V Alze můžete nově vrátit zboží až do 15. ledna. Zadarmo to ale nebude

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 36

Názory k článku

22. 01. 2018 11:00

Jde akorát o chytrá marketingový tah. Samozřejmě mě vstřícnost prodejců (nejenom Alzy - https://www.bezvamoney.cz/clanky/vanocni-darek-nese... ) dost překvapila, ale samozřejmě v tom je moucha. Jakmile jde o zboží, které je byť jen pár dnů užívané, nelze v Alze v rámci této akce vrátit. Na pobočce mi bylo řečeno, že jde v podstatě o zboží, které rozbalíte (ovšem nejlépe jen z balícího papíru) a hned půjdete vrátit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 10. 2013 11:18

Jednou jsem dodával zákazníkovy 5 ks tabletů v ceně cca 100 000,- jeden byl však přelepený páskou(plombou) Acer "kontrola pro vaši spokojenost" nebo tak něco podobného na té krabici bylo napsáno. Tak jsem předpokládal že šlo opravdu pouze o kontrolu, ale když jsem tu krabici u zákazníka rozdělal a spustil tablet tak jsem se nehorázně nasral protože na něm byl nahraný už nastavený systém a to navíc blbě takže jsem jej složitě musel tak 2 hodiny přeinstalovávat.. Takže docela nepříjemná situace .. a to přímo díky výrobci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 10. 2013 09:53

Takže za 5% ceny můžu výrobek používat skoro 3 měsíce, pokud ho nepoškodím? Nebo je kontrola při vrácení až moc přísná?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 10. 2013 21:43

Články o tom stupidním eshopu mě nezajímají

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 10. 2013 21:15

Nechutná reklama na alzu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 10. 2013 19:22

Co s tím vráceným zbožím eshopy vlastně dělají?
Nepřipadá vám ta praxe s vracením během 14ti dnů tak trochu schizofrenní? Na jedné straně mohu během 14 dní vrátit použité zboží, ale na straně druhé samozřejmě jako zákazík mám právo za své peníze požadovat zcela nový nepoužitý výrobek.
Jak tohle řešíte vy z pohledu kupujícího zákazníka? Ku příkladu já pečlivě prohlížím originální zalepení pocházející přímo od výrobce. Pokud je krabice přelepena neoriginální páskou, příp. dokonce obal rozlepen, tak zboží jednoduše odmítnu převzít a požaduji okamžité vrácení peněz. Výmluvy prodavače, že např. obal otevřeli kvůli kontrole kompletnosti obsahu, příp. prostě jen ze zvědavosti, beru jen jako směšnou výmluvu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 10. 2013 17:40

Nakupuji výhodněji jinde, tento obchod nechávám zoufalcům, strašně mne štve jejich reklama a nebo již to je antireklama???? Všude zelený pitomec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 10. 2013 15:50

Taková kravina, vrátit NTB za 3500 KČ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 10. 2013 14:47

Většina kvalitních obchodů umožňuje vrácení "nevhodného dárku" zdarma.Ovšem zlomyslný a uřvaný zeleňák má opět výmysl jak z jiné planety - zaplaťte si za to!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 10. 2013 13:33

Alza je drahá, jediné na co je dobrá jsou recenze u daného výrobku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 10. 2013 13:23

Alzu zrovna nemusím - otravné reklamy (očividně asi dost efektivní) , navíc tuším, že loni to umožňovali neoficiálně taktéž, navíc bezplatně.
Na druhou stranu tomu dobře rozumím - spousta lidí si plete možnost odstoupení od kupní smlouvy v prvních 14-ti dnech jako možnost zboží si bezplatně vypůjčit či u nákupu nepřemýšlet, zběsile něco naklikat a až pak řešit vlastnosti a parametry zboží. Taktéž nevím, proč by měl prodejce řešit, že nejsem se schopen se s někým domluvit na dárku - na každý pád je příjemné, že tu službu (ať už bezplatnou, či za úplatu) nabízí. Jen nemám rád když tyhle věci někdo považuje někdo za samozřejmost, nebo ještě lépe na něco, na co má nárok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 10. 2013 13:11

Jen tak mimochodem, jistý konkurenční eshop (Kasa) nabízí tuto službu s obdobnými podmínkami zcela bezplatně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 10. 2013 12:53

Sto tabletů týdně, sto tabletů týdně... http://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 10. 2013 12:44

Pro mě je alza naprosto "last resort" kde kupovat. Jen pokud by to neměli nikde jinde, tak to vezmu v alze. Jednak ceny o dost vyšší než konkurence a taky z principu alzu prostě nesnáším kvůli tomu jejich přístupu a reklamě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 10. 2013 12:42

od te doby co jsem zjistil ze v alze nemaji hlavu ani patu, a neni zadny vedouci ktery by resil problem ci se aspon omluvil ci odpovedeli, alzu bojkotuju.
mozna snad za pet let, pokud majitel ci hlavni manazer vytvori jasnou hyerarchii pro podporu klienta, a ne jen pro pocitani penez, tak mozna zas zkusim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor