V červenci se na českém webu prodala reklama za 266 milionů korun

V červenci se na českém webu prodala reklama za 266 milionů korun

V červenci letošního roku se do grafické reklamy na českých webech investovalo 266 milionů korun, což je při meziročním srovnání 4,7% pokles. Prodej reklamy přirozeně klesá i díky letním prázdninám, ještě v červnu totiž byly investice do reklamy o celých 86 milionů vyšší.

Největším zadavatelem reklamy byl v červenci Lidl Česká republika (14,17 milionů korun), Datart (11,8 milionů korun) a Internet Mall (10,5 milionů korun).

Největší prodejci reklamního prostoru v červenci 2011

Medální důmCena (Kč)
Seznam.cz103 693 961
MAFRA (idnes.cz)49 815 229
Centrum Holdings (centrum.cz, aktualne.cz)34 617 870
Mladá fronta (zive.cz, mobilmania.cz, e15.cz)12 865 028
Economia (ihned.cz)7 983 462
CET 21 (nova.cz, tn.cz)5 180 012
Internet Info (lupa.cz, root.cz)3 641 197
Business Media (odborné tituly)2 038 179
Ringier Axel Springer (blesk.cz, reflex.cz)1 991 593
Finance media (finance.cz)1 142 656

Veřejné měsíční výstupy prodeje webové reklamy můžete sledovat na webu Admonitoring.cz.

Diskuze (10) Další článek: Pošta a kancelář: když to bez papíru nejde

Témata článku: Byznys, Web, Reklama, Mall, Axel Springer, Letní prázdniny, Springer, Odborný titul, REK, Červen, Červ

Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 20 procesorů

Srovnání 15 True Wireless sluchátek

Vyplatí se tisknout fotografie doma?

Vybíráme nejlepší základní desky