo u Aceru nekdo sedi a prehazuje placky? To se instaluje uplne jinak, cele image disku najednou vcetne ovladacu, aplikaci a podobne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hidden  |  18. 09. 2006 20:27

No u Aceru bych se nedivil nicemu :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jim75  |  18. 09. 2006 14:08

A to tam buda pro každou edici 32-bitová i 64-bitová verze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vikuk  |  18. 09. 2006 14:23

A oni už ví co to je 64-bit ? Pochybuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snake  |  18. 09. 2006 14:44

Hehe, to je přeci jasný, 64 bitů je 2x32, čili 32bitovej operační systém běžící na dvoujádrovém procesoru... Nebo nedejbože dokonce přímo dvou procesorech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 09. 2006 14:49

http://www.microsoft.com/windowsxp/64bit/default.mspx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Gentleman  |  18. 09. 2006 15:21

Nemyslím si. Díky novému instalačnímu formátu WIM (pokud si ten název nyní nepletu), lze sice na disk dostat několikero verzí a zároveň výrazně zjednodušit instalaci, ovšem i přesto se domnívám, že 32bit a 64bit edice budou odděleny. I když na druhou stranu se logické zdá, že pokud si koupím 32bit verzi a následně budu chtít tu samou, ale 64bit, pak by to mělo jít se stejným s/n, ale jak známe MS, myslím, že to bude brát jak dva různé produkty - zaplať za 32bit a když budeš chtít 64bit, tak si ji kup znovu...
 
Jak ale říkám, nejsem si tím jist - ale celkem bych to očekával...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jen-tak, Jen-tak  |  18. 09. 2006 19:28

nebude.. teda apson podle asi mesic, dva, starych informaci budou 32 i 64 bitove edice na stejnem mediu a budes si moci vybrat zdali chces takovou ci makovou verzi .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Gentleman  |  18. 09. 2006 20:18

V tom případě by to bylo jen dobře, ale přeci jen se mi to nezdá. Vzhledem k tomu, že MS distribuje 32bit jako asi 3GB velké ISO a 64bit jako 4GB ISO, tak to těžko nějak zkloubí do jediného DVD... No i když vlastně na lisované dvouvrstvé--- možná to i bude pravda....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Houston  |  18. 09. 2006 23:51

Nie, v skutocnosti budu dve DVDcka. Jedno 32bitove a druhe 64bitove.
Pri vsetkych ediciach (okrem Ultimate) si treba pri nakupe vybrat medzi 32/64 bit.

Jedine verzia Ultimate bude mat v krabici obe DVD (32 aj 64 bit).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank, MM_tank  |  18. 09. 2006 13:29

Hned jsem zajásal nebude potřeba shánět různé cracklé edice vyjde to na jednom cdčku a upírátí se to taky snáze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
crack2U  |  18. 09. 2006 13:45

Tak to je super, Bill nám to zjednodušil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
q  |  18. 09. 2006 13:56

a piratská verze bude mít určite jeste vymozenost - nabídku kterej typ systemu chci instalovat
ultimate, home, bussines atd.. aby jsem pak nemusel louskat kterej klič je ten spravnej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NoName  |  18. 09. 2006 14:17

Ale nebuďte naivní, co si asi myslíte, že způsobovalo nedodělky a zpoždění Visty? Kvůli tomu, že se většina kapacit stáhla v první řadě na rozesetí a zaplevelení toho budoucího superskvělého systému všemožnými bonzáckými rutinami na ověřování (ne)legálnosti, tak nezbyly síly na programování a ladění vlastních funkcí OS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hidden  |  18. 09. 2006 20:26

Ty jsi chuj... budes se divit ale navzdory tomu co ti cpou media Windows XP (ani zadne jine) neobsahujou zadny spyware jak se vzdycky cas od casu nekde doctu a nemaji ani zadne bonzacke rutiny - Windows Genuie Advantage nebonzuje, pouze brani ve stahovani nekterych veci a je trochu otravny pri startu. Ale to se te samozrejme netyka, protoze mas urcite Windows legalne koupene a tyhle problemy nemas no a pokud jo tak si nestezuj ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivdo  |  18. 09. 2006 21:20

tak si posnifuj co vsecko se ti konekti na net, nebo pokracuj ve sladkém spanku ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rampouch  |  19. 09. 2006 08:56

To ze se neco konekti na net, neznamena ze to posila nejaka citliva data data. Zajimave je, ze nejvice o bezpecnosti woken mluvi ti, kteri maji vsechno na disku cracknute a neresi co o nich sbiraji vsechny ty zarucene hodne keygeny, patche a upravene EXE pro obejiti StarForce apod..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kozuch82, kozuch82  |  18. 09. 2006 12:59

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno  |  18. 09. 2006 13:26

Ne, naucime se cesky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nic.Nebude, Nic.Nebude  |  18. 09. 2006 15:10

A zacneme trebas tim, ze se zkusime podepsat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AndyF1  |  18. 09. 2006 12:44

N - ako nekupovat ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noname  |  18. 09. 2006 12:19

tak nějak nechápu. Jedna verze a budou se lišit barevnými kódy? Tak pak už to moc jedna verze nebude. Nebo jako to, že bude všechno úplně stejné včetně DVD, jen bedna bude mít jinou barvu a kód, podle kterého systém pozná, jako co se má hlásit?
Ať tak či onak, výroba jednoho DVD při takových objemech i s těmi jejich zabezpečeními pomocí hologramů bude tak půl dolaru a když ta linka bude mět udělat milion jedněch, nebo po 200 tisících u pěti, tak výsledný rozdíl bude tak možná 5 centů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cassul  |  18. 09. 2006 12:24

Jednodušší logistika. Fabrika bude bouchat pořád jedna DVD, dávat do krabic a podle požadavku trhu se na ně bude operativně lepit barevná samolepka s produktovým číslem té či oné verze.... No a podle čísla zadávaného při instalaci se nainstaluje i verze software....
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cassul  |  18. 09. 2006 12:24

Jednodušší logistika. Fabrika bude bouchat pořád jedna DVD, dávat do krabic a podle požadavku trhu se na ně bude operativně lepit barevná samolepka s produktovým číslem té či oné verze.... No a podle čísla zadávaného při instalaci se nainstaluje i verze software.... Tak
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Fiala, Jan Fiala  |  18. 09. 2006 13:16

Ted se ti Windows taky lisi barevnymi kody - WinXP proff jsou modre, WinXP Home zelene, ...

Budes mit jednu krabici, jedno DVD. Jedina odlisnost bude s/n, ktere muzes dodavat zvlast, popr. nalepene na krabici.

Nainstaluje se ti ten system, ke kteremu mas s/n.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  18. 09. 2006 11:42

Myslím, že to je krok správným směrem.. Snížit náklady.. Ale pak by se měla snížit cena.. Nemyslíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dick Steel  |  18. 09. 2006 11:47

No to asi ne..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcus de Tycho  |  18. 09. 2006 11:34

Spise by mela obsahovat poradnou instalacni utilitu, diky ktere si zvolim, zda WMP, MovieMaker, Messanger chci nebo ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wysky  |  18. 09. 2006 13:05

Poradnou instalacni sablonu v produktu od MS? Kde to zijete?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hidden  |  18. 09. 2006 20:21

Windows PE? Proc by ne? Imho to ze si kazdy BFU nemuze zvolit co v systemu chce povazuju za plus protoze proste NEVI co potrebuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal zobec  |  23. 09. 2006 22:36

Víte vy vůbec k čemu jsou Windows PE? Řekl bych, že ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor