UPC integrovalo Karneval Media a představuje novou značku

Diskuze čtenářů k článku

Lukin  |  03. 09. 2007 12:49  | 

Monopoly typu O2 nebo UPC jsou k neprospěchu nás uživatelů. Pamatuji si jak Holčík psal, že spojení Karnevalu s UPC nebude monopol, ale on to monopol je, protože jsou ted rozlezlí po celé republice(to je paráda) ale služby a ceny oproti NETBOXU jsou strašné. Zajímá je jen nový zákazník Na ty co platí z vysoka kašlou, ale to je nešvar i Vodafonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinezZ  |  03. 09. 2007 13:21  | 

Oproti NETBoxu to samozřejmě rozdíl je, ale to já osobně chápu jako extríém. Možná jsem blázen, ale 3072/256 bez FUPu za 555,- Kč s DPH chápu jako dobrou službu.
O TV se nešířím, protože bych ji u sebe nejraději úplně odhlásil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
misa  |  03. 09. 2007 13:22  | 

zkuste jim pres webovy formular podat vypoved sluzeb a dostanete nezanedbatelnou slevu. Jen vam ji nikdo neda sam od sebe...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TRT  |  03. 09. 2007 13:58  | 

a nebo ji taky nedostanes nebot ne kazdy kdo poda vypoved tomu je nabidnuta sleva vlastni zkusenost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
misa  |  03. 09. 2007 20:42  | 

to je fakt, docela zalezi i na platebni moralce a jak dlouho tam clovek je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  03. 09. 2007 15:00  | 

Nechci rejt, ale netbox je dost spatnej priklad...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukin  |  03. 09. 2007 15:24  | 

nechci vychvalovat netbox, ale když tam člověk zavolá tak mluví s lidma a problém jsem 2x vyřešil do 5ti minut.Stabilní síť. Cenově je to paráda a není FUP takže já jsem vážně moc spokojený. Nemám zkušenost s jinými operátory než Netbox, UPC, Karneval a O2 adsl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MT  |  03. 09. 2007 13:34  | 

UPC je jedna z nejhorších společností co jsem kdy potkal. Neseriózní apod. Mají výpadek na kabelovce a aby poskytli slevu tak si člověk musí písemně zažádat, technické problémy se ohlašují na placené lince. Prostě ruce pryč !!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mofo  |  03. 09. 2007 15:06  | 

A alternativa? TV si zanedlouho chytnu v lepší kvalitě ze vzduchu a zadarmo, ale internet?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
UPC  |  06. 09. 2007 13:34  | 

Ty musíš být hodně technický neznalej když srovnáváš CDTV a DTV. No každopádně si chytneš tak maximálně co chytáš nyní....možná tedy ještě Óčko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  03. 09. 2007 13:36  | 

Lidský přístup? Pěkný marketingový žvást...
Mě by stačilo, kdybych nemusel každého půl roku volat jejich zákaznickou linku, kvůli totálnímu výpadku kabelové televize. Navíc po bouřkách občas vypadnou některé kanály, někdy i na celý den. Na zpožďování zvuku na některých kanálech jsem si už zvyknul... Po zkušenostech s jejich televizí jsem si internet raději objednal od jiného poskytovatele...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BrainLess  |  03. 09. 2007 18:05  | 

Chyba TV sluzny maj mozna hrozny, nevim nikdy jsem je nepouzival ale inet je v pohode. Jejich sluzby jsem vyuzival vice jak 2 roky a no problem. Ted jsem se prestehoval a zase vse OK. Zatim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PR  |  03. 09. 2007 13:51  | 

Zkuste se dovolat na klientské centrum. Když se dovoláte (přes všechny ty volby a upozornění o nahrávání), je to malý zázrak. Ale neradujte se předčasně, po krátké době je hovor přerušen (možná vám ještě stihnou říct, že musíte použít jinou volbu. ??nový zákazník??)
Webový formulář je pro dlouholetého zákazníka Karnevalu nepoužitelný, protože nebere zákaznické číslo. A pokud to zkusíte jako nový zákazník, po odeslání se nedočkáte žádného potvrzení, takže jediný pocit, který máte a je publikovatelný je "ztráta času".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman  |  03. 09. 2007 14:20  | 

UPC jde od 10 k 5. 2x jsem se stěhoval a kabelovku "bral" vždycky s sebou. Rok 2000 a 2002 - žádný problém, po telefonu jsem se domluvil, poslali novou smlouvu na novou adresu, technik odpojil a zapojil v jeden den. Teď se stěhuju znovu a na nové adrese UPC není (všechna stěhování jsou v rámci jedné čtvrti města). Přesto chci aspoň UPC Direct. Po zkušenosti s posledním telefonickým kontaktem s UPC (28 minut čekání, naštěstí na UPC telefonu, takže zdarma) jsem se rozhodl podat žádost o zrušení jedné a zavedení druhé služby přes formulář. Napsal jsem odkud a kam se stěhuji a zda je možno provést výpověď a zřízení smlouvy via net. Odpověď byla stručná "Podejte výpověď písemnou formou z důvodu stěhování, výpovědní lhůta je 35 dní". Zkousl jsem to a napsal novou připomínku, začal jsem ji ještě omluvou, že jsem asi špatně vyjádřil a v bodech jsem rozepsal co chci - zrušit kabel+net+telefon na jedné adrese a zavést satelit na druhé. Při té příležitosti jsem si dovoli poznamenat, že Kabel+, později UPC mám už na třetí adrese celkem 12 let a vždy platím nejdražší nabídku kabelovky (rozšířená+HBO), teď 2 roky chello classic a necelý rok telefon a jestli by mi mohli udělat nějakou slevu na zavedení satu lepší než novému zákazníkovi. Odpověď přišla za půl dne, a to: "Chcete-li využívat služby UPC Direct, volejte 800...".
Takže buď na ty dotazy odpovídá zlý skřítek, který mě chce nasrat nebo dement, který narazí na první větu, na kterou zná odpověď (v 1. mailu výpověď, v 2. satelit) a zbytek už nečte. Jinak na webu UPC ani omylem nenarazíte na kontaktní mail nebo telefon. Nějak jsem to vyřešil s jejich obchodním zástupcem, nicméně jsem už odeslal doporučený dopis na vedení společnosti, jsem zvědav, jestli tam sedí týž zlý skřítek :-[

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  03. 09. 2007 14:10  | 

UPC to je snůžka *** Smazáno redakcí *** mají bordel v databázích zákazníků a také celého systému!
a o hnsuném přístupu k zákaznikovi jsem se měl možnost přesvědčit také..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dani  |  03. 09. 2007 15:09  | 

Jiz 3 mesic cekam na vraceni zalohy na modem. Nechtejte vedet co si o teto firme myslim...Uz nikdy vice...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tRest  |  03. 09. 2007 15:12  | 

Bohužel jsem ve dvou různých okalitách využígval jak Karneval, tak UPC. Připojení je bezpesporu úžasné - za dobrou cenu super rychlost. Ale jakmile potřebujete něco domluvit s péčí o zákazníka, tak je to děs a bída. TO2 je proti tomu nejskvěljejší infolinka. Skutečně péče o zákazníka té firmě nic neříká - vědí, že těžko najdete lepší alternativu, a tak se nesnaží. Jen by mě zajímalo, jak to, že to nikdo nekontroluje - ČTÚ? Klient se na to vykašle, protože kvůli pár stovkám nemá čas se tím zabývat, ale od toho tu přece máme právě instituce ČTÚ, nebo se pletu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  03. 09. 2007 16:20  | 

Waici, Waici, ze ti neni hamba opisovat tyhle marketingove zvasty z materialu UPC a vydavat je za "clanek"! Ve slusnych periodikach byva zvykem takovehle kecy oznacit jako "placena reklama"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonymní  |  03. 09. 2007 18:00  | 

internet od Karnevalu byl SUPER, po té co nás přepojili na UPC konektivitu (aorta) jde internet do háje, zvláště ping do některých zahraničních sítí je katastrofický (to za karnevalu nebývalo!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 09. 2007 19:04 | 

nezbývá než souhlasit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quimby  |  03. 09. 2007 20:28  | 

Nejen do zahraničních, za Karnevalu jsem míval ping na www.seznam.cz v rozmezí 15-20 ms, teď 50-60 ms.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fido  |  03. 09. 2007 22:59  | 

Hmm tak nevim. Asi mam jine UPC.
--- www.seznam.cz ping statistics ---
57 packets transmitted, 57 received, 0% packet loss, time 56051ms
rtt min/avg/max/mdev = 4.726/10.679/55.770/10.532 ms
a neco zahranicniho
--- a1289.g.akamai.net ping statistics ---
51 packets transmitted, 51 received, 0% packet loss, time 50097ms
rtt min/avg/max/mdev = 4.712/9.291/40.879/6.539 ms

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wojta  |  06. 09. 2007 16:13  | 

Mozna je to zavisle na denni dobe a lokalite:

--- www.seznam.cz ping statistics ---
16 packets transmitted, 16 received, 0% packet loss, time 14998ms
rtt min/avg/max/mdev = 7.936/18.000/54.956/13.978 ms
--- a1289.g.akamai.net ping statistics ---
25 packets transmitted, 25 received, 0% packet loss, time 24002ms
rtt min/avg/max/mdev = 8.838/16.990/37.703/9.359 ms

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wojta  |  06. 09. 2007 16:14  | 

ale 50-60ms urcite ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milos  |  03. 09. 2007 19:31  | 

Po vyslyšení všech audio menu mi sprostě řeknou "všichni operátoři hovoří, zavolejte později" a zavěsí! Že takhle vyhodím několikrát sic pár korun jim je asi jedno. Dřív jsem býval běžně v pořadí, no a čekal, ale ta doba!!! 10, 15, 20 minut běžně, no prostě peklo. Nicméně se jim to ještě podařilo vylepšit do současné varianty "zavěsíme"
Takže nějaký blbiny jako nový obrázek zvaný "logo" je v tomto kontextu opravdu průůůůlom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franklin  |  03. 09. 2007 22:06  | 

Ono to funguje následovně: pokud je ve frontě míň než 50 lidí, zařadí tě to do pořadí. V opačném případě to zavěsí. Geniální systém

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
džejar  |  04. 09. 2007 10:19  | 

Jo to je přesný, taky s nimi potřebuju probrat, proč mi najednou nejdou kódovaný kanály na digitalu a tohle s tím telefonem se mi stalo už 3x.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milos  |  04. 09. 2007 14:29  | 

Hurááá. Tak po 3 dnech pokusů jsem měl to štěstí, že nezavěsili a pustili mi muziku. Informace o pořadí se nekonala, nicméně, řekl jsem si, že to třeba vydržím hodinu a budu čekat. Poštěstilo se mi již po 15 minutách a ozval se mi operátor. Věc jsem vyřídil během minuty.
Na dotaz, jestli mají nějaké problémy na call centru mi řekl, že nemají. Tak proto asi ani nic neřeší. Tak jsem mu oznámil, že problém mají. Snad se zlepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IM  |  03. 09. 2007 19:38  | 

Služby karnevalu využívám asi 2 měsíce, z toho skoro 1 měsíc mi digitální televize nefungovala, po několika pokusech dovolat se na zákaznickou linku jsem odeslala formulář na webu, odpověď došla po 14 dnech >>> poruchu musíte nahlásit na zákaznické lince. Na domluvenou schůzku se technik nedostavil, až na druhou... Problém byl za 5 minut vyřešen. Teď pro změnu nefunguje internet ani telefon, už 6 dnů se snažím dovolat na zákaznickou !PLACENOU! linku, vydržela jsem i !40! minut, ale bez úspěchu. Obchodní zástupce taky nic nevyřešil, takže na zapůjčeném pc odesílám opět formulář (protože internet mi doma nefunguje ) a doufám, že odpověď nebude opět "poruchu je třeba nahlásit přímo na našem tel. čísle"... a hlavně: pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte tlačítko odpovědět ))))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asgard  |  03. 09. 2007 20:48  | 

Patřím mezi zákazníky bývalého Karnevalu a UPC mě zatím moc nepotěšilo, mám sice oficiálně připojení 2 Mbit, ale rychlost mi vesele kolísá mezi 1,5 až 1,8 Mbit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koutnak  |  04. 09. 2007 10:06  | 

Tak to jste na tom ještě dobře. Já mám 5 Mbit připojení, ale rychlost běžně 1,8 až 2,5 Mbit. "Legrační" ale je, že když si změřím rychlost prostředky Karnevalu, není problém obdržet výsledek "Současná rychlost vašeho připojení je 138 Mbps". Pravda je to extrém, ale běžně mi hlásí rychlost kolem 12Mbps, takže nechápou co vlastně reklamuju. Co mě ale vytáčí na nejvyšší možnou míru je komunikace jen prostřednictvím kontaktního formuláře. Přijde sice potvrzení přijetí, ale není v něm obsažen odeslaný text, takže když po měsíci odpoví, už si nemůžu nikde ověřit, jestli odpovídají na to na co jsem se ptal, protože si to přesně prostě nepamatuju. A mailem komunikovat odmítají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fily  |  06. 09. 2007 01:37  | 

si zkus vytunit TCP/IP protokol..napr pomoci tuneup utilities...me to pomohlo a stahuju vzdy deklarovanou rychlosti...
jinak komunikace se zakaznikem u UPC naprosto bidna... proste megabordel !!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koutnak  |  06. 09. 2007 08:12  | 

Dík za radu, ale nedokázal bys ji trochu upřesnit? Přeci jenom nejsem odborník přes síťové protokoly. A to tuneup utilies je nějaký konkrétní program? Dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr07  |  03. 09. 2007 23:03  | 

Kdysi jsem mel 2 roky Karneval Komplet a dost mne stvala kvalita obrazu TV programu. Bylo to nic moc (asi nizky datovy tok v analogove kabelovce), jen HBO bylo ve slusne kvalite, i kdyz ten jejich pseudo 16:9 format..... . Kabelovku jsem zrusil a chybi mi akorat Discovery, Spectrum, Eurosport, Paprika, Ocko (pry se ale dost zhorsilo)+sloveske kanaly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
v0cas  |  03. 09. 2007 23:37  | 

"nizky datovy tok v analogove kabelovce" Jezismarjaaa, co to je za kravinu? vzdyt ty dve veci si navzajem odporujou!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  03. 09. 2007 23:38  | 

Zakaznicka linka je fakt tragedie, patrne to programove vyuzivaji na odrazeni zakazniku. Pokud se objevi srvonatelna konkurencni nabidka tak kvuli jejich helpline prejdu. Doufam, ze si nazory tady precte nekdo z UPC. Nechapu, proc firma s obratem UPC nemuze zaplatit par lidi na helpline navic.
Jinak internet i televize vetsinou funguje dobre, problem pokud prestane. Napr. naposledy jejich "pokusy na lidech" se zavedenim DHCP na pevnych adresach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matér  |  04. 09. 2007 19:15  | 

Tak to teda doufáš marně. Teď už mají monopol a na mínění zákazníků se ty ***zrušeno*** ***zrušeno*** můžou zvysoka ***zrušeno***.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Béďa  |  03. 09. 2007 23:39  | 

... tak už jsem tři měsíce "Karnevalu" za internet neplatil. Urguji zasílání faktur a stále žádná nedorazila! )))))))))
Tomu říkám zákaznický přístup - děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  04. 12. 2007 17:15  | 

Tak nějakých faktur se asi nedočkáš, jsem bývalý Karnevalista, ale co to převzalo UPC přestali mi chodit složenky ale jenom upomínky a domluvit se s nimi přes Hot Line opravdu nejde a handrkovat se s nimi přes webový formulář, je celkem obtížné, odpoví ti jen na co chtějí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zákazník  |  04. 09. 2007 07:37  | 

Po nemožnosti se dovolat na zákaznickou linku, jsem reklamoval přes jejich formulář na netu. Potvrzení o přijetí došlo téměř okamžitě. Na odpověď již čekám asi měsíc. Tak nevím co si mám myslet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
džejar  |  04. 09. 2007 10:26  | 

Vzhledem k jejich rychlosti řešení problémů zdá se, že po poradě s rodinou jim dnes dám výpověď. Počítám že než něco udělaj tak se budu zadarmo dívat ještě hodně dlouho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  06. 09. 2007 19:10  | 

Pane kolego, to se ani nedočkáte, takových formulářů jsem vyplnil už XYZ... a zbytečně. Pokus o volání na zákaznickou linku: 12 minut čekání, delší prověrka podle pokynů manuálu pracovníka klient centra a přepojení na technika, tedy další čekání na smrt. Po 24 minutách jsem to vzdal a hovor vyřizovala žena. Jenže ten nekompetentní **** na druhé straně drátu chtěl zase všechny iniciály ZNOVU, takže žádný úspěch (žena ještě číslo smlouvy zpaměti nezná). Dnes už pro změnu zákaznická linka volajícího vyfuckovala okamžitě. Včera jsme měl to štěstí být 45. v pořadí... A to jsem chtěl POUZE zrušit idiotský záznamník na telefonu, který je plný echa, přeslechů, chrapotu a jiných nedostatků.
Jdu vodprosit pevnou linku a potykat si s Radiokomunikacemi. V mé oblasti drží dle referncí slovo o agregaci i rychlosti a KVALITĚ. UPC papírově rychlost - někdy ano, ale průměrný timeout začíná na 300 ms... Už to s nimi řeším 5 měsíc... I připojení serverů běžících na páteřní síti je pro UPC nebetyčný problém.
Doposud jsem požadavky řešil tak,že po 14 dnech ignorace zákaznického centra jsem psal přímo na člena představenstva UPC, a to pak vám byl hned cvrkot!! Bohužel dělat to tak donekonečna - koho to baví?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prodex  |  10. 09. 2007 11:45  | 

Zrušení záznamníku, resp. přesměrování do schránky lze (alespoň u Karnevalu to tak bylo) vytočením čísla: hvězdička 25 hvězdička a odeslat jako hovor. Tím se zruší veškerá přesměrování, tedy i do záznamníků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Liam Aiken  |  04. 09. 2007 11:34  | 

K současné ceně a kvalitě internetového připojení nemám žádné zásadní připomínky. Kvalita analogového TV signálu je už o něco slabší, ale ještě IMHO se to dá - alespoň v naší lokalitě. Katastrofální je ale jejich PLACENÁ infolinka, kde se člověk většinou vůbec nedovolá živému operátorovi. Platit za čekací dobu, kdy nehovořím mi připadá neetické a nemorální. Technické problémy by se IMHO měly řešit na bezplatné lince.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TM  |  04. 09. 2007 17:17  | 

Poslední zkušenost - UPC zavádí zkušebně digitální TV po kabelu. Jedním slovem - katastrofa. Občas se obraz zasekne, občas se zastaví část obrazu (někdy jednotlivé čtverečky, někdy postavy - kupodivu ohraničené obrysem postavy) a zbytek obrazu se dál pohybuje.
Pochválit musím UPC internet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
novcze  |  04. 09. 2007 17:37  | 

a ten internet chválíš jenom proto že na něm pouze surfuješ a stahuješ co

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matér  |  04. 09. 2007 19:24  | 

Zkuste si dneska najít na www.upc.cz, zda v bytě, který byste si chtěl pronajmout, dostanete kabelový signál. Mají tam jen stařičký seznam, navíc tříděný podle městských čtvrtí (karneval to měl podle ulic), a to tak, jak si soudruzi od UPC ty městské čtvrti představují. Docela zábava, kdyby to nebylo k nas*ání. Ty domy, které byly připojeny ke Karnevalu, tam samozřejmě nejsou vůbec. A na stránkách Karnevalu se už nic nedozvíte, leda jméno jednoho z těch ko*otů - František Malina, PR ředitel UPC Česká republika, a.s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Banan  |  05. 09. 2007 09:31  | 

je jedinou a prakticky okamžitou alternativou ke kabelové TV. V našem domě v centru Brna o 33 bytech má každý v sat zásuvce 2500 programů v digi kvalitě a k tomu poz DVB-T s CT1, CT2, CT4 sport, Nova, ORF1, ORF2 a ATV z Vídně. Všichni okamžitě odhlásili kabelovku a každý ročně šetří 6000Kč! Příjem ze satelitu je zdarma!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman  |  05. 09. 2007 11:01  | 

A kolik z těch 2500 programů je nekódovaných?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quimby  |  05. 09. 2007 17:55  | 

A taky kolik z nich je česky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Fiala  |  05. 09. 2007 13:13  | 

To je ale odporný logo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SK  |  05. 09. 2007 20:00  | 

Orange: 60 Mbits od 600Skk
http://www.zive.sk/h/Bleskovky/AR.asp?PG=1&ARI=123760&CAI=2104
http://www.zive.sk/h/Spravy/AR.asp?PG=1&ARI=123735&CAI=2113

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mistvan  |  07. 09. 2007 10:26  | 

Tak přechod k UPC mě stál celý datový limit. Přijedu z dovolené a když se kouknu na svůj účet, chybí tam jakékoli údaje o přenesených datech. To trvalo asi tak týden, pak najednou naskočily údaje jen za dva dny. Měl jsem staženo jen asi 100 MB, no jo jenže pak kouknu kolik mi zbývá do vyčerpání datového limitu 20 GB a ejhle, tam mi zbývalo jen 600 MB! Nyní mám do vyčerpání datového limitu pouhých 180 MB a přitom mi to píše, že jsem stáhl jen něco přes 1 GB! Dvakrát jsem tento týden psal dotaz na technickou podporu přes webový formulář, žádná odpověď mi zatím nepřišla. Mimochodem podle smlouvy s Karnevalem mi má přijít e-mail, když překročím 75% datového limitu, samozřejmě žádný e-mail mi nepřišel. Takže jsem zvědavý jestli to s tím limitem 180 MB vydržím ještě 14 dní, než mi znovu naskočí nový měsíční limit 20 GB. Takže to jen o zlepšení služeb a přiblížení se k zákazníkovi. Jsou to prostě jen klasické marketingové plky, realita je naprosto jiná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  10. 09. 2007 09:55  | 

S internetem jsem naprosto spokojený, výpadky v podstatě za dva roky ani jednou. Skladba kanálů UPC katastrofální. Laciná výmluva, že chtějí pro zákazníky většinu v češtině, je v této době naivní. Lidé se učí cizí jazyky a já osobně bych bral kvalitní cizí programy, než podprůměrný český imitace rádobyprogramů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  16. 09. 2007 19:36  | 

Karneval byl děsnej. Dluží nám prachy. Účtoval si TV i když jsem měl jen telefon a internet. Peníze ještě nevrátili. Jejich psycholinka nebyla nikdy dostupná, webmail reagujou jen když se jim to hodí a tak po měsíci. Na 3x doporučený dopis vůbec neodpověděli!
No, nastoupil UPC.
Vypadl nám telefon-zatím nejde druhý den. Volat není kam. Na stránkách Karnevalu už nic není a UPC mě nebere jako zákazníka. V jejich formuláři "karnevalové" číslo nejde vyplnit. Takže budu platit za něco, co mi ani nejde.
ZLATÝ O2!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eva  |  23. 09. 2007 16:10  | 

Pracovníci kabelovky Karneval v Ostravě nás přemluvili na digitální TV UPC. Zcela nemorálně při změně z obyč. kabelového příjmu na na digitál nenabízí stejnou nabídku za stejnou cenu, jak se všude píše, ale pouze buď omezenou levnější základní nabídku, nebo rozšířenou dražší za 600 Kč měsíčně!!! Co nám připojili set-top box, několikrát denně se kousne, obraz občas ve čtverečcích, občas se samy přeřadí všechny programy, a vrcholu dosáhli dnes, kdy jsme v době ME ve volejbalu zjistili, že nám TV nejde vůbec, že se nedovoláme na žádnou osobu z UPC ani technika a můžeme se jít jen klouzat...Tomu říkám perfektní OSOBNÍ služby...Jestli se neomluví a uspokojivě nezareagují na naši mailovou stížnost, popíšu vše organizacím na ochranu spotřebitele a pošlu tuto zprávu i televizím a všem jejich konkurentům. Rumunská Digi TV tu nabízí satelitní digitální TV za 300 kč měsíčně v širší nabídce programů, takže by to měli všichni vědět, aby jim nenaletělo ještě víc lidí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dana  |  01. 10. 2007 13:09  | 

sileny.porad nam chodi upomunky k platbam,a to uz jsme davno odhlaseni.maji v tom peknej bordel.mizerove

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dana  |  01. 10. 2007 13:21  | 

jo,a to jsem zapomela dodat,kdyz se chcete dovolat na zakaznicke centrum,tak nemate absolutni sanci.kdo ten system volani vymyslel je uplnej blb.uz v zivote se nenecham zlakat karnevalem.to je radeji vykopu ze dveri,darebaky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky