VanillaDesk na náš trh nedávno uvedla Service Desk software sloužící k efektivnímu řízení IT služeb. Ten je díky konceptu Software as a Service stále populárnější.
Společnost VanillaDesk (www.vanilladesk.com) na náš trh nedávno uvedla Service Desk software sloužící k efektivnímu řízení IT služeb. Ten se nyní i díky zvolenému konceptu Software as a Service (SaaS) stává stále populárnějším jak mezi interními odděleními IT, tak i u komerčních poskytovatelů IT služeb. Jaké jsou hlavní přínosy Service Desk softwaru poskytovaného IT organizacím formou služby?
Současným trendem v IT organizacích, podmíněným zachováním vysoké pružnosti vůči měnícím se požadavkům businessu a dosahováním rychlé návratnosti investic, je nulová nebo jen minimální uživatelem vyžadovaná úprava řešení a spoléhání se spíše na best practice postupy, než vytváření řešení vlastních. Adaptace ITIL best practices umožňuje standardizaci procesů, jejichž pokrytí tak mohou zajistit integrované ITSM nástroje, jakým je právě Vanilla Desk.
Software as a Service vám šetří peníze. Při využití řešení VanillaDesk se vyhnete počátečním nákladům spojeným s implementací tradičního softwaru zahrnujícím nákup a údržbu serverů, jejich bezpečné umístění, nákup, instalaci a podporu celého řešení. Neměli bychom zapomínat ani na vysoké náklady na kvalifikovanou obsluhu.
Software as a Service vám šetří čas. S VanillaDesk se vyhnete řadě obvyklých činností spojených s implementací tradičního licencovaného softwaru, protože řešení je umístěno v předních datacentrech a využívá infrastrukturu a služby, které poskytuje Amazon Web Services (AWC) cloud. VanillaDesk přichází s přednastavenými parametry a workflow. Středně velké organizace jsou tedy schopné toto řešení implementovat ve velmi krátkém čase.
S VanillaDesk máte k dispozici vždy nejnovější verzi a pravidelný bezproblémový upgrade. Nemusíte se nadále zabývat otázkou, kde získat potřebné zdroje na další upgrade, a to ani finanční ani lidské. Kolikrát jste již v praxi řešili otázku, kdo za tyto aktualizace ponese odpovědnost?
Další charakteristickou vlastností je snadné používání. Řešení VanillaDesk je lehce dostupné přes Internet a nabízí příjemné intuitivní uživatelské rozhraní. Vyzkoušejte si časově neomezenou Free edici pro omezený počet uživatelů.
Integrace s jinými aplikacemi již dávno není jen doménou tradičních Service Desk řešení. VanillaDesk přináší integraci s e-mailovými systémy a další API budou následovat.
Platíte jen za to, co skutečně používáte. Cena se odvíjí pouze od velikosti vašeho týmu zákaznické podpory. Kdykoliv se rozhodnete, můžete měsíční platby upravit nebo zcela zrušit, a to bez ztráty vysokých počátečních investic. VanillaDesk umožňuje export všech vašich uživatelských dat.
Implementace tradičního licencovaného softwaru může být časově náročnou a nákladnou záležitostí. VanillaDesk malým a středně velkým organizacím poskytuje ve velmi krátkém čase a za minimálních počátečních nákladů přístup k vlastnostem pokročilých nástrojů. Navíc řešení VanillaDesk bude již brzy dostupné i v českém jazyce.
Koupě licencovaného softwaru většinou bývá individuální záležitostí. Používáte-li VanillaDesk, stáváte se ale součástí komunity, která do značné míry ovlivňuje další směřování řešení.
www.vanilladesk.com
www.vanilladesk.com/en/blog.htm