UPS v každém počítači - organická baterie od NEC

Diskuze čtenářů k článku

tadam  |  08. 08. 2005 23:17

rikejte si co chcete, UPS je fajn vec. Kdo nema komp jen na porno, ale na praci, tak je UPSka uzitecna vec. ...  a propo .... Noe taky zacal stavet archu driv nez zacalo prset ....   :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cicobasket, cicobasket  |  09. 08. 2005 08:46

s timto primerem by mel doma kazdy elektrarnu .-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kasparek  |  09. 08. 2005 11:02

Jo, souhlas... ikdyz i to p* si chce clovek dokoukat v klidu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fuchs  |  09. 08. 2005 11:04

Jsi přesně typ chlápka, co se šuká vlastníma názorama, Máš hlas zastřenej mrdkou, vyblitý krysí hovno oplývá větším intelektem než ty, potrate prasečí kundy, naser si do šprcky, koneckonců jsi jenom otravnej blbeček.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  09. 08. 2005 11:14

To je až téměř neuvěřitelné, co za lidi má dneska počítač a přístup k internetu... Fuj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fuchs  |  09. 08. 2005 11:54

To víš internet je jenom pro tebe. Nechtěl by ses zabít? Třeba by vyhlásili státní svátek, mamrde, snůško vyplýtvaných genů, měl jsi spáchat harakiri ještě v děloze, ty duševně autofelační onanisto, ani botu s psím hovnem bych si o tvůj ksicht neotřel, a zavři tu svojí tupou hubu, hergot!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  08. 08. 2005 13:50

Počítač mám doma od roku 94 a výpadky proudu jsem nějak moc nezaznamenával, od toho roku 94 až do roku 2000 byl výpadek při zapnutým PC jen jednou... ale ono při slušně nakonfigurovaným systému to ani moc neva...
A od roku 2000 bydlím v novým bytě a PC používám (mám zapnutý) o dost víc, kvůli tomu, že od roku 2000 mám trvalý připojení na net... a za těch 5 let, co v podstatě to dělám tak, že ráno jak vstávám PC zapnu a večer jak jdu spát ho vypnu (to jen proto, že spím ve stejné místnosti a líp se vyspím, když je to vypnutý... když jsem doma sám a spím jinde nebo spím mimo domov, tak ho ani nevypínám...)
Takže by se dalo říct, že prostě jede prakticky pořád... mno a za tu dobu (cca 5 let) jsem měl jen asi 3 výpadky proudu, který mi teda "natvrdo" vyply komp... ale u těch novějších kompů to při dobře nakonfigurovaným systému fakt nevadí!

Protože, když něco dělám nebo píšu, tak se mi to ukládá buď průběžně po určitých minimálních úkonech a nebo za čas (mám nastaveno jednou za minutu) do dočasného souboru a když dám pak, že to chci uložit, tak ten dočasný přepíše ten původní a je to "uloženo" Tímpádem i kdyby vypli proud přijdu maximálně o poslední minutu práce - můj kamarád sice tvrdí, že za minutu je schopnej napsat i stránku kodu, kterej je prej nenahraditelnej... no ale vime jak dost o tom pochybuju )

A co se týče teď té "technické stránky věci", tak dnešní disky už proti náhlým výpadkům mají ochranu, takže hlavičky se zaparkují sami a nežuchnou při výpadku na plotny, jak to bývalo kdysi... ostatním komponentům v PC náhlý výpadek nevadí a jediné, co je může poškodit je náhlé přepětí v síti, které většinou výpadek doprovází a nastává nějaké tisíciny vteřiny před ním... proti tomu stačí zařízení zvané omezovač špiček - nebo teď modernějším výrazem "přepěťová ochrana" a je to Některé kvalitní zdroje to už mají v sobě

Ale opravdu myslím, že UPSka je pro domácí PC v dnešní době zbytečná - jedině, že by byl doma ještě nějaký generátor a UPSka by pak jistila proud po dobu než by začal generátor dodávat proud do PC, aby se tak uživatel vyhnul shutdownu systemu Ale jinak prostý výpadek nemá v PC co poškodit, pokud máte přepěťovou ochranu a nastavené pravidelné automatické ukládání dat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hulvath  |  08. 08. 2005 14:16

Ty si blby, jak daleko vidis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lol  |  08. 08. 2005 14:19

Jak se "slušně nakonfigurují windows proti výpadku" ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pája  |  08. 08. 2005 14:29

Trotle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lol  |  08. 08. 2005 15:41

No to jsi se vytáhnul, troubo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pája  |  08. 08. 2005 16:28

14-lety, uhrovaty trotl slintajici pred PC...to jest charakteristika cloveka pronasejici vyroky tveho typu (tj. snazici se ho vyvolat flamewar).

Preber si to jak chces.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lol  |  08. 08. 2005 16:34

O to jsi se snažil ty svým bezduchým výkřikem "trotle", Huláne.
Ovšem s tvými komplexy se vlastně ani na nic jiného nezmůžeš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pája  |  08. 08. 2005 17:23

'Jak se "slušně nakonfigurují windows proti výpadku"?'

Myslim, ze tohle je slusny pokus o flame!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  08. 08. 2005 19:14

Ty jses trotl! Dyt to psal uz ten prvni clovek. Navic je to hovadina, nic takoveho proste nejde!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pája  |  08. 08. 2005 19:30

Je zajimave, ze me se to podarilo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sHIPoFfOOLS, sHIPoFfOOLS  |  08. 08. 2005 21:05

Tak nebud svine a podel se s nami o svou nekonecnou moudrost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lol  |  09. 08. 2005 07:54

Není náhodou toto pokus o flame?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  08. 08. 2005 18:49

"slušně nakonfigurují windows proti výpadku"


to je komp s ups :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cicobasket, cicobasket  |  09. 08. 2005 08:41

presne, takhle se prej da nakonfigurovat kazde pc .-)

dle meho nazoru se ups vyplati temer kazdemu kdo i doma trosku pracuje, ono si nechat do luftu vyhodit par hodin neulozene prace neni zadna sranda,nehlede na extremni pripady(reinstal, prepetove(podpetove) spicky atd.)

rict ze ups je na nic muze snad jen clovek, ktery pocitacum opravdu nerozumi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*** Top Secret ***  |  08. 08. 2005 15:17

hmm ... tohle tvrzeni bylo tak mozna pravda v dobe DOSu, kde opravdu v tom "systemu" nemelo co spadnout ... ale v dnesni dobe XPcek a linuxu ve stylu Mandrake kde je potreba korektne startovat a ukoncovat sluzby je to o necem jinym. Samozrejme nerikam ze po kazdym vypadku spadne system, nicmene tvrdit ze "UPSka je na nic" je naposta kravina a to plati i pro komp v domacnosti. A hlavne taky vzhledem k tomu ze dneska uz spadly ceny UPSek pod dva tisice i min a pokud si nekdo koupi masinu treba za 30 litru bez UPSky je podle me blazen ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spider  |  08. 08. 2005 15:55

No,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spider  |  08. 08. 2005 15:55

No, vzhledem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spider  |  08. 08. 2005 15:55

No, vzhledem k

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spider  |  08. 08. 2005 15:55

No, vzhledem k tom,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spider  |  08. 08. 2005 15:55

No, vzhledem k tom, jak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spider  |  08. 08. 2005 15:55

No, vzhledem k tom, jak často

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spider  |  08. 08. 2005 15:55

No, vzhledem k tom, jak často řeší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spider  |  08. 08. 2005 15:55

No, vzhledem k tom, jak často řeší naši

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spider  |  08. 08. 2005 15:55

No, vzhledem k tom, jak často řeší naši technici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spider  |  08. 08. 2005 15:55

No, vzhledem k tom, jak často řeší naši technici komponenty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spider  |  08. 08. 2005 15:55

No, vzhledem k tom, jak často řeší naši technici komponenty poškozené

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubosD, LubosD  |  08. 08. 2005 20:18

Opraví mistři ze Živě.cz někdy tenhle průser?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
capo  |  08. 08. 2005 17:22

tak to asi nebyvas na intraku (kolej), kde v priemere ti vydrbe elektriku minimalne raz za den, uznaj ze to by ta velmi skoro prestalo bavit keby ti vypinalo kompy kazdu chvilu, nevravim o tom ze ked si susedia zmyslia ze obaja zacnu naraz varit a potom sa predbiehaju v stukani s isticmi ze za minutu ti 10x zhodia elektriku tak by som ich vrazdil (predtym, teraz ich mam v <>), mozu zhodit aj istice na celej chodbe, vzdy mam 10 min+- casu ;), takze tie prachy cca 4000sk za 1200VA upsku sa oplatilo vyhodit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubosD, LubosD  |  08. 08. 2005 20:17

Ve městě asi moc výpadky apod. nejsou, ale tady (12 km od Č. Budějovic) jo. Prostě se stává, že na 1 sekundu nejde proud, v síti bývají různé rázy (hodně v zimě) a taky šum.

S UPS už tohle neřeším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ne  |  09. 08. 2005 08:20

V Praze to bylo take v nekterych oblastech zoufale, ale shodou okolnosti tyhle oblasti (Karlin, Liben) vytopila voda, takze byl PRE nucen vsechno od zakladu vymenit a ted uz problemy nejsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrSyk  |  08. 08. 2005 12:25

jako treba energie atd.
tohle umim taky: zdroj http://www.betanews.com/article/Organic_Battery_Could_be_UPS_of_Future/1123265835

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jx  |  08. 08. 2005 11:28

Sice nehori a nevybuchne ale kdo vi co od ni muze clovek chytnout, treba chripku ;))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pája  |  08. 08. 2005 14:28

Chripka je VIROVE onemocneni, ne bakterialni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  08. 08. 2005 15:20

myslíš bateriální, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanley  |  08. 08. 2005 15:36

Vy jste to vůbec nepochopili, organická znamená, že je tam skřítek, kterej točí klikou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Kral  |  08. 08. 2005 11:12

Jestli to bude stat jako obycejna baterie, tak jdu do toho, coz ale asi nehrozi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hidden  |  08. 08. 2005 11:23

To ne a taky by se to do ceska nejdriv muselo dostat :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor