Uživatelé chytrých televizí příliš nepoužívají internetové funkce

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 101

Názory k článku

avatar
02. 01. 2013 06:17

Ukažte mi chytrou televizi. Jednu "smart" doma mám a je blbá nakvadrát. Horší ovládání jsem nezažil. Místy ani ovládat nejde a abych moh použít inzerovanej Skype tak si musím dokoupit pouze originál webkameru za pakatel 2000,- Kč!! Tak určite ... Tudle trapárnu si můžou nabouchat doprd*le!! To už je lepší připojit si nějakej video HDD či Android USB mikroklupík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 01. 2013 13:14

Konečne to ludia začínajú chápať. Mám z toho radosť

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 12. 2012 00:07

Podle mě ten průzkum ukazuje, že lidi si "překvapivě" pořizují televizi na sledování filmů, seriálů, zpráv a jiných koukatelných věcí. Takže pokud se něco vysílá, koukají na to. Když ne, tak hlavní využití jsou předplacené služby jako voyo, netflix apod - nemusím nakupovat filmy po jednom, zaplatím si přístup do archívu. Když se chci na něco podívat, bude to na netu a to hlavní co od televize s přístupem na net chci je, abych se nemusel přesouvat k počítači, když se na tyhle archivy chci podívat. Umím si na tv představit i skype, stručný výtah ze zpráv nebo předpověď počasí, ale to je asi tak všechno, na co bych to chtěl, dokud nebudou interaktivní filmy s primitivním ovládáním ala kinoautomat nebo kuchař Kuřátko (nebo jak se ta věc s Dvořákem a hlasováním jak to má pokračovat, jmenovala). Snad by se na tom dal hrát pasiáns, nebo tetris, ale... nebude to nejpohodlnější. Mapu zpravidla potřebuju někde na cestách a ne doma na televizi. Číst twitter, linked in nebo cokoliv co má písmenka, je na vzdáleném tv zbytečně namáhavé a je lepší si na to vzít tablet nebo PC... Možná by se do tv dala integrovat plnokrevná herní konzole a místo/kromě ovládání mít i gamepad. Ale herní trh je asi o dost menší, než trh s tv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 12. 2012 23:52

Užívatelia to nepoužívajú preto, lebo sa pri kúpe dali nahovoriť na SmartTV ako trend budúcnosti, prišli domov a zistili že v starostlivo vybranom a vybavenom kúte pre TV nemajú sieťový kábel. A manželka nedovolí ťahať ďalšie káble skrz celú obývačku To sú reálne problémy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2012 13:24

No ja to mam poriesenie iba niesmart LCDTV + vyradeny notebook+ beztrat klavesnica a mys.
Aktualne s Ubuntu bootovane z USB HDD lebo v NTB nejde radic . Na to obcasne pozretie netu staci viac ako dostatocne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2012 08:59

Po několika letech zkoušení jsem se vrátil k tomu s čím jsem začal - desetimetrový hdmi kabel... Nadějně vypadá ještě kombo smartglass - xbox, ale to ještě pár let potrvá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2012 08:36

kupil sem tv samsung smart v roce 2011 za 24 000,- s najivitou ze www prohlizec bude ok tzn. zcela funkcni jako na pc .. omyl neni to puzitelne ani v nejnovejsich novinkach na trhu. dalsi sluzby jako youtube ... cast obsahu pro tv blokovano, skype , "fejzbuk" vse pomale. Klavesnice ani mys mi tam nefunguje (posledni firmware byl v cervenci 2012 a to jsem si to jeste musel najit na internetu protoze tv rikala nenenene zady novy firmware neni nicmene od te doby nic. Prehravani souboru vcelku jde ale slibovane prehravani mkv souboru no asi z 15 pokusu mi jdou prehrat jen 2 a to se jeste skube jako prase ... Aplikace v TV je dalsi absolutni nesmyl konkretne na ceskem trhu jsou aplikace vpodste uplne k hownu a nepouzitelne .) No co dodat na konec ? Zhruba po tydnu kdy sem zapasil jak heknout TV jsem to vzdal a hodil za TV pocitac a mam svatej klid a pokoj. Vseobecne v dnesnich tv smat je upne knicemu a v podste je to nepouzitelna vec. Jen mi sejri ze sem hloupe naletel ale to skoncilo to ti klidne muzu slibit .... pokud v pristi generaci TV nebude "plno"hodnotny respektive otevreny system ... a ja si tam nebudu moci instalovat treba firefox ,xbmc,winamp atd. jasna volba pada na tv bez smart nesmyslu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2012 02:41

A divíte se? zkusili jste si někdy na tom dálkovém ovládání zadat www.zive.cz nebo jinou adresu? Nedej bože napsat nějakou zprávičku na facebook nebo twitter?
Jediné co je trochu použitelné je prohlížení youtube videjí, protože na to ty TV mají většinou speciální aplikaci a na ovládání stačí jen klikat a není nutné toho moc psát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2012 20:05

Nova Panasonic smart TV tchanu (laici co si koupili TV, co pry vsechno umi):
- web pomaly tak, ze pro prohlednuti vice nez 3 stranek radeji svednu zadek, zapnu pc a mozna budu i rychlejsi.
- picasa - prvni zalozka prihlaseni k uctu, druha vyhledavani formou cca 20 prednastavenych hesel a nemoznosti zadat vlastni, treti zalozka prihlaseni k uctu, ctvrta zalozka o aplikaci. Nepodporuje pripojenou klavesnici, nemoznost zadat adresu meho uctu s galerii maleho, naprosto nepouzitelne.
- prehravani pres sit? zobrazi soubory na serveru, pri pokusu o spusteni najednou soubor nemuze nalezt.
- jednou se nam podarilo z NTB odeslat video na TV, jak to nevim, podruhe se mi to uz nepodarilona zbytek jsem uz nemel naladu. chtel bych videt toho co to spachal, jak to plnohodnotne pouziva. ale aspon podporuje prehravani z usb. 3D - neprehraje avi, i kdyz pry je ma podporovat, jake parametry ma ji vlastne videa splnovat jsem se nikde ani nedocetl, prehrala jedno video z 5 co jsem donesl na otestovani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 12. 2012 16:26

3 roky stará TV nemá "smart" funkce, ale při nahrazování starého přehrávače novým s HDD a sítí jsem si vybral eGreat R200S Pro, který přináší i "smart" funkce. První co jsem dokoupil, byl bezdrátový set klávesnice a myši, protože ovládat to dálkovým ovladačem je o nervy. Youtube funguje spolehlivě, s alt. firmware a xLiveCZ (víkendová videa ze Živě.cz sleduju na TV) fungují i archivy. No a to jsou asi jediné "internetové" funkce, které využiju. Internetový prohlížeč funguje pouze po nastartování Androidu 2.2 (z už spuštěného přístroje to je asi 12 sekund), nemá podporu Flashe třeba čtení iDnes po pravdě není komfortnější, než čtení téhož na smartphone nebo tabletu (taky s Androidem), číst si na obrazovce jak kráva třeba FB nebo G+, nejlépe před ženou a synem je taky blbost. A PC je zapnutý celý den, z hibernace naskočí skoro okamžitě a reaguje mnohem svižněji. Takže souhlas, zatím to nemá extra velké využití.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  29. 12. 2012 15:37

Nechápu, proč všude musíte cpát toho jablíčkového psychouše....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 12. 2012 14:56

No máme chytrou televizi od LG a ta je tak hloupá a pomalá, že to ani nepoužívám. Rozhodně lepší řešení je hloupá televize a apple tv aspoň pro toho kdo to má s cim propojit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2012 13:37

Při dnešní vybavenosti domácností počítači je opravdu překvapivé, že lidé používají na prohlížení internetu právě je a ne televize. Už se vidím jak jsem připojený s chytrou televizí na internetu zrovna když se chce manželka koukat na nějaký seriál. Ne díky, dostat žehličkou do hlavy o to opravdu nestojím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2012 13:00

Z funkcí SmartTV používám akorát DLNA pro přehrávání videí z domácího serveru, jinak ovládání netu dálkovým ovladačem je k ničemu. Do budoucna uvažuju spíš pořídit velkou TV jako zobrazovač s tunerem a zbytek na nějakém droidu nebo pi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 12. 2012 11:28

