V Koreji jezdí elektrické autobusy s bezdrátovým napájením

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 51

Názory k článku

avatar
08. 08. 2013 12:53

Jestli to dobře chápu, funguje to jako elektrický kartáček. Má to jeden problém a to je magnetické pole, které je pro člověka nebezpečné, obzvlášť pro řidiče, kteří v autobusu sedí asi 6 hodin denně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 08. 2013 10:54

A smějí na ty silnice osobní auta? Jestli jo, tak to tam budou brzy velmi populární autíčka na stejný pohon jako ty autobusy - kdo by nechtěl jezdit zadarmo :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 08. 2013 01:55

Docela by mně zajímalo, jakou má takovýto přenos energie účinnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 08. 2013 16:34

Věřím, že ve vyspělé zemi, jakou je Jižní Korea to může fungovat. Ovšem u nás to fungovat nemůže díky organizované, cestářské státní mafii, která cíleně staví nekvalitní silnice a ty navíc záměrně ničí neustálým frézováním. Dnes se už ani neobtěžují označovat místa páskou, či reflexním sprejem.A tak se ptám, kdo by nám tyto hi-tech komunikace postavil? Nepředpokládám, že mafie by tady Korejce pustila :)Ještě mě napadá, jestli by tím nešel rozvádět internet na zastávky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 08. 2013 15:08

me spis fascinuje, ze vetsina z vas vzdy na prvnim miste hleda prohlemy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 08. 2013 14:41

Jen otázka - je tahle zpráva o počítačích, IT, nebo o internetu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 08. 2013 13:02

Kdysi jsem vymýšlel něco podobného, jen pár rozdílů. V moji utopické vizi by autobusy měly také baterii, nebo spíše velký kondenzátor. Ovšem k nabíjení by docházelo vždy na zastávce mechanizmem podobnému pantografu u trolejí. Kapacita by musela být dostatečně vysoká aby autobus i s rezervou dojel na další zastávku, ale i takové technologie už jsou na světě...
Co myslíte? Je to levnější, protože se nestaví cesty, ale jen zastávky. A díky kontaktnímu nabíjení odpadají ztráty, které vznikají při bezdrátovém přenosu energie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 08. 2013 12:29

Nějak nevidím moc výhod oproti trolejbusu. Stejně se pro to musí stavět zvláštní tratě a má to velké energetické ztráty. Snad jen, že to na rozdíl od trolejbusového vedení tak nehyzdí ulice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 08. 2013 12:24

Magnetická rezonance?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 08. 2013 12:14

Půjde to vyuzit i pro dobijení mobilu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 08. 2013 12:03

ten bezdratovy vykonovy prenos elektriny bude jiste zdravi prospesny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 08. 2013 11:54

Nejedná se spíše tedy o trolejbus nez o autobus ? .... bezdratovy trolejbus .. -> beztrolejbus :D přece jenom díky nutné uprave vozovky se jedná spíše o drážní vozidlo jako je trolejbus ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 08. 2013 11:44

Na jeden autobus jedna jaderná elektrárna :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 08. 2013 11:41

Zcela ztrátové a neefektivní, Korea bude potřebovat mnoho a mnoho jaderných elektráren, no naštěstí říše zla na severu už vyrábí palivo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor