UPC ode dneška zdražuje internet

Diskuze čtenářů k článku

Weri  |  04. 03. 2008 13:45

Společnost UPC mívala dobrou reputaci, ale jak se zdá, usnuli na vavřínech a bohužel to spousta uživatelů neví. Připadá mi úplně směšné, že bydlím kousek od centrály UPC a tato společnost od doby, kdy jsem podepsal smlouvu, na mě dá se říct kašle. Vše to začalo instalací, kdy technici měli přijít mezi 9-11h... nakonec přijeli až ve 13:30 a neměl jsem služby, které jsem si objednal. Co se týče odborností techniků, i stará důchodkyně by si s připojením poradila lépe, než oni. Musel jsem je dloho přesvědčovat, než pochopili, že jsem si objednal variantu 8Mb/2Mb a rychlost mám 6Mb/1Mb. Poctivě každý měsíc platím paušál za internet spolu s upload boosterem, kterého se mi už přes 8 měsíců nedostává. UPC na mě kašle, jejich paušál je směšný s porovnáním mé čásky za telefon, kterou platím za volání na chabou technickou podporu, kde si v lepším případě počkám 30 minut, než se dostanu na řadu a nebo mě rovnou po nějakém čekání odpojej. Když už se konečně dovolám, operátoři ze mě dělají idiota a smutně musím konstatovat, že po 8 měsících mi byli schopní říct, že tam nemají žádnou informaci ohledně řešení, ale i zadání mého problému.. tzn volám tam 8 měsíců v kuse a oni nemají žádnou zmíňku o tom, že jsem jim kdy řekl o mém problému s internetem. Co se týče peněz za upload booster, odpověď ze zákaznického oddělení byla, že peníze mi budou vráceny až po úplném vyřešení problému, ale kdy to bude, to mi schopni říct nejsou. Měl jsem štěstí, že mě tu po mé urgenci navštívil konečně schopný technik od UPC a nevěřil svým očím... po 8 měsících mi tu budou dělat novou instalaci, protože ta současná je odfláklá... nebudu zabíhat do detailů. Každopádně čekám, až se společnost UPC uráčí a konečně se mi ozve s domluvou termínu na změnu instalace, jak mi bylo slíbeno. Mimochodem pokud do UPC pořád nevoláte a neotravujete je, jsou schopni se ozvat pouze v případě, kdy se z vás snažej vytáhnout další peníze v případě rozšíření už tak mizerných služeb, jinak pro ně jako zákazník neznamenáte vůbec nic a myslím, že takhle by se ke svým zákazníkům takhle velká společnost chovat neměla! Velmi mě tento postoj UPC mrzí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2008 20:40

Koukam, ze mam stejnou rychlost dolu a ctyrnasobnou nahoru za ctvrtinovou cenu...

Ja vedel, proc vyuzivat komunitni site. Provider je KLFree.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hugo  |  03. 03. 2008 18:21

UPC je zločinecká organizace, tada podle mě. Ty ceny co chtějí za svoje služby no to už je hrůza!!!!!!! Vemte si co chtějí za Tv!! No kdo doma tiskne prachy ať ty gaunery podporuje, ale rozumný člověk jistě najde levnější ! Zhruba 3x levnější je Digi Tv a internet, raději zkousnu to že mě to sem tam nejde, tak 2x za měsíc nachvilku, ale za 280Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  06. 03. 2008 09:09

Ne kazdej chce mit na balkone nechutnej satelitni talir, jen aby usetril par stovek....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Ostrava  |  02. 03. 2008 21:16

Jo, to už úplně pohřbí už tak drahou UPC....

Přístup k inetu by od UPC byl zajímavý, až by naopak minimálně o polovinu slevnili...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filer  |  03. 03. 2008 08:53

Mam od UPC net i TV, kdyz jsem se ptal na moznost ziskani slevoveho balicku, rekli mi. ze v me lokalite to nejde...pritom na strankach tohle zvyhodneni neustale omilaj... este celej unor lakali lidi na ceny pred zdrazenim a o zdrazeni pritom nikde ani zminka...

Nastesti u nas v baraku zavedou uz brzy optiku od obcanskeho sdruzeni...boze diky za ty dary ze budu moct UPC konecne nakopat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Plocek Teplice  |  02. 03. 2008 19:53

Mám se společností také nedobré zkušenosti. Přešel jsem k jiné firmě a jsem maximálně spokojený. Je nutné distancovat se od nenasytných firem. Snad potom pochopí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 03. 2008 19:11

Minulý rok byly nějaké výpadky (cca 5-7), nejdelší asi celý víkend. Za 322Kč měsíčně mám 4Mbity, stahuju zcela běžně 500kB/s. Kdyz se jim jednou "porouchal" router, stahoval jsem přes 1MB/s. :) Alespoň tady v Olomouci si myslím, že poskytují bezkonkurenčně nejlepší internet v poměru výkon/cena. Nevýhoda je, že připojují převážně celé domy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smil  |  02. 03. 2008 13:49

Zavřít zlodějě, oni zdražují to co má být o polovinu levnější. Za 256 upload 570kč ha ha ha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MS  |  02. 03. 2008 15:14

Uprimne vsichni budou menit ceny - nebo jste si nevsimli ona tak trochu zdrahla energie a dalsi veci ktere souvisi s poskytovanim techto sluzeb. Nedivte se - oni taky chcou zvednout platy zamestnancum (nekteri) aby jim dorovnali to zdrazovani ale kdyz sami nezdrazi nemaji z ceho. Nejsem zadnym priznivcem zdrazovani ale je to tak - internet a veci okolo jsou sluzby a za sluzby se plati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  02. 03. 2008 18:59

Konečně někdo, kdo ze zdejší diskuze myslí hlavou!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2008 01:06

Ano, to dává smysl, ale na druhou stranu všechny náklady určitě nevzrostly. Vsadím se, že těch osm megabitů, co si o nich pronajímám (Chello Classic), je určitě nestojí tolik co před rokem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 03. 2008 09:59

Pokud nemáte v dosahu NetBox, tak si počkejte na optiku od O2. Aktuální ceny jsou následující: download 10Mb/ upload 10Mb/s za 590,-; download 20Mb/ upload 20Mb/s za 1100,-, žádný FUP. Největší problém je s dostupností. Časem se to ale spraví. Já jsem se přestěhoval do lokality, kde již je toto připojení k dispozici a jsem moc spokojený. Předtím jsem používal CDMA, protože jsem neměl jinou možnost připojení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brano  |  02. 03. 2008 02:14

No, nechcem provokovat, ale na Slovensku sa UPC pri cenach internetu zachovalo uplne inak - a sice dramaticky zlacnilo, aby zostalo konkurencieschopne voci optike Orangeu. 10/1 za 650 Sk (500 Kc) a 20/2 za 950 Sk (730 Kc) je dost rozdiel oproti doterajsim cenam, i ked ceny Orangeu aj tak nepodliezlo. Konkurencia je super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bla  |  02. 03. 2008 09:54

A věřte, že to do konce roku není poslední zdražení!.Přesně takový průběh u UPC měla televize a intervaly zdražování byly půlroční. Holt pokrytí mají dostatečné a proto je nyní doba zákazníka hýčkat (cenou?). S touto společností nikdy více.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SANCA  |  01. 03. 2008 21:45

ZAROBTE SI LAHKO A RYCHLO CEKUJ NEUVERITELNA SANCA ROKA

www.klikacka.sk/registracia/?odporucatel=broli99

TOTO NIE JE SPAM!!! FUNGUJE TO!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IMRvére  |  01. 03. 2008 21:58

Spam tvrdi, ze neni spam....lol.

proc tyhle blbce nezakaazou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  06. 03. 2008 09:07

Cizinec a jeste tu spamuje. NEuveritelny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kokot  |  02. 03. 2008 15:11

DO PIČE, SMAŽTE TEN ZKURVENEJ SPAM!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majkl  |  02. 03. 2008 20:02

Ono by pomohlo zakázat do diskusí přispívat slovákům, pak by se tu ten spam neobjevil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maximus  |  03. 03. 2008 17:51

Souhlas. Magyar bitches go home

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anarchysta  |  01. 03. 2008 21:39

nenechte se vydirat a využivat neplate nic zrušte smlouvy kdyby se všichni lidi domluvili a drželi spolu tak se tohle nedeje ale narod je tupej a asi nic jineho si nezaslouží neumí držet po hromade podivejte se na sousední staty hlavne ty na jich ale lidi přidou na to až bude pozde hodne lidí se necha ovlivnovat mediami a věří každy blbosti a za prachy by prodaly i sve rodiče nebo i sve vykaly lidi spamatujre se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anarchysta  |  01. 03. 2008 21:30

tohlencto je skurvenej stat at ho boch pojebe a ty hovada taky už aby byl konec světa kam se to ženem samí zdažovaní už to neni unostny pro normalní lidi každy chce jenom hrabat a okradat přeji všem firmam společnostem hlvne tym gigantum aby skrachovali a lidi na špici společnosti pochcipali společne spolityky vudu je moc silny i když chvili trva ale na každyho dojde hezky postupne ale stoprocentne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 03. 2008 00:24

Hmmm, jak to tady čtu dále - obyčejný chudák.... Musím se nad Tebou smát. Neumíš napsat správně ani základní česká slova. Jsi k smíchu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chytrakpeta  |  01. 03. 2008 21:21

jsou to všechno hovada a zmrdi at je rakovina spalí a to jim přeji od srdce a věřte na každou svini jednou dojde jako na polityky a vychcipaj v bolestech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 03. 2008 00:21

Opět další chudák, co si léčí svůj komplex malého penisu v anonymní diskusi. Ani češtinu to ubohé zvířátko neumí....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aldik  |  01. 03. 2008 20:47

jééžiš však to zdražení je jenom o blbých 15kč .. to snad nemůže nikomu wadit .. a navíc radši o 15kč navíc než platit u O2 telefonní linku i když mám jenom internet

eště že mám UPC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majkkl  |  01. 03. 2008 20:33

co tady řešíte kvůli 15 korunám? Zdá se mi to až neuvěřitelné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Coden  |  01. 03. 2008 19:30

Optiku v čechách Orange nebuduje ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kong  |  01. 03. 2008 17:09

Přešel jsem ze samostatného tarifu na net a televizi na balíček a ušetřil jsem 400 Kč za stejné služby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pop59  |  01. 03. 2008 16:13

ještě že je možnost výběru ne jak u čezu -soudruzi seru na vás....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  01. 03. 2008 14:56

Po sloučení Karnevalu s UPC mi od 7.6.2007 do konce roku nebyli schopni dát do pořádku smlouvu-tak jsem to vypověděl, šel k o2-což jsem si nikdy nemyslel, že udělám- a mám za stejné peníze rychlost i televizi a 800 minut na pevné za měsíc zdarma, čehož najednou velmi využívám-aneb zpětně jsem objevil kouzlo pevné linky. Kromě problémů s nastavením mailu (ale zvládnul jsem) a toho, že po zapnutí se skoro nikdy napoprvé nemůžu dostat na web (ale mám tu dva routery, ještě pořádně nenastavené-možná je to tím) tak s o2 problém nemám, což s UPC nemohu říct. Na požádání mohu zaslat záznamy telefonních hovorů, mailovou a pak už i písemnou korespondenci. Pracují tam hňupi z celého světa. Jiný výraz bohužel nemám. Hezké odpo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jdo  |  02. 03. 2008 22:51

Co máš za tarif a kolik za to platíš? Dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dyzl  |  01. 03. 2008 14:19

O těch 15 kaček nejde ale o princip, obecně se datové služby slevňují a přidáva se na rychlosti a ti monopolisté naopak zdražují. Možnosti připojení které od nich mám, jsem využíval jen zlomkem, protože nejsem žádný sosač. Byl jsem ale líný měnit tarif. Tak teď slezu do nižšího tarifu a ještě dvě stovky ušetřím. No a pokud příště ještě zdraží, byť třeba o korunu, UPC uplně zruším. Na cestování mám ještě CDMA od O2 a to mi klidně vystačí i doma, možná si jen u nich zvednu limit.

Také doufám, že začne časem lépe fungovat i Ufon. Zatim to dle odezvy ve fórech asi není pravé ořechové.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ReWasT  |  01. 03. 2008 14:42

BOhuzel je to jak pisete , UPC ma takrka monopolni postaveni. Monopol postaveny ale opravdu na celkem KVALITNIM internetu . Netbox , O2 , a spousta mensich se da povazovat za castecnou konkurenci . CEny maji opravdu skutecne nizzsi nez UPC ale za jakou cenu_? jak tady nekdo jiz psal O2 = nespolehlivost , kolisava odezva , padajici pripojeni sedi ruka v ruce s nizkou ceno = Zadne omluvy prpste se tvari jako by se jich to netykalo ... TO je problem vsech ostatnich a mensich poskytovatelu . U UPC jsem zakaznikem 5-6let za tu dobu internet padl 10x _? maximalne i kdyz musim prizbnat pri zruseni UserFairPolici rychlost obas kolisala ale jinak BOhuzel co se tyce Internetu TIP TOP , rychlost , stabilita ,odezva v poradku . ALe bohuzel UPC = vysoka cena , a nedej boze si neco aktivaovat nebo neco zmenit jijich klienske centrum je naprosto priserne , Operatori jsou jako ZASEKNUTE DESKY. Dovolat se = ZAZRAK . Z vlastnich zkusenosti pri hovoru s operatorm neni naskodu komunikvat na urovni 5 tridy a vse opakovat 3x !!! a prosjistotu si nechat cely hovor zaznament. predejte te tak pripadnym problemum. ALe budme radi alespon za zruseni FPU protoze jich bych si orpavdu pripadal jako v dobe kamene

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lilleek  |  03. 03. 2008 08:16

Tak tak, souhlas. Jsem zákazníkem UPC, spokojenost je, rychlost stabilní, výpadky opravdu minimální. Ale ta cena a ten upload, no.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nest  |  01. 03. 2008 12:41

15 korun, to je tedy palka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Hladký  |  01. 03. 2008 13:01

není to pálka, ale kdyby aspoň zvýšili rychlost... spokojil bych se s navýšením s uploadu, download mám zatím dobrej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lilleek  |  01. 03. 2008 13:08

mají monopol a dost toho využívají, nejlépe přejít k 802, kde mají 10/1Mbps za 475kč a ne jak UPC 3/0,256Mbps za 555.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kritik  |  01. 03. 2008 13:15

Myšlenka je pěkná, akorát mají mnohonásobně menší pokrytí než UPC. Stejně tak Netbox.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Amoondre  |  01. 03. 2008 13:27

Presne tak, ked uz nie je netbox tak aspon to UPC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dandi  |  01. 03. 2008 16:56

A když už jsme u toho, tak se trošku liší i zřizovací poplatky, nemýlím-li se =o) a sice je fajn být připojen za poloviční cenu a ročně litr ušetřit, ale dát za připojení 2500 a více...fuj

Daniel Rucký, OZ UPC ČR a.s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ralf  |  01. 03. 2008 18:15

Litr za rok ušetřit? Vtipálek ne? Úspora je pochopitelně mnohonásobně vyšší a pokryje mi to i vyšší zřizovací náklady

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j  |  01. 03. 2008 19:38

ja jsem za zrizeni netboxu neplatil ani korunu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniela  |  02. 03. 2008 07:10

A co vratná záloha za modem, kdy UPC mi již cca 7 let zadržuje 2 tis.Kč. Vracet je budou zřejmě, až kvůli inflaci nebudou mít žádnou hodnotu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeTe  |  02. 03. 2008 10:56

802.cz mam taky.. a kdyz platis mesicne 475 misto nejakeho 1000, tak ten "litr" jak rikas usetris za dva mesice. mam stesti, ze jsem zrovna ve meste, kde maji optiku, uz bych nikdy nemenil. kdyz je napsane 10Mbps tak to opravdu tak stahuje (1,2MBps)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gogin  |  04. 03. 2008 13:10

Pane Rucký,

Nevím proč jste se rozhodl srovnávat vaše služby zrovna s Netboxem když z nich zcela jasně vyjdete jako UPC "jako zpráskaný pes". Pro příklad uvádím váš internet Light který používám, je za cenu nově 794 Kč. Jeho rychlost 5 120/512. Netbox má jak píšete o stovku levnější tarif (zřejmě NETBOX PERFECT 6144/2048 kb/s za 699,- Kč. Nejen že má rychlejší download v takových rychlostech je to již pro normální uživatele stejně bezpředmětné, ale, a tady bych se pozastavil, hlavně téměř čtyřnásobnou rychlost uploadu. Vy nabízíte rychlost 1024 za příplatek 99 kč. To je další stovka měsíčně navíc a to ještě máte teprve poloviční rychlost. Navíc netbox garantuje pevnou IP, vy za poplatek 200 Kč (Schválně píšu garantuje). Navíc na stránkách netboxu jsem se nedočetl o zpoplatněné aktivaci za 2500 Kč ale stejně jako vy za 1 Kč. No a na závěr to nejlepší a to proč reaguju tak pozdě? Jednoduše proto, že mi teprve dnes přišla faktura o 25 Kč vyšší a to bez lakéhokoliv předchozího upozornění na zvýšení poplatků. Tak jsem se rozhodl na netu zjistit jestli vydali nějakou zprávu a co vidím, samozřejmě že vidali. Oni by totiž museli zaplatit pokutu kdyby ne. Ale že zákazníci, kteří netráví na internetu každý den studováním, jestli jim náhodou nezdražili služby, nic nevědí, tak to je jim FUK.

A úplně na závěr. Služby UPC jsou spolehlivé. Zdražují jen proto, že vědí, že na trhu s kvalitním připojením nemají konkurenci. (Netbox na Barrandově není jinak bych ho měl a to tak že hned).

K O2. Lidi rychle zapomínají, jak s něma za časů Telecomu vydrbávali, a proto už ze zásady bych k nim, pokud by to bylo nějakým trochu možným způsobem možné, v životě nešel.

Taže Zdar a na závěr vaše oblíbené UPC...fuj

gogin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
taki  |  04. 03. 2008 22:12

S NETBOXom som bol absolutne spokojny; asi najlepsie pripojenie ake som kedy pouzival. Lokalitra bola Brno - Bystrc. Keby mali taku dostupnost, aku ma v CR UPC, mladsie generacie by uz asi davno nevedeli co to UPC vobec bolo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dandi  |  01. 03. 2008 16:55

Mohu poradit s UPC upload boostrem za kilo měsíčně.

Daniel Rucký, OZ UPC ČR a.s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  02. 03. 2008 00:32

co tady placas ty magore??? vychvalujes upc...kolik ti za to dali???? jsou to smejdi kteri serou na zakazniky...my jsme to meli a ty vypadky ktere upc melo to byl fakt hnus. a kdyz jim chtel clovek zavolat tak meli plno a jeste vysolil 500kc za telefon protoze nebyl z phy....

ted mame 4mesice O2 a zatim zadny vypadek...sice platime vic penez ale je v tom i ta televize...

takze upc suck

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dandi  |  02. 03. 2008 11:55

To je asi případ od případu....ti inteligentnější třeba ví, že se můžou na klientské centrum obrátit i zdarma =o) Rozhodně z tvého vyjadřování tuším, že si zrovna píšu s jakousi "spodinou" našich bývalých zákazníků....to mě pak ani nemrzí, že jsi u O2 ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sid  |  04. 03. 2008 02:19

Hodinu poslouchat kolikaty jsem v poradi jenom proto, aby me pak prepojili na neschopnou operatorku. Ta pomalu nevi, co je to pocitac, prepoji me na cekaci linku k technikovi, po pul hodine mi to konecne nekdo zvedne, behem minuty mu popisu problem(omezeni internetu bez udani presnych pricin), dohodnem se na reseni a je vymalovano. Reseni trvalo jednu minutu(ne, skutecne to neslo resit bez dohody s nekym kompetentnim) a ja stravil na lince hodinu a pul. Skvela sluzba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kabakov  |  01. 03. 2008 18:07

je nutno pamatovat na to ze za poslednich nekolik let zvysili rychlost nekolikanasobne a to zcela zdarma a nyni by ted pri zvednuti ceny o 15(!) korun meli zase zvysovat?

Pamatuji ze kdyz jsem k UPC prechazel tak jsem si objednaval pripojeni 512 kbps a nyni mam stale za stejnou cenu 8 Mbps.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeTe  |  02. 03. 2008 11:22

no.. jak rikal kolega nekde pode mnou.. datove sluzby by se nemely zdrazovat vubec, trendem je zlevnovani. pokud u UPC stouply naklady, tak at proste pri pristim zlevnovacim kroku chvili pockaji a nechaji ceny na puvodni urovni.. vysledek bude stejny a ten zlevnovaci krok prijde stejne brzy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
laco  |  01. 03. 2008 12:39

prejdeme k o2 ma 50 procentni slevu- je levnější než kabel- je nutno si do budoucna pamatovat na tato jednání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
plooter  |  01. 03. 2008 13:04

O2? - Laco, neblázni! Máme v práci a již zvažujeme přechod...hodiny a hodiny výpadků za které se nikdo necítí zodpovědný a ani písmenkem se neomluví! Doma mám NWT Computer....a ještě mi to nespadlo. U O2 platím rychlost 4096MB - dostanu se max. na rychlost 2800MB - u NWT si platím rychlost 2048MB a stahuju rychlostí 2048! - Pokud to pomůže, radši si připlaťte a nikdy - NIKDY - nechoďte dobrovolně k O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shaggy  |  01. 03. 2008 13:17

4000MB?! a to ti stiha sietovka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukas...  |  01. 03. 2008 20:51

jiste ty snad doma nemas 32Tbps sitovku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nikdo  |  02. 03. 2008 21:41

Hádám, že dotyčný se jen překlepl. Každopádně tohle by byl asi záhul pro celou internetovou síť

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 03. 2008 14:08

Neni nad radu odbornika. Btw mrkni se na prevody jednotek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VIR  |  01. 03. 2008 19:41

Napsal jen kolik dat a né za jakou dobu, takž eproč by nemohl stáhnout 2048 MB za den? :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrew  |  01. 03. 2008 23:46

Nejdrive by ses mel naucit cist, kdyz pise o rychlosti, ne o prenessenych datech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
napodobne  |  02. 03. 2008 00:00

presne ty taky, on pise ze ma rychlost 4096MB, coz neni nemozne, jelikoz neni uvedena casova jednotka za kterou tyto data prenese, takze pokud je to 4096MB/den tak proc ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r23  |  01. 03. 2008 13:17

sleva, a mizerné datové limity...to jsi můžou nechat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k O2 ne  |  01. 03. 2008 13:42

mi ted od O2 utikame k CRa - rocni uspora cca 20-35% pri mnohem vyssi kvalite sluzeb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rad  |  01. 03. 2008 13:52

je to sice lepší než O2, ale taky nic moc.nejlepší byl telenor networks, který pak koupila GTS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  02. 03. 2008 18:20

Vidiš a já od CRa utíkám k UPC CRa jednoznačně nebrat, rychlost ani ne třetinová oproti tomu co si platíš. Alespoň že jsou na tom dobře pingy a veřejná IP. Je fakt, že čra nemá moc výpadků, ale ta rychlost je fakt děsivá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
burizon  |  02. 03. 2008 19:28

pokud má dsl slam u tebe CRa, tak je to mírně levnější, pokud ne, tak je to to samé. o kvalitě služeb ČRa si nech vyprávět pohádky, je to zcela stejná sorta pitomců jako u O2. musíš hodně křičet, aby se něco dělo. výho adsl je, že tato služba je téměř stoprocentní, tedy výpadek je opravdu velká náhoda, takže se nerozčiluješ více, než 1x za dva roky. jen škoda toho uploadu... to se blbě pracuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ThomasBlue  |  01. 03. 2008 13:51

Prosim vas, hlavne se nenechte zmast temi zaujatymi fanatiky nade mnou. Nerikam, ze O2 je buhvijak skvela firma, ale sam mam od nich ADSL a za 4 roky zadny vypadek. Rychlost mam 6 Mb a stahuji bez problemu zhruba rychlosti 5.9, takze v pohode. Stejne tak znam nekolik dalsich lidi na O2 ADSL a nikdo z nich nikdy nemel s ADSL od O2 zadny problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rad  |  01. 03. 2008 13:59

Asi máte štěstí na lokalitu, kde to dělá outsocingem jiná firma. Znám několik uživatelů O2 ADSL a všichni mají problémy, jeden dokonce i s bankou (komerční), kde přes gprs vše funguje, přes O2 hlásí v 9 případech z 10 bankovní aplikace, že se nedočkala odezvy. Reklamace nepomohly, dotyčný si koupil nějaké umts a s O2 skončí, bude mu to fungovat a ještě ušetří

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jára  |  01. 03. 2008 18:22

No, pokud si koupil "nějaké to UMTS", tak to asi s O2 nekončí, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Almon  |  01. 03. 2008 20:49

Ale může, třeba zvolil službu Internet 4G od T-M, což je taky UMTS (TDD).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
burizon  |  02. 03. 2008 19:39

:)) zdejší diskuze jsou plné lidových vypravěčů. u ADSL existují v zásadě tyto modelové problémy:

1. "nejde mi to tak rychle jak jsme zaplatil" - řešení. ti co mají mozek v hlavě a ne v kalhotách si pořídíli ADSL router a na něm vidí rychlost komunikace s ústřednou (ano, skutečně to tam vidět je)... zbytek je otázkou jednoho telefonátu.

2. "vono se mi to odpojuje" - řešení - spliter není pro parádu a fakt je dobré ho nasadit před telefonem

byly doby, kdy jsem říkal "žlutá svině never more", ale dneska říkám jen tolik, že služba je to drahá, leč jedna z mála funkčních (jo kabel fakt není všude)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dx  |  05. 03. 2008 09:28

a co to ma co delat s netem, to bude spise probem aplikacni.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kovi  |  01. 03. 2008 14:43

O2 je opravdu skvělá firma, už po 9 měsících mi navýšili rychlost na skvělý 6mego, je to výhodný, z 3mega extrem mám 6mego s datovým limitem, každý měsíc reklamace na který už ani nikdo nereagoval :) . Docela by mě zajímalo kde bydlíš, že máš takovou rychlost, u nás na západě jsme se ještě přes 5000 kB ještě snat nedostali. No prostě skvělá služba zákazníkům za slušný prachy, ale máme na výběr bud O2 nebo nic :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 03. 2008 16:33

Také máme ve firmě 6 Mbps ADSL linku, ale maximální rychlost, které jsme jednou dosáhli, byla něco pod 4000 Mbps. Běžně kolem 3 Mbps, tedy 50% využití rychlosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hal  |  01. 03. 2008 23:46

Tomu se rika agragace (konkretne polovina rychlosti je bezna pro 1:50)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martinlm  |  02. 03. 2008 11:33

apson si prectete, co napisete, nez to sem odeslete. Ty Gb rychlosti me nici :X

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
burizon  |  02. 03. 2008 19:43

bláboly o agregaci nečtěte.. v reálu není žádná. na ústředně jedete pravděpodobně na 4mb. to tam musí pracovník manuálně změnit. tyto údaje (o rychlosti připojení k ní) jsou vidět v routeru... musíte do admina routeru, tam je status adsl :)))) vše je tam vidět. pokud máte usb modem, tak bohužel, musíte si hrát na "agregaci"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dx  |  05. 03. 2008 09:33

no a co mate za profil, to ze mate sluzbu ktera se JMENUJE ADSL 6144 neznamena , ze mate taky 6Mbps profil. Ono treba na 4Km od Dslamu to 6mego nepojede, ze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mensa  |  01. 03. 2008 17:33

O2 uz nikdy,vypadky a problemy a do budoucna je ADSL neefektivni zalezitost,protoze pokud zacne dalsi navysovani rychlosti,tak nynejsi rozvody maji zatim strop na 8Mbps. Presel jsem od O2 ke karnevalu dnes UPS a nemohu si vubec stezovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miky  |  02. 03. 2008 13:10

Tak to jsi mel taky stesti na lokalitu. Ja mam UPC (drive karneval) a je to hruza. Neustale vypadky a kolisani rychlosti, ale tak co se da cekat kdyz nemaji FUP ani limity. A co se tyka ADSL, co je podle tebe efektivni zalezitost? natahnout kazdemu do baraku opticky kabel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dandi  |  01. 03. 2008 16:53

My máme taky slevu 50% na 6 měsíců.

Daniel Rucký, OZ UPC ČR a.s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor