Už zítra: ESA dopoledne vypustí další dva satelity Galileo. Ostrý provoz se blíží

Názory k článku

Arvo  |  23. 05. 2016 14:26  |  Linux Firefox 44.0

V článku chybí patrně nejdůležitější záměr, který navigační systém vyzdvihne nad ostatní: bude mezinárodně spravovaný a požádá o certifikaci stát se leteckým a námořním navigačním prostředkem. V současné době používané družicové navigační systémy nemají zaručovaný provoz, jsou vázány na jeden stát a nemohou se tedy stát primárním navigačním prostředkem. Např. každé letadlo letící přes prostor, kde není dostatek pozemních navigačních prostředků musí být vybaveno inerciální navigací. Jednotky musí být tři, jedna stojí kolem asi čtvrt milionu USD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nargon  |  23. 05. 2016 14:59  |  Microsoft Windows 10 Chrome 50.0.2661.102

A bude to fungovat se současnými GPS přijímači? Tj když mi mobil podporuje GPS, bude umět přijmout i signál Galileo a zobrazit polohu? Nebo to bude zase vyžadovat nějaký nový chip do zařízení? Pak si nejsem jistý jak moc se to rozšíří, pokud to nikdo nebude dávat do elektroniky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dolph1888  |  23. 05. 2016 16:52  |  Microsoft Windows 10 Chrome 50.0.2661.102

Je to nutné, aby migranti měli přesnější informace na svých "founech".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Rice  |  24. 05. 2016 09:58  |  Microsoft Windows 7 Firefox 39.0

IMHO se WAAS/EGNOS používá hlavně pro zpřesnění VERTIKÁLNÍ pozice. Proto má zásadní význam v letectví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 20 procesorů

Srovnání 15 True Wireless sluchátek

Vyplatí se tisknout fotografie doma?

Vybíráme nejlepší základní desky