Veřejná betaverze Internet Exploreru 7 v prvním čtvrtletí 2006

Diskuze čtenářů k článku

rejca  |  09. 12. 2005 21:58

Vsichni jsou zvedavy jak IE7 bude podporovat standarty, ale stejne vyvojari furt budou muset optimalizovat na IE6 jeste hoooooooooodne let. Bohuzel. Win98 a 2k muze na IE7 zapomenout...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Tomeš - ptomes@gmail.com  |  10. 12. 2005 10:06

Uživatelé Windows 95/98/ME/2000 mohou skutečně zapomenou na IE7 (nic jiného jim v tomto směru ani nezbývá), ale mohou si jednoduše nahrát a používat srovnatelné či mnohem lepší prohlížeče:

Flock, K-Meleon, Mozilla Firefox, Mozilla/Seamonkey, Netscape, Opera

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  10. 12. 2005 10:21

Kéž by na IE7 zapomněli všichni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rejce  |  10. 12. 2005 18:51

Myslel jsem to spis z pohledu weboveho vyvojare. I kdyz IE7 zlepsi dodrzovani standartu, tak budu muset optimalizovat stale i na IE6 - s ktereho je mi spatne, dela si co chce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zizala  |  09. 12. 2005 12:47

jako napr. css1, css2, css3, xhtml, alpha transparence png, dom atd ???
to asi tezko, ale zato to bude mit super vyvedeny ikonky a bude to vyrazne vic robustni a skalovatelny !!!
jeste, ze mame firefox ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  09. 12. 2005 12:51

CSS1 je, CSS2 bude, CSS3 ne, xhtml ano(ale ne application/xhtml+xml), alpha transparence png je v beta1, dom nevím. Tabbed browsing ano.
Sice jsem uživatelem Opery, ale už se na nové IE těším. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zizala  |  09. 12. 2005 13:27

no a to je prave ta vec. zkousel jste nekdy neco psat podle standardu ? napr. prave css ? ladil jste nekdy napr. okraje objektu (napr. tlacitek zaskrtavatek a tak )? v IE neni pixel sem a tam zadna mira, nastavite 0px a je tam 1mm siroka dira. A takovejch pripadu mam jen ja desitky. Takze implementace css v ie NENI !!! Je to castecna podpora podle toho, jak se to ci ono zrovna podarilo. Vyvoj IE zatuhnul nekdy pred 5ti lety a od ty doby je to jen a jen bastl :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  09. 12. 2005 13:33

to je sice mozny, a asi i pravda, ale staje nejpouzivanejsi ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXX  |  09. 12. 2005 14:23

Protože internet taky používá spousta troubů kteří ani přesně neví co je to prohlížeč a proč ten počítač nefunguje když je vytaženej ze zásuvky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  09. 12. 2005 15:11

a proč by je takový věci měli zajímat? jenom pro to, že něčemu nerozumí jsou to troubové?
Když ty třeba zajdeš k doktorovi, tak se ti taky nesměje, že seš trouba, že by si neuměl ani vyoperovat slepý střevo a že nevíš jaký účinný látky obsahuje paralen...
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kotyz  |  09. 12. 2005 15:52

nikdo nerika ze musi byt clovek genius, staci nebejt blbej a mit aspon minimalni znalosti.
ze internet neznamena jen www.
a v paralenu je ucinna latka paracetamol, to vim ikdyz nejsem zadnej doktor, a to slepy strevo,
to uz je tak trochu mimo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IgorK, IgorK  |  09. 12. 2005 17:53

a co znamena internet, rad sa necham poucit. ja tiez pouzivam IE a za blba sa teda nepokladam.
p.s.:uz mi s tymi vasimi zvastami zacinate dobre liezt na nervy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeCh, JeCh  |  09. 12. 2005 21:51

Pokud pou69v83 IE a nepova6uje3 se za blba , tak bych rád věděl proč. Jediné rozumné důvody vidím v tom, že
1) Internet používáš minimálně
2) Navštěvuješ nějaký záhadný IE only stránky, kterých je naprosté minimum
3) Jsi líný naučit se cokoliv nového

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeCh, JeCh  |  09. 12. 2005 21:55

Sorry za tu češtinu - a mimochodem už tu zase zlobí ASP. Při odeslání mi hlásí chybu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IgorK, IgorK  |  09. 12. 2005 22:40

rad neodpovedas na otazky a sam ich rad davas. predsa len by som si rad vypocul tvoje vysvetlenie internetu. preco pouzivam IE som tu uz neraz vysvetloval, ale najskor si tu novy. je este aj iny dovod, ktory je u mna podstatny. nerad komunikujem s ludmi, ktory sa spravaju arogantne a ty medzi nich patris. nenazvem ta blbcom, aj ked to mam chut urobit. ak ta to potesi, tak pouzivam aj FF aj Operu aj Mozillu a som profesional.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IgorK, IgorK  |  09. 12. 2005 22:43

dam to pre istotu aj sem:
teraz som si vsimol, ze nie si povodny autor, tak nasledujuce odvolavam: "nerad komunikujem s ludmi, ktory sa spravaju arogantne a ty medzi nich patris. nenazvem ta blbcom, aj ked to mam chut urobit."
este raz sorry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  10. 12. 2005 11:28

Trpíš rozdvojením osobnosti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IgorK, IgorK  |  10. 12. 2005 14:40

uz ti niekto povedal, ze si byvas otravny? ak nie, tak ti to hovorim ja. a to som na teba este mierny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  10. 12. 2005 18:14

Igore, ty kluku ušatá, asi mi to už někdo v životě řekl a klidně buď i drsnější, pokud si potřebuješ ulevit; nejsem z cukru a taky si neberu servítky, to přece víš. Uznej, že pokud někdo odpovídá nadávkou na svůj vlastní příspěvek, působí to dost zábavně. Ty ale zřejmě opravdový smysl pro humor postrádáš - to je dobré vědět.

BTW. Doufám, že vynadáš i svému kámošovi Astorovi, až bude prudit pod nějakým článkem, namísto toho, abys házel smajlíky pod ty jeho (často) slaboduché výplody.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IgorK, IgorK  |  10. 12. 2005 18:36

1., ok. takze moc velkou inteligenciou nevynikas, ked ti unikol tento vyznam: "dam to pre istotu aj sem: ...", ale u teba nic nove
2., suhlasim s tebou, ze Astor to obcas prehana, ale aspon to obcas podava zabavnou formou a keby nebolo teba a tebe podobnych, tak o Astorovi ani nevies.
3.,neviem ako u teba, ale moj cas je velmi drahy(financne) a nemam chut s nim mrhat s kadejakym fanatikom.
ciao.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  10. 12. 2005 19:15

No, jestli považuješ konkrétně mě za fanatika, tak to máš deficit inteligence sám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  10. 12. 2005 18:22

Ty brďo, té signatury jsem si nevšiml. Zdá se, že jsi fakt ubožák; párkrát jsem tě přátelsky setřel, ale takhle drsně jsem se do tebe nenavážel a snad ani do nikoho jiného tady. Zkazil jsi si, chlapče, reputaci, měl jsem o tobě o trošku lepší mínění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IgorK, IgorK  |  10. 12. 2005 18:37

spravam sa slusne ku ludom, ktori sa slusne spravaju ku ostatnym.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  10. 12. 2005 19:09

Ke všem asi ne. Ale to už je fuk, mazej vydělávat a nezdržuj se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IgorK, IgorK  |  10. 12. 2005 20:00

dam ti este jednu radu. ked reagujes na signature, tak to aj cituj, lebo podpis mozem zmenit a uz ani sam nebudes vediet, na co si reagoval. btw., uz som ho zmenil, lebo zas az taky blby nie si, bola to len vystraha. otravny a vtieravy ale ostava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  10. 12. 2005 20:41

No, vidím tam furt tu starou signaturu, kterou citovat nehodlám. Ale zkusím ti věřit, že jsi to změnil a že to server tahá někde z cache. Na oplátku přiznám, že tento týden jsem byl o něco kousavější, než bylo nutné a možná jsem i řekl něco nehezkého. Nedostatek spánku, stres atd. Většina těch věcí je ale vyprovokovaných, což možná nevidíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IgorK, IgorK  |  10. 12. 2005 21:25

ok, nebudem uz do teba rypat, len mi uz poriadne zacina vadit ta anti MS moda a ty si mi prisiel do cesty. tiez som mohol reagovat inac a teraz ma to aj trochu mrzi. btw., vsimol si si, ze mas v kazdom prispevku posledne slovo. nic v zlom, len je to zaujimave.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  10. 12. 2005 21:54

OK, co jsme si, to jsme si, taky jsem to myslím přehnal, takže sorry. Zjistil jsem, že si na Živě chodím už víceméně jenom zaflejmovat; dřív jsem třeba hodně lidem radil, ale teď už moc mně blízkých témat nevidím; chodím sem čím dál tím méně často. Microsoft nemám rád pro jeho praktiky, ale zase uznávám, že šel aspoň částečně svojí cestou a něco světu dal, ikdyž jsem založením spíš *nixář. OK, dám mu týden hájení nebo klidně do konce roku, stejně jsou ty diskuse o ničem, je to jenom zvyk.

Jak je to s tím posledním slovem nevím, ale máš pravdu, často ho mívám; vzpomínám si ale na pár diskusí v poslední době, kdy jsem ho neměl. Možná je to částečně tím, že mám často pocit, že ještě dlužím někomu vysvětlení a u flejmů je to tím, že bývám hodně zlý a někdy možná i docela nápaditý a málokdo to ustojí. Ale nikoho se nesnažím totálně rozdrtit jako osobu, aspoň doufám, protože jsem v podstatě dobrák a dlouhodobě se snažím s každým vycházet.

Teď můžeš ještě něco napsat, ať zvrátíš statistiku, už jsem zticha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IgorK, IgorK  |  10. 12. 2005 22:36

ja som tiez vyrastal na unixoch a aj moj prvy program v C bol pre unixy, ale nemam potrebu napadat ine systemy a urcite uznas, ze je to aj zbytocne mrhanie casu. niekedy tiez vybuchnem alebo zbytocne flame-ujem, lebo uz mi obcas ta anti MS moda lezie dobre na nervy, ale tak to uz v zivote chodi.
co sa tyka tvojho posledneho slova, nemas pocit, ze to niekedy nie je tym, ze mas pravdu, ale dotycny si urobi nazor, ze to nema vyznam? netvrdim, ze taras blbosti, ale podla mna si dost tvrdohlavy a obcas svoju pravdu presadzujes za kazdu cenu.
kludne este napis, ak este potrebujes nieco dodat ku tomuto prispevku.
ja to nakoniec uzavriem nejakym smajlikom, aby som ti zlepsil statistiky.
ciao

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  10. 12. 2005 23:08

Víš co, s tou mojí pravdou se to má tak, že já se budu raději dva dny hádat, než dospěju k názoru, že pravdu nemám a myslím, že to dokážu i uznat (když by se ten druhý předčasně neodmlčel, tak skoro určitě), než s někým dojdeme k názoru, že se dohodnout nemůžeme nebo než ten druhý uzná, že pravdu jsem měl já. Já se nebudu hádat s nikým do krve, jestli jsou hezčí brunety nebo blondýny, jestli je Plzeň lepší než Budvar nebo jestli je Linux lepší než Windows (ty flejmy jsou obyčejně trochu o něčem jiném). Ale u věcí, které se rozhodnout dají nebo se na ně alespoň dá udělat poučený názor, mám tendenci to rozebrat do důsledků - nemám rád relativismus ve věcech, které považuju za rozhodnutelné. Jasné je i to, že se mezi těmi rozhodnutelnými a nerozhodnutelnými věcmi špatně rozlišuje, je tu otázka rozdílného jazyka (nemyslím teď švédštinu nebo mongolštinu, ale způsob, jakým rozumíme pojmům), rozdílného kulturního okruhu jednotlivých lidí apod.

Že ne každý chce hrát tuhle hru na tolik kol jako já, je mi vcelku jasné. A připouštím možnost, že se mnou třeba nechce někdo diskutovat, protože si myslí, že to nemá cenu, že jsem vůl apod. Myslet si může každý, co chce a já si také o každém dělám obrázek podle sebe - to nikdo nemůže nikomu vzít.

Měj se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IgorK, IgorK  |  11. 12. 2005 00:06

s pravdou to je velmi zlozite, pokial to nie je 2+2. len malokedy clovek zlozitu vec vyjadri exaktne a skor to vedie ku filozofickym uvaham a zbytocne sa obera o cas. aspon ja som dosiel k tomuto nazoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeCh, JeCh  |  11. 12. 2005 00:11

Na otázku jestli je lepší Plzeň nebo Budvar je přeci naprosto jasná, exaktní a nezpochybnitelná odpověď že Plzeň

Jinak k tej anti-MS módě. Nemyslim si, že to je móda, MicroSoft prostě plno lidí nemá rádo a neni to jenom kvůli tomu, jakym způsobem se chovají na trhu. Každá firma chce urvat co se dá a vydělat co nejvíc. MS neni výjimkou. Ale antipatie k MS mají lidi i často kvůli osobní zkušenosti s MS produkty. Já třeba tak poloamatérsky dělam internetový stránky a když kvůli lenosti nebo neschopnosti programátorů MS musim dva dny řešit jak udělat něco aby to fungovalo v MS IE, když to všude jinde funguje bez problémů, tak potom si myslim, že mam právo být na MS naštvanej. Když třeba automatický aktualizace mýmu kolegovi v práci restartovaly počítač s rozdělanou prácí, nemá důvod bejt nes*anej?

