V únoru se na českém webu prodala reklama za 348 milionů

V únoru se na českém webu prodala reklama za 348 milionů

Zadavatelé internetové obrazové reklamy v únoru podle ceníků a výzkumu AdMonitoring proinvestovali na českých webech 348 milionů korun, což odpovídá meziročnímu nárůstu 27,4 %. Drtivá většina těchto investic, celých 325 milionů korun, zamířila do desítky největších mediálních provozovatelů – tedy na stránky, kde se reklama zobrazuje.

Jedničkou i nadále zůstává neohrožený Seznam a jeho portfolio, druhé místo v únoru obsadilo Centrum a třetí MAFRA, vydavatel iDnes.cz. Čtvrté místo náleží Mladé frontě.

Provozovatel webuCena
Seznam.cz112 474 902 Kč
Centrum Holdings68 350 040 Kč
MAFRA51 013 379 Kč
Mladá fronta22 789 022 Kč
AdActive.cz18 692 646 Kč
CET 2115 953 066 Kč
Allegro AdMarket14 964 247 Kč
Ringier Axel Springer12 114 210 Kč
Impression Media4 675 343 Kč
Internet Info3 960 439 Kč
Economia3 677 491 Kč
Finance media2 134 221 Kč
Sanoma Media Praha1 559 652 Kč
Business Media495 679 Kč
AliaWeb103 332 Kč

Největším zadavatelem reklamy bylo naopak Tchibo, Internet Mall, Ford Motor Company a AXA Bank Europe. AdMonitoring měří investice do reklamy na základě veřejných ceníkových cen webových portálů a objemu zobrazené reklamy.

Diskuze (4) Další článek: HTML5 <video> má problém. Je schizofrenní a nejednotné

Témata článku: Web, Byznys, Statistiky, Reklama, Springer, Front, Mall, Axel Springer, Allegro, Únor

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak rychlé je nabíjení bez drátů?

Test 11 sluchátek pro hráče

Aplikace, které vám zachrání dovolenou

Kompletní přehled datových tarifů