VMWare podporuje 3D akceleraci v Mac OS X

Diskuze čtenářů k článku

Tomas Vesely  |  02. 03. 2007 10:27  | 

A co alespon napsat, ze se jedna akceleraci virtualni masiny Windows XP na Mac OSX?
Takhle bez vetsiho zamysleni nevim, co na cem se vlastne emuluje, jen to, ze nekde mezitim je MAC OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gadgets, Gadgets  |  02. 03. 2007 10:39  | 

Myslím, že je vše dostatečně patrné a že zdejší čtenáři nejsou hloupí. Je běžně známé, že VMWare je virtualizační nástroj, který - pokud běží na Mac OS X a emuluje DirectX (a umožňuje spustit Windows 3D Mark2001 a spoustu Windows her), zcela logicky podporuje Windows XP. A pro čtenáře, kteří chtějí vědět víc je určen odkaz na původní zprávu s kompletním popisem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*  |  02. 03. 2007 13:52  | 

necitim sa byt nejako hlupy, ale - VMWare podporuje 3D akceleraciu v MacOS X - pre mna znamena, ze si nainstalujem hocikde (nie len na wxp) VMWare, do neho do virtualnej masinky MacOS X, a v nom budem mat umoznenu podporu 3D - ono to totiz vobec nie je take samozrejme, ze ak je na hostovi karta ktora ho podporuje, dokaze ju VMWare "preniest" do guest systemu. takze nazov hovori opak toho co je pisane v clanku. cize keby som sa v tom nevyznal, tak si myslim ze directx je nejaky 3d subsystem v macosx, ktory doteraz neslo rozbehat vo virtualnej masine.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NoName  |  02. 03. 2007 17:36  | 

emulacia DirectX neexistuje, ze, emuluje sa nejaka karta co podporuje DX8.1 , resp. nejaky wrapper...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muff  |  02. 03. 2007 20:14  | 

Skutecne hustej nadpis: "VMWare podporuje 3D akceleraci v Mac OS X". To mi zni, jako kdyby dosud 3D akceleraci chudak OS X nepodporoval a konecne ji prinasi VMWare . No nic - jde o emulaci DirectX pod virtualnim strojem Windows XP bezicim v OS X. Cili prelozeno pro ty stastnejsi, kteri maji Intel Macy s OS X: Abyste si zahrali starsi hry pro Windows, ktere si vystaci s DirectX 8.1, tak nemusite Maca rebootovat do Windows, zahrajete si je primo z OS X bez ztraty vykonu emulaci pod virtualnim strojem od VMWare! Budoucnost uz neni co byvala, vazba aplikace-OS je stale slabsi a muzete stale pohodlneji pouzivat jen vas oblibeny operacni system bez nutnosti rebootu kvuli proprietarni aplikaci napsane pro jiny OS.. Cili uzivatel OS X nebo ne, tohle je skvela zprava pro vsechny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  02. 03. 2007 11:44  | 

No, kdyz uz jsou v tom, tak by bylo good to dokopat az k DirectX 9.0c, ktery je ve vetsine novych veci. Jinak je to hodne dobra zprava. Nekterym to usetri par rebootu pres bootcamp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivdo  |  02. 03. 2007 14:20  | 

Ale to pravé ořechové bude až backport DirectX10 pro WinXP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muff  |  02. 03. 2007 20:24  | 

Proc jako? Ted by myslim byli vsichni stastni za DX 9.0c. Vy mate nejakou oblibenou hru co bezi jen pod DX10? Obavam se, ze to moc uzivatelu tohoto software netrapi. Myslim ze VMWare nemusi spechat. Male krucky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zzamysleny, zzamysleny  |  02. 03. 2007 21:22  | 

vzhledem k tomu ze backport dx10 do win xp nebude, tak se toho praveho orechoveho nejspis nedockate.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MACHR  |  02. 03. 2007 12:16  | 

tohle bylo aktualni tak pred peti lety. s moznoszmi virtualizace uz takovyhle kraviny resit nemusej, zbytecne vyhazujou prachy. ale kdyz to nekdo koupi (nejaka socka s INTELEM, co virtualizaci nepodporuje).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  02. 03. 2007 12:25  | 

Tak nam machre prozrad jak jinak nez pres WMWare a Parallels rozbehat v MacOS X Windows, tak aby mezi obema systemy fungoval drag'n'drop, copy'n'paste apod. Jinak tyhle produkty samozrejme pouzivaji virtualizacni technologii na procesoru pokud je dostupna, coz u Apple stroju je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MACHR  |  02. 03. 2007 14:20  | 

LOL, jdi si slepovat domečky z ábíčka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Voty, Voty  |  02. 03. 2007 15:23  | 

Hmm, tak asi pujdu taky lepit domecky, neni mi totiz vubec jasne jak toto podpora virtualizace v procesoru resi. To myslite, ze nechate oba dva systemy pristupovat zaroven ke graficke karte? Hmm, tak to pak hodne stesti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivdo  |  02. 03. 2007 14:28  | 

Pokud by MacOS nepřešel na platformu Intel tak my se žádná podpora DirectX nekonala. Tohle by byla zajímavá zpráva pokud by to chodilo na PowerPC G5

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muff  |  02. 03. 2007 20:21  | 

Pod PowerPC jste bohuzel odkazan na emulaci, tam ale tusim neni podpora 3D akcelerace vubec. Jinak vecna slava PowerPC, bude nam chybet hlavne ten Velocity Engine. Je to skvela architektura a skoda zaniku verze pro osobni pocitace ale kdo chvili stal jiz stoji opodal a to si jediny zakaznik IBM v danem segmentu (Apple) nemohl dovolit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 20 procesorů

Srovnání 15 True Wireless sluchátek

Vyplatí se tisknout fotografie doma?

Vybíráme nejlepší základní desky