V CERNu Sílu vědci objevili

První duben zasáhl i částicové fyziky z laboratoří CERN, kteří prý po čtyřech předchozích objevili pátou základní fyzikální interakci – Sílu. Tedy Sílu, kterou znáte ze série Hvězdných válek. K objevu došlo během experimentů na částicovém urychlovači LHC po navýšení energie na hodnoty vyšší než 13 TeV.

Vědci si Sílu brzy osvojili a používají ji jak k telepatii, tak k telekinezi a ohlupování důvěřivých studentek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Knihovník CERNu Tullio Basaglia používá sílu k telekinezi a fyzik Valerio Rossetti zase k ohřevu ranní kávy
Diskuze (20) Další článek: Mapy.cz se proměnily v jedno velké puzzle

Témata článku: Věda, Bulvár a vtípky, CERN, Základní fyzika, Objev, Rosset, LHC, Vědec, Confirm, BASA

25 filmů, které musíte vidět, dokud jste ještě na světě. Víme, kde si je můžete pustit online

Vybrali jsme 25 jedinečných filmů napříč žánry a historií. Nabídnou to nejzajímavější ze světové i české filmové tvorby. Je to základní výběr, který byste podle nás měli vidět, pokud chcete mít přehled o kinematografii.

Vojtěch Malý
Filmy, které musíte vidět
Nejpirátěnější filmy: Co se teď nejvíc stahuje (aktualizace duben 2021)

Vzali jsme týdenní přehledy nejstahovanějších filmů, které se objevují na torrentech, a spojili je do jednoho žebříčku. Tohle jsou aktuálně filmy, které se na světě nejvíc pirátí.

Ondřej Králík