Přídil jsem si místo Smart TV Apple TV3 za 2800Kč včetně DPH. Ze staršího počítače jsem postavil "server", na kterém běži software AIR VIDEO server (zdarma) a jsou všechny filmy. Lepší kombinaci neznám a to jsem vyzkoušel kdeco. Apple TV ovládám velmi pohodlně iPhonem, reakce jsou okamžité, YouTube běží plynule. Když chci sledovat film, pustím ho na iPhonu zapnu AiR Play a obraz se pustí po WiFi na Apple TV. Vše plynulé s HD rozlišením. Zároveň dokonce můžu na iPhonu brouzdat na webu. A to nezmiňuji že na Apple TV pouštím rádio, podcasty, ukazuji fotky i vlastní vide která jsem před tím nastříhal na iPadu. AIR VIDEO server je protunelovaný na routeru ven a tudíž video sledujeme i v našem druhém domově v Praze. Nejsem žádný zuřivý Applista, ale tohle se jednoduše povedlo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 12. 2012 10:56

Osobni zkusenost: pred ctvrt rokem jsem kupoval Smart TV od LG, vkladal jsem do toho konceptu velke nadeje, ovsem realita je uplne nekde jinde. Pouzivani internetovych funkci v tv podle mne v soucasne dobe naráží na 2 zasadni problemy - otresne ovladani pomoci dalkace (abych LG nekrivdil tak se da k jejich televizim za par stovek dokoupit jakysi Magic Remote (nebo jak se to jmenuje) ktery ma v sobe asi gyro a kurzor se uz pak na obrazovce ovlada mnohem lip) a hlavne zoufale pomaly procesor pres ktery ty internetove funkce jedou + malo pameti. Resp. sit sama o sobe je imho rychla dostatecne, ale nez televiye ze stazenych dat sestavi a zobrazi nejakou jenom trochu narocnejsi stranku tak uplyne klidne pul minuty.. To je fakt zoufalost.
Jedine na co se to da jakztakz dobre vyuzit je pousteni filmu z compu nebo DLNA NASu, popr. koukani na Youtube... tam kupodivu na te LG fungujou temer vsechny videa, ovsem narazi to opet na YT klienta v tv ktery je pri zadavani nazvu hledaneho videa strasne pomaly, resp. blbe naprogramovany protoze vyhledava po kazdem zadanem pismenku coz ma za nasledek nekolikasekundove lagy a cely proces to hrozne prodluzuje.
Kdyby do Smart tv davali rychlejsi procesory, vic pameti a k tomu v cene (zadne dokupovani zvlast) nejaky mrnavy bezdratovy touchpad kterym by se to cele dobre a hlavne RYCHLE ovladalo (popr. ho nejak integrovali primo do dalkace) tak nemam vyhrad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 12. 2012 09:22

Airplay (Apple) nebo Miracast (Google)Příští rok si mobil nebo tablet připojím k TV prostřednictvím Miracastu. Tablet budu mít jako ovladač a programy, videa se budou zobrazovat na TV.I čínské levné tablety s procesorem Mediatek 4xARM Cortex A7 podporují WiDi a příští rok i Miracast.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2012 08:46

Osobně preferuju - televizi mám v podstatě pouze jako "hloupý" zobrazovač s dopovídajícím rozlišením. Zvuk jde přes samostatný kanál. K tomu stačí jednou za 3-5 let vyměnit chytrou krabičku za "pár" korun co zvládá prakticky vše a nemusím se starat zda výrobce televizí zrovna pro můj model vydá firmware co umí tu a tu funkci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 12. 2012 02:17

Taky máme TV co má připojení na net, ale použil jsem to jen jednou když jsem zkoušel co to umí. Jinak je to naprosto nepoužitelnej bastl a TV se používá jen jako monitor pro připojený HTPC. Takže asi tak k těm "smart TV"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
29. 12. 2012 00:29

Já mám půl roku také Smart Tv Panasonic. Po prvním nadšení jsem si pořídil i klávesnici, ale je to k ničemu. Vše je neohrabané, pomalé a mnoho věcí jen částečně funguje. Nepřehrává archívy ČT ani Prima. Umí VOYO, ale to už bude kompletně placené a bez úrovně. Facebook také nejede na 100% a aplikace na rádia zprvu našla a uložila moje oblíbené, ale funkčnost byla tak 50 na 50 a nyní oblíbené stanice nepřehrává a po požadavku jejich opětovné naladění je ani nenalézá-opět k ničemu. Přitom mám rychlé připojení na net. SMART TV není to, co bylo slibováno a po pár týdnech o ni ani nezavadíte. Někdo zde píše, že se rozhoduje, ale myslím, že nové jsou všechny SMART. Jedině, co využívám je upgrade firmware TV. Spíš bych všem doporučil se informovat, zda-li TV zvládá HbbTV. Nové Panasoniky 2012 ano. Zde by mohlo být využití k přístupu do archívů TV. Jinak snad využití připojení SMART TV jen jako nouzovka!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 12. 2012 23:35

Právě tento problém řeším. Rád bych si pořidil TV s co největší úhlopříčkou, ale nepotřebuji platit zbytečně za nepotřebné polofunkční věci.Vhodný produkt ke koupi ale na trhu asi nenajdu, že?...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 12. 2012 22:35

Ne asi. Než se s tim ovládáním zadá adresa, tak jsou druhé Vánoce. Určitě to šlo vymyslet daleko líp i s tim, co je k dispozici (třeba se inspirovat mobilem), ale to je jedno. Já vidim celou tu smart TV jako v současné době nepoužitelnou a zbytečnou. Samozřejmě za pár let to určitě bude o něčem jiném.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 12. 2012 22:09

Veď sa to nedá používať. To skorej prídete o nervy!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 12. 2012 22:05

Já tedy nevidím jediný důvod používat smart TV. Ale pochybný je už nákup smart TV

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 12. 2012 20:44

Beru to pouze jako doplňkovou funkci. Třeba když se chce člověk rychle na něco podívat na Internetu, nebo kouknout na FB, co je nového, nebo si pustit video z YT, když běží reklama, ale jinak jsem spíš konzervativní a televizi požívám ke sledování TV a DVD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 12. 2012 20:20

Mám doma Apple TV a jsem za ni rád protože:
Dneska se dívat na televizi je něco otřesného,více reklamy než pořadů,obsah je nekvalitní a televize pomalu,ale jistě v domácnostech ustupuje je to spíš přežitek
Co se mě na Apple TV líbí je to,že si pustím to na co mám náladu,to co mám v počítači (filmy,hudbu) díky Airplay si můžu zahrát hru na televizi,můžu známým ukázat fotky z dovolené díky Photostream prostě Apple jednoho dne vydá televizi která přidá na kvalitě,mě osobně televize nudí.
Největší problém budou mít brzo samostatné TV stanice protože už se lidi nebudou přizpůsobovat jim a diktovat na co se mají koukat ale lidi si budou sami vybírat iTunes Store popřípadě první vlaštovka HBO OD ..interaktivní člověk si vybere na co má náladu a kouká (bez reklam)
Vše se přesouvá na internet ..vše se za pár let změní ..věřím tomu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 12. 2012 20:02

Panasonic Viera:
- DLNA přehraje sotva pár videí z domácího serveru
- Youtube funguje, ale ovládání má prodlevy a hodně videí ani nejde přehrát, protože jim Viera nerozumí
- Vimeo reaguje na stisk klávesy asi 3 vteřiny
- Všechno zřejmě jede přes Panasonic server někde na kraji světaRaspberryPi (napájení z USB konektoru v TV, distribuce Raspbmc):
- Přehraje naprosto všechny soubory z domácího serveru (DLNA, NFS,...)
- Youtube, Vimeo a kopa dalších služeb jede napřímo, jde z nich i stahovat
- Bez problému zvládá 1080p z Youtube. Když už nestíhá, tak jen v místech, kde má problémy i přehrávač v TV.
- Jde ovládat TV ovladačem (po HDMI kabelu), možnost jednoduše rozšířit o funkce
A pak se mají divit, že to nikdo nepoužívá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 12. 2012 19:55

zbytočna elektronika..všetky tie smart TV a "chytré" telefony..uplna zbytočnosť..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (17)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor