Uspořádejte soukromou Windows 7 párty se záštitou Microsoftu

Uspořádejte soukromou Windows 7 párty se záštitou Microsoftu

Na tisíce slavnostních párty různého stylu proběhne v týdnu od 22. do 29. října u příležitosti vydání operačního systému Windows 7. Microsoft, který aktuálně zkouší inovativní formy reklamy a propagace svých chystaných produktů, totiž vyhlásil veřejnou soutěž a ti nejlepší kandidáti budou moci pozvat své kamarády a rodinu na vlastní a „licencovaný“ Windows 7 večírek.

Tuto možnost získá pouze několik málo vyvolených, o tisících různých slavností se však mluví z toho důvodu, že své vlastní párty budou pořádat i různí zaměstnanci největší softwarové firmy světa. Osloveni byli i partneři Microsoftu.

Microsoft celou akci pořádá ve spolupráci s firmou House Party, která patří mezi největší světové organizace pro pořádání oslav a večírků různého formátu. Vítězové, kteří musí splnit několik podmínek, získají speciální podepsanou edici Windows 7 Ultimate a zároveň s tím i Windows 7 Party Pack, jehož obsah prozatím není znám.

Drby a virální marketing lépe než u Visty

Microsoft počítá s 64 vítězi a pořadateli párty s tím, že se o tyto pozice mohou poprat všichni fanoušci z celkem 12 vybraných zemí. Jak už tomu bývá zvykem, Česká republika chybí a vybrány byly země Austrálie, Itálie, Kanada, Japonsko, Mexiko, Francie, Španělsko, Německo, Spojené státy, Čína, Velká Británie a Indie.

Každý může párty pojmout po svém, podle zveřejněných pravidel by ale měli pořadatelé všem pozvaným předvést zaslanou finální verzi Windows 7. Microsoft se touto akcí snaží o virální marketing, který by měl předejít událostem při vydání Windows Vista. Tehdy (a vlastně po celou dobu působení produktu na trhu) virální marketing způsobil velice špatné přijetí jak koncovými uživateli, tak i firmami. Pozice Windows 7 je díky povedené veřejné RC verzi mezi lidmi velice dobrá, podobné akce ji navíc mohou výrazně zlepšit. Musí, protože v současné ekonomické situaci prodeje softwaru závratně klesají a Vista svým způsobem hodně ublížila značce Windows. Úspěchu nových Windows nahrávají i příznivé reakce v médiích, a to jak odborných, tak těch masových.

w7launchpartybanner.jpg

S netradiční formou propagace redmondská společnost počítá i při uvádění kancelářské sady Office 2010 na trh. Chystá totiž celovečerní akční film Office 2010 The Movie, k němuž už byl vydán i první trailer. V souvislosti s uvedením Windows 7 je naplánována také akce, kdy Microsoft zdarma rozdá kopie nové verze systému v celkem 25 amerických městech. Microsoft však plánuje i tradiční marketingové cesty. Například 22. října, kdy se Windows 7 dostanou na trh, uvede v New Yorku obří show šéf Microsoftu Steve Ballmer. Softwarový obr se zároveň chystá otevřít první dva obchody z plánované maloobchodní sítě.

Určitě si přečtěte

Články odjinud