Teď jsem se třeba pustil do SVG - napíšu, vyrobim, zkusim FF - je to OK, zkusim Operu 8.5 - problém s překrývánim, tak zkusim Operu 9 TP a je to tam už OK. MS IE smoazřejmě SVG neumí (a ani IE 7 nebude umět) a potřebuje na zobrazení plugin. Jenže ani s nim to nefunguje, respektive občas jo a občas ne. 2 dny zkoušim a pátram a potom zjistim, že MS IE zobrazí vložený SVG jedině s tagem "embed" u Adobe pluginu, ale u Corel pluginu to jde i s "object". Snad nemusim dodávat, že tag "embed" oficiálně vůbec v (X)HTML neexistuje. To jsou radosti co? A potom mam mít rád Microsoft a Adobe. I když Adobe mi zase až tolik nevadí, plno jejich programů a formátů uznávam (Photoshop, SVG nebo PDF).

Strejně tak nemam rád SONY, Apple a Telekom. Jsou to firmy, které mě osobně nějak naštvali a způsobili mi problémy. Nebo je nemam rád za to, jak se chovají. Přitom netvrdím, že v minulosti třeba nepřišly s něčím novým a nepřispěly vývoji. Apple, SONY i Microsoft toho jistě plno užitečnýho pro svět vymysleli. Ale dneska by z mého pohledu udělaly nejlíp, kdyby se zahrabaly do hlíny a přestali existovat.

To že nemam rád MS je hlavně danný dvěma věcma:
a) Mým pohledem na intelektuální vlastnictví - příliš ho neuznávam. Netutlam si to co vim pro sebe, pokud něco vim, tak to řeknu a pomůžu ostatním. Tak se chovam já a očekávam to i od ostatnich.
b) Je to osobní zkušeností. S programama MS nemam dobrý zkušenosti, jediný co uznávam a používam jsou Windows XP.

Naprosto nejhorší zkušenosti mam s MS IE, považuju ho za nejhorší komerční program, kterej jsem kdy viděl. Nevim kolik z vás kdy dělalo internetový stránky a kolik víte o CSS, pozicování atd. Ale to co předvádí MS IE prostě nemá obdoby. A opravdu to neřikam proto, že to je moderní názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IgorK, IgorK  |  11. 12. 2005 01:46

tak ti nechces, aby som ti vylepsil statistiky. ok, tak len v kratkosti. nemozes posudzovat kvalitu MS produktov iba podla MS IE. ma kopu dobrych produktov ako MS SQL server, Visual studio, MS office, .NET technologie. je sice pravda, ze IE je uz riadny starous, ale ak sa dobre pamatas, tak jeho vyvoj zastal, ked sa MS dostal niekedy pred 4 rokmi do podobnej situacie ako teraz z WMP a to ze ho mal odstranit z win. odvtedy nan uplne sere. vtedajsej dobe to bol dobry prehliadac a filtre su este stale dobra feature, ktoru teraz nahradza SVG. este co sa tyka roznych vlastnych standardov, tak napr. obdobu collection all v IE mal aj Netscape, len uz si teraz nepamatam meno. kazdy si robil standardy podla seba. btw., nebudeme tu uz dalej chatovat, mozme to rozobrat aj cez ICQ alebo ICG ako vravi Hebmilo. moje cislo mam v profile, tak ak chces, tak kludne napis.
ciao

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  11. 12. 2005 09:04

To jsem nebyl já, člověče, přečti si příště kolonku autor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IgorK, IgorK  |  11. 12. 2005 10:52

aaa, sorry, bolo uz vela hodin a nikoho ineho som uz necakal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  10. 12. 2005 23:13

Ještě dodám, že feedback vždycky oceňuju, pokud to není zlomyslné urážení apod. Takže i s tou tvrdohlavostí apod. jsou to pro mě cenné podněty. Přeju hezký zbytek víkendu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IgorK, IgorK  |  10. 12. 2005 23:47

ok. aj tebe prijemny zbytok vikendu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IgorK, IgorK  |  09. 12. 2005 22:42

teraz som si vsimol, ze nie si povodny autor, tak nasledujuce odvolavam: "nerad komunikujem s ludmi, ktory sa spravaju arogantne a ty medzi nich patris. nenazvem ta blbcom, aj ked to mam chut urobit."
este raz sorry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tulpik  |  10. 12. 2005 12:19

Mno, mozna by ses za nej povazovat mel zacit. Nikdo nerika, ze si blb za to ze pouzivas IE, ale za to, ze se tak proste vyjadrujes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tulpik  |  09. 12. 2005 15:53

Ano, presne tak sou to troubove, takovej clovek by za komp vubec nemel mit pravo sedat, kdyz nema clovek ridicak, taky nema pravo ridit auto, tak to proste je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IgorK, IgorK  |  09. 12. 2005 17:55

tulpik je ekvivalent tulpasa? asi, lebo sa tak spravas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p  |  11. 12. 2005 16:59

>Když ty třeba zajdeš k doktorovi, tak se ti taky nesměje, že seš trouba,
>že by si neuměl ani vyoperovat slepý střevo a že nevíš jaký účinný látky obsahuje paralen...

A proto jdu za nim a nesnazim se stourat sroubovakem v levy chlopni nebo zrat prasky, ze sem je nasel v lekarne uz "nainstlovany".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IgorK, IgorK  |  09. 12. 2005 17:58

ty pri svojej inteligencii nikdy na to neprides, preco je IE najviac pouzivany. a ver tomu, nie je to blbostou uzivatelou. byt tebou, zacnem sa predovsetkym venovat vlastnej blbosti, truhlik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nxt  |  09. 12. 2005 14:41

ss css je problem, ale v quirksmodu bezi i IE6 relativne stabilne....az na par neprijemnych drobnosti..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  09. 12. 2005 16:41

COže? snad naopak ne? Ve strict módu jede celkem slušně, ale v quirk módu si dělá layout jak ho to napadne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowgaR  |  09. 12. 2005 18:27

velmi nesledujem IE7 blogy, mozes mi hodit info preco ani tentokrat nebudu podporovat mime type application/xhtml+xml?

rad by som vedel kde je pes zakopany

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nxt  |  09. 12. 2005 14:19

alfa png uz bezi v Beta1
css2.1 ma byt plne podporovano ve verzi Beta2 - coz je ta o ktere hovori tento clanek.
to by se melo tykat i doplneni standardni DOM metod

Hlavne doufam, ze vyresi refresh stylu DOM elementu. V soucasne chvili, kdyz clovek prenastavi napr. velikost DOM elementu ve strance, tento element, vsechny jim ovlivene, vcetne vsech dcerinych elementu se znovu nacitaji - potud by to bylo logicke - ale v pripade, ze jsou k temto elementum prirazeny obrazky - Explorer je zacne vsechny znovu stahovat ze serveru. Spravne uhozena metoda - zvlast pro dynamicke aplikace...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeCh, JeCh  |  09. 12. 2005 21:54

Plná podpora CSS 2.1 je hodně odvážný tvrzení. Uvidíme, mám svoje stránky o kterých jsem přesvědčený, že v IE fungovat nebudou, přestože jsou validní XHTML+CSS2 a fungujou v FF, Opeře i Safari.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
seeef  |  09. 12. 2005 23:38

muzes pls hodit odkaz ? rad bych se na ty stranky mrknul

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeCh, JeCh  |  10. 12. 2005 11:21

Jasně, je to http://jech.webz.cz/. Dole v zápatí je přepínač 2 stylů - klasický a s fixním menu. Ten s fixním menu nefunguje v IE. Pokud se připojíš s IE, tak se zvolí jako výchozí klasický třísloupcový layout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_hju_  |  09. 12. 2005 12:35

hodte nekdo odkaz na stazeni.... z p2p mi to nece jet...:( ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Junior  |  09. 12. 2005 11:26

Bude verzia pre Win 98?
Pochybujem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IgorK, IgorK  |  09. 12. 2005 11:40

vsak to uz sa pisalo velakrat, ze ie7 bude len pre XP a Vistu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tulpik  |  09. 12. 2005 12:14

A naco prosimte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor