USB klíčenky mají nabídnout více díky U3

Diskuze čtenářů k článku

::::::::::( ):::::::::::  |  11. 01. 2005 15:06

A kedy bude mozne si nainstalovat nejaky univerzalny windows do toho USB ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  14. 01. 2005 11:22

V USB bude jen klíč k Windows pochopitelně chráněný otiskem prstu. Takže pokud si budete chtít nainstalovat operační systém, budete si muset koupit legální Win krabici, v které budou DVD se systémem a žádost o USB registrační klíč. Žádost odešlete Microsoftu společně s uříznutým levým ukazovákem. Microsoft vám sejme otisk, vygeneruje registrační číslo a vše nahraje do USB klíče. Tento vám za manipulační poplatek pošle zpět včetně ukazováku a poukazu na chirurgický zákrok, aby vám mohli ukazovák opět přišít. V případě, že budete mít zájem o pozdější update systému, nemusíte poukaz na operaci využít a část končetiny si prostě uschováte do sterilního trezorku, který vám Microsoft na požádání a oproti poplatku rád zašle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anarchist  |  10. 01. 2005 19:25

Pane Schön, je velice smutné, že jsou v této zemi novináři, kteří nejsou schopní napsat jediný článek bez chyby. Ta hrubka v první větě je ostuda až na půdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anarchist  |  10. 01. 2005 19:31

Hlavně když se korunky sypou..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  10. 01. 2005 23:59

Kdyztak "pane Schöne" a "schopni" , ale jinak souhlas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anarchist  |  11. 01. 2005 00:13

V této době to již bylo opraveno, ale původně tam měl "Společnosti...představili".
Jinak "pane Schön" bych nezavrhoval, s krátkým i ve schopni souhlasím. Každopádně já píši do diskuse, kde je jazyková úroveň značně děsivá a do novinařiny se necpu.. Takže nějaká ta drobná nekorektnost z mé strany myslím nevadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
5h1nj1  |  11. 01. 2005 08:47

Alibisto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noxik, Noxik  |  10. 01. 2005 16:28

Co je to ten Launch Pad? kde se k tomu da najit nejake info?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
google guru  |  10. 01. 2005 17:09

www.google.com !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noxik, Noxik  |  10. 01. 2005 17:18

google mi nasel sami kraviny, ja potrebuju strucnej ceskej popis nebo screenshoty, je neumim EN, jen pocitacovou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
penemy  |  10. 01. 2005 14:29

Firefox, Thunderbird a ine uz su ako portable na stranke:
http://johnhaller.com/jh/mozilla/
celkom dobre urobene s co najvatsou setrnostou k disku..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ritchie, Ritchie  |  10. 01. 2005 16:19

Šetrnost k flash disku by měla být věcí fs a os, nikoliv aplikace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  10. 01. 2005 17:12

Ne, jde o to, ze tyhle verze aplikaci jsou upraveny (tedy mely by byt) tak, aby pozadovaly pristup k disku co nejmene casto. U normalni aplikace spoustene z pevneho disku to nikdo neresi a radeji u aplikace zvysuje rychlost a setri pamet. FS a OS se jiste maji starat aby cteni a zapis z disku probihalo co nejsetrneji, ale jejich vliv je maly ve srovnani s tim, ze nekdo udela build, ktery ma tech pozadavku na cteni a zapis mene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ritchie, Ritchie  |  10. 01. 2005 17:54

Když chce někdo mrhat svým časem a svou energií, je to jeho věc. Za mnohem užitečnější bych ale považoval řešit tyhle věci pro všechny aplikace najednou na úrovni os a fs. Například tím, že by flash disk šlo připojit s (agresivní) writeout cachí, kdy by se všechny zápisy ukládaly do cache třeba na pevný disk a až při odpojení by došlo k synchronizaci a zrušení cache na disku. Jednoduché a účinné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  10. 01. 2005 21:21

no, clovece, problem je v tom, ze kdyz se to odpoji, mysleno fyzicky vytahne, tak je ta cache k nicenu.
Problem je v tom, naucit Windowsaka pripojovat a odpojovat prenosna media...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  11. 01. 2005 09:35

Ja nepripojuju ani neodpojuju ani pod linuxem... od ceho je submount... Pokud vim tak hlavni myslenka USB byla Hot-plug, tedy pichnu funguje, a stejne kdyz skoncim tak jen vytahnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ritchie, Ritchie  |  11. 01. 2005 12:04

Vidíte, to mně zase připojování zařízení celkem vyhovuje. Myšlenka USB je sice hot-plug, ale to neznamená "píchnu-funguje". Hot-plug je označení pro připojování za běhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Non_E  |  10. 01. 2005 17:32

Bohužel je to win only Pochopil jsem článek tak, že aplikace na flash disku by byly nezávislé na typu OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  10. 01. 2005 17:48

A jak? V tom případě by přece muselo jít o něco ve stylu Javy.
Přijde mi to nějaké ujeté.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej  |  10. 01. 2005 13:49

Firefox a Thunderbird už ohlásili podporu.
http://www.mozilla.org/press/mozilla-2005-01-07.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
empi  |  10. 01. 2005 13:01

Nemel by to byt spis Launch Pad .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  10. 01. 2005 13:20

ja ten word zabiju, hned to opravim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  10. 01. 2005 13:21

mel, diky, uz je to spravne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  10. 01. 2005 15:31

Lunch Pad by taky nebyl špatný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trodo  |  10. 01. 2005 12:33

No, já bez problémů některé aplikace spouštím z flashdisku a ani mě nenapadlo za tím hledat problém. Prostě to buď jde, nebo ne... A když ne, poradím si jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  10. 01. 2005 12:41

Musis cist mezi radky. Jedna se o to vyvinout uzavreny system, ktery by dovolil distribuovat aplikace na USB bez moznosti jejich kopirovani, neco jako HW klic obsahujici kod aplikace samotne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  10. 01. 2005 23:56

Ja bych si mohl ale poridit maximalne 6 takovych aplikaci, pak by mi dosly porty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pq  |  10. 01. 2005 13:54

vetsinou to jde poresit pridanim knihoven ktere chybi do slozky z programem a import dat do registru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  10. 01. 2005 17:32

fuj registry... Porad nechapu, proc tak slozite, kdyz staci program jen prekopirovat, kam se mi zachce. Pravda, ne pod Wokenicemi, ale tam je vsechno zbytecne slozite....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Digero  |  10. 01. 2005 19:20

tak se ty chytraku podivej na to jak KDE nebo Gnome ukladaji svoje nastaveni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p  |  10. 01. 2005 19:44

KDE maji txt konfiguracni soubory, takze krome klikani muzes menit i rucne + snadno zalohovat/odmazavat.

Gnome nemam, ale vim ze je prukopnikem pres XML, pokud si dobre vybavuji, zapisuje do nich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hermik  |  10. 01. 2005 20:56

Upravit win registry tak, aby byly v XML formatu je prace tak na pul dne, asi bude problem v rychlosti. BTW .NET aplikace uz konfiguraci v XML souborech maji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
U3  |  05. 08. 2007 00:47

Ceske odborne stranky o U3: www.u3.kx.cz

Zde se dovite co je to Launchpad a dalsi podrobnosti o U3 + U3 software a info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor