UPC zdražuje internet

Diskuze čtenářů k článku

honzik  |  29. 01. 2008 17:20  | 

jojo fasouni z upc zase vystrkujou ruzky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hhh  |  29. 01. 2008 17:26  | 

Honziku běž cucat flašku s mlíkem, takové komentáře si nech třeba na Novinky.... co kdybys napsal něco trochu rozumnějšího co nepřipomíná výblitek polodementní opice?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honzik  |  29. 01. 2008 19:32  | 

ty hhh poslouchej nezda se ti ze ses nejakej drzej?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  29. 01. 2008 20:29  | 

na to, cos to vyblil za nesmysl, byl ještě docela slušnej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mard  |  29. 01. 2008 22:27  | 

Radějc bejt drzej, než hloupej jako ty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
human_fly  |  29. 01. 2008 19:08  | 

za tolke peniaze co platime tak by mala byt ich linka zdarma a nie spoplatnovana ich call centrum je nekvalitne ak mate problem s netom odbiju vas klasickou hlaskou: restartujte modem a problem by sa mal vyriesit ale v 99% pripadoch ma chybu UPC takze UPC suxx nevedia normalne jednat zo zakaznikmi a nevazia si stalych zakaznikov (tzn. ziadne akcie a ani vyhody) uz len 6 mesiacov a konci mi zmluva a rusim od nich kablovku a net nvm ako je to v CR s UPC ale je to asi podobna situacia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anunnaki  |  30. 01. 2008 17:21  | 

Bohuzel u O2 se jiz brzo nasadi konstantni specialni FUP. Zaniknou datove limity na stahovani. Mno a proste bude trafik vsech zakazniku filtrovan a obmezovan na zaklade "patternu"=vzorku v komunikaci. Jinak receno, pres den (presne casy nejsou jeste stanoveny) treba od 06:00am do 22:00pm bude filtrovan a spomalovan provoz ruznych stahovacu, jako Torrent, Overnett(eMule a spol),DC++ a spousta dalsich, na rychlost 64kbit = 8kBajt (ani tato rychlost jeste nebyla definitivne stanovena).
Osobne to povazuji zasah do sve svobody v tom, jak pouzivam ja internet. Kdyz si zaplatim za PLNOHODNOTNY pristup do internetu tak chci mit pristup porad v te rychlosti kterou jsem si zaplatil. Samo sebou ze jsou dve moznosti. Bud dat pripojeni velice velice draho nebo ho nechat levne, ovsem obmezit objem stazenych dat. Bohuzel se O2 vybira jinou 3 cestou, kterou nuti vsem. Pokud jsem vzorny a nepotrebuji cely mesic nic stahovat a chci si pak pres jeden den stahnout nejakych 600MB pres torrent, tak jsem trestan, i kdyz jsem vlastne pripojku cely mesic vubec nevyuzil. Pro me byl datovy limit nejlepsi reseni, nepratrim mezi stahovace, ale kdyz obcas neco surne potrebuji rychle stahnout, tu moznost mam kdykoly (pres den i v noci). Bohuzel dle noveho jiz nebudu o tom co si za sve penize a kdy stahnu rozhodovat ja ale jiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš  |  29. 01. 2008 17:26  | 

zrovna před pár dni se mi přítelkyně stěžoval, že čekala "ve frontě" na call centru snad 15 minut. Přitom volala ve věci neoprávněně vystavené faktury na již řádně zrušenou přípojku. Taky se na ně mohla vyprdnou a ušetřit svý peníze.
No ale proti tomu, co jsem zažíval s jejich call centrem tak před pár měsíci, kdy jsem se několik dní ani nedovolal je to pokrok

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Armus  |  29. 01. 2008 17:32  | 

15 minut ?? to měla štěstí. Já volal během roku 2007 asi 3x dovolal jsem se 2x na 45 pokus, celkem okolo 10 hodin. Podpora je u UPC tragedie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomixon  |  29. 01. 2008 18:44  | 

Kdyby nebyla blbá, tak napíše přes web. formulář a duhej den má odpověď. Dvojmo. A bezplatně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  29. 01. 2008 19:50  | 

Presne tak. Telefony vubec nepouzivam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinezZ  |  29. 01. 2008 20:58  | 

Což je naprosto "ženiální" způsob komunikace s call centrem v případě, že se je snažíte zkontaktovat právě kvůli nefunkčnímu netu (a v případě jen jednoho PC)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
reee  |  29. 01. 2008 22:40  | 

a proto jsem jeste nevyhodil stary externi 56k modem :
nikdy clovek nevi kdy se bude hodit v nouzi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nikdo  |  29. 01. 2008 23:28  | 

modem někde ještě mám, ale pevnou linku neee

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinezZ  |  29. 01. 2008 23:37  | 

Pravdu díš, človeče.
Kdybych nebyl blbej, vykašlal jsem se na vypalovačku a pořídil si poštovního holuba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš  |  29. 01. 2008 21:10  | 

Hmmm, to jo, ještě mít připojení na net, aby se to dalo odeslat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martínek  |  29. 01. 2008 21:30  | 

To si šťasnej člověk, formulář jsem vyplňoval na webu v loňském roce 3x, z toho jen jednou mi odpověděli do tří dnů, 1 x za týden a na jeden vůbec. Call centrum je úplně k ničemu, tam se dovolá jen kouzelník.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majdina  |  29. 01. 2008 21:34  | 

Blbá určitě není na webu je formulář,ale odpověd je jen automatická.Posílala jsem jim email koncem září 07 a odpověd mi přišla 25.1.08.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Borix  |  30. 01. 2008 06:59  | 

Nekdy se tomu jejich call centru proste nevyhnes... Ja potreboval neco rychle vyridit (proste mi z niceho nic prestala jit kabelovka), na call centrum se dovolat nedalo, tak jsem vyplnil formular a cekal..po tydnu mi prisla odpoved, ze nevedi jak problem resit a mam se ozvat na zakaznickou linku... napsal jsem dalsi formular, ze tam volat nebudu, at se mi ozvou... po tydnu telefonat zrovna kdyz jsem byl na porade a nez jsem stihnul odbehnout a prijmout to, tak vyzvaneni prestalo (cca po peti sekundach)... pak mi prisel mail, ze se jim nepodarilo dovolat a mam se pry ozvat na zakaznickou linku.. zkusil jsem stesti na bezplatny lince UPC, dovalal jsem se bez problemu, ale bylo mi receno,ze zde mohou resit jen objednavky a mam opet volat placenou zakaznickou linku nebo vecer zavolat na zaznamnik, nechat vzkaz a pry se mi ozvou.. nechal jsem vzkaz na zaznamniku a odezva nebyla zadna... nakonec jsem se dovolal, ale faktura na teefon byla tak obrovska, ze jsem si radsi mel koupit digitalni satelit a jeste bych usetril.. trosku mi ta jejich ochota pripomina hlavu 22

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav  |  02. 02. 2008 22:43  | 

No nevím, mně to přes ten web formulář nefungovalo. Fakturu na zrušenou (řádně a písemně) službu mi poslali dvakrát, tak jsem jim napsal znovu, že to platit nehodlám, a ať si zlepší oběh dokumentů ve firmě. S tím, že pro případný soudní spor (tím vyhrožovali pokud nezaplatím...hehehe) jsem vybaven dostatečnou porcí dokumentů, včetně doručenek z firmy. No a opět jsem to poslal s doručenkou.
Po měsíci se mi ozval (taky písemně) jejich supervizor zákaznického centra, strašně se omlouval atd. atd. atd.
Trvalo to celé sice trochu déle, ale ušetřil jsem minimálně 100 korun za protelefonovaný (pročekaný) čas na lince call centra.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 01. 2008 18:57 | 

15 minut je v pořádku. Já to zkoušel třikrát... 17, 32 a 18 minut

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Barra(uda  |  29. 01. 2008 23:26  | 

Kdyz tam volas, tak odmackni, ze jsi novy zakaznik, pak se dovolas temer okamzite

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 01. 2008 07:48 | 

No já jsem jim taky volal ohledně reklamace a strávil jsem na telefonu asi 15 minut. Tak jsem jim to naúčtoval. Stejně jako všechny výpadky. Nakonec mi slevili jeden měsíční paušál (což jsem spokojený, protože já jsem svoje náklady + výpadky vyúčtoval asi na poloviční částku). Nicméně to mi nezabránilo od UPC odejít a pořídit si Digi TV (jasně - kvalita obrazu na kabelovce byla lepší, ale poměr cena/výkon byl u UPC naprosto tragický).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  29. 01. 2008 17:53  | 

Nebo si snad stále myslíte že sloučení UPC s Karnevalem byla pro klienty skvělá věc? Holt chudák ten kdo má navýběr pouze mezi UPC a UPC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baki  |  29. 01. 2008 18:06  | 

ja jsem tak rad za 802.cz :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majlk  |  30. 01. 2008 08:34  | 

A kde bydlis,ja su z F-M....Jsem na paterni siti a mam 10mega za 475 kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hellraiser  |  30. 01. 2008 22:09  | 

Zdravicko, chtel jsem se zeptat, koukam na ten 802.cz a docela dobry ceny .... a koukam ze to jde i na baraku kde ted jsem ... a to jsem s pritelkyni bral UPC .. bo zkratka NETBOX v teto lokalite nebyl ... :(
Tak jsem se chtel zeptat prave jaky je ten 802.cz a pokud jsi z Brna jestli je t vsechno ok apod. ... diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  29. 01. 2008 18:42  | 

Právě proto jsme si nechali v našem baráku vybudovat vlastní rozvody a ty připojili k místnímu občanskýmu združení poskytující připojení k netu - www.klfree.net Technik z UPC se divil proč si tu tolik lidí ruší net, tak jsem mu vysvětlil že za 300 máme net bez FUPů s rychlostí mezi 60 - 90 Mbit down i up.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  29. 01. 2008 19:51  | 

Docela by me zajimalo, do jake doby maji ve smlouve odstraneni zavady a kolik hodin tydne to nefunguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonzaV  |  29. 01. 2008 21:07  | 

no klfree funguje docela dobre... to uz davno neni deset studentiku propojenejch 2.4G wifinou :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  29. 01. 2008 21:12  | 

Pokud je pro mne internet zivotne dulezitej tak si necham zridit sluzbu tomu odpovidajici. Pokud jen na cteni webzinu, emaily s kamarady, Skype, ICQ atd. Tak to ze mi net nebezi dve hodiny jednou za pul roku neohlasene a pak treba 2 hodiny az 0,5 dne ohlasene protoze navysuji rychlost spojeni k ISP a nebo se zasahuje do site mne nijak nevadi. Clovek si koupi to co odpovida jeho potrebam..... . 300Kc mesicne za pochopitelne sdileny Wifi 10Mbit je lakave ...... . Ted to treba bezi 5Mbit rychlosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinezZ  |  29. 01. 2008 18:23  | 

Mě už polilo horko a ono 15 korun...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nargon  |  29. 01. 2008 18:41  | 

Jo taky si rikam, ono je to blbejch 15 korun a tady je clanek jako by se jednalo o tisicovku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomixon  |  29. 01. 2008 18:52  | 

15 korun teď, cca v červenci +50,- a od příštího roku + 150,-, protože energie zase stoupne.
Nebo spíš proto, že všichni výběrčí paušálů vesele zdražujou, tak proč se nepřidat, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fred  |  29. 01. 2008 18:59  | 

15 kaček ha ha ha ho ho ho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mard  |  29. 01. 2008 22:30  | 

Nejde o kachnu?!? Zvyšovat částku o takhle nízkou cifru se kvůli negativním dopadům na PR vůbec IMHO nevyplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinezZ  |  29. 01. 2008 23:40  | 

Však oni to odloží na duben. Prvního dubna to pak oznámí oficiálně a budou čekat, kdo se naposledy zasměje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
THEuda  |  29. 01. 2008 18:59  | 

Jejich info linka stoji za prd ( kdyz mas to stestí a do 40 minut se dostanes na radu)
Reklamace pouze postupujou dále ( zkusím to napsat až příjde fakura)
Z 12 Mb mam sotva 1Mb ( banda !!!)
no neber to za ty prachy
hodně draha zkušenost. NEBRAT !!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PAVEL  |  29. 01. 2008 19:25  | 

Jestli ještě dále bude UPC zdražovat interner, vypovím smlouvu a se mnou dalších asi 56 známých. Nenechám se okrádat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  29. 01. 2008 19:48  | 

Jiste, a poridis si ADSL od telecomu, kde 8 megabit je stezi 3 Proste nic lepsiho nez UPC tu neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sallmi  |  29. 01. 2008 20:09  | 

jeste ze bydlim na chomutovsku...GRAPE SC to jisti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  29. 01. 2008 20:14  | 

Pokud je to nejaky bezdrat tak to ani zadarmo. Staci mlha, bourka, ruseni a je to v haji. To je naprosto nepouzitelne. Jsem ochoten olerovat nedostupnost rekneme max.10 minut za mesic, vice ne. Nejake FUP me nezajima.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fox  |  29. 01. 2008 20:26  | 

Já nevím kde bereš špatný zkušenosti s WIFI já je mám doma už asi rok a půl a nemužu si stěžovat....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sallmi  |  29. 01. 2008 20:40  | 

Drive bezdrat, nyni optika...jinak spatny zkusenosti s bezdratem jsem nemel...mlha, snezeni, dest, bourka a vzdy bez problemu...pokud se ale prece jen nejaky objevil, tak servisni zasah do 3 hodin od nahlaseni...zarovenje moznost uplatnit slevu za pripadny nefunkcni net (nejede ti to 8+, tak posles reklamaci a mas 1+ den zdarma)...vis ono to neni jen o technologii, ale i o providerovi...ale pan to zna asi lip

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 01. 2008 07:56 | 

Internet od UPC jsem bohudík neměl - mám Ralsko.net. Původně jsem byl na Wifi (docela časté několikaminutové výpadky) a poté co Ralsko předělalo net na optiku, tak mám 1. vyšší rychlost (6MBit) a 2. stabilitu (nevím co je to ztracený paket, o oněch několikaminutových výpadcích ani nemluvě). Samozřejmě žádný (un)fair user policy, žádné limity. Jeden z majitelů má sice chování řeznického psa, ale naštěstí ten druhý to zachraňuje a nikdy nebyl problém se s ním domluvit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majdina  |  29. 01. 2008 21:42  | 

Slmouvu od UPC jsme vypověděli mají 30dní potom to odpojí
5.12.07 přijel technik vše odpojil a 29.01.08 přišel email.
Tady je z něho věta Úhradou výše uvedeného nedoplatku předejdete pozastavení nebo úplnému odpojení služeb a případnému účtování reaktivačního poplatku.Mají tam nehorázný bordel!!!!!!!!!!!!!!
Od srpna se s nima dohaduji o platbách platím trvalým příkazem a oni posílají složenku na 750kč a 778kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 01. 2008 08:00 | 

To neřešte :) Já jsem dal výpověď a zároveň reklamaci. Reklamace byl a uznána a poskytli mi jeden měsíc paušálu zdarma. Nicméně jsem byl opravdu překvapen když dorazila závěrečná vyúčtovací faktura - byl tam normálně naúčtovaný nedoplatek, který jsem záměrně vytvořil a také poměrná část paušálu. Celková částka byla o 6Kč vyšší než sleva, kterou mi poskytli. Dokud nedojde správná faktura, tak jim těch 6 Kč nepošlu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedrosa  |  29. 01. 2008 19:33  | 

Zdravím.
asi nemá cenu tam volat zkoušel jsem to několikrát a 60 minut na hovor.
Nejlepší je webový formulář a na jeho začátek zadejte textem že se jedná o stížnost.
reakce v řádu hodin, a zavolají sami.
Nemohu vyloučit že se jedná, o ukrutné štěstí, ale už 3krát sem psal a bylo to OK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  29. 01. 2008 19:53  | 

Pripada mi to cele jako vtip Nevim v cem si pomohou, kdyz jim k soucasnym 1678 Kc mesicne pridam jeste 15 Kc. Pockal bych si na oficialni oznameni od UPC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
igor77  |  29. 01. 2008 22:03  | 

Naco si pořád stěžujete? Na svou neinformovanost? Já si zařizoval net od UPC přes jejich obchodního zástupce a po chvilce povídání mě řekl,že mají možnost nabídnout lepší ceny,pro "nerozhodné" zákazníky. Teď mám skoro rok UPC Easy za 199,- kč za měsíc a jsem maximálně spokojenej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VjedeCZ  |  29. 01. 2008 20:23  | 

Dokud to byl Karneval, všechno fungovalo v poho... Dovolat se k nim je od září 2007 utrpení. Ale proto to tak dělaj. Prej je jich málo, ale rozšiřujou se... Je to neseriózní, jak se zákazníky jednaj. Snad se najde nějakej hráč na trhu, kterej by rozčeřil vody.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  29. 01. 2008 20:27  | 

Je snad nejaky telefon jediny zpusob jak s nimi komunikovat ? Ja treba zadny telefon nemam, tak nevim, proc bych to mel takto vubec resit. Emailem odpovidaji pomerne rychle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carver  |  29. 01. 2008 20:56  | 

japak jim asi tak napises mejla, kdyz ti nejde net? Zavolas callcentrum, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  29. 01. 2008 21:04  | 

Ne, pouziju zalozni pripojeni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VjedeCZ  |  29. 01. 2008 21:02  | 

Byla taková reklama, asi před pětadvaceti lety: Jak se dostane řidič sněžného pluhu k sněžnému pluhu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bohemian  |  29. 01. 2008 20:30  | 

.. jsou tyhle služby jedny z nejdražších na světě, koruna posílila a UPC dělá ze svých zákazníků blbce Ještě že nevyužívám jejich služby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  29. 01. 2008 20:34  | 

Je zajimave, ze napriklad elektrina zdrazuje podstatne vice a vsichni bez nadavek poslusne plati ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 01. 2008 07:56 | 

Ovšem narozdíl od cen připojení k internetu ve světě je elektřina v čechách stále levnější než u sousedů, i přes debilní e-maily a zprávy na Nově...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  29. 01. 2008 20:37  | 

Budou zdražovat i staré tarify co zdědili od KARNEVALU ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinezZ  |  29. 01. 2008 21:03  | 

Předpokládám, že určitě, protože Karneval už neexistuje, teď je všechno UPC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nikdo  |  29. 01. 2008 23:38  | 

To já si počkám, až mi to napíšou sami. Taky mám eště původní tarif od Karnevalu, od tý doby se nic nezměnilo, jen přibylo výpadků netu. Call centrum jsem nezkoušel volat. Jen dokud to byl Karneval, tak jsem si párkrát zavolal a vždycky to bylo vyřízený do pěti minut. Myslim, že až budu volat do Call centra UPC, tak to bude kvůli zrušení smlouvy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neviditelny cernousek  |  30. 01. 2008 22:07  | 

smi nejdriv po dvou letech od slouceni, tedy za rok a pul ode dneska

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  31. 01. 2008 06:27  | 

Takže dnes mi přišel email že,
"...Od 1.3.2008 budou měsíční předpisy vysokorychlostního internetu UPC u Vámi odebíraného tarifu o 15,- Kč (včetně DPH) vyšší než doposud..."
a to mám tarif 3 M.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kos  |  29. 01. 2008 21:00  | 

Jako to nemám slov, kvůli 15Kč si necháte vrtat koleno. Lepší net jsem nikdy neměl! Kupte si třeba wifi, to je mnohem "lepší"! Láguje jak stará škodule v mrazu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VjedeCZ  |  29. 01. 2008 21:06  | 

Nejde o prachy. Jejich přístup k zákazníkum je na prd. Pro mě bylo zarážející, jak se od proměny z Karnevalu všechno, co bylo fungující změnilo. K horšímu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bady  |  30. 01. 2008 14:45  | 

tak pokud nemels lepsi net nez upc, tak te uprimne lituju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bořivoj  |  29. 01. 2008 21:40  | 

Jednoduše, zrušil jsem smlouvu se zlodějskou UPC. Sice jsembyl 2 měsíce bez netu, ale přežil jsem to. Nyní mám nejen satelit. příjem od Digi, ale i Internet od jiného poskytovatele. Mám ušetřenou polovinu prachů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mark  |  29. 01. 2008 22:21  | 

Tady nejde o cenu, ale o reseni problemu. Jsem idiot prehodil z O2, jelikoz je fakt, ze UPC ma rychlost a cenu lepsi. Jenze jejich jednani je proste humus. A jak se nemuzu dovolat na call centrum hodinu, jsem na infarkt. To proste za to dusevni a fyzicke zdravi nestoji, a prehodil jsem zpatky na polovicni rychlost za 200kc draz. Co se da delat. Mam bohuzel jen O2 a UPC, nic jineho tu nejde.
Pro ty chytraky co doporucuji web formular, at si zajdou k chocholouskovi. Kdyz mi nejde net, tak asi nemuzu vyplnit formular. To by jednoho napadlo, ze jo. A kdyz nekdo pracuje z domova a najednou nema pristup k praci, rad by se dozvedel co se deje. (UPC vypadek za pul roku cca 5x, O2 1x na 3 hodiny)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mard  |  29. 01. 2008 22:34  | 

Ty jsi asi nějakej lumen, co? Dneska má snad každej notebook v sobě modem a karta do PC stojí pár kaček. Na to kratky připojení abych zkontroloval majly a poslal dotaz na UPC se připojím vytáčeným připojením. Jde stejně o jeden či dva případy ročně a to jsme u nich už snad šestej rok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 01. 2008 01:05 | 

Naco ale mit jeste pevnou linku kdyz muzem volat pres internet?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a-c  |  29. 01. 2008 22:39  | 

normalni lidi, maji pristup k pocitaci take v praci... nebo si dojdou kamkoliv (kamarad, kavarna), kde ten pocitac je... takze k chocholouskovi bych poslal nekoho, kdo si neumi poradit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sallmi  |  30. 01. 2008 07:14  | 

aaa pan umi cist

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dlouhán  |  29. 01. 2008 23:24  | 

Dneska každý mobil, s výjimkou největších šunek, určených pro děti a důchodce, má v sobě mailového klienta. Takže není třeba ani počítač.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
5h1nj1  |  30. 01. 2008 09:12  | 

I kdyz pominu ten pripitomely automaticky predpoklad typu "Dnes to ma prece skoro kazdy", tak k cemu mi ten emailovy klient v mobilu jako je? Vyplnim snad v nem webovy formular? A mobilni browsery radeji ani nezminujte, to uz fakt jsou spolehlivejsi ti postovni holubi. A abych sel posilat stiznost nekam jinam, kde je internet funkcni? O_o No proboha, co je to za logiku?
Jde o to, ze maji PLACENOU telefonickou zakaznickou podporu a stejne se NEDA nikomu DOVOLAT, jen cim dele to zkousite, tim VICE PLATITE za telefon. To je proste spatne a nelze se divit, ze na to lide nadavaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarynek  |  29. 01. 2008 23:30  | 

horší operátor snad už ani u nás není může si podat ruce s vládou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Achjo  |  30. 01. 2008 01:08  | 

Úplně stejná situace jako s analogovou kabelovkou.
To bylo původně chytráků a řečí, že koho prý vytrhne blbých 10Kč.
Dnes chcou minimálně 25x tolik!!
Ikdyž je UPC internet stále nejvýhodnější, věřím, že v době kdy se z 15Kč vyklube 150Kč již alespoň u mě bude pořádná alternativa.
A to jejich Call Centrum je vážně k vzteku - človek čeká 30min a ještě k tomu ten hovor platí, přičemž se snaží vyřešit problém, který je téměř vždy na jejich straně.
Podobné jednání jsem třeba u O2/Telecomu nikdy nezažil, tam jsem se vždy z pevné dovolal i když mi nejel internet, zadarmo a třeba i k technikům.
Proč mám platit UPC za problémy, které MĚ způsobují, a to formou zaúčtovaní telefonních poplatků na jejich Call Centrum?
Mimo jiného mě to čekání stojí také čas samozřejmě.
Může mi to někdo vysvětlit???
Je to sprosťárna! - Fakt hřeší na to, že jsou často nejvýhodnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ohap  |  30. 01. 2008 09:13  | 

Z tohohle zlanku vyplyva ze proste vyuzivaji moznosti globalniho zrdazovani k natlaku na lidi aby si k internetu koupili i televizi a telefon. Je to nefer jednani ze strany velke spolecnosti a je videt ze se chova jako MONOPOL a tedy nekorektne. Zrejme museli dat velkou sumu antimonopolnimu uradu, protoze koupi Karnevalu nemohlo proste projit. A je tedy na kazdem aby se roznhodnul jak se k jejich chovani postavi. Ja osobne zvazim situaci a pak asi prejdu k nekomu jinemu i za cenu drazsiho internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xy  |  30. 01. 2008 10:32  | 

už od začátku se chovají jako telekomunisti,hlavně,aby akcionářům v zahraničí vydělali hodně peněz,blbý češi to zkousnou(jako poplatky v bankách atd.)Jejich telefon nechci-je mnoho voip providerů bez paušálu a ještě levnějších,jejich nabídku mini (209kč)chytnu v dvbt zadarmo!A doufám,že u nás bude brzo NETBOX!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM  |  30. 01. 2008 10:41  | 

Mam NETBOX, neviem, co su to problemy, ktore tu popisujete v suvislosti s UPC a vsetkych vam, ktori nemate inu moznost nez UPC ci O2, uprimne prajem, aby sa to coskoro zmenilo a prisiel k vam NETBOX alebo aspon ina podobna alternativa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trdlo  |  30. 01. 2008 11:53  | 

Když už takovej článeček napíšu, tak by neškodilo uvést i cenu za jakou to bylo před tím. A ne pouze rozíl cen. Na těch pár detailů, by sis ten čas najít mohl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 01. 2008 12:35 | 

Nevzpomínám si, že bychom spolu pásli husy. Ale jinak, ano, všechny paušály zdražují stejně, je jich asi šest, proto sem budu psát starou cenu jednoho každého. To má opravdu smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bývalý zákazník  |  30. 01. 2008 14:42  | 

Karneval kdysi zavolal "nechcete k internetu ještě TV na 3 měsíce na zkoušku zdarma?", hm, jo, proč ne.. Jenže zdarma nebyla.. Nakonec vyšla celkem cca na 5000.. Nejen, že TV byla účtována od začátku, ale dokonce i po dvojím odhlášení a nakonec nás odpojili pro neplacení. A jsme tomu nakonec rádi. O době strávené na infolince nemá cenu mluvit, z toho by bylo dalších pár paušálů. A emailová korespondence přes formulář? Karneval odpovídal sporadicky, jednou do druhého dne, jednou za měsíc, někdy nikdy. Reklamace naší TV u UPC - odpověď do dvou dnů - ano, že to předávají někam dál a půl měsíce opět v čudu... UPC už NIKDY více, mám se ještě rád... Jinak pro sadomasochisty jistě vítaný subjekt...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  30. 01. 2008 17:15  | 

Já mam internet od UPC asi půl roku a pořídil jsem si ho právě kvůli kvalitě(kabel je vždycky lepší než wifina).myslím že 555,- za 3Mbit je dobrá cena za kabelové připojení.výpadky zatím žádné,akorát se někdy sniží rychlost nebo odezva,ale oproti Klfree na Kladně je to o dost lepší.Tam jsem sice měl 20Mbit za 350,-,ale byla to právě wifina a když někde něco odešlo tak to trvalo i pár dní něž se to zas rozchodilo a že těch výpadků bylo...
Ta podpora zákazníkům je ale doopravdy děs běs,to je pravda....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
5h1nj1  |  30. 01. 2008 18:32  | 

Jeste bych upozornil na svetlou stranku teto zmeny pro nekoho, kdo chce sluzbu vypovedet, ale ma podepsanou smlouvu na dobu urcitou, cili by platil penale pri predcasne vypovedi. Zdrazenim ono penale odpada. Muzete klidne vypovedet smlouvu bez jakychkoliv sankci (alespon teoreticky). :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wow  |  30. 01. 2008 22:14  | 

no mylim, ze im chyba konkurencia, na Slovensku po prichode optiky od Orange (12Mbit za 600Skk, max az 60Mbit) znizilo UPC Chello cenu a zvysilo rychlost, okrem toho existuju lokalni poskytovatelia optiky s este vyssimi rychlostami a nizsimi cenami, dokonca aj T-Com sa zlepsuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  01. 02. 2008 08:18  | 

eee,.. upc nikda nedalo nikomu nic zadarmo,...
i navysovani rychlosti bylo jen z donuceni konkurenci, si povzpominejte.
cena se drzi taky jen diky konkurenci, jinac by to hned vysvyhli co to da.
chce to metropolitni wifi a hotofka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanKm  |  03. 02. 2008 00:58  | 

No, ja jsem si snizil internet z light na easy, dostatecne dopredu, aby to bylo od 1/12. Prisli 3/12, prepojili a chteji za to 350Kc.Ale prisla faktura za prosinec, a na puvodni castku! Volam nekolikrat na call centrum, samozrejme "byl v poradi", tak na to jim kaslu a poslal tedy el. formular. Napsali ze pry faktura byla predgenerovana, tzn. dalsi uz bude spravne. Houby, prisla za leden, a zase spatne. Tak opet pres formular a tentokrat uz napsali, ze se omlouvaji a ze to opravi. Tak jsem zvedav., co poslou. Katastrofa, kdyz maj neco odpojit, tak jsou tu hned a nechaj si to zaplatit, na to system maji!! Ale aby spravne vystavili fakturu, to je pro ne moc slozity. A pokud je chces kontaktovat na call centru, tak se nedovolas! Kdyz u nas na ulici prekopli kabel a ja jim to nahlasil, a chtel aby prijeli hned ten den, ze jsou odstrihli i lidi nad nama, tak rekli, ze to by jim musel napred zavolat jeste nekdo dalsi, aby prijeli hned ten den. Kdyby tady bylo cokoli jinyho, jdu od nich pryc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slevová Karta  |  12. 02. 2008 17:07  | 

Zdražení? Žádný problém... Staňte se členem klubu Korunka a získejte slevovou kartu, která Vám zajistí slevy v průměru 15% v téměř 3000 obchodech nebo eshopech. Slevová karta Korunka Vám ročně ušetří několik tisíc korun a věčné zdražování Vás už nebude trápit. Více info: www.slevova-karta.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  27. 02. 2008 08:09  | 

Někdo tady psal, že stávající zákazníci nemají žádné výhody, ale pokud se tady někdo najde, kdo má od UPC jen internet, tak napište. Dostanete na 4měsíce kabelovou televizi. Není to sice moc a určitě by bylo lepší třeba ono zlevnění na 6měsíců, ale boužel. Tu kdybyste chtěli, tak byste museli podat výpověď a smlouvu objednat znova. Kdyby měl někdo zájem třeba i o tu kabelovou TV k netu, tak napište, zařídím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky